Dat zijn ook twee punten die ik (reeds) heb aangehaald als zeer zwakke punten door de hele serie heen .quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:44 schreef jorienvdherik het volgende:Waarom gaat die vrouw midden op straat posten.
Waarom lopen ze met headsetjes die zo groot zijn, dat je ze herkend op een kilometer.
Daarover staat ook een artikeltje over in de Vara gids.quote:Op zondag 2 maart 2008 10:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De geloofwaardigheid is soms ver te zoeken.Beetje jammer.
Het idee daarachter is mij ontgaan inderdaad. Heeft hij op die manier het virus gesmokkeld (en zelf het tegengif genomen) of was hij al besmet?quote:Op zondag 2 maart 2008 15:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar die gozert was zelf ook besmet, toch? Gezien die pok op zn nek...
Er was geen tegengif, dat was ook zo kromquote:Op zondag 2 maart 2008 15:24 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Het idee daarachter is mij ontgaan inderdaad. Heeft hij op die manier het virus gesmokkeld (en zelf het tegengif genomen) of was hij al besmet?
Dat soort zaken zijn wel vaker wat wazig gebracht wat mij betreft. Misschien komt het doordat mijn aandacht tijdens het kijken wat verslapt omdat het niet puntje-van-je-stoel spannend is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
net gekekenquote:Op zondag 9 maart 2008 00:13 schreef Stroekie het volgende:
iemand enig idee vanaf welk tijdstip uitzending van 8 maart bij uitzending gemist beschikbaar is ?
is al bevestigd dat seizoen 2 komtquote:Op zondag 9 maart 2008 14:36 schreef unknownuser het volgende:
Ik volg deze serie ook. Prima serie, ik vermaak mij er wel mee.
Hopelijk gaan ze hiermee door. Kijkcijfers zijn wel terug gelopen sinds de 1e aflevering.
quote:Op zondag 9 maart 2008 10:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vond het een erg matige aflevering deze keer.alsof die scripts voor Lost of 24 wel zo realistisch zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar die wordt dan pas over 2 jaar utigezonden, omdat volgend jaar eerst deel 2 van Vuurzee komt ?quote:Op zondag 9 maart 2008 17:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is al bevestigd dat seizoen 2 komt
Nou, dan ben je niet de enige.quote:Op zondag 9 maart 2008 12:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik ben definitief afgehaakt. Het is gewoon te ongeloofwaardig
Ja, gezien. Amateursquote:Op zondag 16 maart 2008 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
vond hem gister erg leuk, 1 van beste afleveringen.
zagen jullie ook 1x de geluids microfoon in beeld
Ik heb het niet gezien! Wanneer?quote:Op zondag 16 maart 2008 14:24 schreef jorienvdherik het volgende:
zagen jullie ook 1x de geluids microfoon in beeld
Ja, dat zou wel mooi zijn. Maar dat ze het met een moslim doet is weinig hoopvol.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:36 schreef DaFrenk het volgende:
Nouja, als we daarmee Viviënne uit de kleren krijgen
Unit 13quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:57 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Zit het weer eens te kijken. Ziet er wel uit alsof het verbeterd is. Maargoed, het voelt allemaal wat te 'logisch' en 'geproduceerd' aan.
Ze proberen te veel actie/shock erin te verwerken. Vroeger konden NL-series heel spannend zijn zonder al die dingen. Dat mis ik een beetje.
Weet iemand nog hoe die oude serie van een jaar of 10 geleden heet? Was ook zoiets als dit, maar ook weer heel anders. Russische criminelen enzo dacht ik, ook een geheim veiligheidsding in NL. Anyone?
De geheime dienst of iets dergelijks,quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:57 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Zit het weer eens te kijken. Ziet er wel uit alsof het verbeterd is. Maargoed, het voelt allemaal wat te 'logisch' en 'geproduceerd' aan.
Ze proberen te veel actie/shock erin te verwerken. Vroeger konden NL-series heel spannend zijn zonder al die dingen. Dat mis ik een beetje.
Weet iemand nog hoe die oude serie van een jaar of 10 geleden heet? Was ook zoiets als dit, maar ook weer heel anders. Russische criminelen enzo dacht ik, ook een geheim veiligheidsding in NL. Anyone?
vooral het eerste seizoen was overrompelend goedquote:
Tja, er zijn wel verhaallijnen die langer duren dan één aflevering. Wat zeg ik, die duurt al het hele seizoen. Dat waar de serie mee begon, die bomaanslag op het station. Daar is die Maat nu al het hele seizoen aan het achteraan gaan uit wraak voor z'n lover. Maar intussen zit hij weer aan te pappen met Heleenquote:Op maandag 24 maart 2008 09:30 schreef Drasss het volgende:
Nadeel van deze serie is dat ze elke aflevering meteen het verhaal moeten sluiten. Zo krijg je steeds een te snel nieuw verhaal. Alles moet meteen goed gaan en de spanning kan amper opgebouwd worden. Wat bij Unit13 juist geniaal was dat het soms afleveringen duurde voordat het verhaal gesloten kon worden.
Nu moet er zoveel gas gegeven worden, lijkt het zo onwerkelijk en kan men de spanning maximaal 5 minuten erin houden. Ik kijk het wel en moet zeggen dat het me avond opvult, maar om te zeggen dat het kan tippen aan unit13? Helaas, maar dat hoeft natuurlijk ook niet.
Uhm, bedoel je Dahlia? Die is geen moslim maar joodsquote:Op maandag 24 maart 2008 00:56 schreef jorienvdherik het volgende:
super aflevering, net gekeken. was gewoon leuk.
die moslim vrouw was echt een bitch, die zwanger is.
moet die gast er echt uit schoppen
En hoezo is zij een bitch? Ze doet het toch slim? 80% Voor Mossad en 20% voor hetgeen ze wèl voor hem voelt? Maar natuurlijk moet hij haar aan de kant zetten, das duidelijk...quote:Op maandag 24 maart 2008 12:19 schreef Resco het volgende:
[..]
Uhm, bedoel je Dahlia? Die is geen moslim maar joods
Is dat wel zo? Duurde die rel rond die bomaanslag van de eerste aflevering niet ook nog voort in de tweede aflevering?quote:Op maandag 24 maart 2008 09:30 schreef Drasss het volgende:
Nadeel van deze serie is dat ze elke aflevering meteen het verhaal moeten sluiten. Zo krijg je steeds een te snel nieuw verhaal. Alles moet meteen goed gaan en de spanning kan amper opgebouwd worden. Wat bij Unit13 juist geniaal was dat het soms afleveringen duurde voordat het verhaal gesloten kon worden.
Nu moet er zoveel gas gegeven worden, lijkt het zo onwerkelijk en kan men de spanning maximaal 5 minuten erin houden. Ik kijk het wel en moet zeggen dat het me avond opvult, maar om te zeggen dat het kan tippen aan unit13? Helaas, maar dat hoeft natuurlijk ook niet.
Zie mijn post, 3 boven die van jou. Die verhaallijn komt zowat elke week aan bodquote:Op maandag 24 maart 2008 15:00 schreef Kjew het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Duurde die rel rond die bomaanslag van de eerste aflevering niet ook nog voort in de tweede aflevering?
Ja, maar niet zoals bij Unit 13. Het zijn slechts hele laffe vlagen van een verhaal met waarschijnlijk net zo'n laffe ontknoping. Anticlimax heet dat ook wel geloof ikquote:Op maandag 24 maart 2008 15:09 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Zie mijn post, 3 boven die van jou. Die verhaallijn komt zowat elke week aan bod
quote:Het team wordt getipt over nucleaire wapensmokkel naar Iran via de Rotterdamse haven. Is het denkbaar dat ze een mol in eigen gelederen hebben, die geheime informatie doorspeelt?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Nou inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:50 schreef DaFrenk het volgende:
Vond het een matige aflevering ja. Ben benieuwd of de finale beter zal zijn.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:49 schreef DaFrenk het volgende:
Las dat het vooral om die Nazi/NSB beweging ging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.»» Democracy is so overrated »»
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:25 schreef RoelerMF het volgende:
[..]Ik vond het meer een slechte aflevering van Spooks. Inderdaad is Deadline vrij voorspelbaar als je het met Spooks of 24 vergelijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Van Den Haag naar Zaandam.. in een paar minuten..quote:Op zondag 6 april 2008 17:08 schreef DeTolk het volgende:
Leuk dat het stuk op het einde met Joep op een steenworp afstand van m'n huis is opgenomen. Parkeergarage tegenover het NS-station van Zaandam
bij die garage box, dat ze niet gezien werdenquote:Op zondag 6 april 2008 20:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van Den Haag naar Zaandam.. in een paar minuten..
Alles kan in een serie.quote:Op zondag 6 april 2008 20:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van Den Haag naar Zaandam.. in een paar minuten..
volkomen juiste constateringquote:Op zaterdag 5 april 2008 23:12 schreef DaFrenk het volgende:
12 seizoenen? Poeh..Afleveringen bedoel je denk ik
meestal precies een jaar na de startt, verwacht januari 2009quote:Op zondag 6 april 2008 23:36 schreef remlof het volgende:
Ik vind het een leuke serie, de enige nederlandse serie waarvan ik erlke aflevering gezien heb de afgelopen jaren. Wanneer begint seizoen 2?
Spoorloos verdwenen ken ik niet, ff kijken op uitzendinggemist vanaf het beginquote:Op maandag 7 april 2008 00:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
meestal precies een jaar na de startt, verwacht januari 2009
dan heb je in tussen tijd nog spooloos verdwenen seizoen 3, en flikken maastricht seizoen 2
Leuke seriequote:Op maandag 7 april 2008 00:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
Spoorloos verdwenen ken ik niet, ff kijken op uitzendinggemist vanaf het begin
Jaquote:Op maandag 7 april 2008 01:03 schreef rubbereend het volgende:
Spporloos Verdwenen is toch met Jennifer Hoffman?
dat had ik de eerste keer dat ik hem zag al wel doorquote:Op maandag 7 april 2008 09:45 schreef WheeleE het volgende:
Is het iemand opgevallen dat Joep door dezelfde acteur wordt gespeeld als Rik uit Oppassen? Mathijs Jansen, viel me vorige week pas op na het lezen van de aftiteling. Nu in de laatste aflevering was het ook iets beter te zien en te horen, in de auto bij Maat.
In het begin van de serie vond ik het juist heel duidelijk. toen ik 'm beter kon zien in de laatste aflevering begon ik eerder te twijfelen. Hij zag er anders uit, klonk anders.quote:Op maandag 7 april 2008 09:45 schreef WheeleE het volgende:
Is het iemand opgevallen dat Joep door dezelfde acteur wordt gespeeld als Rik uit Oppassen? Mathijs Jansen, viel me vorige week pas op na het lezen van de aftiteling. Nu in de laatste aflevering was het ook iets beter te zien en te horen, in de auto bij Maat.
Maar die is zo oerlelijk !!!!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:36 schreef DaFrenk het volgende:
Nouja, als we daarmee Viviënne uit de kleren krijgenDie Alwien heeft er iig geen moeite mee
Op de VARA-site is niets meer te vinden dan:quote:
Daar dacht Vera Keur anders overquote:
ik denk eerder dat vara budget limiterend isquote:Op maandag 19 januari 2009 00:07 schreef rubbereend het volgende:
ligt eraan wat de netcoordinator wil volgens mij
Te lachwekkend voor woordenquote:Op zondag 25 januari 2009 22:08 schreef djpdjpnl het volgende:
M'n pa vertelde me daarstraks dat in de Telegraaf gisteren (zaterdag dus) een interview stond over Deadline en dat S02 in januari 2010 komt. Waarschijnlijk zenden ze eind dit jaar dus S01 nog eens uit.
bron [url]http://omroep.vara.nl/detail.4986.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=16229&tx_ttnews[backPid]=4943&cHash=220f90e7b2[/url]quote:Deadline
Een geheim team, een team met geheimen.
‘Deadline’ is een spannende actiethriller over de strijd tegen terreur. De dreiging komt uit verschillende hoeken en neemt diverse vormen aan, maar één ding blijft: de bloedstollende race tegen de deadline. De geheime antiterreur-unit komt opnieuw in actie, om twaalf afleveringen lang een bijna onzichtbare strijd te voeren tegen de dreiging van terroristische aanslagen.
Onder enorme tijdsdruk en in het diepste geheim moeten Maat en zijn team hun hoogst delicate en levensgevaarlijke opdrachten tot een goed einde brengen. Zij zien zich onder meer geconfronteerd met een dreigende nucleaire aanslag die het gevolg lijkt van de smokkel van Nederlandse technologie, een populistische leider die zijn opvattingen wel erg extreem in praktijk dreigt te brengen, een dubbele aanslag op het koningshuis, een vliegtuigkaping door een fanatieke groepering, een biologisch wapen en een ontvoering van minister van Veiligheid Zorgvlied.
Intussen wordt het clandestiene Deadline-team in zijn bestaan bedreigd door de officiële geheime dienst, de AIVD. Het hoofd van de AIVD (Monic Hendrickx) probeert een doofpot die het Deadline-team op het spoor komt met alle geweld dicht te houden; dissident Lankhorst (Derek de Lint) wordt gechanteerd om zijn oude team te infiltreren.
De hoogspanning waaronder de teamleden moeten werken drijft hen soms in elkaars armen; op andere momenten zet de stress hun relaties op scherp.
De complexe verhouding tussen Maat en Heleen nadert een climax. En de nog prille verhouding van Mimoun en Sonja komt op het spel te staan wanneer Mimoun het moet aanleggen met een Marokkaanse schone (‘Emmy Award-winning’ Maryam Hassouni).
Terwijl ze hun onderhuids gistende emoties in bedwang moeten houden, zien de teamleden zich telkens weer geplaatst voor praktische, politieke en persoonlijke dilemma’s.
Met onder anderen: Leon Voorberg, Alwien Tulner, Derek de Lint, Bert Geurkink, Steve Hooi, Vivienne van den Assem, Nasrdin Dchar, Joyce Chamaoun, Betty Schuurman, Monic Hendrickx.
Robert Kievit is verantwoordelijk voor de karakters en verhaallijnen. Het scenario is geschreven door Alma Popeyus en Hein Schütz. De regie is in handen van Arno Dierickx, Ger Poppelaars en Erik de Bruyn. ‘Deadline’ is geproduceerd door de VARA.
De nieuwe serie ‘Deadline 2’ wordt voorafgegaan door de herhaling van de serie ‘Deadline 1’, vanaf zondag 29 november 2009.
‘Deadline 2’, vanaf 6 maart 2010 om 22.25 uur.
Hebben ze lang de tijd voor gehad danquote:Op woensdag 17 februari 2010 23:15 schreef rubbereend het volgende:
net een voorstukje van gezien, ziet er weer spannend uit
zeikerd, wees blij dat het komt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hebben ze lang de tijd voor gehad dan![]()
Dat dus.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:53 schreef DaFrenk het volgende:
Toch maar weer kijken, prettig tijdstip zo.
Ik dacht dat het dus een herhaling was van S01 vanavondquote:Op maandag 15 februari 2010 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
haha 6 maart 2010 volgens wiki nog steeds de uitzenddatum....
Ruim 2 jaar later als de start van Seizoen 1, lachwekkend
Dat zeiden ze toch? Ding gebruikt GPS coordinaten.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker logisch... waarom dat ding niet een andere kant op richten?
Ah, die zin ff gemistquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toch? Ding gebruikt GPS coordinaten.
Wel matige 24-kloon trouwens (eerste keer dat ik deze serie zie)
absoluutquote:Op maandag 8 maart 2010 16:59 schreef Nashje het volgende:
Was een goede aflevering. Leuk om weer te volgen.
Dat had ik ook. En beetje vaag dat Mimoun helemaal naar die garage moest om die nieuwe code in te toetsen om Sonja vrij te krijgen. Had ie net zo goed kunnen smsen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het gedoe rondom sonja en mimoun een beetje vervelend erdoor heen gesneden of ligt dat aan mij
Haar telefoon was leeg. Anders had zij ook wel iemand kunnen bellen om die deur open te maken ofcourse..quote:Op maandag 22 maart 2010 15:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat had ik ook. En beetje vaag dat Mimoun helemaal naar die garage moest om die nieuwe code in te toetsen om Sonja vrij te krijgen. Had ie net zo goed kunnen smsen.
Nee ze had toch geen bereik? Toen hield ze d'r telefoon onder de garagedeur door naar buiten en kon ze iedereen smsen over die bom in de auto.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:52 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Haar telefoon was leeg. Anders had zij ook wel iemand kunnen bellen om die deur open te maken ofcourse..
Werk je voor VARA ofzo? Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand geld zou uitgeven aan deze puin...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Zaterdag besteld en vandaag al thuis de 3 dvd's van Deadline met 4 afleveringen per dvd.Goede service van de VARA-shop.
Troll.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:00 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Werk je voor VARA ofzo? Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand geld zou uitgeven aan deze puin...
Nee ik werk niet voor de VARA.. heb ze gewoon moeten betalen. Dat jij puin vind zit ik niet mee.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:00 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Werk je voor VARA ofzo? Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand geld zou uitgeven aan deze puin...
quote:
Nogal inderdaad.Die spraakcomputer sprak soms hele lange zinnen uit,en zij kon ze meteen woordelijk navertellen.En dat voor een taal waar geen chocola van te maken is..quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:12 schreef Felagund het volgende:
Viviënne (hoe heet ze ook alweer in de serie?) als tolk was nog het meest onrealistisch.
Volgens mij was het idee dat de AIVD wist dat er iets met gas zou gaan gebeuren (via die oogcamera pipo) en daarom de gaspakken had gestolen om zo foto's te kunnen maken van het gehele stikkende team en deze in de openbaarheid te brengen, om zo het team te ontmaskeren.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:38 schreef Hippos het volgende:
Dit vond ik wel een spannende afleveringBegreep alleen het einde niet helemaal. Wat had de AIVD te maken met de gas aanslag? Want die gozer die foto's maakte werd door Gerben neergeslagen.
OK, ja ik begreep al zoiets. Rogier had natuurlijk ook gezegd dat 'Gerben gaspakken gehuurd had.'quote:Op zondag 18 april 2010 11:28 schreef DJ_Spiegelei het volgende:
[..]
Volgens mij was het idee dat de AIVD wist dat er iets met gas zou gaan gebeuren (via die oogcamera pipo) en daarom de gaspakken had gestolen om zo foto's te kunnen maken van het gehele stikkende team en deze in de openbaarheid te brengen, om zo het team te ontmaskeren.
yup, yup...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:50 schreef HalvinCarris het volgende:
Spannend begin van deze 2e serie. Ik erger me wel een beetje aan de onrealistische trekjes. Zoals een mobiel traceren die uitstaat. Ik bedoel, WTF?
Net of een stelletje amateurs een zender kunnen hacken.quote:
Deed mij ook denken aan zwartboek. Ze hebben leentjebuur gespeeldquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:33 schreef Hippos het volgende:
Dat was idd heel vaag. Met een vaag USB hub/ding meteen hopsa live op de zender. Moet toch niet lastig zijn om de link met de AIVD bloot te leggen?
Vond het hele doodkist/crematorium verhaaltje wel weer aardig, deed me denken aan één van de Bond films van vroeger (ik dacht Diamonds Are Forever)
En Derek heeft er ook al ervaring mee.quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Deed mij ook denken aan zwartboek. Ze hebben leentjebuur gespeeld
Daar verwacht ik toch sowieso nog een vervolg op ja. Die Liesbeth hing aan de telefoon met een van de kidnappers. Klein onderzoekje voor nodig om bij Liesbeth uit te komen lijkt me.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:33 schreef Hippos het volgende:
Moet toch niet lastig zijn om de link met de AIVD bloot te leggen?
Deadline moet eens een seizoen maken waar niet in elke aflevering alles moet gebeuren, zodat alles geforceerd snel moet aflopen. Dat verziekt voor mijn gevoel elke aflevering.quote:Op zondag 9 mei 2010 09:48 schreef Hippos het volgende:
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren tussen Maat en Heleen...dat zal ook nog wel tot een soort climax komen, in het vorige seizoen kregen die twee 'iets' aan het einde van de serie, maar nu is dat niet te merken. Wel ruim 750.000 kijkers gisteren, iets betere cijfers dan de vorige keer. Maar ik denk dat er geen 3de seizoen in zit.
Daar blonk Unit 13 inderdaad in uit, een doorlopend verhaal maar zonder dat teveel zaken in één aflevering werden gepropt. Zou een hele verbetering zijn inderdaad. Maar goed, ik denk dat het bij deze 2 seizoenen (helaas) blijft. Maar we zullen het wel zienquote:Op zondag 9 mei 2010 09:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Deadline moet eens een seizoen maken waar niet in elke aflevering alles moet gebeuren, zodat alles geforceerd snel moet aflopen. Dat verziekt voor mijn gevoel elke aflevering.
Klopt, ik was een groot fan van Unit 13. Daar zat alles in en amper forceer werk wat juist de spanning ten goeden kwam. We gaan het zien, maar ik heb liever geen 3de seizoen wanneer het zo blijft eigenlijkquote:Op zondag 9 mei 2010 09:56 schreef Hippos het volgende:
[..]
Daar blonk Unit 13 inderdaad in uit, een doorlopend verhaal maar zonder dat teveel zaken in één aflevering werden gepropt. Zou een hele verbetering zijn inderdaad. Maar goed, ik denk dat het bij deze 2 seizoenen (helaas) blijft. Maar we zullen het wel zien
Hier nog een Unit 13 fan. een on-Nederlandse geweldige serie. Zo worden ze niet meer gemaakt helaas, was een ijzersterkte cast en ook de muziek was geniaal. Gelukkig hebben we de DVD's nogquote:Op zondag 9 mei 2010 10:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, ik was een groot fan van Unit 13. Daar zat alles in en amper forceer werk wat juist de spanning ten goeden kwam. We gaan het zien, maar ik heb liever geen 3de seizoen wanneer het zo blijft eigenlijkZonde van het geld.
Soms?quote:Op zondag 9 mei 2010 10:11 schreef Hippos het volgende:
[..]
Hier nog een Unit 13 fan. een on-Nederlandse geweldige serie. Zo worden ze niet meer gemaakt helaas, was een ijzersterkte cast en ook de muziek was geniaal. Gelukkig hebben we de DVD's nogMaar Deadline trekt voor mijn gevoel te weinig kijkers en het is een behoorlijk dure serie. Toen ik in 2008 de serie volgde dacht ik in het begin ook dat het zoiets zou zijn ala Unit 13, maar dat bleek niet waar te zijn. Desondanks kijk ik er wel graag naar, ondanks de soms ongeloofwaardige aspecten.
De laatste 2 afleveringen vallen inderdaad mee, maar soms is het tenenkrommend slecht qua plot. Een peuk in benzine laat de benzine niet ontvlammen maar dooft (aflevering met die gasaanval), en meer van dat soort dingen. Dat vliegtuig was inderdaad tequote:Op zondag 9 mei 2010 10:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Soms?Al valt het de laatste 2 uitzendingen best mee moet ik zeggen, maar daarvoor was het heel erg. Het toppunt was het landen van een vliegtuig met 2 non piloten
die informatie krijgen via de toren hoe het precies moet hehe..
En een geheim agent die een t-shirt aan heeft met 'I'm gay' erop en in het openbaar loopt te tongenquote:Op zondag 9 mei 2010 10:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Soms?Al valt het de laatste 2 uitzendingen best mee moet ik zeggen, maar daarvoor was het heel erg. Het toppunt was het landen van een vliegtuig met 2 non piloten
die informatie krijgen via de toren hoe het precies moet hehe..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kijkt inderdaad vrijquote:Op zondag 23 mei 2010 16:43 schreef MarlijnVeen het volgende:
De opnames voor de laatste scène waren 7 april 2009; de éénnalaatste opnamedag.
Pfoe ik kijk wel echt héel erg zielig zeg! haha!
Arno (regisseur) zei nog dat ik heel verdrietig moest kijken, iets té letterlijk opgevat denk ik.
De tweede serie is inderdaad vrij vlot na de eerste opgenomen: In april 2008 was seizoen 1 afgelopen en in augustus was de eerste opnamedag van seizoen 2.
Seizoen 3 komt er gewoon echt niet meer.
De serie is te duur.
Nouja je weet het nooit zeker natuurlijk, wie weet bedenkt de Vara zich over een jaar.
Maar die kans is echt ontzettend klein.
Ik ga Deadline ontzettend missen, serie zoals deze komt er nooit meer.
Ja erg hè..quote:Op zondag 23 mei 2010 18:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je kijkt inderdaad vrijZou je bijna willen troosten met je verdriet
Wel tof om mee te spelen. Twijfelde ook elke weer waar die hoofdkwartier was, maar het was inderdaad de Haagse stadhuis. Dacht ik al, maar komt er nooit want ik woon niet in Den Haagt.
Ach joh, je bent een ervaring rijker. Staat leuk op je c.v.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:41 schreef MarlijnVeen het volgende:
[..]
Ja erg hè..
Gelukkig ben ik wel veranderd in een jaar, haha.
Pfff ik schaam me kapot
Bij deze aflevering ben ik blij dat de kijkcijfers tegenvielen, slecht hè..
Dat hoofdkwartier zat inderdaad onder het stadhuis in de serie, maar in het echt zit die locatie in Amsterdam..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |