Tis in ieder geval geen 'fijne' jongen.Hij had een keer een vriend op bezoek en brain bedankte hem dat hij zo snel had leren weg rennen na wat geflikt te hebben.Vriend vertelde inmiddels zijn leven gebeterd te hebben na een bak ervaring en omdat hij nu een kindje had.Brian doet altijd alsof hij niks van drugs weet maar wist onlangs wel te vertellen dat er een goede markt is voor Coke op de antillen en dat wiet niks opleverd.Hij ging altijd met vrienden varen naar Venuzuela.........3x raden wat die boottochtjes inhouden.Hij en zijn broer hadden appartementen in onderverhuur,ook dat laat zich raden hoe of wat.Veel van zijn z.g goede vrienden komen niet in de kooi en laten ook niks van zich horen.......op z'n minst vreemd te noemen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 19:10 schreef Vandaag... het volgende:
naarmate het einde nadert worden de verhalen steeds gekker.
Nu is Brian alweer een professioneel bommenlegger.
misdaad subforumquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:14 schreef buzzer het volgende:
---> MIS
Hij was ook in Amerika dus hij is ook te linken aan 9-11quote:Op zondag 23 maart 2008 03:20 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Tis in ieder geval geen 'fijne' jongen.Hij had een keer een vriend op bezoek en brain bedankte hem dat hij zo snel had leren weg rennen na wat geflikt te hebben.Vriend vertelde inmiddels zijn leven gebeterd te hebben na een bak ervaring en omdat hij nu een kindje had.Brian doet altijd alsof hij niks van drugs weet maar wist onlangs wel te vertellen dat er een goede markt is voor Coke op de antillen en dat wiet niks opleverd.Hij ging altijd met vrienden varen naar Venuzuela.........3x raden wat die boottochtjes inhouden.Hij en zijn broer hadden appartementen in onderverhuur,ook dat laat zich raden hoe of wat.Veel van zijn z.g goede vrienden komen niet in de kooi en laten ook niks van zich horen.......op z'n minst vreemd te noemen.
Maar goed deze topic gaat over zijn snol Del dus laten we het daarbij houden!
Dit is een zuiver kwaliteitstopic, dat niet in een baggerforum als misdaad pastquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
had je 'm ook teruggezet voor een gozer met puisten en zo?![]()
[ afbeelding ]
Vriendin deborah...........zus Del?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:22 schreef beequeen het volgende:
Deze cap heb ik gemaakt tijdens een programma van Char. Ze interviewde Nada van Nie, je weet wel, de vrouw van Brian Roy. Ze had een reading gevraagd voor haar vriendin Deborah. Ik zie hier toch weer een opvallende gelijkenis met Danielle, zus van Amanda. Of we hier iets mee kunnen, geen idee.
Nee, dat lijkt me niet, de vrouw op de foto is beduidend ouder dan Deborah en Daniëlle, het zou echter wel hun moeder kunnen zijn die de naam van Deborah voor het programma gebruikt..quote:
Ik ken amanda via de dochter van een goeie vriend van me en amanda is zo oud als ze zegt!! dat is dus nu 20 of 21quote:Op zondag 2 maart 2008 23:00 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja snap ik, was mij ook opgevallen....maar aangezien we soms ook twijfels hebben bij Amanda haar leeftijd, ook door bepaalde uitspraken die ze heeft gedaan, wie weet zijn dus die kids wel ouder als ze zelf aangeeft en dan zou het misschien wel een link kunnen zijn naar haar vader
quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:26 schreef Ziet het volgende:
volgens mij zijn amanda en brian broer en zus
en mag daarom niemand weten wie haar moeder is
(netty)
quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:28 schreef cindy10 het volgende:
gezien de verstoorde houdingen in dat huis,zou zelfs dat me niet verbazen!
sterker nog,klinkt vrij aannemelijk!
quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:29 schreef Smash-it het volgende:
En daarom doen ze het alleen anaal, want dan is er geen kans op zwangerschap en zieke kindertjes. Het klopt allemaal!
quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:34 schreef Ziet het volgende:
en dat verklaart ook die foto van brian en dusty in het topic van amanda's moeder
quote:Op zaterdag 5 april 2008 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Eindelijk het mysterie is opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |