Eensch, maar daar heb ik Amanda nog té weinig over horen klagen.... Ze kennelijk meer tevreden in die rol, dan Huub.....quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Ben het met je eens wat Huub betreft, een te groot ego.
Brian vindt ik echter nog een tandje erger, zoals hij Amanda telkens weer op haar fouten wijst en die natuurlijk veel groter maakt dan zijn eigen tekortkomingen, haar onderuit haalt tegenover anderen, haar door het stof laat gaan en aan het kneden is totdat hij tevreden is met haar gedrag, dat vindt ik echt erg.
In het dagelijkse leven kom je ook niet zo'n figuur als Huub tegen, en als je ze wel tegen komt dan ga je er niet mee om.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:30 schreef Disana het volgende:
Toch zegt Lieke dat ze in het dagelijks leven nooit conflicten heeft. Gaat ze dan alleen om met mensen die net zo zijn als zij... dat zou toch ook competitie veroorzaken?
Dat kan ik nog niet rijmen.
3 bewoners unaniem weggestemd en er zitten er nu 7.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:34 schreef kleinzusje het volgende:
Klopt het dat er nog wel een plek over is ? in het huis ? Of is alles nu opgevuld ???
jammerquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 bewoners unaniem weggestemd en er zitten er nu 7.
Er is dus geen plek "vrij"
fijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:38 schreef Peter6000 het volgende:
Er zijn nog 3 plekken vrij, want er zijn 7 bewoners: en het maximum is 10.
Viel nog mee dat er geen streamlock was, ze zei "kut"quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef Peter6000 het volgende:
Wat ging die camara draaierig naar beneden toen Lieke dat bordje liet vallen.
Of ze durft er niet over te klagen uit angst afgewezen te worden door Brian...quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Eensch, maar daar heb ik Amanda nog té weinig over horen klagen.... Ze is kennelijk meer tevreden in die rol, dan Huub.....![]()
Hoe triest ook, ja....
Dat geloof ik dus nooit, ze beseft denk ik maar al te goed dat ze een kans van 1 op 6 (Amanda neem ik niet serieus als potentiële winnares) heeft op korte termijn 1 miljoen euro te bezitten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef neehe het volgende:
Het zal mij niet verwonderen als Lieke vandaag of morgen het voor gezien houdt met Huub.
Ook al moet ze er dan uit bij de volgende stemronde.
Ze gaat zich steeds meer aan zijn gedrag irriteren.
Eergisteren zei ze, ook al in de keuken, 'kutjefuck'quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Viel nog mee dat er geen streamlock was, ze zei "kut"
Ik zou ze allemaal uit de weg gaan, als ik in die kooi zou zitten zou ik ook niet tegen een Huub of Lieke kunnen, laat staan de brian, amanda , nadia of dennis. Jaap waarschijnlijk nog het meest want die gaat zijn eigen weg.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef neehe het volgende:
[..]
In het dagelijkse leven kom je ook niet zo'n figuur als Huub tegen, en als je ze wel tegen komt dan ga je er niet mee om.
Het zal mij niet verwonderen als Lieke vandaag of morgen het voor gezien houdt met Huub.
Ook al moet ze er dan uit bij de volgende stemronde.
wattuhquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Eergisteren zei ze, ook al in de keuken, 'kutjefuck'![]()
Echt ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Eergisteren zei ze, ook al in de keuken, 'kutjefuck'![]()
Het lijkt wel een beetje in haar aard te zitten anderen een 'minder' gevoel te geven door zelf te 'stralen'.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:40 schreef Clank het volgende:
Waarom maakt Lieke er eigenlijk nog zoveel werk van terwijl ze al aangegeven heeft er weinig zin meer in te hebben er een feestje van te maken... Huub een schuldgevoel te geven??
Ik denk eerder andersom, dus Huub aan Liekequote:Op zondag 5 augustus 2007 12:37 schreef neehe het volgende:
[..]
Slachtofferrolletje? Volgens mij doet ze het meer om zichzelf als "miss perfect" te positioneren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:40 schreef Clank het volgende:
Waarom maakt Lieke er eigenlijk nog zoveel werk van terwijl ze al aangegeven heeft er weinig zin meer in te hebben er een feestje van te maken... Huub een schuldgevoel te geven??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |