Dat was fenomenaal jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:44 schreef Bartjebart het volgende:
Ik had Nikki wel graag nog een keer Mesmerized willen horen doen...
Ik stem niet op basis van één avond. Nikki vind ik vanavond inderdaad minder, maar in de andere liveshows was ze geweldig.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:44 schreef fayle het volgende:
ik ben gewoon boos op nikki -
wekenlang allemaal kippenvel nummers en nu schreeuwnummers - ze kán het wel, maar mik in vredesnaam op dat waar dé grote kracht ligt namelijk gordon (en anderen) tot tranen roeren met stem en gevoel.
en dan een dosis god erbij ook nog.
![]()
maar ze moet wel winnen...
Die 2 zag ik gisteren nog op tv, bij een herhaling van Jensen, wat een stel was dat inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
De 10 leukste audities, hoop dat die dikke negerin met haar manager weer langskomen. Dat ze McDonalds moest halen omdat ze niet door was.
Agossie, het was ook een wat moeilijke post om te begrijpen jaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je wilt Nathalie ook niet verstaan inderdaad... dat is het sterke punt van Nikki
Sooooo hee valsspelerd.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:45 schreef HuubTuub het volgende:
sms voor Nikki...
Komt helaas vaak voor laatste jaren, degene die tot de finale het meest overtuigde valt door de mand tijdens de finale........quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:44 schreef Tamaartje het volgende:
Ik vond Nikki vanavond ook minder goed dan andere avonden, heel jammer
Maar toch hoop ik dat Nikki gaat winnen natuurlijk!!
Goed plan!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sooooo hee valsspelerd.
Bel ik ff 3 keer voor Nathalie hoor.
Oh dat is dan toch wel leuk dat het nog een beetje spannend wordt in elk geval, omdat als ik die polls van jou zag van allerlei sites dan kon Nathalie eigenlijk al wel inpakkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:44 schreef BVO het volgende:
[..]
Het begon vrij timide, maar met de single van Nathalie ging de zaal helemaal los. Door die single wordt het toch nog spannend.
Was Mandarijn. Ik lig met de laptop op de bank en kom niet bij mijn telefoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sooooo hee valsspelerd.
Bel ik ff 3 keer voor Nathalie hoor.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:46 schreef Silvieja het volgende:
Nathalie moet winnen. Absoluut. Als zij op het podium staat ga ik glimlachen!
Ik vond dat Nikki dat laatste nummer (terugblikje alleen gezien hoor) toch wel super deed!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:47 schreef livelink het volgende:
Nikki heeft in de finale niet kunnen knallen, helaas. Toch verkeerde liedjes gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |