quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef Meneer-Goud het volgende:
Je hebt honger.. De arme kinderen in Afrika, die hebben aids.
Bullshit. Ook wij in het rijke westen kunnen na een dag hard werken honger hebben. Zodra je lichaam om voedsel vraagt heeft men/het officieel honger. Of je nou in Afrika woont of niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef Meneer-Goud het volgende:
Je hebt geen honger, je hebt trek. De arme kinderen in Afrika, die hebben honger.
Klopt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat zuigt aars.
Eergisteren ook al gehadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef Biogarde het volgende:
Patatzaak.
Is te overwegen, maar de kebabtent hier in de buurt bezorgt niet, en ik twijfel of ik nog wel zin heb om de deur uit te gaanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:50 schreef GasTurbine het volgende:
Kebabzaak
Dat eet ik morgen alquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:00 schreef Biogarde het volgende:
Swarma.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef Meneer-Goud het volgende:
Je hebt geen honger, je hebt trek. De arme kinderen in Afrika, die hebben honger.
quote:
Wat een verstandige mensen hierquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:09 schreef Adelante het volgende:
water drinken, stilt het hongergevoel en je krijgt er geen dikke pens van
Klopt, maar ik weet niet wat ik dan moet halen. Ik heb natuurlijk weer zin in allemaal vette, slechte meukquote:
haal bierquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet niet wat ik dan moet halen. Ik heb natuurlijk weer zin in allemaal vette, slechte meuk.
Sigaretje roken ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:09 schreef Adelante het volgende:
water drinken, stilt het hongergevoel en je krijgt er geen dikke pens van
Da ebb' ik altijdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:51 schreef Biogarde het volgende:
Hedde gij geen vetpan en frituur in de vriezer
Vulploegleiderquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:28 schreef Gluckskafer het volgende:
Stiekem wil TS patsen met zijn functie.Waarbij hij notabene tot na 5en moet werken
Dus ts: wat is je functie?
En ten 2e: is dat zwaar werk?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:23 schreef PrincePolly het volgende:
Je werk mee eten? Wat is dat?
dat kan je zo al raden het is iets in de horeca (restaurant ofzo)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:28 schreef Gluckskafer het volgende:
Stiekem wil TS patsen met zijn functie.Waarbij hij notabene tot na 5en moet werken
Wie zet z'n vetpan nou in de vriezerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:51 schreef Biogarde het volgende:
Nou nou het is me toch wat, iemand die geen 9 - 17 baan heeft!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:28 schreef Gluckskafer het volgende:
HAHAHquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:35 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat kan je zo al raden het is iets in de horeca (restaurant ofzo)
gut o gut wat een ontmaskering, peter r de vries al gebld voor deze opzienbarende scoop?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:53 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
HAHAH
Heb jij een bijbaantje?
TS is ontmaskerd.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
gut o gut wat een ontmaskering, peter r de vries al gebld voor deze opzienbarende scoop?
Je reply's waren al niet van het hoogste niveau, maar nu bewijs je ook nog eens dat je stront in je ogen hebt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:53 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
HAHAH
Heb jij een bijbaantje?
TS is ontmaskerd.
Ghehe ,quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je reply's waren al niet van het hoogste niveau, maar nu bewijs je ook nog eens dat je stront in je ogen hebt.
Says who? Je wordt terecht gewezen dat je gewoon niet inhoudelijk goed gelezen hebt en vervolgens kom je met non-argumenten en quasi leuke plaatjesquote:
hij las horeca en dacht gotchaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Says who? Je wordt terecht gewezen dat je gewoon niet inhoudelijk goed gelezen hebt en vervolgens kom je met non-argumenten en quasi leuke plaatjes.
Wie bewaart zijn vetpan nu in de vriezerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:51 schreef Biogarde het volgende:
Spuit 11quote:Op zondag 2 maart 2008 14:05 schreef vigier het volgende:
[..]
Wie bewaart zijn vetpan nu in de vriezer![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:51 schreef Biogarde het volgende:
Tuurlijk, wij nemen de taak op ons om het gemiddelde in dit topic omhoog te brengen; iemand moet dat toch doen!quote:
Ik zoek even mijn bejaardenindesupermarkt en negersinbushokjesmetmuziekuithuntelefoon-topics op. Wacht.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:19 schreef Mikkie het volgende:
Dit topic kan ik echt om de paar dagen kicken geloof ik, want het is vandaag weer zo ver.
Succes.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zoek even mijn bejaardenindesupermarkt en negersinbushokjesmetmuziekuithuntelefoon-topics op. Wacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |