quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef Meneer-Goud het volgende:
Je hebt honger.. De arme kinderen in Afrika, die hebben aids.
Bullshit. Ook wij in het rijke westen kunnen na een dag hard werken honger hebben. Zodra je lichaam om voedsel vraagt heeft men/het officieel honger. Of je nou in Afrika woont of niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef Meneer-Goud het volgende:
Je hebt geen honger, je hebt trek. De arme kinderen in Afrika, die hebben honger.
Klopt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dat zuigt aars.
Eergisteren ook al gehadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:49 schreef Biogarde het volgende:
Patatzaak.
Is te overwegen, maar de kebabtent hier in de buurt bezorgt niet, en ik twijfel of ik nog wel zin heb om de deur uit te gaanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:50 schreef GasTurbine het volgende:
Kebabzaak
Dat eet ik morgen alquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:00 schreef Biogarde het volgende:
Swarma.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:53 schreef Meneer-Goud het volgende:
Je hebt geen honger, je hebt trek. De arme kinderen in Afrika, die hebben honger.
quote:
Wat een verstandige mensen hierquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:09 schreef Adelante het volgende:
water drinken, stilt het hongergevoel en je krijgt er geen dikke pens van
Klopt, maar ik weet niet wat ik dan moet halen. Ik heb natuurlijk weer zin in allemaal vette, slechte meukquote:
haal bierquote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik weet niet wat ik dan moet halen. Ik heb natuurlijk weer zin in allemaal vette, slechte meuk.
Sigaretje roken ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 21:09 schreef Adelante het volgende:
water drinken, stilt het hongergevoel en je krijgt er geen dikke pens van
Da ebb' ik altijdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 20:51 schreef Biogarde het volgende:
Hedde gij geen vetpan en frituur in de vriezer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |