Of gelijk, ken je dat: een gelijkspel?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:41 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Oja....
Bij Heerenveen loopt het niet en bij Ajax loopt het niet.
Conclusie: Heerenveen wint.
Ook niet gelijk.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:45 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop alleen dat Ajax volgende week een 110% over-mijn-lijk-mentaliteit heeft. Belangrijkste wedstrijd van het seizoen, die MOGEN we niet verliezen.
Deed gewoon zijn werk. Wel meteen een gele kaartquote:
mwah dat had wel eerder gemogen toen psv op bezoek kwam, alles winnen tot het eind van het seizoen is nu de enige optiequote:Op zondag 2 maart 2008 16:45 schreef Saekerhett het volgende:
Ik hoop alleen dat Ajax volgende week een 110% over-mijn-lijk-mentaliteit heeft. Belangrijkste wedstrijd van het seizoen, die MOGEN we niet verliezen.
Inderdaad daar had PSV ook grote problemen mee.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:54 schreef SCH het volgende:
Blijft toch weer lekker arrogant om over het kampioenschap te dromen als je de wedstrijden van de afgelopen tijd bekijkt, win eerst maar eens van Willem II.
http://www.ajaxlinks.nl/quote:Op zondag 2 maart 2008 16:50 schreef Lyzio het volgende:
Iemand de goals op beeld?
Laaste wedstrijden waren toch best goed?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:54 schreef SCH het volgende:
Blijft toch weer lekker arrogant om over het kampioenschap te dromen als je de wedstrijden van de afgelopen tijd bekijkt, win eerst maar eens van Willem II.
Was hij ook goed?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Deed gewoon zijn werk. Wel meteen een gele kaart
Mwah excelsior deed niet veel dus dat kun je niet beoordelen.. hij deed in iedergeval niks verkeerdquote:
NAC was 60 minuten beter?quote:Op zondag 2 maart 2008 16:57 schreef MaxC het volgende:
[..]
Laaste wedstrijden waren toch best goed?
Tegen Feyenoord topvoetbal: 3-0
Tegen Roda wel goed gespeeld, alleen veel pech verloren: 2-1
Tegen NAC toch verdiend gewonnen, terwijl dit een enorm moeilijke uitwedstrijd is
Nu tegen Excelsoir wel heel makkelijk met 4-0
Dan mag hij volgende week maar gaan prutsenquote:Op zondag 2 maart 2008 16:58 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Mwah excelsior deed niet veel dus dat kun je niet beoordelen.. hij deed in iedergeval niks verkeerd
Heitinga-Vermaelen als ze fit zijn natuurlijk maar daar reken ik wel op! kuffour die kan wel invallen als het 1-4 staat.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan mag hij volgende week maar gaan prutsen
Hahahahaquote:
Heitinga speelde vandaag toch niet zo goed heb ik gehoord?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:03 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heitinga-Vermaelen als ze fit zijn natuurlijk maar daar reken ik wel op! kuffour die kan wel invallen als het 1-4 staat.
Heb hem niks verkeerd zien doen, hij had ook een lichte blessure geloof ik.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:04 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heitinga speelde vandaag toch niet zo goed heb ik gehoord?
wat is het record van Dillen?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik blijf voorzichtig wat de titelkansen betreft. Laten we voor vandaag genieten en vanaf morgen ons volledig richten op zondag.
[ afbeelding ]
Hard op weg om het aantal van Alves vorig seizoen flink te verbeteren? I think so![]()
Oh ja....Kennedy![]()
![]()
![]()
54quote:
Okquote:Op zondag 2 maart 2008 17:06 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heb hem niks verkeerd zien doen, hij had ook een lichte blessure geloof ik.
Siem de Jong, denk ik.quote:
Siem, die vandaag echt goed speeldequote:
Siem de Jong hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 17:12 schreef Nashje het volgende:
Urzaiz toch?
Speelt de laatste tijd als invaller sowieso meer dan aardig. Juweeltjequote:Op zondag 2 maart 2008 17:14 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Siem, die vandaag echt goed speelde
Was maar een grapje..maar nog 17 goals in 7 wedstrijden gaat niet lukken hoor. Vooral niet met Groningen, Heerenveen, PSV en Twente..quote:Op zondag 2 maart 2008 17:10 schreef toma het volgende:
[..]
43
heb t maar even opgezocht. Dat moet nog kunnen!
ZEKUURRR!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 maart 2008 17:25 schreef Jasza het volgende:
Ohohohohohohohoh
Tering veel zin in volgende week zondag nu.
quote:Op zondag 2 maart 2008 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een respect heb ik voor Huntelaarwat een spits, wat een ziek aantal goals.
En wij
Als ze die verkoop nog 2 dagen hadden gedaan dan was het uitvak wel vol, beetje jammer maargoed.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:31 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ZEKUURRR!!!!!!!!!
Niet echt boeiende wedstrijd, begonnen slap zoals gewoonlijk
Klaas MOETEN we een gigantisch goed contract aanbieden, ruilen van contract met luque ofzo.
Gabri, ik sta elke keer versteld van die gast wint bijna elke keer z'n duel maakt niet uit hoe groot die tegenstander is.
nu ALLES winnen dan worden we zeker kampioen!! Wat mogelijk is!
klein compliment voor urby die op de weg terug is
Je bent wel realistisch blijven. Alles is mogelijk in voetbal natuurlijk, maar het is erg onwaarschijnlijk dat we nog kampioen worden.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:31 schreef Noshiba het volgende:
nu ALLES winnen dan worden we zeker kampioen!! Wat mogelijk is!
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef Jasza het volgende:
Klaas gaat weg, ik ga geen bron geven maar het is 95% zeker dat hij weg wil, en geloof me die bron is echt wel geloofwaardig
Zo, haal dan maar eens een opvolgerquote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef Jasza het volgende:
Klaas gaat weg, ik ga geen bron geven maar het is 95% zeker dat hij weg wil, en geloof me die bron is echt wel geloofwaardig
ai zeker die mattie waarmee hij dronken was op de kermis van Dierenquote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef Jasza het volgende:
Laat ons nou lekker dromen van iemand voorin, met een echt Ajax hart, die het niet alleen als tussenstop ziet.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:39 schreef Jasza het volgende:
Die mattie van me komt uit Dieren ja en die heeft hele goede bronnen rondom Klaasquote:Op zondag 2 maart 2008 17:40 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ai zeker die mattie waarmee hij dronken was op de kermis van Dieren
Blijkbaar was dat toch de druk die ervoor zorgde dat Leonardo erin kwam. Het hoort niet maar er is geen andere optie om die Kotser onder druk te zetten.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:51 schreef denthemen het volgende:
Kut wedstrijd. Deel van het publiek dat ter plekke had mogen doodvallen, JE FLUIT EEN EIGEN SPELER NIET UIT!!
Jorienquote:Op zondag 2 maart 2008 17:52 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik denk serieus dat ajax kampioen gaat worden nu hoor
Waarom zou je ze neit mogen uitfluiten danquote:Op zondag 2 maart 2008 17:51 schreef denthemen het volgende:
Kut wedstrijd. Deel van het publiek dat ter plekke had mogen doodvallen, JE FLUIT EEN EIGEN SPELER NIET UIT!!
Volgende week winst, jammer dat een groot deel het weer liet afweten en we volgende week met een half vol uitvak zitten bij de belangrijkste wedstrijd van het seizoen..
Edje was wel goed
Omdat het kansloos is en een speler er echt niet beter van gaat voetballen. Overigens leuk weekend op deze manier bedankt Lampjes en kakkiesquote:Op zondag 2 maart 2008 17:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Waarom zou je ze neit mogen uitfluiten dan
Onzin, je maakt zo'n speler kapot, denk je dat hij zelf niet snapt dat zijn corners kut waren?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:54 schreef Chadi het volgende:
[..]
Blijkbaar was dat toch de druk die ervoor zorgde dat Leonardo erin kwam. Het hoort niet maar er is geen andere optie om die Kotser onder druk te zetten.
speler verdiend genoeg, als die daar niet tegen kunnenquote:Op zondag 2 maart 2008 17:57 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat het kansloos is en een speler er echt niet beter van gaat voetballen. Overigens leuk weekend op deze manier bedankt Lampjes en kakkies
Zal die best wel snappen. Maar als die nu al bijna een seizoen lang corners kut neemt, dan kan die ze beter door iemand anders laten nemen of er eens goed op trainen.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Onzin, je maakt zo'n speler kapot, denk je dat hij zelf niet snapt dat zijn corners kut waren?
Dan reken je dat Koster aan, niet Kennedyquote:Op zondag 2 maart 2008 17:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zal die best wel snappen. Maar als die nu al bijna een seizoen lang corners kut neemt, dan kan die ze beter door iemand anders laten nemen of er eens goed op trainen.
ja en dan mag je hem best uiftluiten, dennis moet daar niet zo over zeurenquote:Op zondag 2 maart 2008 17:59 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zal die best wel snappen. Maar als die nu al bijna een seizoen lang corners kut neemt, dan kan die ze beter door iemand anders laten nemen of er eens goed op trainen.
Schorsingquote:Op zondag 2 maart 2008 18:04 schreef S-Two het volgende:
Heel mooi deze overwinning en het verlies van PSV, en ik zie ons ook best volgende week winnen. Het kampioenschap halen we echter toch niet meer hoor... We hebben nog zat moeilijke wedstrijden en we spelen ook niet erg sterk (en consistent).
En waarom in vredesnaam speelt Suarez niet?
Omdat Kotser zeker wil zijn van zijn CL plekje + dat hierbovenquote:Op zondag 2 maart 2008 18:04 schreef S-Two het volgende:
Heel mooi deze overwinning en het verlies van PSV, en ik zie ons ook best volgende week winnen. Het kampioenschap halen we echter toch niet meer hoor... We hebben nog zat moeilijke wedstrijden en we spelen ook niet erg sterk (en consistent).
En waarom in vredesnaam speelt Suarez niet?
Jij bent niet serieus te nemen, clubhoerquote:Op zondag 2 maart 2008 18:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja en dan mag je hem best uiftluiten, dennis moet daar niet zo over zeuren
Halfvol?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:51 schreef denthemen het volgende:
Volgende week winst, jammer dat een groot deel het weer liet afweten en we volgende week met een half vol uitvak zitten bij de belangrijkste wedstrijd van het seizoen..
Edje was wel goed
quote:Ajax schorst algemeen directeur Maarten Fontein
Amsterdam, 02 mrt 2008
De Raad van Commissarissen van AFC Ajax heeft besloten de procedure tot ontslag van algemeen directeur Maarten Fontein in gang te zetten.
Tevens heeft de Raad van Commissarissen het besluit genomen algemeen directeur Maarten Fontein met onmiddellijke ingang te schorsen. Dit houdt in dat de heer Fontein al zijn feitelijke werkzaamheden voor Ajax heeft moeten neerleggen en dat hij geen bevoegdheden meer heeft om Ajax te vertegenwoordigen.
Naar de mening van de Raad van Commissarissen is er mede door de inhoud en de publicatie van het rapport van de onderzoekscommissie een situatie ontstaan, waarin het voor de heer Fontein niet langer mogelijk is om op een geloofwaardige wijze en in het belang van Ajax te kunnen functioneren als algemeen directeur. Het standpunt dat door de Raad van Commissarissen wordt ingenomen wordt breed ondersteund door de grootaandeelhouder.
De Raad van Commissarissen heeft de afgelopen twee weken diverse malen geprobeerd in overleg te treden met de heer Fontein om tot een oplossing te komen en betreurt dat dit niet is gelukt.
Op korte termijn wordt een besluit genomen over de tijdelijke invulling van de functie van algemeen directeur.
In afwachting van de ontwikkelingen zal Ajax voorlopig geen verdere toelichting geven op dit bericht.
Ah ok, logischquote:
Aldus A3quote:'Vandaag kwam het er bij Kennedy niet uit. Hij speelt wel bij Ajax en er zitten andere mensen op de bank. Je moet goed zijn, anders wordt het tijd voor iemand anders'.
Ik ga gewoon weer "los"quote:Op zondag 2 maart 2008 18:13 schreef Noshiba het volgende:
Dennis kom je ook naar psv in t uitvak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |