quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
Die tweede YnsDie is fraai. Beetje saaie omgeving, maar heel netjes gepanned.
Ik zou juist voor de derde gaan!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:36 schreef Ynske het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das waar, word er alleen misselijk vanquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een mislukt experiment om de storm op de foto te krijgen vind ik dit best een mooi resultaat stiekem![]()
![]()
.
Ik vind 'm heel mooi, heel kunstigquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een mislukt experiment om de storm op de foto te krijgen vind ik dit best een mooi resultaat stiekem![]()
![]()
.
Eensch!! Het lijkt wel een bende varens die aan het touwtje springen is!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:15 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind 'm heel mooi, heel kunstig![]()
Hoe heb je dat gedaan?
Het is een boom (een soort connifeer volgens mij), en ik heb de camera gedraaid terwijl ik afdrukte. Dat volgde uit een foto die ik maakte waarbij ik de camera ongeveer uit mijn hand liet vallen (gelukkig had ik het touwtje om mijn pols), wat zoiets opleverde, maar daar heb ik wat verder mee geexperimenteerdquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:15 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind 'm heel mooi, heel kunstig![]()
Hoe heb je dat gedaan?
Ik blijf m mooi vindenquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:11 schreef KD-fotografie het volgende:
thnx en is idd een kwal, was maar een heel kleintje, zo'n leuk beestje om te zien.
Tof hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een boom (een soort connifeer volgens mij), en ik heb de camera gedraaid terwijl ik afdrukte. Dat volgde uit een foto die ik maakte waarbij ik de camera ongeveer uit mijn hand liet vallen (gelukkig had ik het touwtje om mijn pols), wat zoiets opleverde, maar daar heb ik wat verder mee geexperimenteerd.
Standje automatischquote:Op zondag 16 maart 2008 11:50 schreef Elefes het volgende:
[..]
Tof hoorWelke instellingen heb je gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |