Wow, prachtige foto.. Origineel, en heel mooi uitgevoerd. Ik vind 'm topquote:
Mee eensquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:36 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wow, prachtige foto.. Origineel, en heel mooi uitgevoerd. Ik vind 'm top!
Mooi ook die blauwe kleur..
Denk het welquote:
ik spreek ff voor K-manquote:Op zondag 9 maart 2008 01:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Denk het welMaar wat vind je er niet mooi aan dan
Super. Lijkt een plaatje uit een film of een sprookjesillustratiequote:Op zondag 9 maart 2008 07:03 schreef Sugar het volgende:
Mag ik jullie mening over deze voor de wedstrijd?
[ afbeelding ]
OK, dankjewelquote:Op zondag 9 maart 2008 13:53 schreef Kamermans het volgende:
@ElizabethR: Op de foto zie je schaakstukken, 1 van de pionnetjes wordt verplaatst. 4 seconde sluitertijd en 3 keer belicht, vandaar dat je 3 keer dat pionnetje ziet. Het pionnetje wordt uiteraard door iemands vingers verplaatste, dat zijn dus die paarsige "vlekken" er boven.
De 2e vind ik het best!quote:Op zondag 9 maart 2008 09:28 schreef Sugar het volgende:
Of één van deze? En zo ja, welke?![]()
1
[ afbeelding ]
2
[ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
4
[ afbeelding ]
Ik denk dat een andere belichting en een meer natuurlijke kleur van de vingers inderdaad wel zou helpen. Nu moet je puur uit de vorm van de 'paarse vlek' afleiden dat het vingers zijn.quote:Op zondag 9 maart 2008 13:53 schreef Kamermans het volgende:
@k_man: Over die vingers heb ik inderdaad wel meer commentaar over gehad, zou het duidelijker zijn als de kleur meer overeen komt met het echt zegmaar? Of misschien de belichting anders, zodat het niet alleen de ouline van mijn hand is. Over de scherpte ben je wel de eerste die er overbegint, maar welk deel zou je scherper willen hebben gezien? Om de vingers helemaal scherp te krijgen gaat lastig omdat die bewegen
Daarom heb ik de directe omgeving scherp gemaakt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
Die tweede YnsDie is fraai. Beetje saaie omgeving, maar heel netjes gepanned.
Ik zou juist voor de derde gaan!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:36 schreef Ynske het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
das waar, word er alleen misselijk vanquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een mislukt experiment om de storm op de foto te krijgen vind ik dit best een mooi resultaat stiekem![]()
![]()
.
Ik vind 'm heel mooi, heel kunstigquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Voor een mislukt experiment om de storm op de foto te krijgen vind ik dit best een mooi resultaat stiekem![]()
![]()
.
Eensch!! Het lijkt wel een bende varens die aan het touwtje springen is!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:15 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind 'm heel mooi, heel kunstig![]()
Hoe heb je dat gedaan?
Het is een boom (een soort connifeer volgens mij), en ik heb de camera gedraaid terwijl ik afdrukte. Dat volgde uit een foto die ik maakte waarbij ik de camera ongeveer uit mijn hand liet vallen (gelukkig had ik het touwtje om mijn pols), wat zoiets opleverde, maar daar heb ik wat verder mee geexperimenteerdquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:15 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind 'm heel mooi, heel kunstig![]()
Hoe heb je dat gedaan?
Ik blijf m mooi vindenquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:11 schreef KD-fotografie het volgende:
thnx en is idd een kwal, was maar een heel kleintje, zo'n leuk beestje om te zien.
Tof hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een boom (een soort connifeer volgens mij), en ik heb de camera gedraaid terwijl ik afdrukte. Dat volgde uit een foto die ik maakte waarbij ik de camera ongeveer uit mijn hand liet vallen (gelukkig had ik het touwtje om mijn pols), wat zoiets opleverde, maar daar heb ik wat verder mee geexperimenteerd.
Standje automatischquote:Op zondag 16 maart 2008 11:50 schreef Elefes het volgende:
[..]
Tof hoorWelke instellingen heb je gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |