Het is een boom (een soort connifeer volgens mij), en ik heb de camera gedraaid terwijl ik afdrukte. Dat volgde uit een foto die ik maakte waarbij ik de camera ongeveer uit mijn hand liet vallen (gelukkig had ik het touwtje om mijn pols), wat zoiets opleverde, maar daar heb ik wat verder mee geexperimenteerdquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:15 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind 'm heel mooi, heel kunstig![]()
Hoe heb je dat gedaan?
Ik blijf m mooi vindenquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:11 schreef KD-fotografie het volgende:
thnx en is idd een kwal, was maar een heel kleintje, zo'n leuk beestje om te zien.
Tof hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een boom (een soort connifeer volgens mij), en ik heb de camera gedraaid terwijl ik afdrukte. Dat volgde uit een foto die ik maakte waarbij ik de camera ongeveer uit mijn hand liet vallen (gelukkig had ik het touwtje om mijn pols), wat zoiets opleverde, maar daar heb ik wat verder mee geexperimenteerd.
Standje automatischquote:Op zondag 16 maart 2008 11:50 schreef Elefes het volgende:
[..]
Tof hoorWelke instellingen heb je gebruikt?
De eerste is eigenlijk niks echt scherp, dus als je voor zo'n soort foto gaan zou ik voor de tweede gaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:36 schreef Ynske het volgende:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'k ben het met dutchie eens. De tweede dusquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:59 schreef KD-fotografie het volgende:
misschien dat ik deze inzend
[ afbeelding ]
of past deze ook wel binnen het thema?
[ afbeelding ]
en heb ook nog dit oudje
[ afbeelding ]
de tweede vind ik een rustige beeld hebben. dus dat zou mijn keus zijn.quote:
Dat ging over de foto's van KD-fotografie, niet over die van Ynske. En ik denk jouw commentaar ook?quote:Op zondag 16 maart 2008 15:08 schreef Kamermans het volgende:
[..]
'k ben het met dutchie eens. De tweede dus
Tweede is gewoon erg leuk. de laatste beetje te druk.
wist niet dat je tijdens werktijd mocht fotograferenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:35 schreef -Marjo- het volgende:
Een probeersel van mij:
[ afbeelding ]
Pakt niet helemaal uit zoals ik in gedachten had...
Jawel. Maar ik pak er even de wedstrijdregels bij, qua photoshop:quote:Op zondag 16 maart 2008 12:29 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tha_erik heb je mn inzending ontvangen?
Deze foto gaat verder dan kleine bewerking of kleurcorrectie. Grote bewerkingen, die ver afstaan van wat er rechtstreeks uit je camera komt zijn dus nniet toegestaan. Ik moet helaas dus mededelen dat deze inzending niet volgens de regels is.quote:Standaard photoshopregels
Wat WEL mag:
• Kleurcorrecties (curven, levels, color balance, hue/saturation, brightness/contrast etc.) Daarbij horen ook de Dodge en Burn tool.
• Storende delen wegwerken (kloonstempel of brush bv)-- overdrijf er niet mee!
• Gebruik van filters, beperkt tot Blur, Unsharp mask en Noise.
• Uitsnedes maken.
• Verder ben je vrij hoe je bovenstaande regels toepast binnen Photoshop.
Wat NIET mag:
• Wat betreft het wegklonen van storende delen- Ieders interpretatie van wat een storend deel en wat een essentieel deel van de foto is, is anders, en kan ook moeilijk concreet afgebakend worden. Hou het in ieder geval beperkt tot kleine dingetjes. Het is geen bewerkwedstrijd.
Was na werktijdquote:Op zondag 16 maart 2008 18:14 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
wist niet dat je tijdens werktijd mocht fotograferen
Ik vind hem heel mooi bennie. En de rook suggereert mijns inziens voldoende beweging!quote:Op zondag 16 maart 2008 17:16 schreef ..bennie het volgende:
Zoiets wel?
- .. bennie heeft heel kinderachtig alle plaatjes vervangen voor 18+ plaatjes -
Dankje Ynskequote:Op zondag 16 maart 2008 18:42 schreef Ynske het volgende:
De eerste Elizabeth
de tweede lijkt veel ruis doorheen te zitten, en de derde is t zo jammer dat je de ganzen/zwanen niet scherp hebt kunnen krijgen
misschien is t wel geen ruis maar vertekening in de bomen (t groene) en de bergenquote:Op zondag 16 maart 2008 18:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dankje Ynske
Ik zie zelf geen ruis bij de tweede...
En die zwanen, tja, dit is het beste wat ik had, ik was al blij dat ik mijn camera op tijd aankreeg, voor ze gevlogen waren![]()
![]()
Welke beweging?quote:Op zondag 16 maart 2008 18:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[ afbeelding ]
De beweging ms iets te subtiel?
Ik zou voor de eerste gaan, die is erg goed geluktquote:Op zondag 16 maart 2008 18:41 schreef ElizabethR het volgende:
Zou ik misschien ook een beoordelinkje mogen???
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
Welke van de drie??
Ik vind de eerste een beetje "recht toe recht aan", te centraal staan.quote:Op zondag 16 maart 2008 18:41 schreef ElizabethR het volgende:
Zou ik misschien ook een beoordelinkje mogen???
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
3.
[ afbeelding ]
Welke van de drie??
De beweging van de verleidingquote:Op zondag 16 maart 2008 18:56 schreef Vliegvrager het volgende:
[ afbeelding ]
De beweging ms iets te subtiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |