Dat mag niet, Shininggggggg!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien is PeRi zo lief om de TT te veranderen?
Dat is tegen de policy. Dan krijgt ze een ban.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
Misschien is PeRi zo lief om de TT te veranderen?
Nou vooruit.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:42 schreef henkway het volgende:
Nou zeg Wtf.
had toch ook een keer iets met chocoladebenen of kleine biggetjes kunnen zijn??
Ga j ff weg en is het mis.
Bron? Hoop dat je gelijk hebt, dat was mn favo optreden van Nathalie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:54 schreef Hockeylotje het volgende:
Stayin' alive wordt het vanavond!
Ik wist dat je dat leuk nieuws zou vindenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:12 schreef Marble het volgende:
Oh my God dwijl me op, niet Ole lala!!! Mijn favo nummer ever!!!!!!
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nathalie gaat trouwens dat Ole lala of whatever nummer zingen met haar familie.
Ja henk, als je d'r chocoladebenen nog vaker wilt zien wel even stemmen he!quote:
Klopt wel een beetje ja! Buiten haar performance blijft er qua stem niet heel veel over, al was ik wel van haar onder de indruk met Trijntje (behalve haar uitspraak dan..)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:11 schreef Cone het volgende:
Toen ze die Microfoon in haar mond deed.
Imho is het zonder haar wilde gedans enz niks![]()
Je kunt ook op idols.nl kijken (wel nu nog alleen bij Nikki). Daar staat dat optreden ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb zin in morgen, dan kan ik dat optreden met Trijntje ook zien
Ze verschoot gewoon van dat alarm.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:47 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Nou ja, moet Nathalie niet opeens zo stom gaan doen
Same herequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:10 schreef _Arual_ het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De eerste keer dat mijn favoriete finalist niet wint.
Ja. Zeker vanavond had ik het idee dat Nikki haar gewoon stond te immiterenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij heeft ze wel echt de kar getrokken, als zij niet van t begin af aan zo fucking goed geweest was was de rest ook nooit tot zulke hoogtes geklommen...
quote:
Jamai heeft nu een carriere in de musicalwereld. Je hoort meer van hem dan van Boris en Raffaela bij elkaar!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef henkway het volgende:
van die kleine jamai hoor je niet veel meer
Meen je dit nu?quote:
dat vond ik ook, beetje teveel een schreeuwshow zoquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:21 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ja. Zeker vanavond had ik het idee dat Nikki haar gewoon stond te immiteren
Vond ik ook, looking forward to the eerste optreden in public.quote:Op zondag 2 maart 2008 02:05 schreef Regina7 het volgende:
dat schreeuwen vond ik leuk, lekker feessie bouwen!
Jammer dat ik niet in nederland ben op eind mei, errreg jammmmerquote:Nikki, Nathalie en Charlene geven een gastoptreden tijdens de concerten die De Toppers op 23, 24 en 27 mei geven in de Amsterdam ArenA. Dat vertelde Gordon zaterdag tijdens de finale van Idols.
Ja. Ik vind Nathalie een betere vocalist en (vooral) performer.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Meen je dit nu?
Als de finale Flora - Nath was geeest, zou je voor Nath geweest zijn?
Bwahahaha!quote:Op zondag 2 maart 2008 00:46 schreef Marble het volgende:
Nathalie doet mee aan Sterren danschen op het ijsch. Hier ziet u haar danspartner vlak na de deelname.
[ afbeelding ]
Dat is waar, en daar is ook niets mis mee. Maar voor het grote publiek is hij uit de spotlights verdwenen. Volgens mij hebben de meeste mensen geen idee waar hij tegenwoordig uithangt.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:39 schreef CJ het volgende:
Boris heb ik nog een aantal keren gespot op het North Sea Jazz festival en z'n tweede album Holy Pleasures werd erg goed ontvangen (o.a. Edison Jazzism Publieksprijs ontvangen). Zo slecht doet-ie het dus niet. Hij maakt nu de muziek die hij altijd al had willen maken ipv het 13 in een dozijn popgebeuren van Idols en die muziek wordt dus blijkbaar gewaardeerd door zijn publiek.
Toen die smiley nog niet geladen was dacht ik dat er stond "BVO, de geblondeerde Rotterdamse nicht"quote:Op zondag 2 maart 2008 23:03 schreef BVO het volgende:
BVOde geblondeerde Rotterdamse nicht van Nath.
Ola Ole!
is dat niet een nicht ofzo ?quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=6pAPv_dYNB0&feature=related deze is ook leuk, Nathalie als meisje van een jaar of 18 en vele maatjes smaller
Klinkt lekker! Alleen de uitspraak is niet echt geweldig!quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Zo had Nathalie's versie op de cd geklonken.
alsof ze nu zooooo dik is... als ze echt vadsig was dan was ze niet zover gekomen, kijk maar naar Juli uit idols 1...quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:33 schreef Regina7 het volgende:
mooi slank was ze daar!
volgens mij kan kan iedereen slank lijken met dit trucje, in de videoclips van een moddervette janet jackson passen ze dit ook regelmatig toe, ze passen bepaalde filmtechnieken toe waardoor lichamen en gezichten bv uitgerekt worden, daardoor lijk je een stuk slanker, doen ze ook regelmatig in cips van janet jackson als ze weer eens te dik is geworden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:33 schreef Regina7 het volgende:
mooi slank was ze daar!
ja, en charlene.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:02 schreef BVO het volgende:
Ach dik, dik, dik................. voor iemand die Tiffany helemaal lekker vindt (toch?) is ze idd dik ja.
Ben benieuwd of je die traumatische ervaring wel zal kunnen verwerken joh. Gelukkig heb je al flink kunnen oefenen met 1x Nathalie per week.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:10 schreef robert2006 het volgende:
ga van de zomer naar afrika, backpacken, en daar zal ik ongetwijfeld vele nathalie's zien die als wiebelende pudding voorbijlopen
mogen dit soort nieuwtjes ook? Ik neem aan van welquote:Idols-finaliste Nathalie opent Vrouwendag
Uitgegeven: 7 maart 2008 09:53
AMSTERDAM - Idols-finaliste Nathalie Makoma opent zaterdag de Internationale Vrouwendag in Amsterdam. Ze doet dat samen met de Amsterdamse wethouder Hennah Buyne, die Nathalie uitnodigde voor de opening.
Volgens Buyne is de 26-jarige zangeres, die zaterdag tweede werd in de finale van Idols, een perfect rolmodel voor vrouwen en meiden van deze tijd.
"Ze weet wat ze wil en laat zich door niets of niemand weerhouden haar eigen top te bereiken", stelt ze. "Ze benut haar kansen optimaal en beschikt over een uitzonderlijke dosis lef, energie, optimisme, kwaliteit en kracht."
Naast de opening van de internationale dag van de rechten van de vrouw verzorgt de Rotterdamse ook een optreden in Pakhuis de Zwijger, net als Joy Wielkens, Zanillya en dj Suna.
Nu, wat een ster hequote:Op zaterdag 15 maart 2008 22:08 schreef janimie het volgende:
nathalie zit vanavond bij raymann is laat
ik heb niet echt fapmateriaalquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:17 schreef _Arual_ het volgende:
Wat let je om zelf een topic te openen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |