abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2008 @ 01:53:10 #241
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_57256028
45/12.

I ga full prot met paar arms abilities doen, 2-h voor grind, shield voor tanken.

Mn warlock ga ik toch maar sword + off-hand doen inplaats van staff, tijdens melees is dat echt te langzaam en sommige off-handers die ik heb gezien als loot waren net zo waardig in stats als mn staff, laat staan dat ik daar ook nog stats van een caster zwaard erbij heb.

Plus, een zwaard is gewoon veel cooler dan een psuedo-sinter klaas spelen.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_57256090
Net resto gespecced met m'n Druid, arena met een Hunter aan het doen nu (2on2 dus) gaat best lekker al, OP class/spec tbh
  zondag 9 maart 2008 @ 02:24:22 #243
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_57256419
quote:
Op zondag 9 maart 2008 01:53 schreef OFfSprngr het volgende:
45/12.

I ga full prot met paar arms abilities doen, 2-h voor grind, shield voor tanken.

Mn warlock ga ik toch maar sword + off-hand doen inplaats van staff, tijdens melees is dat echt te langzaam en sommige off-handers die ik heb gezien als loot waren net zo waardig in stats als mn staff, laat staan dat ik daar ook nog stats van een caster zwaard erbij heb.

Plus, een zwaard is gewoon veel cooler dan een psuedo-sinter klaas spelen.
Stel je voor een sinterklaas die je cursed met pepernoten .
Fear is the grease of society.
  Moderator / Redactie FP zondag 9 maart 2008 @ 02:30:29 #244
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_57256486
quote:
Op zondag 9 maart 2008 02:24 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

Oh noes!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_57256498
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:45 schreef Fir3fly het volgende:
Die paladin epic mount quest is echt belachelijk. Niemand gaait ooit nog naar Dire Maul of Scholomance, en niemand uit m'n guild heeft zin om daar zoveel tijd aan te besteden (terecht natuurlijk). Dus zit ik weer met zo'n stom normaal paard .
Ja dat had ik dus ook, niemand in guild die wou helpen(daarom dus nu ook nieuwe guild, HoFD that is ,) nja ben gekicked omdat ik nederlands sprak in guild chat met irl vriend
En ik had met me 68 nog geen epic mount
Toen samen met 1 irl vriend en ig vriend ff gedaan, en ze hadden er beide geen problemen mee

En nu ben ik voornamelijk honor aant grinden vandaag 7500
had er al 9000, dus kan morgen wel iets gaan halen.

btw, weet iemand goed wapen (die je met honor kan kopen dus) voor een retri pala(misschien ooit nog naar prot pala toe) ?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 9 maart 2008 @ 03:20:11 #246
117776 OFfSprngr
pi_57256897
quote:
Op zondag 9 maart 2008 02:24 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

Sinterklaas die met health, fire, spell and soulstones rond loopt te smijten.. o_O
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  zondag 9 maart 2008 @ 04:00:20 #247
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_57257137
quote:
Op zondag 9 maart 2008 03:20 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Sinterklaas die met health, fire, spell and soulstones rond loopt te smijten.. o_O
Zwarte piet een sucubes.
Oh noees hax
  zondag 9 maart 2008 @ 17:06:40 #248
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_57265627

phluphy for president!
  Moderator / Redactie FP zondag 9 maart 2008 @ 17:21:12 #249
Rawr
pi_57265846
Ja die laatste kende ik al
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_57266813
Weet iemand waar ik mn lockpick skill hoger kan krijgen? Zit nu op 32, maar dat is niet hoog genoeg voor deep cover, die rogue quest.
  Moderator / Redactie FP zondag 9 maart 2008 @ 18:24:47 #251
Rawr
pi_57267041
quote:
Op zondag 9 maart 2008 18:13 schreef Sapstengel het volgende:
Weet iemand waar ik mn lockpick skill hoger kan krijgen? Zit nu op 32, maar dat is niet hoog genoeg voor deep cover, die rogue quest.
Speel je Horde of Alliance?
pi_57267617
Horde. Hoorde iets van een boot bij merchant's coast oid, kan wel een boot vinden, maar daar kan ik niet op.

[edit] Toch wel, had niet gezien dat je via de boegspriet naar boven kan lopen.

[ Bericht 40% gewijzigd door Sapstengel op 09-03-2008 20:21:22 ]
  maandag 10 maart 2008 @ 04:32:29 #253
117776 OFfSprngr
pi_57277263
46.

Ik kwam er trouwens achter waarom het de laatste paar dagen niet echt goed ging kwa dmg stats in dungeons.
Was dus vergeten om spells up te graden vanaf lvl 42.
Gelijk 20G dr doorheen geragd voor spells en minion grimoires.

DuH'r.

Dit wordt waarschijnlijk toch mn final build: http://www.worldofwarcraf(...)00000000000000000000
.
.
  maandag 10 maart 2008 @ 10:09:29 #254
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_57279325
quote:
Op maandag 10 maart 2008 04:32 schreef OFfSprngr het volgende:
46.

Ik kwam er trouwens achter waarom het de laatste paar dagen niet echt goed ging kwa dmg stats in dungeons.
Was dus vergeten om spells up te graden vanaf lvl 42.
Gelijk 20G dr doorheen geragd voor spells en minion grimoires.

DuH'r.

Dit wordt waarschijnlijk toch mn final build: http://www.worldofwarcraf(...)00000000000000000000
Waarom geen Unstable Affliction?
Als je dan toch affliction gaat lijkt mij dat namelijk de beste spell die je hebt. Tenminste, hangt er een beetje vanaf wat je wil gaan doen met je lock.

En waarom Improved VW (2/3) in plaats van meer stamina door improved imp?
  maandag 10 maart 2008 @ 10:41:21 #255
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_57279872

lens flare
pi_57280057
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:41 schreef Mauro het volgende:
[ afbeelding ]

lens flare
Is dat jouw guild?
pi_57280077
Zit trouwens al weer een tijdje in de beste guild op m'n server, toch maar weer aan het raiden
  maandag 10 maart 2008 @ 10:53:13 #258
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_57280078
quote:
Op maandag 10 maart 2008 04:32 schreef OFfSprngr het volgende:

Ik denk niet dat dit jouw final build wordt. Weet je waarom niet? Omdat het een waardeloze build is voor zowel PVE als PVP. Gezien het feit dat je 5/5 suppression hebt genomen neem ik aan dat je voor PVE gaat?
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  maandag 10 maart 2008 @ 13:08:08 #259
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_57282669
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Is dat jouw guild?
Daar heb ik een hele tijd bij gezeten als officer en classleader totdat ik min of meer gestopt ben met aktief spelen.
Ik speel nu alleen nog maar af en toe eens een beetje
pi_57285660
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:53 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dit jouw final build wordt. Weet je waarom niet? Omdat het een waardeloze build is voor zowel PVE als PVP. Gezien het feit dat je 5/5 suppression hebt genomen neem ik aan dat je voor PVE gaat?
Zelfs als je voor PVE zou gaan is supression maar nuttig totdat je je hitcap gehaald hebt (202 hit rating voor warlocks).
En als je richting je hit cap gaat is het slimmer om 0/21/40 (destruction build) te gaan voor meer dps.
  maandag 10 maart 2008 @ 16:36:53 #261
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_57286312
quote:
Op maandag 10 maart 2008 16:02 schreef _VoiD_ het volgende:

[..]

Zelfs als je voor PVE zou gaan is supression maar nuttig totdat je je hitcap gehaald hebt (202 hit rating voor warlocks).
En als je richting je hit cap gaat is het slimmer om 0/21/40 (destruction build) te gaan voor meer dps.
True @ hitcap

Toch wordt destro pas interessant als je een unbuffed crit % van ongeveer 20% hebt. En tegen de tijd dat Offspring 202 hit en 20% crit heeft zit hij toch minstens in een raiding guild dat SSC en TK op farm heeft. Voorlopig zou ik dan toch echt Affliction aanraden voor pve, maar niet in de manier waarop hij zijn punten nu heeft verdeeld. Dat is de vreemdste build die ik in tijden heb gezien (no offence verder, als je level 46 bent heb je nog veel te leren )

succes iig
Stewie Griffin: Jo-LENE! I have an army to raise and I must get to Managua at once! I require a window seat and an in-flight Happy Meal. BUT NO PICKLES! OH, GOD HELP YOU IF I FIND PICKLES!
  maandag 10 maart 2008 @ 17:27:45 #262
84926 WyriHaximus
pi_57287195
* WyriHaximus is een level alt begonnen !
phluphy for president!
pi_57288310
Mogen we de class raden? Ik denk mage
  maandag 10 maart 2008 @ 19:17:54 #264
84926 WyriHaximus
pi_57289220
quote:
Op maandag 10 maart 2008 18:35 schreef tonks het volgende:
Mogen we de class raden? Ik denk mage
Tuurlijk raad maar raak, en het ras ook dan he .
phluphy for president!
  maandag 10 maart 2008 @ 19:42:42 #265
133629 Mauro
Powered by Apple ©
pi_57289789
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:17 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Troll Rogue?

Want zoiets maak je niet aan als main. Zeker niet een rogue

Of misschien een pink haired gnome?
  Moderator / Redactie FP maandag 10 maart 2008 @ 23:08:03 #266
Rawr
pi_57295050
quote:

[..]

Hmmm, Undead Priest
  maandag 10 maart 2008 @ 23:09:55 #267
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_57295099
quote:

[..]

Draenai palladin?
pi_57295554
quote:

[..]

Orc Shaman
  dinsdag 11 maart 2008 @ 00:51:08 #269
117776 OFfSprngr
pi_57297401
quote:
Op maandag 10 maart 2008 10:09 schreef Mauro het volgende:

[..]

Waarom geen Unstable Affliction?
Als je dan toch affliction gaat lijkt mij dat namelijk de beste spell die je hebt. Tenminste, hangt er een beetje vanaf wat je wil gaan doen met je lock.

En waarom Improved VW (2/3) in plaats van meer stamina door improved imp?
Waarom is dat zo'n slechte build? Ik vind de VW een stuk chiller dan de IMP want mn mana managment is erg goed en ik haat het als mobs mn afflis resisten.

Daarnaast is de best upgegrade versie van CoA praktisch net zo goed als UA.
Sure, UA is beter, maar ik doe PvP "voor de leuk" maar praktisch gewoon leuk met veel lui dungeon runs en uiteindelijk lekker raiden met zn allen (hoe meer hoe beter (vandaag 3 Warlocks met 2 palas (1 holy, 1 tank) en van de leukste runs die ik tot nu toe heb gehad (imp (afli war), void (ik), felhunter (destro war)))).

Daarnaast is het wel zo dat de VW wellicht overbodig is met een echte goede tank, maar als off-tank werkt het wel heerlijk.
.
.
pi_57299696
Als je eenmaal 70 bent ga je je voidwalker vrijwel niet gebruiken, tenzij je gaat farmen voor iets maar dan heb je geen imp voidwalker nodig. En als ik jou was zou ik je ervaringen die je nu hebt in instances (1 tot level 45?) niet je 70 build laten beinvloeden. Want tot Zul'Farrak kun je best een voidwalker laten tanken of een shaman of een pet van een hunter maar later gaat dat echt niet werken, plus dat iedereen in de raid/party veel liever een imp met gratis 70 stamina hebben dan een voidwalker die een beetje erbij hangt.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 09:54:45 #271
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_57301020
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 00:51 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Waarom is dat zo'n slechte build? Ik vind de VW een stuk chiller dan de IMP want mn mana managment is erg goed en ik haat het als mobs mn afflis resisten.
Het is een slechte build omdat je van alles wat neemt, maar nergens de goede keuzes maakt. Een paar voobeelden. Deze zijn bedoeld als opbouwende kritiek dus niet denken dat ik je aanval

- Jouw hele demo tree zijn verspilde punten. Je zit je voidwalker wat meer intell en stamina te geven en geeft hem 20% meer dmg. Gezien het feit dat dit ding echt zo ongeveer 0 dmg doet heb je hier helemaal niets aan. Daarnaast kan een voidwalker op 70 totaal niet tanken. Ja op lvl 68-70 mobs nog wel, maar in een heroic instance slaan ze met 3 klappen door hem heen. De kracht van de demo tree zit veel verder. Bijvoorbeeld demonic knowlegde en demonic tactics. Als je zover bent in de demo tree moet je ook eigenlijk de felguard erbij nemen. Het is zeker niet de optimale pve build, maar hij is wel viable.

- Affliction spoort ook niet op de manier waarop je hem nu inricht. Zoals eerder gezegd moet je je hitcap halen wat betekent dat je je moet richten op gear met in totaal +202 hit. Je kan wel middels suppression de 16% halen (met wat hit gear) maar 40-50% van de dmg in een affliction build komt van shadowbolt. Deze wordt niet beinvloed door suppression. (ook soulshatter niet).

Een affliction PVE build ziet er dan als volgt uit ongeveer (kunt hier en daar wat spelen met de punten)

http://www.wowhead.com/?talent=IVMrVRfzqtcooZxx0xr

Dit is wel een echte raid build, dus als je alleen 5-mans doet moet je wat punten verschuiven (bijvoorbeeld malediction naar improved howl en imp agony)

Als je jouw pet echt belangrijk vindt en je hier veel mee wilt spelen, dan moet je demo speccen, maar dan wel helemaal naar felguard. Felguard tankt 100x beter dan de voidwalker en door de talents krijg je er veel +dmg bij. Je komt er wel achter dat zo'n voidwalker build echt volstrekt zinloos is op 70.

Veel plezier met de komende 24 levels in ieder geval.
pi_57302232
202 hitrating is echt alleen nodig als je gaat raiden. Het is de hitcap op boss mobs en lvl 73 mobs, maar als je niet van plan bent om te raiden is het echt waardeloos om zoveel spellhit te hebben.
Tegen mobs die hetzelfde lvl zijn als dat je zelf bent hoef je maar 3% spellhit te hebben om hitcapped te zijn, geen idee wat het precies is in pvp.
Doe eens niet.
pi_57302307
Ik gebruikte mijn Voidwalker al niet meer vanaf lvl 20, Succubus ftw.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:13:56 #274
117776 OFfSprngr
pi_57302517
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 09:54 schreef Merkowitz het volgende:

[..]

Het is een slechte build omdat je van alles wat neemt, maar nergens de goede keuzes maakt. Een paar voobeelden. Deze zijn bedoeld als opbouwende kritiek dus niet denken dat ik je aanval

- Jouw hele demo tree zijn verspilde punten. Je zit je voidwalker wat meer intell en stamina te geven en geeft hem 20% meer dmg. Gezien het feit dat dit ding echt zo ongeveer 0 dmg doet heb je hier helemaal niets aan. Daarnaast kan een voidwalker op 70 totaal niet tanken. Ja op lvl 68-70 mobs nog wel, maar in een heroic instance slaan ze met 3 klappen door hem heen. De kracht van de demo tree zit veel verder. Bijvoorbeeld demonic knowlegde en demonic tactics. Als je zover bent in de demo tree moet je ook eigenlijk de felguard erbij nemen. Het is zeker niet de optimale pve build, maar hij is wel viable.

- Affliction spoort ook niet op de manier waarop je hem nu inricht. Zoals eerder gezegd moet je je hitcap halen wat betekent dat je je moet richten op gear met in totaal +202 hit. Je kan wel middels suppression de 16% halen (met wat hit gear) maar 40-50% van de dmg in een affliction build komt van shadowbolt. Deze wordt niet beinvloed door suppression. (ook soulshatter niet).

Een affliction PVE build ziet er dan als volgt uit ongeveer (kunt hier en daar wat spelen met de punten)

http://www.wowhead.com/?talent=IVMrVRfzqtcooZxx0xr

Dit is wel een echte raid build, dus als je alleen 5-mans doet moet je wat punten verschuiven (bijvoorbeeld malediction naar improved howl en imp agony)

Als je jouw pet echt belangrijk vindt en je hier veel mee wilt spelen, dan moet je demo speccen, maar dan wel helemaal naar felguard. Felguard tankt 100x beter dan de voidwalker en door de talents krijg je er veel +dmg bij. Je komt er wel achter dat zo'n voidwalker build echt volstrekt zinloos is op 70.

Veel plezier met de komende 24 levels in ieder geval.
Ik VW off-tank nu alleen omdat de tanks nu niet zo erg goed zijn, een soort fail-safe dat ik geen aggro krijg, zodra ik een goede tank heb in de group wissel ik ook meestal naar imp of felhunter.
Opzich is die build ook best ok, maar wat is er mis met suppresion?

Daarnaast heb ik grim reach geprobeerd, was niet wat ik er van verwachte en nightfall heb ik van gehoord dat het geen zak voorstelt en malediction vraagt om vuur, frost, arcane of shadow casts, maar die gebruikt ik eigenlijk niet. Het is alleen zo dat ik shadow bolts in een macro stop tegen een eindbaas tussen mn life drains en na mn afflictions. Mede ook omdat shadow bolts erg veel aggro pakken (wellicht wel weer minder goede tanks op dit lvl) je hit crit moet speccen op gear en het niet mana efficiënt is.

Maar goed, ik sta open voor suggesties en als ik een rare build heb, leg het me verder uit.

Al moet ik zeggen dat ik wel over destro heb zitten denken als in de 41/1/19, maar ik denk dat juist de extra stamina uit demon handig is voor affli vanwege meer mana en minder 'gevaarlijke' life taps te moeten doen. Het is natuurlijk wel zo dat het uiteindelijk op lvl 70 waarschijnlijk praktisch onnodig zal zijn om een pet te hebben tenzij het de IMP is als mana batterij of de felguard als je demon gaat, maar ja, dat ben ik gewoon niet van plan omdat ik niet te veel afhankelijk wil zijn van een pet die dood kan gaan en dan ben je toch een groot deel van je dmg kwijt.

Dan nog, pets worden natuurlijk niet altijd op prijs gesteld, iig zoals sommige huntards er mee om gaan.
Dan heb je een uber pet en dan mag je 'm nog niet gebruiken tijdens je raid, hoeveel dmg doe je dan nog?
Maar goed, ik blijf affli doen en wellicht is UA wel goed, maar als je er ook CoA naast kunt doen doe ik dat wel, maar dan toch niet demon vanwege stamina speccen en toch hit crit gear gaan en constant zonder mana zitten beter of zie ik de situatie donkerder in dan nodig is?
.
.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:16:10 #275
117776 OFfSprngr
pi_57302551
47 trouwens.

Maar echt trouwens, is suppresion echt 5 weggegooide punten? Want dan kunnen ze net zo goed in shadow embrace.

Dit beter?: http://www.worldofwarcraf(...)05000502200000000000

[ Bericht 57% gewijzigd door OFfSprngr op 11-03-2008 11:22:41 ]
.
.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:18:37 #276
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_57302586
Leuk dit, wat is volgens de experts hier (no sarcasm) de beste build voor een firemage ?
pi_57302633
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:18 schreef GI het volgende:
Leuk dit, wat is volgens de experts hier (no sarcasm) de beste build voor een firemage ?
Ik doe de laatste tijd best veel Fire/pvp en dit is mijn build hiervoor
http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Laughing+Skull&n=Reywas

En ik dacht altijd dat frost de enige spec was voor pvp maar fire bevalt me echt heel goed
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:25:31 #278
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_57302703
Ik zit nu nog te vogelen met een full firebuild. Hetgeen vast en zeker beter kan. Ik heb alleen geen zin om te respeccen en dan weer alle spells opnieuw te moeten kopen. Ik ga dus wachten tot 2.4, of tot ik me niet meer in kan houden.

Ik merk zelf al de beperkingen van het full fire, en zie ook wel de voordelen van de build hierboven trouwens
pi_57302746
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:13 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Ik VW off-tank nu alleen omdat de tanks nu niet zo erg goed zijn, een soort fail-safe dat ik geen aggro krijg, zodra ik een goede tank heb in de group wissel ik ook meestal naar imp of felhunter.

Daarnaast heb ik grim reach geprobeerd, was niet wat ik er van verwachte en nightfall heb ik van gehoord dat het geen zak voorstelt en malediction vraagt om vuur, frost, arcane of shadow casts, maar die gebruikt ik eigenlijk niet. Het is alleen zo dat ik shadow bolts in een macro stop tegen een eindbaas tussen mn life drains en na mn afflictions. Mede ook omdat shadow bolts erg veel aggro pakken (wellicht wel weer minder goede tanks op dit lvl) je hit crit moet speccen op gear en het niet mana efficiënt is.

Maar goed, ik sta open voor suggesties en als ik een rare build heb, leg het me verder uit.

Al moet ik zeggen dat ik wel over destro heb zitten denken als in de 41/1/19, maar ik denk dat juist de extra stamina uit demon handig is voor affli vanwege meer mana en minder 'gevaarlijke' life taps te moeten doen. Het is natuurlijk wel zo dat het uiteindelijk op lvl 70 waarschijnlijk praktisch onnodig zal zijn om een pet te hebben tenzij het de IMP is als mana batterij of de felguard als je demon gaat, maar ja, dat ben ik gewoon niet van plan omdat ik niet te veel afhankelijk wil zijn van een pet die dood kan gaan en dan ben je toch een groot deel van je dmg kwijt.

Dan nog, pets worden natuurlijk niet altijd op prijs gesteld, iig zoals sommige huntards er mee om gaan.
Dan heb je een uber pet en dan mag je 'm nog niet gebruiken tijdens je raid, hoeveel dmg doe je dan nog?
Maar goed, ik blijf affli doen en wellicht is UA wel goed, maar als je er ook CoA naast kunt doen doe ik dat wel, maar dan toch niet demon vanwege stamina speccen en toch hit crit gear gaan en constant zonder mana zitten beter of zie ik de situatie donkerder in dan nodig is?
Er is niets mis met Suppression, om te levellen kun je 3/5 best gebruiken, 5/5 is overkill denk ik.

Grim Reach is een must in elke Affliction build, snap niet dat je daar het nut niet van in ziet, Nightfall is een hele fijne bonus, kans op instant shadowbolts bij elke Corruption & Drain Life tick voor maar 2 talentpunten !

Malediction is alleen leuk als je gaat raiden en er geen andere warlock in je guild zit die Malediction heeft.

Oh en ook op lvl 70 heb je een pet nodig, zonder pet zuigt een Warlock. (m.u.v. Warlocks die aan het raiden zijn en Demonic Sac hebben)
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:41:13 #280
117776 OFfSprngr
pi_57303042
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:27 schreef PBateman1978 het volgende:
Er is niets mis met Suppression, om te levellen kun je 3/5 best gebruiken, 5/5 is overkill denk ik.
Overkill? Het lijkt me juist wel handig dat ze zo weinig mogelijk resisten want dat doen ze nu tegen higher levels al regelmatig.
quote:
Grim Reach is een must in elke Affliction build, snap niet dat je daar het nut niet van in ziet,
Grim reach sta ik zo ver dat het lastig is om de mobs aan te klikken als er 3 melees op duiken en voor je het weet klik je net de mob aan die aggro op hun heeft.
quote:
Nightfall is een hele fijne bonus, kans op instant shadowbolts bij elke Corruption & Drain Life tick voor maar 2 talentpunten !
Maar is die kans niet echt 1% en dan voor 1 shadow bolt? Ok, het is een bonus, maar is het de extra talent points waard denk je voor die minescule kans dat het triggered.
quote:
Malediction is alleen leuk als je gaat raiden en er geen andere warlock in je guild zit die Malediction heeft.
Tja, wat mages doen moeten zij weten.
Ik doe liever meer dmg zelf dan dat ik mages er mee help, niet ant-sociaal, maar kom op,.. mages.
quote:
Oh en ook op lvl 70 heb je een pet nodig, zonder pet zuigt een Warlock. (m.u.v. Warlocks die aan het raiden zijn en Demonic Sac hebben)
Lvl 70 IMP was wel mn plan opzich. Puur alleen als extra DPS en mana batterij. Alleen wel, mijn imp tot nu toe loopt leeg als een mofo. Doe ik iets fout? want die kleine rakker zit echt vaak zonder mana en buffs pakt ie natuurlijk niet.
.
.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:45:29 #281
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_57303147
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:13 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

In mijn posts heb ik het alleen over max raid-dps. Tuurlijk heeft malediction geen zin als je gaat soloen.

Shadowbolt levert altijd meer dps dan drain life. Drain life is puur in geval van nood als je in een situatie zit waar de healer jou even niet kan aftoppen. Of na spike damage zoals bijvoorbeeld (simpel voorbeeld) Magtheridon/morogrim waar de healers zich beter op anderen kunnen focussen.

Grim reach is optioneel maar ik zou niet zonder spelen in een raid-omgeving. Nightfall zijn instant shadowbolts, wat weer 2000-4000 damage extra is zonder dat je hierbij casting tijd verliest.

Gevaarlijke lifetaps is onzin. In een raidomgeving heb je meer dan genoeg stamina en je wordt toch massaal overgeheald waardoor het geen probleem is.

Daarnaast moet je er in een raid vanuit gaan dat de tank weet wat ie doet. Zonder een fatsoenlijke tank is de raid sowieso ten dode opgeschreven. Een goede tank houdt aggro en jij moet zorgen dat je het niet zover laat komen dat je de aggro pulled. Daarvoor heb je threatmeters en soulshatter.

Ik stel voor dat we de theorycraft even in de koelkast zetten en dat jij eerst maar gaat levellen. Ik liep vroeger ook met sub-optimale builds rond tijdens 1-60. Op dit moment mis je imho de ervaring om in te zien hoe de class in een raid-omgeving gespeeld kan/moet worden. Niet lullig bedoeld verder, maar ik zou ook niet weten hoe ik als paladin de beste healing per second genereer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Merkowitz op 11-03-2008 11:50:39 ]
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:48:59 #282
14843 Merkowitz
Loismustdie@yahoo.com
pi_57303217
quote:
Lvl 70 IMP was wel mn plan opzich. Puur alleen als extra DPS
Je onervarenheid is ontwapenend en schattig
pi_57303244
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 11:41 schreef OFfSprngr het volgende:
Overkill? Het lijkt me juist wel handig dat ze zo weinig mogelijk resisten want dat doen ze nu tegen higher levels al regelmatig.
Je moet ook geen mobs aanvallen die 5 levels hoger zijn, 3/5 is voldoende als je mobs/bosses e.d. pakt die ongeveer van jouw level zijn.
quote:
Grim reach sta ik zo ver dat het lastig is om de mobs aan te klikken als er 3 melees op duiken en voor je het weet klik je net de mob aan die aggro op hun heeft.
Gebruik dan TAB om te targetten ?
quote:
Maar is die kans niet echt 1% en dan voor 1 shadow bolt? Ok, het is een bonus, maar is het de extra talent points waard denk je voor die minescule kans dat het triggered.
Het procced vaker dan je denkt !
quote:
Lvl 70 IMP was wel mn plan opzich. Puur alleen als extra DPS en mana batterij. Alleen wel, mijn imp tot nu toe loopt leeg als een mofo. Doe ik iets fout? want die kleine rakker zit echt vaak zonder mana en buffs pakt ie natuurlijk niet.
Je laat je imp toch geen fireballs schieten ? Imp zet je in phaseshift en gebruik je puur als mana-batterij (dark pact) en stamina verhoger van je party.

Laat je hem wel fireballs schieten, dan is ie in 1 klap dood als er AoE op je gedaan word of je imp direct wordt aangevallen, en het kost je je eigen (dark pact) mana !

Phaseshifted imps aggro-en ook nooit mobs, dus die kun je rustig meenemen naar instances, je hoeft je geen zorgen over een phaseshifted imp te maken.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 11:51:12 #284
117776 OFfSprngr
pi_57303270
Ik had trouwens gister echt de meest vreemde boost.

Druid dudes (of shaman, ik haal ze altijd door elkaar, die met die totems) liepen tegen elkaar te zeiken na de eerst drop omdat er een stuk 'tank' gear dropte en de andere is een healer en die deed need en maar zeiken zeiken zeiken tegen elkaar totdat de healer weg ging, waarna de mage gelijk liep te zeiken dat als we zouden wipen dat ie meteen weg zou gaan (moet jij weten, het is een fucking boost) en de andere pala (45) liep rond te rennen met über tank syndroom en liep maar in mobs te rennen en ging dood terwijl de lvl 70 pala gewoon chill zn drankje zat te drinken en niemand 'm wilde helpen. Uiteindelijk is die gast minstens 8x dood gegaan in Mara. Waarvan 1x hij het presteerde om ge-ressed te worden om vervolgens gelijk kamikaze in een mob te rennen. Minder dan 10sec leven.

Fucking apen waren dat zeg.
.
.
pi_57303976

Stoute rogues .
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:33:10 #286
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_57304015
Wat is dat voor add-on dat je zo'n apart schermpje hebt?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:34:50 #287
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_57304042
Idd, is dat een whisper addon dat je per persoon een apart window hebt ? Dat wil ik ook dan namelijk...
pi_57304072
WiM (wow instant messenger) doet ook chats loggen.
http://www.wimaddon.com/wiki/Main_Page
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:39:37 #289
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_57304135
Die ga ik dus vanavond meteen installen.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:52:22 #290
84926 WyriHaximus
pi_57304381
quote:
Op maandag 10 maart 2008 19:42 schreef Mauro het volgende:

[..]

Troll Rogue?

Want zoiets maak je niet aan als main. Zeker niet een rogue

Of misschien een pink haired gnome?
[ afbeelding ]
Gnome Rogue

Ow en ik heb gisterme Epic Flying Skill gehaald met spema mount
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 12:39 schreef GI het volgende:
Die ga ik dus vanavond meteen installen.
Idd wat je zegt word af en toe gak van al dat gewhisper .
phluphy for president!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 13:02:10 #291
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_57304557
quote:
Op dinsdag 11 maart 2008 12:36 schreef tonks het volgende:
WiM (wow instant messenger) doet ook chats loggen.
http://www.wimaddon.com/wiki/Main_Page
Bedankt, hij werkt erg lekker.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:16:18 #292
162268 Knoflook
Lekker bij Döner
pi_57305951
het lukt me maar niet om 5000G te verzamelen. Iedere x krijg ik wel weer nieuwe loot die ik moet enchanten (Healer) Vanmiddag 10G (zoiets) in strat gefarmed maar toen zag ik dat mijn repair bill 15G was
Klap eens in je handjes.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:18:33 #293
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_57305997
Ik farm altijd even vlak boven shattrah. Daar zit een berg ogre's die een gemiddelde drop hebben van 2 netherweave en iets van 17 silver. Ik ben er in 10 seconden vliegen van de bg mannetjes en zo kruipt mijn goud langzaam omhoog.
pi_57306056
Je kunt 5000g zo verdienen als je er de tijd en geduld voor hebt.

Sowieso met daily quests verdien je al 100g
Stel je farmt 4 primals per dag 60g (ligt er een beetje aan welke primals maar laten we van fire uitgaan)
Professions mining/skinning/herbalism/fishing kan je ook al zo'n 500g in een paar uurtjes mee verdienen.

Verder kun je gebruik maken van addons zoals auctioneer om dingen voor minder dan de gemiddelde prijs te kopen en dan duurder te verkopen (daar scant hij dan op).
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:30:40 #295
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_57306222
Als je skinner bent kun je naar Nagrand gaan en de Clefthoof Bulls farmen. Ze droppen soms heavy clefthoof leather, wat op mijn server voor 80g per stack gaat. Plus natuurlijk de gewone knothide leather, levert me al gauw 80g per uur op.
pi_57306359
Hier nog een tip voor skinning:

Ga hierheen

En dood en skin deze

Die droppen cobra scales en die zijn iets van 15 tot 20g waard. Dit deed ik een paar weken 2 uur per dag (1 stack) toen ging het geld verdienen ook wel snel.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 14:55:52 #297
84926 WyriHaximus
pi_57306667
Vloog altijd rondjes in Nagrand voor het minen + daylies werkte prima .
phluphy for president!
  dinsdag 11 maart 2008 @ 21:30:23 #299
133629 Mauro