Ja zolang jij lettertjes aan de 100 blijft toevoegen, blijf ik enthousiastquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:17 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen meisjes (en verdwaalde heer)
Co, wat ben je toch elke keer heerlijk enthousiast
Ik geloof dat ik straks met Smart en al van de weg af waai....
En waarom ben ik eigenlijk zo vroeg op? Ik zou uitslapen!
Oh volgens mij heb ik dat maatje kleiner. Prima dingetjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:43 schreef Greys het volgende:
De vent op de onderste foto was nog niet helemaal uitgeslapen?![]()
Die tv is de volgende dag weer terug in de doos gepropt om omgeruild te worden voor een maatje kleiner
Ik heb een volkswagen fox, ook niet bepaald groot en ben gisteravond in de plens regen en met wind naar dordrecht en weer terug gereden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:47 schreef Greys het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar ik heb geen zin. Volgens mij waait mijn Smart weg
Zou de wind nog wat gaan afnemen in de loop van de dag? Want ik moet eind van de middag nogal een stukkie rijden met dat kleine autootje
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:34 schreef oh-oh het volgende:Greys wat goed, lekker snel!
1e pak is af hier, zometeen aan tweede beginnen, helaas is wel t lampje van mn naaimasjien gesneuveld dus ik hoop dat ik de tweede af krijg voor het al te donker is...
Billy showt:
[ afbeelding ]
Ben ik mooi?
[ afbeelding ]
Saai hoor:
[ afbeelding ]
Och wat lief van de TNT-man. Ook nog gefeliciteerd met je nichtje, met 3 jaar zijn ze zo leukquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:12 schreef oh-oh het volgende:Ik had een doos met kadootjes gestuurd voor mn nichtje.
Ging daar vanochtend de bel, zegt mn zusje : Jahaaa staat dr een TNT Marokkaan aan de deur met een doos, en op de doos stond voor het jarig Jobje.
Ging ie helemaal zingen voor dr en dr feliciteren. Zo leuk!
Oeh, lekker op tijd.. Wanneer is meneer Ing jarig dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Jottem...schoonouders belden net dat ze morgenavond komen voor meneer Ingetjes verjaardag.
Kan ik dus alsnog naar de winkel toe
ja hoor. wel 3 keerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok? Ben je nog van plan om te komen in dit deel?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:24 schreef Greys het volgende:
Mogguh Miss Tukkie![]()
Wat gaan jullie eten vanavond en morgen?
Ik heb geen inspiratieVanavond uit eten met Heer G. z'n oma (arghhhhh, Idols
) maar morgen he...?
Tips? Ideetjes?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:12 schreef oh-oh het volgende:Ik had een doos met kadootjes gestuurd voor mn nichtje.
Ging daar vanochtend de bel, zegt mn zusje : Jahaaa staat dr een TNT Marokkaan aan de deur met een doos, en op de doos stond voor het jarig Jobje.
Ging ie helemaal zingen voor dr en dr feliciteren. Zo leuk!
ik wel, hij nietquote:
En zo hoort het!quote:
Een mooie grote oude oldtimer op gasquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:00 schreef conleche het volgende:
Greys, wat voor auto wil Heer G. dan eigenlijk hebben, als dit een rebound-car is?
Oh, wat leukquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Slaap ze.
Ah Asnat is dr ook weer, das mn nichtje!
Dan heb je een knap nichtjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef oh-oh het volgende:
Slaap ze.
Ah Asnat is dr ook weer, das mn nichtje!
Nou ja ik denk wel dat hij pijn heeft. Maar ze wilde hem morgen pas zien. Alleen als het erger werdt moest ik langskomen. Als ik nu ga, dan krijgt hij pijnstillers en kan ze geen onderzoek doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Heeft ie echt de hele tijd pijn of ontlast ie zn poot gewoon?
Als ie echt pijn heeft zou ik wel bellen of naar een weekend da gaan ieg, als ie zn poot alleen zo min mogelij k belast en rustig aan wil doen zou ik het wel gewoon aankijken.
Ja, dat zei MM ook al. Maar dan bel ik dus de lijn waarop spoedgevallen kenbaar worden gemaakt. Moet ik dus inspreken op de voicemail. Moek dan inspreken dat ze zou bellen maar het niet heeft gedaan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:26 schreef nokwanda het volgende:
Zelf nog een keer bellen?
Ja, dat, en dan benadrukken dat het echt echt helemaal niet goed gaat met Baloe en dat je je echt zorgen maakt en haar advies nodig hebtquote:Op zondag 2 maart 2008 09:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat zei MM ook al. Maar dan bel ik dus de lijn waarop spoedgevallen kenbaar worden gemaakt. Moet ik dus inspreken op de voicemail. Moek dan inspreken dat ze zou bellen maar het niet heeft gedaan?
quote:Op zondag 2 maart 2008 12:59 schreef oh-oh het volgende:
Wat een schitterende jongen en wat een lieve poezels.
Ik zit weer achter de naaimachine vandaag!
Oke, dat is mooi! Niet dat hij er heen moet, maar je snapt wel wat ik bedoel... dat er naar gekeken wordtquote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 16:43 schreef Greys het volgende:
En Morrie, hoe weet jouw schoonvader dat Katja zo lekker kittig rijdt?
Wat zijn dat voor mensen? Gewoon 'normale' types?quote:Op zondag 2 maart 2008 17:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Qwea: das beter nieuws! Nu nog hopen dat het niets ernstigs is..
Er loopt hier sinds een paar dagen een klein rood katje in de straat. Ik vermoed dattie bij de mensen op de hoek woont, maar ik vind em erg mager en hij mauwt echt heul zielig...
Het is echt een hele grote vijver, je kan d'r ook in zwemmen. Ik ga ff kijken of ik een fotootje kan vinden. (het is bv. een prima huis om in de zomer een meet te houden met overnachting en zwempartijenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:09 schreef Morretje het volgende:
Kun je niet de vijver afzetten oid? Overkapping maken? Of is het echt een heeeeele grote vijver?
quote:
D'r zijn geen vissen! Wel 3 schildpadjes (geen idee waar die nu weer vandaan komen) en kikkertjes.quote:
Die gaan vast voor je aan de kant hoorquote:
quote:Op zondag 2 maart 2008 17:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, dat is mooi! Niet dat hij er heen moet, maar je snapt wel wat ik bedoel... dat er naar gekeken wordt
Ga je dan ook nooit bv naar een recreatiemeer ofzo, waar je in kunt zwemmen?quote:
Katten en Koekie= gewapende vrede. Toen Koekie nog een mini-koekie was wilde hij heel graag spelen met de katten, die daar niet van waren gediend en 'm af en toe een zachtaardige mep verkochten. Nu heeft ie gepast ontzag. Als ie in z'n mandje ligt te slapen komt er af en toe een kat aan 'm snuffelen en dat heeft ie dan niet doorquote:Op zondag 2 maart 2008 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je dan ook nooit bv naar een recreatiemeer ofzo, waar je in kunt zwemmen?
Ik vind het alleen een klein beetje eng idee als er echt hele grote vissen zouden zitten, die je dan tegen je been aan zou kunnen voelen ofzoMaar ze zijn banger voor jou dan andersom hoor!
Qwea, goed idee van dat briefje maken met vragen. Dan kan je niets vergeten idd!
Ben benieuwd naar een foto van de vijver van Conleche!
Co, hoe doe je dat met de katten en Koekie eigenlijk, zijn die gewoon aan elkaar gewend?
Ik had geen quote gedaan, nu staat het zo stom, weet ik veelquote:Op zondag 2 maart 2008 20:52 schreef Greys het volgende:
Maes, er staat een deel van mijn post in jouw post
Of ben je vergeten er [quote] en [ /quote] voor en achter te plaatsen?
Oh super! Dan kunnen we voor jou ook een El Cheapo gaan kopen, of een El Expensivoquote:Op zondag 2 maart 2008 20:58 schreef Maes het volgende:
Het is bijna zover dat meneer G. me moet gaan helpen met zoeken, als je begrijpt wat ik bedoel
Je moet je pas echt zorgen maken als ze heel erg kleine gaatjes in hun ramen hebbenquote:Op zondag 2 maart 2008 19:07 schreef Morretje het volgende:
Ga zo nog wel ff kieke oftie nog buiten loopt.. Alhoewel, luisteren eerder, want het mauwt me d'r een eind weg..
Ik vermoed dat het de mensen zijn, waarbij we gisteren zagen dat ze een gat ter grootte van een voetbal midden in hun raam hebben... Die is er niet ingewaaid, dus kwee nie zo goed..
Volgende week heb ik waarschijnlijk wel een nieuwe foto.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:55 schreef Greys het volgende:
Nok, kan je die foto van EW die in je portemonnee zit niet even scannen?
Kunnen die andere dames die ook even zien. TIs echt een babe-magnet
Ja maar ook nog even zonder vlechten een foto?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:16 schreef nokwanda het volgende:
Jaaaaaren heb ik niks aan zijn haar mogen doen. Vandaar het oerwoud. Maar nu wil hij dat ik ze vlecht. Dus ergens komende week ga ik er eens een paar uur aan zitten om het uit de knoop te halen en te vlechten. Dan maak ik foto's (of ie nou wil of niet)
Come on!! Girl... wees een beeeetje dapper. Hoe eng kan het zijn om gewoon aan te bellen en te vragen of dat katje van hen is?quote:Op zondag 2 maart 2008 19:20 schreef Morretje het volgende:
Greys, dat bedoelde ik idd.. Van kippengaas een hok om de vijver heen...
Zal m'n kerel zo es ff vragen oftie aan zou durven bellen, mochten we het poezeltje nog zien/horen.
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ook nog even zonder vlechten een foto?
Sorry, in dat soort dingen ben ik best een muts..quote:Op zondag 2 maart 2008 21:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Come on!! Girl... wees een beeeetje dapper. Hoe eng kan het zijn om gewoon aan te bellen en te vragen of dat katje van hen is?
Moet ik effe komen en het voor je vragen dan? Ik ben een klein opneukertje maar ik zou geen enkele reden zien om dat niet te doen hoor.
Tja, ik ben niet zo'n kattenkenner, maar Ravage denkt aan een maand of 3.. Dan zijn ze natuurlijk ook groeiende nog, dus dat ie dan wat mager is is wel logisch, of nie?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Morrie, sorry, dat topic dat ik bedoelde was gewoon het algemene BZV topic dat toevallig als titel had "Zijn ze nog bij elkaar"En fijn dat je even bent gaan roepen en dat ie niet op straat liep! Hoop wel dat ie genoeg te eten krijgt, als ie zo mager is
Was het echt nog een baby katje of al wat ouder?
En Nok, jaaaa! Ben benieuwd!
Bange smurfquote:Op zondag 2 maart 2008 21:23 schreef Morretje het volgende:
[..]
Sorry, in dat soort dingen ben ik best een muts..![]()
Wat een leuk idee!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:29 schreef nokwanda het volgende:
Maes, als jij nou es een wit autootje koopt, dan schilder ik er wel roosjes op hoor. Zo gepiept en schilderen kan ik.
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:41 schreef nokwanda het volgende:, van die Porsche kiewen erop schilderen zodat het van de zijkant net lijkt alsof die er echt op zitten
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:46 schreef Greys het volgende:
Ik presenteer........ EL CHEAPO!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2008 20:43 schreef Greys het volgende:
Stiekem best leuk he Qwea, Voetbalvrouwen!
Ik begon met kijken omdat er een 'bekende' van me in speelt en dat is altijd leuk kijken. Maar gaandeweg begon ik het best een leuke serie te vindenDeze week is het 'the story so far' he, niet een nieuwe aflevering.
Maar ik ga het dit seizoen niet volgen, er is anders veel te veel wat ik wil volgen
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:48 schreef nokwanda het volgende:
Perfect om er Spongebob figuurtjes op te schilderen
Mooi. Spreken we een keer af als je een vehicel hebt gevondenquote:Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef Maes het volgende:
Ben erg benieuwd naar El Cheapo![]()
Leuk Nok ik hou me aanbevolen. Ik wil er ook rozen op, echt, lijkt me vet (de juiste uitdrukking als ik een 12-jarig patientje in het ziekenhuis mag geloven
Alleen als het een foute mercedes of bmw isquote:Op zondag 2 maart 2008 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja he?En heer G maar roepen dat wit het nieuwe zwart is
of My Little Pony'squote:Op zondag 2 maart 2008 21:48 schreef nokwanda het volgende:
Perfect om er Spongebob figuurtjes op te schilderen
Tuurlijk, altijdquote:Op zondag 2 maart 2008 21:49 schreef Maes het volgende:
Cheapo heeft ook nog een zonnedakje en dat voor ¤ 700!! Ik vind het geweldig. Kleur is iets minder maar ach je mag niet klagen voor dat geld![]()
Nok ik heb nog een opvoed vraagje, mag het??
Jazeker. Maar meer als het voor Greys zelf zou zijn.quote:
Ja! Voor straf!quote:Op zondag 2 maart 2008 21:52 schreef Maes het volgende:
Het rode gevaar is gedegradeerd en mag niet meer voor de garage staan?
imo heeft dwingen geen zin. Het punt is immers DAT ze gaat. En er is zo door de jaren heen ook al een boel ingesleten aan dingen waarvan jij en ik denken: huh???quote:Op zondag 2 maart 2008 21:59 schreef Maes het volgende:
Voor Nok, het stiefkind blijkt zelfs als ze hier in bad is geweest op zondagochtend thuis nog een keer in bad te gaan, haren te wassen en schone kleren aan te doen. (gehoord van de begeleiding) Ik heb haar dat vanochtend gevraagd en ook dingen gevraagd als vind je het hier vies of vind je het eng om hier in bad te gaan. Op dit alles zei ze nee. Ik heb gezegd dat ze niet 2x in bad hoeft en dat wij in het vervolg wel zaterdagavond badderen. Toen vroeg ik haar wat we dan vandaag gingen doen. Ze wilde thuis in bad dus is ze zo naar huis gegaan. Niet eens haar haren gekamd.
Heb ik het goed opgelost of had ik dwingender moeten zijn? Ik vind het zo moeilijk allemaal..................
Misschien vind ze het bad fijn?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:59 schreef Maes het volgende:
Voor Nok, het stiefkind blijkt zelfs als ze hier in bad is geweest op zondagochtend thuis nog een keer in bad te gaan, haren te wassen en schone kleren aan te doen. (gehoord van de begeleiding) Ik heb haar dat vanochtend gevraagd en ook dingen gevraagd als vind je het hier vies of vind je het eng om hier in bad te gaan. Op dit alles zei ze nee. Ik heb gezegd dat ze niet 2x in bad hoeft en dat wij in het vervolg wel zaterdagavond badderen. Toen vroeg ik haar wat we dan vandaag gingen doen. Ze wilde thuis in bad dus is ze zo naar huis gegaan. Niet eens haar haren gekamd.
Heb ik het goed opgelost of had ik dwingender moeten zijn? Ik vind het zo moeilijk allemaal..................
Het is natuurlijk een kind van rituelen dus dat kan wel kloppen en ik hou ook helemaal niet van dwingen.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
imo heeft dwingen geen zin. Het punt is immers DAT ze gaat. En er is zo door de jaren heen ook al een boel ingesleten aan dingen waarvan jij en ik denken: huh???![]()
Dat ga ik ook zeker doen, moeder is namelijk ook een kei in mij van iets beschuldigen ivm de opvoeding.quote:Maar dat is erg lastig om dat er zo parttime even uit te krijgen. Zou dat dan wel ook bij de begeleiding aangeven zodat je niet later te horen krijgt dat ze niet verzorgd wordt.
quote:Op zondag 2 maart 2008 21:54 schreef Greys het volgende:
Oh en Co, je vroeg wat hij hierna wil... nou... zoiets
Dat was dus eigenlijk nu al het plan, maar dan moesten we hem binnen 1 weekend kopen omdat de Porsche loopt te bokken, en dat vonden we iets te overhaast.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoveel had ik al begrpen.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:07 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat ga ik ook zeker doen, moeder is namelijk ook een kei in mij van iets beschuldigen ivm de opvoeding.
Die wil mijn rooie kapitein nuquote:Op zondag 2 maart 2008 22:11 schreef conleche het volgende:
[..]
Nice!!!
Toen ik meneer C. leerde kennen hattie deze in het heeel donkerblauw:
[ afbeelding ]
En nu heb ik ook een Mercedes station. maar eentje uit '98, dus das nog niet zo heel oud, maar zowel bovenstaande, als de mijne reden en rijden echt goddelijk! Ik vind die oude coupé's ook zo mooi, ook met chroom. Waarom maken ze de auto's nu niet meer met chroom??
Dat van dat roken zou zeker een reden kunnen zijn waardoor dat ritueel erin geslopen is. Maar wij roken nu al een paar maanden niet meer en ik weet van dit badgedoe net dus probeer ik nu uit te vinden waarom. En het voor haar zo prettig mogelijk te maken.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien vind ze het bad fijn?
Ik douche in het weekend 3x per dag, inclusief alles wassen. En door de weeks 2x.
Maar mijn ouders rokenen ik hou niet van stinken naar rook. En ja, ik trek 2x per dag schone kleren aan
moeten ze maar niet roken
Ach, je hoeft toch helemaal niet achteruit, waar is dat nou voor nodigquote:Op zondag 2 maart 2008 22:25 schreef Maes het volgende:
Denk dan is zo'n merc ook wat voor mij? En kijk op marktplaats......................
Vind ik deze:
http://link.marktplaats.nl/151573661
Even de tekst lezen
Een jongetje is het daar, jij hebt een man van hem gemaaktquote:Op zondag 2 maart 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
Maes, kijk nou wat een mager bekkie Heer G hier nog had
Ik voer hem teveel
[ afbeelding ]
Wat zij zegtquote:Op zondag 2 maart 2008 22:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Een jongetje is het daar, jij hebt een man van hem gemaakt
Ik heb totaal geen ervaring met Hill's, Bob eet eukanuba.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:33 schreef Qwea het volgende:
Pfff, ik heb een vet groot vragenlijstje.
Iemand hier ervaring met voer van hill's ? Er bestaat voer voor artrose ; J/D van hill's, ben wel benieuwd wat hill's over het algemeen nou kost
Boeie joh, lekker mee doorgaanquote:Op zondag 2 maart 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
Oh sorry Q, ik ben weer eens te druk met mezelf bezig
Heb geen ervaring met Hills dus ik kan je er helaas niets zinnigs over zeggen.
Goed dat je al zo'n groot vragenlijstje hebt!
Ik heb Z/D van Hill's en dat is wel erg duur: 26 euro per 3 kilo, nu heb ik een klein hondje, dus ik kan het lijen, maar met een grote hond zoals die van jou........ Nu geloof ik wel dat Z/D iets duurder is dan de rest van Hills, omdat ze daar allerlei bewerkingen op loslaten om eiwitten af te breken, maar tis prijziger dan de frolic zullen we maar zeggen.......quote:Op zondag 2 maart 2008 22:33 schreef Qwea het volgende:
Pfff, ik heb een vet groot vragenlijstje.
Iemand hier ervaring met voer van hill's ? Er bestaat voer voor artrose ; J/D van hill's, ben wel benieuwd wat hill's over het algemeen nou kost
Een dronken engelse acteur no doubtquote:Op zondag 2 maart 2008 22:39 schreef conleche het volgende:
Meneer Maes lijkt op een Engels acteur, waar me de naam even van ontschoten is en meneer G. is een behoorlijk lekker ding![]()
En jullie zien er ook mooi uit!
En nou is het tijd dat ze een vader van hem maaktquote:Op zondag 2 maart 2008 22:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Een jongetje is het daar, jij hebt een man van hem gemaakt
Ik heb alles gezegd wat ik wilde zeggen in die discussie. Maar je hebt helemaal gelijk het is de logische volgende stap.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En nou is het tijd dat ze een vader van hem maakt![]()
Wie geeft me nog iets meer olie om op het vuur te flikkeren?
3 kiloquote:Op zondag 2 maart 2008 22:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb Z/D van Hill's en dat is wel erg duur: 26 euro per 3 kilo, nu heb ik een klein hondje, dus ik kan het lijen, maar met een grote hond zoals die van jou........ Nu geloof ik wel dat Z/D iets duurder is dan de rest van Hills, omdat ze daar allerlei bewerkingen op loslaten om eiwitten af te breken, maar tis prijziger dan de frolic zullen we maar zeggen.......
Ik heb Sam van de foto afgeknipt, die stond nog naast jou, omdat ze niet op internet wilquote:Op zondag 2 maart 2008 22:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Een dronken engelse acteur no doubt![]()
Greys weet je nog dat Sam mij opgemaakt had daar? Ik heb sindsdien altijd een lijntje boven mijn wimpers omdat ik het zo mooi vond staan. Sam had daar die toverjurk aan of nie?
Ja dat soort dingen moet je ook nooit tegen ze zeggen, worden ze maar verwaand van!!quote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef Greys het volgende:De drumfoto is geen tien jaar geleden ofzo hoor, eerder twee jaar
Dus de transformatie is dan wel erg snel gegaan, een kilootje of tienMaar ik vind ook dat het hem goed staat!
Co, hij loopt weer helemaal naast zijn schoenen nu ik je complimentje heb doorgegeven![]()
Hier ga ik maar niet op inquote:Op zondag 2 maart 2008 23:10 schreef nokwanda het volgende:
Het is voor mij ook zo tijd om te gaan pitten. Ik heb morgen weer heel wat sterretjes om af te werken.
Ik zag een voorstukje ervan ja, met Alberto Stegeman. Heb maar niet gekekenquote:Op zondag 2 maart 2008 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoooiiii.
Schoonouderlijk bezoek weer overleefd.
Was op SBS6 een docu over een broodfokster in Belgie.
Dan wil zo'n vrouw wel van het beeldscherm afmeppen
GMTAquote:Op maandag 3 maart 2008 16:11 schreef conleche het volgende:
Leg er z'n kleedje bovenop; dan ligt ie én zacht én op z'n vertrouwde kleed! (en heb jij niet zo'n glimmend rood ding in de kamer)
Evengoed wel balen, dat artrose! Kan dat nog verbeteren??
Tjah, spelen mag wel, maar niet wild. Heel rustig. Het is helaas niet andersquote:Op maandag 3 maart 2008 16:56 schreef Morretje het volgende:Arme Baloe... Een hond die niet meer mag rennen en spelen..
![]()
oops, ik heb ze nooit verkleindquote:
Als je echt geen huis voor hem kunt vinden kun je makatsi mailen en vragen of ze hem onder het jochem project willen plaatsn?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:01 schreef nokwanda het volgende:
Dames en heren.
Willen jullie met me meedenken.
Ik denk echt dat er niet heel veel anders opzit dan actief naar een ander mens en huis voor Chippy te kijken.
Ze terroriseert de andere katten hier. De meesten zijn er tegen op gewassen, maar een paar ook niet en dat verziekt een boel omdat de rust en gezelligheid van de anderen er echt onder begint te lijden nu.
Ze is al 4 jaar bij me, maar sinds Rosa dood is is het erger geworden.
Ik wil echt dat ze ergens anders een mens krijgt dat haar lief vindt en waar ze de rest van haar leven mag blijven en waar ze gewoon lekker enige poes is.
HELP!!!
Das balen Nok, ik kan niemand in de mijn omgeving bedenken die in aanmerking zou komen. Morgen maar eens op het werk vragen. Ik heb hier al een gestoorde kat dus dat is ook geen optie.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:01 schreef nokwanda het volgende:
Dames en heren.
Willen jullie met me meedenken.
Ik denk echt dat er niet heel veel anders opzit dan actief naar een ander mens en huis voor Chippy te kijken.
Ze terroriseert de andere katten hier. De meesten zijn er tegen op gewassen, maar een paar ook niet en dat verziekt een boel omdat de rust en gezelligheid van de anderen er echt onder begint te lijden nu.
Ze is al 4 jaar bij me, maar sinds Rosa dood is is het erger geworden.
Ik wil echt dat ze ergens anders een mens krijgt dat haar lief vindt en waar ze de rest van haar leven mag blijven en waar ze gewoon lekker enige poes is.
HELP!!!
Ik wil haar gewoon vanuit hier een permanent ander huis kunnen bieden.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als je echt geen huis voor hem kunt vinden kun je makatsi mailen en vragen of ze hem onder het jochem project willen plaatsn?
ik ook. Zn pijnstillers heeft hij als ik het goed heb gezien voor 30 dagen. zou voldoende moeten zijn dacht ik. De atrohplex is ook voor 1 maand. Daarna moet ik nieuwe atrohplex halen. Zn dosis is vrij hoog trouwens.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef Maes het volgende:
Ik hoop dat de nieuwe medicijnen effect hebben Qwea. Het zal misschien een poostje duren voordat het aanslaat, maar met zo'n goeie verzorgster moet het lukken. En het nieuwe kussen is stoer nou alleen Baloe er nog op. Blijf Baloe, BLIJF!
Hebben we geen SC-ers die nog geen dieren hebben?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Anders ff topic openen voor Chippie Nok?
welk filmpjequote:Op maandag 3 maart 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik durfde het filmpje niet te bekijken (uiteraard).
Misschien een vreselijke vraag maar eh... was de pup wel meteen dood? Dat hoop ik dan maar, hoe raar dat ook klinkt.
I hear ya!quote:Op maandag 3 maart 2008 19:23 schreef conleche het volgende:
Ik heb het filmpje niet gezien en wil het ook niet zien, maar hoop dat die Amerikaanse soldaten op een fucking bermmijn trappen.
Naja, het is nutteloos om het te doen, hij zal zich nooit verontschuldigen of iemand gelijk geven, dat welquote:Op maandag 3 maart 2008 19:53 schreef Greys het volgende:
Frutsel, dank je! Ik durf meestal niet zo tegen SCH in te blijven gaan![]()
Ohw leuk hoelaat heb jij je examen ? ik om 10:15 !quote:Op maandag 3 maart 2008 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Chippie![]()
Heb je de DA al es gevraagd om raad?
Alhoewel, je lijkt me nou niet echt het type die om de eerste de beste scheet een kat weg zou doen![]()
Fruts![]()
Ik ga leren, morgen is de dag, daarna heb ik weer 2 weken lucht voordat examen nummertje 3 komt![]()
Tot laterzzzz
ik heb morgen mn rechten en plichten examen voor mn detailhandel opleidingquote:Op maandag 3 maart 2008 20:07 schreef Greys het volgende:
Wat heb jij voor examen dan ook alweer Non?
De examens vliegen ons hier om de oren. Wat een intelligente SC-ers hebben we toch
Leerze Ing.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:57 schreef Ingetje79 het volgende:
Chippie![]()
Heb je de DA al es gevraagd om raad?
Alhoewel, je lijkt me nou niet echt het type die om de eerste de beste scheet een kat weg zou doen![]()
Fruts![]()
Ik ga leren, morgen is de dag, daarna heb ik weer 2 weken lucht voordat examen nummertje 3 komt![]()
Tot laterzzzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |