Zolang ze irakezen afknalen per 10-tallen/100-den maak ik me niet druk maar gooien ze met 1 puppy ga ik een topic openen op Fok! Dat kan toch niet!quote:Op maandag 3 maart 2008 18:53 schreef OldJeller het volgende:
Verhaal plus stelling in je openingspost?
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:40 schreef Evil_Jur het volgende:
Hier word ik pissiger van dan van Abu Ghraib beelden... Dan gaat het tenminste nog een beetje om vijanden, hou fout dat ook is. Zo'n hondje is het toppunt van onschuld.
eh vijanden? Velen van hen waren ongegrond vastgezet en uiteindelijk ook weer vrijgelaten omdat ze gewone burgers bleken te zijn. Vijanden.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:40 schreef Evil_Jur het volgende:
Hier word ik pissiger van dan van Abu Ghraib beelden... Dan gaat het tenminste nog een beetje om vijanden, hou fout dat ook is. Zo'n hondje is het toppunt van onschuld.
Dat zal best, toch denk ik dat je minstens even ziek in je kop moet zijn om met een pup te gooien. En als ik ergens woedend over wordt is het wel dierenmishandeling.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
eh vijanden? Velen van hen waren ongegrond vastgezet en uiteindelijk ook weer vrijgelaten omdat ze gewone burgers bleken te zijn. Vijanden.
Van de gevangen genomen mensen die wel een belastende verklaring hebben afgelegd kan je objectief ook weinig over zeggen.. als een groepje mensen jou gaat martelen beweer je uiteindelijk ook wel dat je eigenlijk de paus bent, als ze dit graag willen horen.
ik vond ze beiden walgelijk en erg ziek. hopelijk worden ze hiervoor gestraftquote:Op maandag 3 maart 2008 21:14 schreef Yildiz het volgende:
Die 2e link, die op AOL staat, dat is echt een walgelijke.
Bloedige fotoquote:Op maandag 3 maart 2008 19:40 schreef Evil_Jur het volgende:
wie zegt dat dat meisje is omgekomen door westerse soldaten? ik zie daar geen enkel bewijs van. blijft triest dat een jong kind zo aan dr einde kan komen natuurlijkquote:Op maandag 3 maart 2008 22:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Terwijl dit meisje zeker massavernietigingswapens in haar broek verborg...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens ddeze twee vrinden dan.
Dat meisje is omgekomen bij bombardementen tijdens de invasie van Irak in 2003. Het is een bekende foto.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:29 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
wie zegt dat dat meisje is omgekomen door westerse soldaten? ik zie daar geen enkel bewijs van. blijft triest dat een jong kind zo aan dr einde kan komen natuurlijk![]()
die hondjes daarintegen zijn zoals is aangegeven zeer zeker onschuldig en die werden wel door soldaten gedood/gemarteld
want wij mensen hebben meer recht op levenquote:Op maandag 3 maart 2008 22:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat meisje is omgekomen bij bombardementen tijdens de invasie van Irak in 2003. Het is een bekende foto.
En natuurlijk is het wreed en nutteloos om zo'n hondje dood te maken. Maar het is en blijft een dier en geen mens. Dat is toch nog heel iets anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |