Ja zolang jij lettertjes aan de 100 blijft toevoegen, blijf ik enthousiastquote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:17 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen meisjes (en verdwaalde heer)
Co, wat ben je toch elke keer heerlijk enthousiast
Ik geloof dat ik straks met Smart en al van de weg af waai....
En waarom ben ik eigenlijk zo vroeg op? Ik zou uitslapen!
Oh volgens mij heb ik dat maatje kleiner. Prima dingetjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:43 schreef Greys het volgende:
De vent op de onderste foto was nog niet helemaal uitgeslapen?![]()
Die tv is de volgende dag weer terug in de doos gepropt om omgeruild te worden voor een maatje kleiner
Ik heb een volkswagen fox, ook niet bepaald groot en ben gisteravond in de plens regen en met wind naar dordrecht en weer terug gereden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:47 schreef Greys het volgende:
Ik moet boodschappen doen, maar ik heb geen zin. Volgens mij waait mijn Smart weg
Zou de wind nog wat gaan afnemen in de loop van de dag? Want ik moet eind van de middag nogal een stukkie rijden met dat kleine autootje
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:34 schreef oh-oh het volgende:Greys wat goed, lekker snel!
1e pak is af hier, zometeen aan tweede beginnen, helaas is wel t lampje van mn naaimasjien gesneuveld dus ik hoop dat ik de tweede af krijg voor het al te donker is...
Billy showt:
[ afbeelding ]
Ben ik mooi?
[ afbeelding ]
Saai hoor:
[ afbeelding ]
Och wat lief van de TNT-man. Ook nog gefeliciteerd met je nichtje, met 3 jaar zijn ze zo leukquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:12 schreef oh-oh het volgende:Ik had een doos met kadootjes gestuurd voor mn nichtje.
Ging daar vanochtend de bel, zegt mn zusje : Jahaaa staat dr een TNT Marokkaan aan de deur met een doos, en op de doos stond voor het jarig Jobje.
Ging ie helemaal zingen voor dr en dr feliciteren. Zo leuk!
Oeh, lekker op tijd.. Wanneer is meneer Ing jarig dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Jottem...schoonouders belden net dat ze morgenavond komen voor meneer Ingetjes verjaardag.
Kan ik dus alsnog naar de winkel toe
ja hoor. wel 3 keerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Nok? Ben je nog van plan om te komen in dit deel?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:24 schreef Greys het volgende:
Mogguh Miss Tukkie![]()
Wat gaan jullie eten vanavond en morgen?
Ik heb geen inspiratieVanavond uit eten met Heer G. z'n oma (arghhhhh, Idols
) maar morgen he...?
Tips? Ideetjes?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:12 schreef oh-oh het volgende:Ik had een doos met kadootjes gestuurd voor mn nichtje.
Ging daar vanochtend de bel, zegt mn zusje : Jahaaa staat dr een TNT Marokkaan aan de deur met een doos, en op de doos stond voor het jarig Jobje.
Ging ie helemaal zingen voor dr en dr feliciteren. Zo leuk!
ik wel, hij nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |