Ja iedereen die onderin staatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:05 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Wij zitten in hetzelfde schuitje, te beginnen met Willem 2 thuis morgenavond.
tsjah 't is een hele frivole voetballer, maar hij mist toch duidelijk "voetbalgogme", hij maakt bijvoorbeeld veels te veel onnodige overtredingen en tactisch issie ook niet al te sterk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Mij heeft een goede aanname, is vrij balvast en heeft een leuke actie. Hij zou alleen wat vaker de bal kunnen afgeven.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:04 schreef Han-Pekel het volgende:
wordt ook een beetje overschat heb ik het gevoel..
en uit naar PSV en Ajax. 2 wedstrijden waarin je punten wel kunt vergeten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja iedereen die onderin staat
Nadeel van ons is dat we 2x uit tegen concurrenten moeten.
Wij spelen nergens meer voor dan, dus wat mij betreft laten we jullie winnenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
en uit naar PSV en Ajax. 2 wedstrijden waarin je punten wel kunt vergeten.
Nou weet ik niet of het juist is, maar volgens mij kan ik me herinneren dat er een topicstarter is geweest die hem in de EK-selectie zou opnemenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat is die Theo Janssen ontzettend slecht.
Die bedenkt zich dan ook wel 3x als ie deze wedstrijd heeft gezien.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of het juist is, maar volgens mij kan ik me herinneren dat er een topicstarter is geweest die hem in de EK-selectie zou opnemen![]()
.
Ik heb ook mijn twijfels of ie de top aan kan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:09 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
tsjah 't is een hele frivole voetballer, maar hij mist toch duidelijk "voetbalgogme", hij maakt bijvoorbeeld veels te veel onnodige overtredingen en tactisch issie ook niet al te sterk.
Een leuke voetballer maar komt wel te kort voor de (NL'se) top denk ik
Ja, want hij heeft zo'n geweldige linkerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of het juist is, maar volgens mij kan ik me herinneren dat er een topicstarter is geweest die hem in de EK-selectie zou opnemen![]()
.
Smakelijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:13 schreef Sensation89 het volgende:
Fu Jong Hai erin.
jammer dat je dan niet kan horen wat ze zeggenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:17 schreef AminBen het volgende:
kijk dat varken nog ff pissed zijn op Amrabat.
Nou dat valt wel mee hoor, kijk van het weekend maar een keer naar Derby - Sunderland, dat wil je ook niet zien.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat een zaadwedstrijd. Ik begin met de week steeds minder waardering te krijgen voor de eredivisie. Wat een schijtniveau zeg. Dikke stront.
En je denkt dat het alleen hier zo is?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus wat een zaadwedstrijd. Ik begin met de week steeds minder waardering te krijgen voor de eredivisie. Wat een schijtniveau zeg. Dikke stront.
Lorca is wel een international, maar scoren doet ie niet neequote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat moet Vitesse ook met spelers als Yu Hai en Lorna? In de Jupiler League lopen betere én veel goedkopere spelers rond.
Oh ja, Lorca heet hijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Lorca is wel een international, maar scoren doet ie niet neeMaar hij heeft wel potentie.
En ze zwaaien met zn allen naar de Mos als ik het goed versta
wat deed ie? zette net tv uit.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:23 schreef Hertog_Martin het volgende:
Was een geweldige goal geweest van amrabat
De beleving daar maakt het nog enigzins de moeite waard om toch nog even verder te kijken. Maar het frosticommentaar, de fluitende paupers en wisselvalligheid ten top hier niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:20 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor, kijk van het weekend maar een keer naar Derby - Sunderland, dat wil je ook niet zien.
Zou Groningen ook wel goed uitkomen..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Laat Vitesse maar snel failliet gaan. Liefst voor het einde van dit seizoen. Dat komt Heracles én Ajax wel goed uit
Gevalletje gras is altijd groener bij de buren?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:29 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De beleving daar maakt het nog enigzins de moeite waard om toch nog even verder te kijken. Maar het frosticommentaar, de fluitende paupers en wisselvalligheid ten top hier niet.
Ga jij nou tot eind april elke keer door het lint als een van je vele concurrenten punten pakt?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:32 schreef Blawh het volgende:
Vitesse is gewoon zo'n vieze kutclub, kunnen echt van iedereen winnen en verliezen. Helaas verliezen ze nooit van ons op 1 of andere manier (1e jaar thuis nagelaten). Godverdomme, wat ben ik er ziek van. Weer een weekend naar de klote.
Ja, problemen mee?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:39 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ga jij nou tot eind april elke keer door het lint als een van je vele concurrenten punten pakt?
Ieder weekend wordt ik een half jaar ouder ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ikke niet, maar let je op je hart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |