gelijkspel graagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:05 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Wij zitten in hetzelfde schuitje, te beginnen met Willem 2 thuis morgenavond.
Ja iedereen die onderin staatquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:05 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Wij zitten in hetzelfde schuitje, te beginnen met Willem 2 thuis morgenavond.
tsjah 't is een hele frivole voetballer, maar hij mist toch duidelijk "voetbalgogme", hij maakt bijvoorbeeld veels te veel onnodige overtredingen en tactisch issie ook niet al te sterk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:06 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor.
Mij heeft een goede aanname, is vrij balvast en heeft een leuke actie. Hij zou alleen wat vaker de bal kunnen afgeven.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:04 schreef Han-Pekel het volgende:
wordt ook een beetje overschat heb ik het gevoel..
en uit naar PSV en Ajax. 2 wedstrijden waarin je punten wel kunt vergeten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja iedereen die onderin staat
Nadeel van ons is dat we 2x uit tegen concurrenten moeten.
Wij spelen nergens meer voor dan, dus wat mij betreft laten we jullie winnenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
en uit naar PSV en Ajax. 2 wedstrijden waarin je punten wel kunt vergeten.
Nou weet ik niet of het juist is, maar volgens mij kan ik me herinneren dat er een topicstarter is geweest die hem in de EK-selectie zou opnemenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat is die Theo Janssen ontzettend slecht.
Die bedenkt zich dan ook wel 3x als ie deze wedstrijd heeft gezien.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of het juist is, maar volgens mij kan ik me herinneren dat er een topicstarter is geweest die hem in de EK-selectie zou opnemen![]()
.
Ik heb ook mijn twijfels of ie de top aan kan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:09 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
tsjah 't is een hele frivole voetballer, maar hij mist toch duidelijk "voetbalgogme", hij maakt bijvoorbeeld veels te veel onnodige overtredingen en tactisch issie ook niet al te sterk.
Een leuke voetballer maar komt wel te kort voor de (NL'se) top denk ik
Ja, want hij heeft zo'n geweldige linkerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:11 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of het juist is, maar volgens mij kan ik me herinneren dat er een topicstarter is geweest die hem in de EK-selectie zou opnemen![]()
.
Smakelijk.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:13 schreef Sensation89 het volgende:
Fu Jong Hai erin.
jammer dat je dan niet kan horen wat ze zeggenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:17 schreef AminBen het volgende:
kijk dat varken nog ff pissed zijn op Amrabat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |