Doe niet zo debiel.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:50 schreef Jalu het volgende:
[..]
En dus moeten we toch capituleren en ons aanpassen aan de grillen van die idioten...
Als dit het uitgangspunt is zou de reactie van Wilders ("alle moslims het land uit" of zoiets) misschien helemaal nog niet zo'n gekke zijn. Als de enige manier om ons van moslim-terrorisme te bevrijden het uitbannen van elke binding met elke moslim is, dan dat liever dan onze vrijheden opgeven om die malloten niet voor het hoofd te stoten.
Sorry damian, dit is zo'n aperte onzin. Echt iedereen maar dan ook iedereen is het erover eens dat Wilders het debat ontloopt. Je plaatst jezelf buiten het discours als je dat ontkent. Jammer. Je kunt niet blijven strooien met ik ben geen fan van hem, maar het ondertussen zo krampachtig voor hem opnemen. Ik verwacht gewoon een eerlijke benadering van je.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:51 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik heb al wat voorbeelden gegeven, maar ik denk ook aan het debat over Arib en islamitisch activisme en ik kan me herinneren, dat het eerste initiatief van Doekle Terpstra (je weet het misschien nog wel;' Wilders is het gevaar dat gestopt moet worden') geen enkele bijval kreeg van Kamerleden, omdat unaniem de mening was, dat het debat in de Kamer plaats vond en ook daar behoorde.
Ik stelde de eerste vraag. Denk jij dat de Wilderianen zo begaan zijn met de positie van de moslimvrouw?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:53 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Nee, nee. Dat is jouw interpretatie. Bovendien verschuif je hiermee de focus. niet zo kies.
En het is, overigens, heel onbeleefd om een vraag met een tegenvraag te beantwoorden.
Lukt het niet om een antwoord te formuleren? Probeer het gewoon eens!
een regering die heel nederland wil boycotten vanwege de acties van 1 individu.. over een film die ze nog niet gezien hebbenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:53 schreef moussie het volgende:
[..]
alleen dat dus volgens Wilders iedere moslim een extremist is .. een regering die dreigt met een boycot is extremistisch omdat die islamitisch is ?
Jij doet net of Wilders geen enkele verantwoordelijkheid heeft. Naief.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:55 schreef Jalu het volgende:
[..]
Nee. Belediging is geen legitieme reden tot moord, tot terrorisme. Hoe dan ook.
Nou, wat een gedurfde stelling: om Iran extremistisch en anti-democratisch te noemen. Alsof dat een nieuw inzicht is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
een regering die heel nederland wil boycotten vanwege de acties van 1 individu.. over een film die ze nog niet gezien hebben
ja zo'n regering (iran) durf ik extremistisch en anti democratisch te noemen
lijkt me duidelijk
Zijn er in Europa aanslagen geweest na de cartoons?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Met bomaanslagen? En daarom gaan we een film verbieden? Omdat een paar Braziliaanse fanatieke Katholieken zich beledigt voelen en dreigen met geweld?
Wat precies, SCH? Deze debatten, waar ik nu een aantal voorbeelden van heb gegeven hebben allen niet plaatsgevonden?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Sorry damian, dit is zo'n aperte onzin. Echt iedereen maar dan ook iedereen is het erover eens dat Wilders het debat ontloopt. Je plaatst jezelf buiten het discours als je dat ontkent. Jammer. Je kunt niet blijven strooien met ik ben geen fan van hem, maar het ondertussen zo krampachtig voor hem opnemen. Ik verwacht gewoon een eerlijke benadering van je.
Hoeveel onschuldigen zijn al slachtoffer geworden van moslim-extremisten? En dat alleen omdat wij hier geen rekening wensen te houden met de grillen van die extremisten? Wanneer is het genoeg dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doe niet zo debiel.
En waar trek je de grens? Het meisje dat rechten studeert en zegt zich van binnen moslim te voelen maar geen hoofddoekje draagt ook zonder pardon eruit?
Mijn clienten die Moslim zijn ook het land uitflikkeren (boeiuh dat ze ziek zijn)?.
Duuuuuuh.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
een regering die heel nederland wil boycotten vanwege de acties van 1 individu.. over een film die ze nog niet gezien hebben
lijkt me duidelijk
Ik ben bang in de arabische wereld nog wel 1000 maal zoveel slachtoffers.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:57 schreef Jalu het volgende:
[..]
Hoeveel onschuldigen zijn al slachtoffer geworden van moslim-extremisten? En dat alleen omdat wij hier geen rekening wensen te houden met de grillen van die extremisten? Wanneer is het genoeg dan?
Ik vind, dat jij erg veel liegt en onwaarheden verkondigt:quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik stelde de eerste vraag. Denk jij dat de Wilderianen zo begaan zijn met de positie van de moslimvrouw?
Dit is geen vraag, of wel? Krijg ik nu wel antwoord?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, ineens zijn we zo begaan met de moslimvrouwen. Ontroerend.
Dat ben ik met je eens. En Wilders valt in mijn ogen in dezelfde categorie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
lijkt me duidelijk
ik reageerde op een stelling van moussiequote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou, wat een gedurfde stelling: om Iran extremistisch en anti-democratisch te noemen. Alsof dat een nieuw inzicht is.
Kom eens met recente voorbeelden damian. Op welke uitnodigingen gaat Wilders in. is hij met Doekle in debat gegaan, is hij met moslimorganisaties in debat gegaan? Is hij in de kamer in debat gegaan (nee, ook dat neit, dat waren geen debatten, hij poneert oneliners)quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:57 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Wat precies, SCH? Deze debatten, waar ik nu een aantal voorbeelden van heb gegeven hebben allen niet plaatsgevonden?
Wat bedoel je nu precies?
Alleen de rechter kan bepalen of er (onnodig) geprovoceerd word. Dat laat ik niet bepalen door een theekransje bestaande uit Balkenende en een paar moslim-extremisten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:54 schreef Megumi het volgende:
[..]
Tja dat is hij natuurlijk wel. Onnodig provoceren is ook een verantwoordelijkheid.
En in de landen van onze vrienden? Amerika, UK, Spanje? De rest van Europa?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben bang in de arabische wereld nog wel 1000 maal zoveel slachtoffers.
In Nederland 1 persoon voor zover ik weet.
Dan niet joh. Wat laat jij je kennen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:58 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind, dat jij erg veel liegt en onwaarheden verkondigt:
Ik ook. Bedankt voor je reactie!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:47 schreef moussie het volgende:
[..]
sorry, was niet mijn bedoeling
maar in dit soort topics merk je het dus al, dat tegenstellingen uitvergroot worden tot iets wat dicht in de buurt komt van vijandigheid taz van andersdenkenden .. ik moet idd opletten daar niet aan mee te doen als ik me aangevallen voel ..
Maar een film....ben je echt zo naief?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:00 schreef Drugshond het volgende:
Het is maar een film.... er zal achteraf nog genoeg weerwoord/discussies over volgen of de geponeerde zienswijze klopt. Als hij dan nog het debat ontwijkt mag je hem een provacateur noemen. En geweld is geen optie (me dunkt).
Ja, het is hier echt levensgevaarlijk. Ik durf amper nog de straat op.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik ben bang in de arabische wereld nog wel 1000 maal zoveel slachtoffers.
In Nederland 1 persoon voor zover ik weet.
Poeh, poeh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |