Wij eindigen er meestal meequote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:07 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Ik heb verschillende stijlen beoefend, draak, lotus, tijger, wesp en ook (jawel: Karatekid I) de kraanvogel.
Meditatie was altijd een belangrijk deel, we startten ermee en we eindigden ermee.
Solly, deze pinda dlagen maatje Mquote:Op vrijdag 29 februari 2008 23:14 schreef Stereotomy het volgende:
CNK, Tai Chi pak kopen? Mijn kopers zijn of te groot of laten niets meer van zich horen.
Je moet het dus gewoon doen!! Niet denken aan falen en niet goed genoeg te zijnquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Beheers ik het niet, dan doe ik er niet eens iets mee uit angst te falen/niet goed genoeg te zijn,
Ik zou met mijn grote muil die lef dus best weleens willen hebben.
Als ik haar mijn sate kambing laat proeven, gaan de vlaggen uit
heb niet zoveul meerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:13 schreef borisz het volgende:
ZIjn we weer
SOL schenk jij iets lekkers in ?
Hij is nu volop aanwezig hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond allen!
Even een vroagje tussendoor: Is Euc- nooit meer online?
SHE!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:16 schreef SHE het volgende:
Ik had voor de down-time een hele reply getypt maar die is nu dus foetsie.
Ja, ik weet dat ik dat moet doen, maar het is vaak moeilijker iets af te leren dan aan te leren. En mijn ouders hebben mij helaas precies het verkeerde voorbeeld gegeven. Iets is OF fantastisch, OF het is flauwecul![]()
Ik word wel heel opgewonden van je foto-strip. Het gekunstel met goede, eerlijke producten kan me echt een kirrende puber maken.
De fles arachideHad elke moeder dat maar in de keuken.
leuk om te horenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:14 schreef Bluezz het volgende:
SOL, lekkere strip, iets om deze week ff na te maken![]()
Maar dan wel op mijn manier.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:14 schreef Bluezz het volgende:
SOL, lekkere strip, iets om deze week ff na te maken![]()
hier hetzelfde..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:17 schreef cul_non_kul het volgende:
pfff ik kon nun heule tijd nie op forum komen
Ik had weleens van arachide olie gehoord, maar wist absoluut niet wat het was tot vandaagquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:16 schreef SHE het volgende:
Ik had voor de down-time een hele reply getypt maar die is nu dus foetsie.
Ja, ik weet dat ik dat moet doen, maar het is vaak moeilijker iets af te leren dan aan te leren. En mijn ouders hebben mij helaas precies het verkeerde voorbeeld gegeven. Iets is OF fantastisch, OF het is flauwecul![]()
Ik word wel heel opgewonden van je foto-strip. Het gekunstel met goede, eerlijke producten kan me echt een kirrende puber maken.
De fles arachideHad elke moeder dat maar in de keuken.
Ze heten Jorrit en Asherquote:
het laatste vrees ikquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
hier hetzelfde..
kunnen de mods Danny niet een beetje aansporen om er servers bij te kopen? of worden ze dan weer allemaal gebanned?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
SOL!to you too!
@Euc_: gelukkig ben je weer boven water
CF Bienvenuequote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:24 schreef ColdFeet het volgende:
Goeienavond! Risotto met gorgonzola achter de kiezen en een paar flinke bellen chardonnay.
Tijd om de compu aan te slingeren en weer even fijn aanmijn afstudeerscriptie te gaan werkenIk ben te suf om nog te gaan matlabben.
Ik ga zo even terugkijken voor de fotostrip van SoL
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:26 schreef golfer het volgende:
Als je dan toch op de Indo-toer gaat heb ik nog een lekker verfrissend ideetje voor je qua snoepen.
Iets wat ik vroeger 's avonds laat nog wel eens naar binnen werkte:
Granny Smits appels schillen en in partjes en dan dopen in een mengsel van zelfgemaakte sambal met soja er doorheen.
Jammie.
Je hebt een baan in America gewonnen? Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ze heten Jorrit en Asher
We waren naar de Ho(e)recava geweest, overigens ook alleen maar gegaan omdat ik in de finale zit van de Misset Horeca Kennisquiz, die had ik gewonnen en daarmee een baan in de USA, en dat moesten we uiteraard vieren
Nog altijd heul zielig single, gaat wel echt weer eens tijd worden
Ai, dat klinkt erg lekker. Doe er ook nog even een recptje voor sambal bij, dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:26 schreef golfer het volgende:
Als je dan toch op de Indo-toer gaat heb ik nog een lekker verfrissend ideetje voor je qua snoepen.
Iets wat ik vroeger 's avonds laat nog wel eens naar binnen werkte:
Granny Smits appels schillen en in partjes en dan dopen in een mengsel van zelfgemaakte sambal met soja er doorheen.
Jammie.
quote:
Dan vergeef ik het je, maar je begrijpt dat yama nu is bezoedeld.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:23 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ze heten Jorrit en Asher
We waren naar de Ho(e)recava geweest, overigens ook alleen maar gegaan omdat ik in de finale zit van de Misset Horeca Kennisquiz, die had ik gewonnen en daarmee een baan in de USA, en dat moesten we uiteraard vieren
Nog altijd heul zielig single, gaat wel echt weer eens tijd worden
Begin maar vast met vertellenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:27 schreef SHE het volgende:
Oh god, arachide, rijstolie, palmolie...ik kan je er echt uren over vertellen.
Ziek, maar functioneel
laatstgenoemde is dan weer niet zo heel gezond, maar arachide is echt zo fijn in de keuken. Zoveel onverzadigde vetzuren
En je kan er alles mee, eitje bakken, roerbakken, frituren..the works.
Wat mij betreft komt het nog boven de olijfolie.
Nou, dan ben ik wel benieuwd naar de palmolie. Ik heb nl altijd geleerd dat het ongezond is, maar om de een of andere reden zie ik altijd wel immense potten van dat spul verleidelijk naar me kijken in de natuurvoedingswinkel. Het heeft een rare kleur, vind ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:27 schreef SHE het volgende:
Ziek, maar functioneel
laatstgenoemde is dan weer niet zo heel gezond, maar arachide is echt zo fijn in de keuken. Zoveel onverzadigde vetzuren
Al meer dan een maand geleden hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je hebt een baan in America gewonnen? Gefeliciteerd!
Ik gebruik tegenwoordig vaak rijstolie, dat kan nog heter worden dan pinda(arachide)olie en de smaak overheerst niet, dat vind ik altijd zo jammer van olijfolie.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:27 schreef SHE het volgende:
Ziek, maar functioneel
Oh, dat had ik dan gemist..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:30 schreef Euc- het volgende:
[..]
Al meer dan een maand geleden hoor
Maar bedankt
Voor wat betreft het frituren bij mij ook... het spettert niet en het spattert nietquote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:27 schreef SHE het volgende:
Ziek, maar functioneel
Nooit geweest, maar ben niet zo een fan van indonesisch eten, is er een 2e deur waar ik doorheen kan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:29 schreef SHE het volgende:
[..]
Dan vergeef ik het je, maar je begrijpt dat yama nu is bezoedeld.
In het kader van dit topic; weleens bij de Spandershoeve in Hilversuck gegeten?
Zo niet, dan toch, met mij en mij alleen.
De tweede deur heeft wellicht als bestemming het onbestemde, het niet vastomlijnde...en daardoor het avontuur, pionierschap, ontdekking en verrijking.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:33 schreef Euc- het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar ben niet zo een fan van indonesisch eten, is er een 2e deur waar ik doorheen kan?![]()
Nou kijk GMTA.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik gebruik tegenwoordig vaak rijstolie, dat kan nog heter worden dan pinda(arachide)olie en de smaak overheerst niet, dat vind ik altijd zo jammer van olijfolie.
GMTA^2quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:34 schreef SiGNe het volgende:
Voor vleesfondue is er geen betere olie dan ossewit in elk geval.
Have you been drinking again?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 00:35 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
De tweede deur heeft wellicht als bestemming het onbestemde, het niet vastomlijnde...en daardoor het avontuur, pionierschap, ontdekking en verrijking.
Just a little bit...maar ik zit ff lekker met gedachtenkronkels...mag wel toch? FF chill...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |