als je KPN-klant bent pleit dat inderdaad niet voor je hersens ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:20 schreef NLweltmeister het volgende:
Wat een zak, je hebt het wel tegen je eigen klanten Adje.
Inderdaad, paradoxaal genoeg is laagopgeleid servicewerk qua jobsecurity veel veiliger. Dat kan pas worden geoutsourced als robots door middel van teleoperatie kunnen worden aangestuurd tegen concurrerende tarieven.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:33 schreef Basp1 het volgende:
Had kpn ook niet een groot gedeelte van hun ict verplaatst naar india? En zodoende een redelijk groep hoog opgeleide mensen op straat gegooid?
Waarom heb je dan in Amerika veel meer laagbetaald werk dan hier?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:41 schreef Ankeiler het volgende:
[..]
Inderdaad, paradoxaal genoeg is laagopgeleid servicewerk qua jobsecurity veel veiliger. Dat kan pas worden geoutsourced als robots door middel van teleoperatie kunnen worden aangestuurd tegen concurrerende tarieven.
Doe je toch nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:00 schreef Scorpie het volgende:
Eens, ik zie mezelf ook binnen 10 a 15 jaar wegtrekken.
Ik dacht dat sommige van die kaaskoppen naar de VS zijn gegaan omdat de lonen daar zoveel hoger zijn. (afhankelijk tegenworodig van de wisselkoers die men hanteerd)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom heb je dan in Amerika veel meer laagbetaald werk dan hier?
Antwoord: Omdat de lonen daar lager zijn en de noodzaak tot automatisering minder snel zichtbaar wordt.
Tuurlijk! En dat is zoalng het aantal relatief bescheiden blijft alleen maar primaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:37 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
maar we bestaan wel degelijk, de echte emigranten !
of het veel of weinig is laat ik even in het midden
Kaaskoppen in het buitenland
Sommigen. Maar ik ben er indertijd in eerste instantie flink op achteruit gegaan. Dat was wel even schrikken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:56 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat sommige van die kaaskoppen naar de VS zijn gegaan omdat de lonen daar zoveel hoger zijn. (afhankelijk tegenworodig van de wisselkoers die men hanteerd)
"vijandige omgeving"? Het is hier toch geen Afghanistan?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:06 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Sommigen. Maar ik ben er indertijd in eerste instantie flink op achteruit gegaan. Dat was wel even schrikken.
Terugkijkend heb ik het vooral gedaan omdat ik het zat was om in een drukke en vijandige omgeving te wonen, moe werd van het gebrek aan ambitie bij mijn collega's en het management en last but not least geen vriendin kon vinden.
Nederlandse vrouwen zijn gewoon kut. Trouwens ook een gevolg van een maatschappij waar hard werken niet beloond wordt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:09 schreef Klopkoek het volgende:
Geen vriendin kon vinden? Zijn die vrouwkes in Amerika veel makkelijker?
Dus?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
En de emigratie is nog dalende ook(plus dat ze voor het grootste deel uit remigranten bestaat)
Dat jij nou 2e keuze bent...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:51 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn gewoon kut. Trouwens ook een gevolg van een maatschappij waar hard werken niet beloond wordt.
Onder de gordelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dat jij nou 2e keuze bent...
Goh, ergens komt me die gedachte bekend voor. (En nee, geen Godwin.)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:15 schreef Scorpie het volgende:
Maar goed jongens, blijven volhouden dat het hier zo goed gaat, dan komen we er wel met zijn allen, inclusief Polen, Antillianen, Marrokanen en niet te vergeten de minderheid; Nederlanders.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Onder de gordel![]()
Bovendien valt zij buiten de definitie van Nederlandse vrouw
We moeten de boel bij elkaar houden. 14.gifquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Goh, ergens komt me die gedachte bekend voor. (En nee, geen Godwin.)
Het was ook wel een beetje een schot voor open doelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 20:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten.
Nou, weinig visie... hij heeft KPN toch uit een behoorlijk uitzichtsloze positie weten te redden.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Grote bek, weinig visie en goed binnenlopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |