Vreemde reactie. B. beweerde dat ik op de vorige pagina een link gepost heb, waarop ik reageer met "dat was ik niet, maar de link staat er wel" en dat is de waarheid. De link is namelijk door iemand anders op de vorige pagina geplaatst en niet door mij en voordat gaat Johan gaat zoeken bij mijn postings en het dus niet kan vinden, wijs ik hem de weg.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:33 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Wat komt dit gedrag me bekend voor.
Nee daar is geen bewijs van en het staat ook nergens.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:20 schreef nickhs het volgende:
[..]
Is daar bewijs van, dat Natalee via een andere telefoon diverse keren naar Beth heeft gebeld, zelfs na haar aankomst op Aruba? Ik heb dat alleen uit de verklaring van die 2 helderzienden/speurneuzen kunnen opmaken, maar nooit bewijs gezien, want dan was ze nog in leven in het leven na Joran...
Ik doel op je verwijzingen naar sites waar dan weer anonieme bronnen en anonieme brieven staan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:36 schreef Rosite het volgende:
[..]
Vreemde reactie. B. beweerde dat ik op de vorige pagina een link gepost heb, waarop ik reageer met "dat was ik niet, maar de link staat er wel" en dat is de waarheid. De link is namelijk door iemand anders op de vorige pagina geplaatst en niet door mij en voordat gaat Johan gaat zoeken bij mijn postings en het dus niet kan vinden, wijs ik hem de weg.
Op pagina 1 van deze thread hebben we daarover van gedachten gewisseld, je kunt het nog teruglezen: juridisch, sociaal, politiek, de media/communicatie. Er zitten heel veel aspecten aan deze zaak, naast dat het primair een menselijk drama is natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:29 schreef BwennieBren het volgende:
Weet je wat ik me afvraag? Er verdwijnen zoveel mensen in de wereld. Waarom is deze verdwijning zo speciaal?
Tja toen ik die theorie van Johan555 las, krapte ik ook wel even achter mijn oor en dacht ik dat het een grap was.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:36 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Je bedoelt mensen zoals jij en ik?
Nee, dat doet de Nieuwe Revu, je bent in de war,quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:40 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Ik doel op je verwijzingen naar sites waar dan weer anonieme bronnen en anonieme brieven staan.
Daar zal niet iedereen het mee eens zijn, maar sluitend bewijs dat de telefoon het wel of niet deed is volgens mij nog nergens opgedoken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:40 schreef BwennieBren het volgende:
Natalee's telefoon deed het toch niet op Aruba?
omdat de sleutel ligt bij de drie leugenachtige jongens, en waar de verhalen niet van kloppen. zouden ze niet gelogen hebben , dan was dit gewoon een vermissing die niet opgelost is. echter joran met zijn stomme kop vindt het heel stoer om als moordenaar bekend te moeten zijn in de wereld, en liegt als het gedrukt staat.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:29 schreef BwennieBren het volgende:
Weet je wat ik me afvraag? Er verdwijnen zoveel mensen in de wereld. Waarom is deze verdwijning zo speciaal?
Ik ben niet in de war Rosita. Jij verwees naar die anonieme brief, weet je nog?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:43 schreef Rosite het volgende:
[..]
Nee, dat doet de Nieuwe Revu, je bent in de war,
Zie de site van Peter R. de Vries, die vertelt daar over.
Dat begrijp ik, maar dat is zo geworden toch? Ik heb bij die verdwijning van die Amy Lynn Bradley bijvoorbeeld niets in de media gezien, althans niet zoals bij deze zaak.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:40 schreef Rosite het volgende:
[..]
Op pagina 1 van deze thread hebben we daarover van gedachten gewisseld, je kunt het nog teruglezen: juridisch, sociaal, politiek, de media/communicatie. Er zitten heel veel aspecten aan deze zaak, naast dat het primair een menselijk drama is natuurlijk.
nee.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:40 schreef BwennieBren het volgende:
Natalee's telefoon deed het toch niet op Aruba?
Valt wel mee hoor, gewoon op Internet, OM op Aruba hoeft geen eens vingerafdrukken te nemen om de schrijver te achterhalen en die is daar intern op die site bovendien bekend.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:46 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Ik ben niet in de war Rosita. Jij verwees naar die anonieme brief, weet je nog?
Tja, maar Condoleeza Rice en het Witte Huis er bij betrokken, dus dan weet je het wel. Jug had en heeft lange armen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:46 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar dat is zo geworden toch? Ik heb bij die verdwijning van die Amy Lynn Bradley bijvoorbeeld niets in de media gezien, althans niet zoals bij deze zaak.
Weet niet zeker, het thuis nummer van mijn moeder zou ik nog weten, maar het mobiele nummer van haar, geen idee, dat zit in mijn mobiele telefoon en die heb ik niet bij me. Oh, wat was mijn eigen nummer ook alweer.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:49 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Omdat Nathalee net als de meeste mensen gewoon een activatie voor eigen land had.
De meeste mensen activeren hun telefoon niet voor de hele wereld als ze vijf dagen op vakantie gaan.
Toen Nathalee verdwenen was heeft de moeder haar telefoon en die van Nathalee wereldwijd laten activeren, zodat Nathalee als ze in nood zat de nummers die ze waarschijnlijk wel uit haar hoofd zou weten, kon bellen.
Gek he?
PvdS blijkbaar ook. En Nathalee is toch echt voor het laatst door getuigen met zijn zoon gezien op een eiland ver van huis.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:50 schreef Rosite het volgende:
[..]
Tja, maar Condoleeza Rice en het Witte Huis er bij betrokken, dus dan weet je het wel. Jug had en heeft lange armen.
Buiten het feit dat ik helemaal met je eens ben in deze...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:44 schreef duikkie het volgende:
[..]
omdat de sleutel ligt bij de drie leugenachtige jongens, en waar de verhalen niet van kloppen. zouden ze niet gelogen hebben , dan was dit gewoon een vermissing die niet opgelost is. echter joran met zijn stomme kop vindt het heel stoer om als moordenaar bekend te moeten zijn in de wereld, en liegt als het gedrukt staat.
de reden dus waarom deze vermissing/moord zo aan blijft is dat niemand die rotjong een goeie mep mag verkopen om nu eens te vertellen wat er nu werkelijk is gebeurt. zodra maar ook blijkt dat de mensen er tevree me zijn. doet joran weer stoer en zegt het is allemaal gelogen hoor. ik wacht af tot joran zijn verstand krijgt en vader sloot toch echt inziet dat dat beschermen toch fataale gevolgen heeft gehad op de verdere verloop van een verloren zoon
Ja, denk daar maar eens over na, waarom die zich er mee hebben bemoeid (en waarschijnlijk/mogelijk nog mee bemoeien).quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:53 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Wat het Witte Huis en Condoleeza Rice met de verdwijning van Nathalee te maken hebben?
Oh. Naar wie zou Natalee hier bellen dan? En sterker nog, met wiens gsm?quote:
Misschien inderdaad om er connecties zijn?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:56 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ja, denk daar maar eens over na, waarom die zich er mee hebben bemoeid (en waarschijnlijk/mogelijk nog mee bemoeien).
Maar je reageert erg op mijn postings valt me op K. Zit je op de kast of zo?
Ja, dat is een teken hoe hoog deze zaak zich ook afspeelt / is gaan spelen, zie mijn opmerking ook over C. Rize en het Witte Huis. Nederland doet dit niet zomaar hoor. F16 vliegtuigen sturen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:55 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Blijf ik het merkwaardig vinden dat juist deze zaak zoveel media aandacht krijgt en ook qua politiek, snappie?
Heeft Nederland niet heel kort na de vermissing een paar F16 gestuurd om te zoeken naar Natalee, Mariniers gezonden naar het eiland om te zoeken naar Natalee? Ik vind dat nogal wat hoor om eerlijk te zijn.
Het betreffen altijd detacheringen voor een bepaalde periode. Meestal is het inderdaad 3 jaar en is er daarna nog een verlening mogelijk. Overigens is het absoluut geen 'strafkolonie' er is een hele wachtlijst voor OvJ 's om naar Aruba en de andere eilanden gedetacheerd te worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:48 schreef Caesu het volgende:
weet iemand dit?
zitten Hans Mos en Dopje Kruimel als OvJ op Aruba voor onbepaalde tijd of net zoals Karin Janssen voor drie jaar?
dat zou betekenen dat ze in 2009 weer terug naar Nederland komen (toevallig net het verkiezingsjaar ook).
even hun periode op de strafkolonie uitzitten en dan komt iemand anders uit Nederland weer overnemen.
Haar eigen GSM of de GSM die ze heeft gehuurd van Charles Croes.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:58 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh. Naar wie zou Natalee hier bellen dan? En sterker nog, met wiens gsm?
http://nl.youtube.com/watch?v=mB-w6LgCUNU
Het is een heel kort filmpje. Het vervolg is niet te zien. Het lijkt in het volgende fiilmpje (maar je kunt niet zien of dat het vervolgfilmpje is) wel alsof de buurvrouw de telefoon overpakt en in haar tas stopt. Het filmpje is denk ik speciaal zo kort gemaakt, zodat wij niet kunnen zien wat er daarna gebeurt.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:58 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh. Naar wie zou Natalee hier bellen dan? En sterker nog, met wiens gsm?
http://nl.youtube.com/watch?v=mB-w6LgCUNU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |