Heb ik inderdaad al gezien die link Bwennie, heb die link al in mijn favo's gezetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:15 schreef BwennieBren het volgende:
@abcd-tje
Ik heb alle verklaringen (Nederlands), computergegevens Joran (Nederlands) en overige documenten al op die photobucket link staan. Heb je het al gezien?
Ja heel tegenstrijdig. Haar mobiel was niet geactiveerd om naar Amerika te bellen.quote:Feiten die inmiddels ook op dit forum zijn bewezen al.
Bijvoorbeeld:
- Beth verklaard dat Natalee haar op Aruba nooit gebeld heeft, haar mede-studenten
hebben verklaard dat Natalee Beth diverse keren gebeld heeft.
(tegenstrijdig he? waarom is Beth haar telefoonlijst nooit gecheckt?)
Met absoluut waar doel ik op het feit hoe Beth is omgegaan met de verdwijning van haarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:06 schreef Caesu het volgende:
[..]
'absoluut waar', hoe weet je dat?
en feiten die bewezen zijn? dan moet je het ergens hebben gecheckt - en wie zegt dat dat de waarheid is?
als je ècht sceptisch bent, en dat moeten we zijn, dan blijven er maar verrekte weinig feiten over.
krantenartikelen, verhoren, hear-say, zaken die niet onderzocht zouden zijn (of niet gelekt).
het betekent allemaal niets.
maar een nieuw, onafhankelijk fris onderzoek is inderdaad bijzonder hard nodig denk ik ook.
nee daarom zijn simpele vragen, en volgens mij zo te beantwoorden. maar waarom mogen wij dat allemaal niet weten ??quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:32 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
[..]
Duikkie heb gezocht kan helemaal niets vinden... niet in de rebound topics, nergens
Moeder heeft vanuit Amerika allerlei mensen gebeld en is meteen naar Aruba gegaan. Nadat ze een akelige confrontatie met Pa van der Sloot, Joran en Deepak had gehad (ze was kennelijk te vroeg en onverwacht op Aruba) is ze via allerlei politie-beambten die haar niet wilden helpen bij een bureau waar ze aangifte kon doen terechtgekomen. Daar zag ze de auto van Deepak staan en hoopte op een nieuwe confrontatie met Joran en Deepak. De politie wilde echter eerst lunchen. Toen mevrouw Holloway zat te wachten kwam Van Straaten (vriendje van v.dS) het bureau binnenlopen. Weer een paar uur later kwam die rechercheur terug van lunchen en deelde mevrouw Holloway mede, dat hij haar verklaring vandaag nu niet nodig had.quote:Het 1ste wat je als moeder doet als je dochter vermist is, is contact opnemen met
de politie en haar als vermist opgeven, dit deed Beth pas dagen later nadat ze
op Aruba gearriveerd was, om contact met de politie op te nemen
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:20 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad al gezien die link Bwennie, heb die link al in mijn favo's gezet
Natalee had Beth via een andere telefoon diverse keren gebeld, zelfs meteen na haar aankomst opquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:35 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Ja heel tegenstrijdig. Haar mobiel was niet geactiveerd om naar Amerika te bellen.
Ma Holloway heeft de telefoon pas toen ze Nathalee's telefoon had (die lag op haar kamer), laten activeren.
Dit is te checken.
Een van de vriendinnen verklaart dat geen Nathalee problemen had. Het enige waar ze een beetje mee zat was volgens die vriendin de vraag of ze de honours opleiding (zwaardere) zou gaan doen of de gewone.quote:- Natalee was helemaal niet met "hoge cijfers" geslaagd volgens haar mede-studenten, en
haar beurs was een lachtertje van 1000 dollar, geregeld door haar moeder via
vriendjespolitiek.
Omdat Nathalee net als de meeste mensen gewoon een activatie voor eigen land had.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:41 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Natalee had Beth via een andere telefoon diverse keren gebeld, zelfs meteen na haar aankomst op
Aruba.
En inderdaad onzinnige actie van Beth om Natalee's telefoon pas te activeren na haar
verdwijning, waarom niet daarvoor?
Natalees telefoon lag gewoon op haar hotelkamer, dus die had ze niet mee genomen / bij zich in de nacht van haar verdwijning.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:49 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Omdat Nathalee net als de meeste mensen gewoon een activatie voor eigen land had.
De meeste mensen activeren hun telefoon niet voor de hele wereld als ze vijf dagen op vakantie gaan.
Toen Nathalee verdwenen was heeft de moeder haar telefoon en die van Nathalee wereldwijd laten activeren, zodat Nathalee als ze in nood zat de nummers die ze waarschijnlijk wel uit haar hoofd zou weten, kon bellen.
Gek he?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:40 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Moeder heeft vanuit Amerika allerlei mensen gebeld en is meteen naar Aruba gegaan. Nadat ze een akelige confrontatie met Pa van der Sloot, Joran en Deepak had gehad (ze was kennelijk te vroeg en onverwacht op Aruba) is ze via allerlei politie-beambten die haar niet wilden helpen bij een bureau waar ze aangifte kon doen terechtgekomen. Daar zag ze de auto van Deepak staan en hoopte op een nieuwe confrontatie met Joran en Deepak. De politie wilde echter eerst lunchen. Toen mevrouw Holloway zat te wachten kwam Van Straaten (vriendje van v.dS) het bureau binnenlopen. Weer een paar uur later kwam die rechercheur terug van lunchen en deelde mevrouw Holloway mede, dat hij haar verklaring vandaag nu niet nodig had.
Mensen uit de omgeving hebben geld ingezameld.quote:Er waren/ zijn fondsen opgezet om donaties op te ontvangen om Natalee te vinden.
Een groot deel van het fonds (en de donaties) zijn gebruikt inmiddels voor Beth haar
nieuwe bedrijf: International Safe Travels Foundation.
- Beth was na de vermissing van Natalee meteen op Aruba posters aan het verspreiden
Waarop moeder Beth ook haar eigen foto op had gezet, waarom? het ging om Natalee,
niet haarzelf.
- Na die ene keer is Beth nooit meer op Aruba geweest ..... om mee te helpen zoeken naar
haar dochter, hoewel ze dat makkelijk financieel had kunnen doen door het geld wat op de fondsen
gestort was, en de opbrengsten van haar boek)
Het waarom hiervan is simpel, Beth heeft toen ze wegging van Aruba haar hotelrekening nooit
betaald en heeft het eiland verlaten met meerdere onbetaalde rekeningen.
- Waarom was Beth vanaf de 1e dag na de verdwijning van Natalee ervan overtuigd dat
Natalee drugs had gekregen, verkracht was en vermoord was ???
24 Uur na Natalee's haar verdwijning zelfs!
Schreef ik dat niet dan? Lees nog eens.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:52 schreef Rosite het volgende:
[..]
Natalees telefoon lag gewoon op haar hotelkamer, dus die had ze niet mee genomen / bij zich in de nacht van haar verdwijning.
Langs de politie gaan is wel het eerste wat je doet? Heb je het persoonlijk zelf ook meegemaakt ofzo? Nee? Oke dan kan je dat dus niet zeggen.. Het lijkt me ook logisch om gewoon te gaan naar de mensen waarbij je dochter als laatste gezien is. Ik heb dat boek van Dave gelezen, en ik raad hm jullie allemaal aan.. hoe onbeschoft hij behandeld is door de Arubaanse overheid enz enz. Een goed boek! En voor de mensen die Beth niet vertrouwen enz.. Lees dan ook is Dave zn boek. Het verhaal dat ze in een rehab zat is gewoon uit de duim gezogen, ik kan er om lachen dat mensen dat allemaal willen geloven.. Zijn dat allemaal Joran aanbidders ofzo? Net als met Ted Bundy dat vrouwen hm aanbidden.. lijkt hier soms ook het geval. Als Beth achter dit allemaal zit, volgens die gestoorde van een Gielen he.. waarom hebben Joran Satish en Deepak en duizenden keren hun verklaring veranderD? Waarom zijn Jorans schoenen weg? Waarom verteld Joran dat hele verhaal aan Patrick? Hoe verklaar je dat opgenomen gesprek in de politiewagen tussen J D en S? Waarom heeft Paulus van der Sloot dan zo lopen liegen? Waarom werd de huiszoeking door een vriend(die bij jusitie werkt) tegen gewerkt en kregen ze alleen toegang tot het kleine schuurtje? Waarom is Deepak wagen helemaal aangepast? Andere velgen andere voor en achterlampen enz enz?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:53 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Moeder had dus eerst tijd om met "allerlei" mensen im Amerika te bellen.
Daartussen door posters te laten maken waar haar eigen hoofd ook op te zien was![]()
Toen ze in Aruba kwam eiste Beth eerst de beveiligingsopnames van het hotel te zien,
ging daarna eerst posters uitdelen etc etc etc, en vond het daarna acheraf misschien nog even
nodig om maar even langs de politie te gaan die al volop bezig waren met de zaak ....
Langs de politie gaan is het allereerste wat je doet als moeder zijnde lijkt mij.
allemaal leuke dingen hoor, maar mij ontgaat even wat dit te maken heeft met drie jongens die niet de waarheid willen vertellen ??. in een gewone vermissing zou het allemaal logisch zijn dit af te vragen. maar het hele simpele feit dat het afzetten bij het hotel van natalee door de jongens verzonnen is , brengt met zich mee dat het hele americaanse kant , eigenlijk niet ter zaake doet. ALS natalee het al overwoog om niet terug te willen, dan zouden joran en deepak/satisch toch niet zo liegen, die ene leugen nekt heel dat verhaal over het weg willen lopen !!!, de leugen was daar wel voor bedoelt, daar kan men toch wel over eens zijn ?Het loopt ook mank bij het huidige verhaal, maar dit huinig verhaal van achterlaten op strand is weer een poging om het willen verdwijnen gewilt door natalee te preken. MAAR helaas plan B van joran/deepak/satisch en pa van der sloot was niet zo doorsproken als plan A , vandaar dat het even tijd koste dat alle neuzen van plan B dezelfde kant op stonden. het voor liegen van dat satisch later joran ophaalde van strand bijvoorbeeld, eerst was het fishersmen hut , de uiteindelijke versie is geworden een tussen strand na veel gedonder over en weer hebben de spelers joran clan er rust in dat de jongens joran hebben afgezet, zelf naar huis gingen en joran lopend naar huis ging.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:51 schreef abcd-tje het volgende:
[..]
Ik heb de tijd genomen om die open brief helemaal (grondig) door te lezen.
Er staan inderdaad heel veel dingen in die absoluut waar zijn!
Feiten die inmiddels ook op dit forum zijn bewezen al.
Bijvoorbeeld:
- Beth verklaard dat Natalee haar op Aruba nooit gebeld heeft, haar mede-studenten
hebben verklaard dat Natalee Beth diverse keren gebeld heeft.
(tegenstrijdig he? waarom is Beth haar telefoonlijst nooit gecheckt?)
- Het 1ste wat je als moeder doet als je dochter vermist is, is contact opnemen met
de politie en haar als vermist opgeven, dit deed Beth pas dagen later nadat ze
op Aruba gearriveerd was, om contact met de politie op te nemen
- Natalee was helemaal niet met "hoge cijfers" geslaagd volgens haar mede-studenten, en
haar beurs was een lachtertje van 1000 dollar, geregeld door haar moeder via
vriendjespolitiek.
- Er waren/ zijn fondsen opgezet om donaties op te ontvangen om Natalee te vinden.
Een groot deel van het fonds (en de donaties) zijn gebruikt inmiddels voor Beth haar
nieuwe bedrijf: International Safe Travels Foundation.
- Beth was na de vermissing van Natalee meteen op Aruba posters aan het verspreiden
Waarop moeder Beth ook haar eigen foto op had gezet, waarom? het ging om Natalee,
niet haarzelf.
- Na die ene keer is Beth nooit meer op Aruba geweest ..... om mee te helpen zoeken naar
haar dochter, hoewel ze dat makkelijk financieel had kunnen doen door het geld wat op de fondsen
gestort was, en de opbrengsten van haar boek)
Het waarom hiervan is simpel, Beth heeft toen ze wegging van Aruba haar hotelrekening nooit
betaald en heeft het eiland verlaten met meerdere onbetaalde rekeningen.
- Waarom was Beth vanaf de 1e dag na de verdwijning van Natalee ervan overtuigd dat
Natalee drugs had gekregen, verkracht was en vermoord was ???
24 Uur na Natalee's haar verdwijning zelfs!
- Haar mede-studenten hebben verklaard dat Natalee een grote blauwe koffer had
toen ze naar Aruba gingen...Deze koffer is nooit teruggevonden of zelfs naar gezocht!
- Natalee had een creditcard mee naar Aruba, wat waren de laatste transacties vanaf deze
creditcard? (waar is deze creditcard nu?)
- Waarom heeft niet iedereen van de mede-studenten die mee waren een verklaring
afgelegd tegen de FBI (waaronder Natalee haar eigen neef, die simpelweg "Nee"
zei tegen de FBI dus ook nooit is verhoord)
- Geen van de mede-studenten, ook Natalee's beste vrienden niet, hebben geen enkele
emotie vertoont over de verdwijning van Natalee.
Waarom? Waarom?
Wil / wilde Beth een boycot laten uitspreken over Aruba???
Zodat er nog meer mensen in de problemen op Aruba komen? Onschuldige mensen
die door een "boycot" (als Beth haar zin had gekregen) maar werkeloos moeten raken
zodat ze hun gezin / kinderen niet meer kunnen voeden???
Hardwerkende, onschuldige mensen die door een boycot naar de afgrond van armoede moeten?
Is dat een eerbetoon naar je verdwenen dochter???
Hoe hard en wreed moet je dan als mens zijn verdorie !
(heb geen woorden hiervoor sorry...)
Beth had makkelijk door onstane financieen veel vaker op Aruba kunnen zijn (dan maar 1x keer)
en daadwerkelijk als moeder actief kunnen meezoeken! (ik zou dit wel hebben gedaan voor mijn kind!)
Ook deze site heb ik helemaal doorgelezen:
Klik!
(een site inderdaad waar ook Renee Gielen diverse keren in heeft gepost als je goed kunt lezen)
Renee heeft het 1 na laatste commentaar (op pag. 2 onderaan) ook geschreven.
Site gaat erover dat de 2 privedetectives (Dan Young en Kelly Castillo) die Beth en Jug Twitty
in 1ste instantie in de arm hadden genomen, verklaren dat Natalee de nacht (dagen) na haar
verdwijning nog leefde.
Met deze post wil ik aangeven, dat het verhaal ook weleens iets anders zou kunnen zijn.
Namelijk dat ook aan de "USA" kant;
Met name de mensen die dicht bij Natalee stonden, moeder, familie, vrienden.
Als ook persoonlijke spullen van Natalee, haar creditcard bijvoorbeeld en de grote blauwe reiskoffer
die ze meehad.
Telefoonlijst van Beth vanaf het moment dat Natalee naar Aruba ging.
Ook hier is nooit geen aandacht aan besteed, dus ook hier zijn feiten (willens en wetens, slordigheden?)
blijven liggen.
Ik heb met deze post een beetje tegengas gegeven, en even alleen naar de USA kant gekeken,
omdat teveel mensen gefixeerd zijn op het Aruba "Joran" verhaal.
Een verhaal kent altijd "2 kanten" toch?
Misschien als het Aruba verhaal deels waar is, en de USA verhaal deels waar is, en je brengt die
2 samen tot 1 verhaal ... (wees creatief)
Heb je misschien de oplossing![]()
Een nieuw, onafhankelijk fris onderzoek, zowel Aruba als USA, zou mogelijk deze legpuzzel
kunnen oplossen.
Ophouden met beledigen graag.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:07 schreef kinkajoe het volgende:
Geen wonder dat Observer zo boos wordt. Ik heb nog nooit zulke domme reacties en zo'n stomme open brief gezien. Het is overduidelijk dat hier mensen met het iq van een lintworm aan het werk zijn. Sorrie hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |