Ik las het al.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:59 schreef Rosite het volgende:
[..]
Ja, dat is een teken hoe hoog deze zaak zich ook afspeelt / is gaan spelen, zie mijn opmerking ook over C. Rize en het Witte Huis. Nederland doet dit niet zomaar hoor. F16 vliegtuigen sturen.
Vertel even wat je herkent want ik snap die opmerking niet zo eigenlijk....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:59 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Misschien inderdaad om er connecties zijn?
Is dat zo bijzonder?
En nee hoor, ik zit niet op de kast. Ik herken alleen iets. Misschien is dat het.
En pa Vander Sloot, de vader van de jongen waar Nathalee voor het laatst door getuigen mee is gezien, heeft ook contacten.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:12 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik las het al.
Jug heeft inderdaad lange armen so to speak, mede daarom is deze zaak m.i. zo speciaal. Contacten met Gov. Riley en C. Rize....
Maar haar tel deed het toch niet? Of is dat toch een fabeltje? En dan rijst de vraag nog: wie belt ze dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:06 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Haar eigen GSM of de GSM die ze heeft gehuurd van Charles Croes.
Ik denk vooralsnog niets kinkajoe. Ik vind je overigens erg aanvallend posten. Hoe komt dat toch? Om even terug te komen op "ik herken dit" nou dat heb ik nu ook met jou eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:10 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Het is een heel kort filmpje. Het vervolg is niet te zien. Het lijkt in het volgende fiilmpje (maar je kunt niet zien of dat het vervolgfilmpje is) wel alsof de buurvrouw de telefoon overpakt en in haar tas stopt. Het filmpje is denk ik speciaal zo kort gemaakt, zodat wij niet kunnen zien wat er daarna gebeurt.
Denk je dat ze toch haar telefoon bij zich had en haar moeder belde?
Waarom dan? Om te zeggen dat ze bij Joran thuis gaat onderduiken en niet naar huis komt?
Die vage postings van o.a. Rosita naar onduidelijke, niet verifieerbare bronnen waarin Nathalee en haar familie toch wel erg worden gekwetst naar mijn idee. Lelijke dingen suggereren etc, zonder dat het te verifieren is.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:14 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Vertel even wat je herkent want ik snap die opmerking niet zo eigenlijk....
dan is vakantiekolonie misschien beter.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:03 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Het betreffen altijd detacheringen voor een bepaalde periode. Meestal is het inderdaad 3 jaar en is er daarna nog een verlening mogelijk. Overigens is het absoluut geen 'strafkolonie' er is een hele wachtlijst voor OvJ 's om naar Aruba en de andere eilanden gedetacheerd te worden.
Omdat ze zelf niet weten waar Natalee is gebleven, nadat Joran haar op het strand had achtergelaten en denken die duikt wel weer op. Voor Joran was het alleen de bedoeling te verhullen dat ie met een andere meid dan z'n vriendin op het strand was geweest. Stel nou dat de auto van Deepak gevolgd is door mensen die wel die drugs in haar drankje hebben gedaan, zien Joran weggaan en denken, waar is die meid nou? Even kijken.....quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:44 schreef duikkie het volgende:
[..]
omdat de sleutel ligt bij de drie leugenachtige jongens, en waar de verhalen niet van kloppen. zouden ze niet gelogen hebben , dan was dit gewoon een vermissing die niet opgelost is. echter joran met zijn stomme kop vindt het heel stoer om als moordenaar bekend te moeten zijn in de wereld, en liegt als het gedrukt staat.
de reden dus waarom deze vermissing/moord zo aan blijft is dat niemand die rotjong een goeie mep mag verkopen om nu eens te vertellen wat er nu werkelijk is gebeurt. zodra maar ook blijkt dat de mensen er tevree me zijn. doet joran weer stoer en zegt het is allemaal gelogen hoor. ik wacht af tot joran zijn verstand krijgt en vader sloot toch echt inziet dat dat beschermen toch fataale gevolgen heeft gehad op de verdere verloop van een verloren zoon
Blijkbaar, als jij dat zegt...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:15 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
En pa Vander Sloot, de vader van de jongen waar Nathalee voor het laatst door getuigen mee is gezien, heeft ook contacten.
Daarom wordt er zo'n drukte van gemaakt.
Weten we dat ook weer.
Heyquote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:41 schreef Super_Girl het volgende:
[..]
Tja toen ik die theorie van Johan555 las, krapte ik ook wel even achter mijn oor en dacht ik dat het een grap was.
Maar joh die lezen toch niet mee? Over die brief kan ik je iets meer vertellen, het schijnt een (ex)vriendin van Beth te zijn geweest die dat heeft geschreven, althans zo las ik hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:19 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Die vage postings van o.a. Rosita naar onduidelijke, niet verifieerbare bronnen waarin Nathalee en haar familie toch wel erg worden gekwetst naar mijn idee. Lelijke dingen suggereren etc, zonder dat het te verifieren is.
Gebeurde in de DMZ ook. En toevallig las ik vanmorgen ook nog eens zo'n rare open brief gericht aan de moeder van Nathalee.
Ja dat komt me bekend voor.
ik kijk zeker op verkeerde sites , maar kan nog steeds geen officiele documenten vinden over uitgebruide huiszoekingen bij de familie van der sloot en wat ze dan wel hebben meegenomen. mrbhimself. het enige wat ik heb en gevonden is de huiszoeking dat a op verkeerde datum sta achteraf wordt getekend en de reden in de toekomst lag zie erdere posting van mij als je het ooit kan terugvinden hierquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:56 schreef duikkie het volgende:
[..]
WAAR WAAR WAAR ?????? ik ben gek op officiele documenten
Het wordt inderdaad gezien als vakantiekoloniequote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:19 schreef Caesu het volgende:
[..]
dan is vakantiekolonie misschien beter.
maar drie jaar dus waarschijnlijk. toch niet echt gezonde situatie zo.
zijn er niet genoeg arubanen die rechten studeren en op hun eigen eiland willen werken?
is wel binnen hetzelfde koninkrijk (wel ander WvS en ander OM) maar het zou toch raar zijn als we hier in nederland bijv. belgische rechters en OvJs zouden hebben.
De moeder van Nathalee schrijft dat de mobiel van Nathalee in haar reistas zat bij haar paspoort en haar geld. Er was trouwens een DEA-agent (whatever that may be) bij toen de moeder de tas van Nathalee openmaakte en haar paspoort en mobiel vond.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:18 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik denk vooralsnog niets kinkajoe. Ik vind je overigens erg aanvallend posten. Hoe komt dat toch? Om even terug te komen op "ik herken dit" nou dat heb ik nu ook met jou eerlijk gezegd
ja, natuurlijk verzoekt aruba zelf om de detacheringen, de vacatures moeten immers gevuld worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:30 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad gezien als vakantiekolonieNaast het goede weer, is de werkdruk meestal wat lager dan in Nederland, tel daarbij op dat de rest van het gezin ook 'graits'mee mag en de financiële toeslag in verband met detachering naar het buitenland...et voila, de interesse is gewekt.
De vergelijking met de inzet van rechters en OvJ's uit een ander land gaat niet op. Aruba maakt deel uit van het Koninkrijk, en heeft zelf verzocht om deze detacheringen. Het verschil in het WvSr en WvSv is niet echt heel groot. De dwangmiddelen zijn voor 98% gelijk, de strafmaten willen nog wel eens verschillen.
Overigens zijn er wel degelijk Arubaanse officieren en rechters en die zijn uiteraard niet gedatacheerd.
Nou dacht ik toch echt in de eerdere verklaringen te hebben gelezen dat ze alledrie hadden gezegd Nathalee bij het hotel te hebben afgezet.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:20 schreef nickhs het volgende:
[..]
Omdat ze zelf niet weten waar Natalee is gebleven, nadat Joran haar op het strand had achtergelaten en denken die duikt wel weer op. Voor Joran was het alleen de bedoeling te verhullen dat ie met een andere meid dan z'n vriendin op het strand was geweest. Stel nou dat de auto van Deepak gevolgd is door mensen die wel die drugs in haar drankje hebben gedaan, zien Joran weggaan en denken, waar is die meid nou? Even kijken.....
Ik heb de Vries niet afgebrand, want ik houd me niet met afbranden bezig, maar ben naar waarheid op zoek.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:29 schreef duikkie het volgende:
[..]
rosite : als ik de juiste link heb over die buitenlandse site , is dat ook maar een versie op aannamens, kan er echt geen bewijs in terug vinden. ook daar vind ik alleen maar een opsomming en een theorie meer is het ook niet. dus als je peter r de vries afbrandt moet je deze ook afbranden,
Er kan wel TBS worden opgelegd en dat is in het verleden ook wel gebeurd. De TBS behandeling wordt uitgevoerd in een van de Nederlandse TBS klinieken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:37 schreef Caesu het volgende:
[..]
ja, natuurlijk verzoekt aruba zelf om de detacheringen, de vacatures moeten immers gevuld worden.
maar totaal ongerelateerd, misschien weet je dat, maar heeft iemand op aruba wel eens levenslang gehad?
ze hebben daar geen tbs of wel?
en een uitgebreide biografie van Rudy Croes - is die ergens te vinden?
Van Rolly, hoogst interessant allemaalquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:12 schreef mrBhimself het volgende:
Welke site was je aan het lezen Bwennie, RU of de site van Rolly?
Ja, als ze niet kon bellen op haar eigen GSM, omdat het niet international geactiveerd was, dan kon ze ook niet bellen op haar GSM op Aruba of naar Amerika, geen roaming. Dus met wie ze hier belt? Misschien even de telefoon geleend van haar buurman aan tafel? Waarom zou ze dan überhaupt haar GSM bij zich hebben? Om foto's te maken?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:58 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh. Naar wie zou Natalee hier bellen dan? En sterker nog, met wiens gsm?
http://nl.youtube.com/watch?v=mB-w6LgCUNU
Ja, lees het nog maar eens, wat ik schreef was de werkelijkheid volgens de laatste verklaring en zoals het denk ik gegaan is. De leugen heb ik niet vermeld, dat was nou net de reden voor Joran om de werkelijkheid iets te veranderen, in de veronderstelling TOEN dat het niet zoveel uitmaakte, omdat ze de komende dagen wel zou opduiken.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:41 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Nou dacht ik toch echt in de eerdere verklaringen te hebben gelezen dat ze alledrie hadden gezegd Nathalee bij het hotel te hebben afgezet.
Maar ja, er waren veel jongeren die nacht buiten en hebben niemand gezien die Nathalee kwam afzetten, dus dat verhaal kon geen standhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |