Het is oke dat je dat denkt, dat mag. We zullen zien. Misschien gaat ze wel met haar bewijzen als ze het rond heeft naar het OM, we zullen zien.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:15 schreef johan555 het volgende:
rosite ik denk dat er helemaal geen documentaire van renee gielen meer komt !
waar haal je dat toch vandaan ?
en waarom heb je zo´n hoge pet van haar op ?
Jij beledigt en kwetst een vrouw waarvan haar dochter is verdwenen. Weet je nog?quote:
ophouden graag met persoonlijk mensen beledigen en hen afschilderen als domme ganzen omdat ze een andere visie en mening hebben over deze zaak.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:29 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Jij beledigt en kwetst een vrouw waarvan haar dochter is verdwenen. Weet je nog?
En neen, ik krijg nou niet meteen de indruk dat je het stopgaren hebt uitgevonden.
Je bent nog serieus ook he?quote:Misschien gaat ze wel met haar bewijzen als ze het rond heeft naar het OM, we zullen zien.
ja, dat had je geschreven dat je persoonlijk email van haar ontvangt, oke dan toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:29 schreef johan555 het volgende:
dat mag je mening zijn hoor maar je begint over een goed forum ergens !
dan vraag ik je welk forum is dat dan en dan krijg ik geen antwoord .
overigens ontvang ik ook email van renee gielen
Ik dacht dat jij het was die mevrouw Holloway en haar familie beledigde.quote:ophouden graag met persoonlijk mensen beledigen en hen afschilderen als domme ganzen omdat ze een andere visie en mening hebben over deze zaak.
Dat is jouw probleem: als wij een andere kant van de zaak willen laten zien, onderzoeken enz. dan zeg jij dat dat beledigen is. Tja, dan houdt het op.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:39 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het was die mevrouw Holloway en haar familie beledigde.
Of zijn dat geen mensen?
Stp dan met dat beledigen, dat doe jij toch. ik post hier gewoon mijn visie en krijg te horen dat ik een lintworm ben en het stopgaren niet heb uitgevonden. Kappen daarmee dan. Misselijk makend is het op die manier.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:45 schreef johan555 het volgende:
Door kinkajoe - zaterdag 1 maart 2008 @ 16:36
--------------------------------------------------------------------------------
beetje oneenigheid heb je op ieder forum ,als het maar niet persoonlijk wordt
Luister eens beste Rosite, wat jij doet is links leggen naar open brieven en geschriften van Renee Gielen waarin dingen staan die nergens op gebaseerd zijn. Roddels en achterklap. Je kunt naar geen enkel bericht een link leggen waar je beledigingen te verifieren zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:40 schreef Rosite het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem: als wij een andere kant van de zaak willen laten zien, onderzoeken enz. dan zeg jij dat dat beledigen is. Tja, dan houdt het op.
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:54 schreef kinkajoe het volgende:
[..]
Mensen uit de omgeving hebben geld ingezameld.
Nathalee's moeder kwam te vroeg bij VdS. Dat voelde ze meteen aan het gedrag van Pa enJoran.
Je kunt op foto's zien dat pa VdS naast Nathalee aan de goktafel zit.
In het huis van Pa van der Sloot mocht niet worden gezocht door de politie, dus wat mevrouw Hollaway meteen in de gaten had, zou best eens kunnen kloppen.
Ik ben gewoon Rosite, niets anders. En het blijft het probleem van bronnen en waar ga je op af. Ik denk genuanceerd over deze hele zaak, wacht af wat er nog gaat komen, hobbel zeker niet rucksichslos achter Renee aan, wacht af waar zij verder mee gaat komen en het OM zal aan moeten klagen en niet wij. ik kan niets met je postings. Voor jou mag Joran, de familie van de Sloot enz enz. zwart gemaakt worden bij het leven en zodra iemand anders denkt, verder zoekt, verder leest, de mening heeft dat deze zaak heel anders in elkaar zit dan misschien lijkt, word die persoon persoonlijk beledigd door jou (lintworm, stopgaren) , dan wordt die persoon beschuldigd van zwartmaken van mensen enz enz.quote:
Je ongefundeerd gezever begint wel erg irritant te worden. Probeer je eerst eens te verdiepen in de zaak, voordat je met allerlei ogefundeerde en uit de context gerukte postings te komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:57 schreef kinkajoe het volgende:
Diezelfde Van Straten die op het politiebureau langskwam toen mevrouw Hollaway aangifte kwam doen terwijl ze de auto van Deepak zag staan, voorkwam later ook dat de politie het huis van VdS doorzocht.
Diezelfde VdS die naast Nathalee aan de goktafel zit.
Heel goed gedocumenteerde en objectieve site van Rollyquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:09 schreef Rosite het volgende:
http://member.telpacific.(...)eeHolloway/index.htm
Australische site over de zaak.
WAAR WAAR WAAR ?????? ik ben gek op officiele documentenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:49 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Waaruit blijkt dat Beth Twitty te vroeg bij de van der Sloots aankwam? Een logische reactie van Paul van der Sloot om die 'posse' niet binnen te laten.
Jij stelt dat Paul v.d. Sloot naast Natalee aan de goktafel zit, mag ik het bewijs eens zien dan.
Voor de zoveelste keer....er is een normale huiszoeking uitgevoerd in het huis van de van der Sloots. In eerste instantie is alleen het 'woongedeelte' van Joran doorzocht (zoals het ook op de machtiging stond), later is door de RC het onderrzoek uitgebreid naar de rest van de woning. Dit alles ligt vast in de verschillende officiele documenten die op het net te bekijken zijn.
Dat soort figuren kun je beter negeren Rosite. Het heeft geen zin om er op te reageren, is alleen maar slecht voor je bloeddruk en je schiet er helemaal niets mee op.quote:
ja, vind ik ook, daarom heb ik die link gepost.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:56 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Heel goed gedocumenteerde en objectieve site van Rolly
Ik weet 100% zeker dat die documentaire er komt. En nee, ik ben niet Renee Gielen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:15 schreef johan555 het volgende:
rosite ik denk dat er helemaal geen documentaire van renee gielen meer komt !
waar haal je dat toch vandaan ?
en waarom heb je zo´n hoge pet van haar op ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |