Geweldige rol in Blind Fury inderdaad. Verder zitten er nog wel meerder vrouwen in hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 14:16 schreef Karina het volgende:
De meeste gekozen omdat ik fan ben van de acteur of van de (serie)films, acteur oa. John Travolta, Rutger Hauer, serie films, Halloween, Friday 13th, Nightmare on Elmstreet, Saw. Angelina gekozen omdat er toch ook een vrouw bij moet zittenVoor de rest zaten er een paar films bij die ik wel kende, maar niet had gezien, dus die niet gekozen.
Persoonlijke overall favoriet: Rutger Hauer als Nick Parker in Blind Fury!
Uit ieder poule moet je vier characters kiezenquote:Op zondag 2 maart 2008 14:17 schreef Arcee het volgende:
Lijst.
Jawel. Pics zijn klikbaar, dus daar kun je dan je mening op baseren.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:22 schreef Arcee het volgende:
Snap ik, maar toch niet als je de rest niet kent of niet bad genoeg vindt, hoop ik?![]()
Okay, dat is waar, van die vrouwen, maar niet bad genoeg uit de betreffende poule.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Geweldige rol in Blind Fury inderdaad. Verder zitten er nog wel meerder vrouwen in hoorOnderandere Mila Jovovic en Uma Thurman.
De namen zijn klikbaar, dus als je een film niet gezien hebt: gewoon even klikken. Kun je zien of ze in jouw ogen badass genoeg zijn.
Er zijn ook weinig echte vrouwelijke badases. Ik had eventueel nog kunnen kiezen voor Kate Beckinsale in Underworld of Halle Berry als Catwoman, maar dan moesten er andere -meer gerenomeerde- characters wijken. Leek me niet zo verstandigquote:Op zondag 2 maart 2008 14:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Okay, dat is waar, van die vrouwen, maar niet bad genoeg uit de betreffende poule.
De meeste films kende ik wel hoor, maar het was al moeilijk genoeg om te kiezen, dus vandaar toch gekozen voor bad asses die ik ken/gezien heb.
Compliment trouwens voor de OP, zo te zien heb je er echt veel werk in gestoken
Dennis Hopper/Blue Velvet: Had gekund.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:04 schreef Gillingham het volgende:
Ik mis er erg veel, te veel om op te noemen, maar o.a. Dennis Hopper in Blue Velvet, HAL in 2001, Peter Sellers als Dr. Strangelove, in Dr. Strangelove, Lee van Cleef in The Good, The Bad en The Ugly, Anthony Hopkins in Silence of the Lambs, enz.
For the record:quote:Op zondag 2 maart 2008 16:01 schreef cultheld het volgende:
Ik mis de winnaar overigens nu al: Atilla Mellanchini, een glansrol van Donald Sutherland in Novecento.
Zie post boven mequote:Op zondag 2 maart 2008 16:02 schreef Gillingham het volgende:
Dennis Hopper/Blue Velvet: Had gekund.
HAL/2001: R2D2 staat er ook niet in. R2D2 heeft hier dan ook niks te zoeken. The Terminator e.d. staan er toch ook in?
Peter Sellers/Dr. Strangelove: Had gekund.
Lee van Cleef/The G The B & The U: Neen. Hoezo niet?
Anthony Hopkins/Silence of the Lamsb: Geen badass. Meer badass dan die Harry Potter figuurtjes en Obi-wan e.d.
Er ontbreken wel meer namen bij sommige pouis, maar dat is met opzet gedaan. Ik dacht dat er maximaal vier gekozen moesten worden.
Zoals gezegd je dan een characterlist van 300+ krijgt. Om die terug te brengen naar -bijvoorbeeld- 96 kost veel tijd, en daarbij had het zich niets gescheeld met de lijst die we nu hebben.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:06 schreef cwk het volgende:
Maar waarom hebben jullie geen nominatieronde gedaan?
Niet zozeer haast. We zijn wellicht te enthousiast begonnen, geef ik je gelijk in. Maar ik vind het goede poules, met aansprekende characters. Dat ik er hier en daar eentje mis, so be it. Volgende keer als ik een tourney opzet dan zal ik me aan een nominatieronde houden. Bedankt voor de tip btw.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:11 schreef cwk het volgende:
Het TV personage-tournament werkt ook prima met 300+ nominaties. Moet je de rondes gewoon maar 3 dagen laten duren. Bovendien, vanwaar de haast?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |