Nu nog niet. Dat gebeurd in de knock-out fase. Nu is het zaak om vier characters uit iedere poule te kiezen die wat jou betreft naar de KO-fase kunnenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:47 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Het gaat dus om wie wie zou kunnen verslaan in een fictief one-to-one gevecht?
We hebben met de gedachte gespeeld om ook Marvel-helden in dezen te verwerken. Op Wolverina na, hebben we dat niet gedaan. De Hulk zit er wel bij overigensquote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik mis wel heel wat. Waar is Batman, Superman, de Hulk, Zatoichi, Lone Wolf, Ash, Yun-Fat Chow in ongeveer elke John Woo film, Eastwood in de Leone westerns, American Ninjae.v.a?
Vooral Superman en Batman zijn toch niet de minste, die kicken heel wat ass.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:24 schreef Lyzio het volgende:
[..]
We hebben met de gedachte gespeeld om ook Marvel-helden in dezen te verwerken. Op Wolverina na, hebben we dat niet gedaan.
Hulk Hogan, ja. Niet de Hulk, dat grote groene monster dat HULK SMASH!!!! roept.quote:De Hulk zit er wel bij overigens![]()
Eastwood speelt in die films toch een andere rol. Arnie en Sly zittern er meerdere keren in.quote:Ook Eastwood zit erin,
Ninjas roeleren.quote:en verder heb ik niet zoveel met ninja-shit. Alhoewel dat gehalte op peil gehouden is met Jet Li, Jackie Chan en Bruce Lee.
Ik heb het aangepast.quote:Kijk even naar Poule 1 en Poule 7, je hebt er daar vijf in plaats van vier gekozen
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:51 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik heb het aangepast.
De namen zijn niet voor niets klikbaarquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:42 schreef CoJackso het volgende:
Bedoel je Yoda of Obi-Wan Kenobi
Vier characters dus, geen vijfquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:59 schreef Vogelverschrikker het volgende:
Poule 1
- Predator (Alien vs Predator)
Een echt roofdier hè, en je ziet hem niet aankomen, behalve als je een of andere Colombiaan bent, dan zie je hem al in de boom zitten.
- Andrew Bryniarski as Leatherface in The Texas Chainsaw Massacre
Klassieker natuurlijk.
- Vinnie Jones as Danny Meehan in Mean Machine
Vinnie was zichzelf. Een ware schurk op voetbalschoenen.
- Hugo Weaving as V in V For Vendetta
Voor zo'n slome zak kon hij toch behoorlijk snel reageren.
- Uma Thurman as Beatrix Kiddo in Kill Bill
I'm Buck, and i'm here to fuck.![]()
Ow, en The Bride maakt iedereen af.
Geweldige rol in Blind Fury inderdaad. Verder zitten er nog wel meerder vrouwen in hoorquote:Op zondag 2 maart 2008 14:16 schreef Karina het volgende:
De meeste gekozen omdat ik fan ben van de acteur of van de (serie)films, acteur oa. John Travolta, Rutger Hauer, serie films, Halloween, Friday 13th, Nightmare on Elmstreet, Saw. Angelina gekozen omdat er toch ook een vrouw bij moet zittenVoor de rest zaten er een paar films bij die ik wel kende, maar niet had gezien, dus die niet gekozen.
Persoonlijke overall favoriet: Rutger Hauer als Nick Parker in Blind Fury!
Uit ieder poule moet je vier characters kiezenquote:Op zondag 2 maart 2008 14:17 schreef Arcee het volgende:
Lijst.
Jawel. Pics zijn klikbaar, dus daar kun je dan je mening op baseren.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:22 schreef Arcee het volgende:
Snap ik, maar toch niet als je de rest niet kent of niet bad genoeg vindt, hoop ik?![]()
Okay, dat is waar, van die vrouwen, maar niet bad genoeg uit de betreffende poule.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Geweldige rol in Blind Fury inderdaad. Verder zitten er nog wel meerder vrouwen in hoorOnderandere Mila Jovovic en Uma Thurman.
De namen zijn klikbaar, dus als je een film niet gezien hebt: gewoon even klikken. Kun je zien of ze in jouw ogen badass genoeg zijn.
Er zijn ook weinig echte vrouwelijke badases. Ik had eventueel nog kunnen kiezen voor Kate Beckinsale in Underworld of Halle Berry als Catwoman, maar dan moesten er andere -meer gerenomeerde- characters wijken. Leek me niet zo verstandigquote:Op zondag 2 maart 2008 14:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Okay, dat is waar, van die vrouwen, maar niet bad genoeg uit de betreffende poule.
De meeste films kende ik wel hoor, maar het was al moeilijk genoeg om te kiezen, dus vandaar toch gekozen voor bad asses die ik ken/gezien heb.
Compliment trouwens voor de OP, zo te zien heb je er echt veel werk in gestoken
Dennis Hopper/Blue Velvet: Had gekund.quote:Op zondag 2 maart 2008 15:04 schreef Gillingham het volgende:
Ik mis er erg veel, te veel om op te noemen, maar o.a. Dennis Hopper in Blue Velvet, HAL in 2001, Peter Sellers als Dr. Strangelove, in Dr. Strangelove, Lee van Cleef in The Good, The Bad en The Ugly, Anthony Hopkins in Silence of the Lambs, enz.
For the record:quote:Op zondag 2 maart 2008 16:01 schreef cultheld het volgende:
Ik mis de winnaar overigens nu al: Atilla Mellanchini, een glansrol van Donald Sutherland in Novecento.
Zie post boven mequote:Op zondag 2 maart 2008 16:02 schreef Gillingham het volgende:
Dennis Hopper/Blue Velvet: Had gekund.
HAL/2001: R2D2 staat er ook niet in. R2D2 heeft hier dan ook niks te zoeken. The Terminator e.d. staan er toch ook in?
Peter Sellers/Dr. Strangelove: Had gekund.
Lee van Cleef/The G The B & The U: Neen. Hoezo niet?
Anthony Hopkins/Silence of the Lamsb: Geen badass. Meer badass dan die Harry Potter figuurtjes en Obi-wan e.d.
Er ontbreken wel meer namen bij sommige pouis, maar dat is met opzet gedaan. Ik dacht dat er maximaal vier gekozen moesten worden.
Zoals gezegd je dan een characterlist van 300+ krijgt. Om die terug te brengen naar -bijvoorbeeld- 96 kost veel tijd, en daarbij had het zich niets gescheeld met de lijst die we nu hebben.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:06 schreef cwk het volgende:
Maar waarom hebben jullie geen nominatieronde gedaan?
Niet zozeer haast. We zijn wellicht te enthousiast begonnen, geef ik je gelijk in. Maar ik vind het goede poules, met aansprekende characters. Dat ik er hier en daar eentje mis, so be it. Volgende keer als ik een tourney opzet dan zal ik me aan een nominatieronde houden. Bedankt voor de tip btw.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:11 schreef cwk het volgende:
Het TV personage-tournament werkt ook prima met 300+ nominaties. Moet je de rondes gewoon maar 3 dagen laten duren. Bovendien, vanwaar de haast?
Zoals?quote:Op zondag 2 maart 2008 21:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik haalde niet in alle pouls de vier stuks. Deels omdat ik een aantal films niet heb gezien, deels omdat ik sommige kandidaten echt geen badd-ass vind.
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:33 schreef slindenau het volgende:
tvp, lees net het berichtje...ga voor de 14e nog tijd vrijmaken om te stemmen!
Noted. Casey Ryback staat niet bij de 96 characters overigens.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:12 schreef dikkedorus het volgende:
Tip: zet alles in een bootz-poll en laat mensen gewoon direct stemmen
http://poll.dezeserver.nl/
Ik ga voor Casey Ryback van Under Siege
Dan is deze hele discussie zinloos. Zonder Casey -fucking- Ryback is het geen echt toernooiquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:44 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Noted. Casey Ryback staat niet bij de 96 characters overigens.
Het is dan ook niet verplicht om hier te komen hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:44 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Dan is deze hele discussie zinloos. Zonder Casey -fucking- Ryback is het geen echt toernooi
For the record:quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:38 schreef P8 het volgende:
was one punch mickey in Snatch niet ook een geweldig bruut character
en toevallig nog een keer brad pitt (en edward norton) in fight club?
quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:44 schreef dikkedorus het volgende:
[..]
Dan is deze hele discussie zinloos. Zonder Casey -fucking- RybackPatrick Swayze is het geen echt toernooi
Alles moet je met een gezond korreltje zout kunnen nemenquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:39 schreef slindenau het volgende:
Verder zaten er ook een aantal "komisch" (al dan niet bedoelde) actie films tussen...dat vond ik niet echte 'badasses' natuurlijk.
Ja dat weet ik, maar hier wordt toch Yoda bedoeld en niet Obi-Wan. Ik dacht dat Alec Guinness daar per abuis stond.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:36 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Dit is geen keuze btw
#21 - Alec Guinness as Master Yoda in Star Wars
Seen fight with Dooku, you have?
Guinness speelt Obi Wan en niet Yoda for the record.
Yoda is een pop met de stem van Frank Oz.
Carry on..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |