Aanmelden omdat het een 18 plus video isquote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=JpN8rkI0DWE
Ja nogal, dat is wel jammer met Youtubequote:
dank komt zeker ook wel goed, ik wil alleen maar nog meer slapenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:08 schreef Bellerophon het volgende:
Have fun op de verjaardag
@WL, moet daar toch ook maar is een account aanmaken
Ik ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank komt zeker ook wel goed, ik wil alleen maar nog meer slapen
ha ha van de strom lig ik juist wakkerquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ookZeker met de storm, dan kan ik altijd zo goed slapen
Anders ik wel... Heerlijk! Enne, fijn weekend nog allemaal!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
Heb liggen slapen alsof het een lieve lust was
Dank je, jij ook!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha van de strom lig ik juist wakker
denk dat ik het daarom vanmorgen heb ingehaald
voel me alleen nog niet wakker
en moet wel echt nu gaan!
fijne dag allemaal
dat valt idd wel meequote:Op zaterdag 1 maart 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha nee
uiteindelijk heb ik maar 1 neutje op meer nietdus had niet zon trek
En wederom een nieuw persoon, thnx jij ook hequote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Anders ik wel... Heerlijk! Enne, fijn weekend nog allemaal!
Doei doeiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat valt idd wel mee
en nu ben ik er echt weg van
Ja, ik verveelde me gisteren op mijn 'werk', dus ik dacht, ik kom dit topique eens vervuilen!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 15:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En wederom een nieuw persoon, thnx jij ook he
Hahaquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik verveelde me gisteren op mijn 'werk', dus ik dacht, ik kom dit topique eens vervuilen!
nee achter onze tuin op het veld.. nog geen 10 meter lopen..quote:Op zaterdag 1 maart 2008 17:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha
@Lynda, heftig!! Bij jou in de tuin?
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:20 schreef lynda het volgende:
[..]
nee achter onze tuin op het veld.. nog geen 10 meter lopen..
Twee andere bomen takken afgewaaid en bij alkmaardermeer bliksem ingeslagen hele boerderij weg gebrand
werk je er ook 1 dag in het weekend of allebeiquote:Op zaterdag 1 maart 2008 16:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ik verveelde me gisteren op mijn 'werk', dus ik dacht, ik kom dit topique eens vervuilen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |