Heet jouw vriendin toevallig Mariska, bestel je iedere zondag chinees en vul je ieder jaar Ahoy?quote:
Mooi ding, en 75 is toch niet verkeerd voor zo'n spiegel?quote:
Ik probeer hem wel naar 40 te lullen... 50 moet sowieso wel lukkenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Mooi ding, en 75 is toch niet verkeerd voor zo'n spiegel?
Beetje onderhandelen... misschien 55, 60...
De muren in mijn slaapkamer zijn ook rood, en ik slaap uitstekend.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
Maak maar weer snel wit. Rood in de slaapkamer is veel te onrustig. Ga je naar van dromen enzo.
146/87 in barok uitvoering kleur zwart of zilver = ¤ 69,95 bij de Xenos.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:39 schreef kastanova het volgende:
Ik probeer hem wel naar 40 te lullen... 50 moet sowieso wel lukken.
En daar heb ik dan ook direct een complete wand mee gevuld.
Ik ga de randen wel even zwart verven, staat prettiger op de steenmuur lijkt me.
Toevallig ook enig idee of ze ook weleens spiegels van 2,5 bij 1,5 ofzo in de winkel hebben liggen?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
146/87 in barok uitvoering kleur zwart of zilver = ¤ 69,95 bij de Xenos.
Met normale lijst zijn ze goedkoper.
(Zie www.xenos.nl en open de folder voor dat barokding en loop anders gewoon eens bij de Xenos naar binnen, de normale lijsten zijn veel goedkoper en dan hoef je niet te schilderen en heb je gewoon een nieuwe spiegel voor rond de 40/50)
Daar heb je van die hele makkelijke "tubes" voor. Dan zie je geen losse kabels meer, maar gewoon een strakke flexibele buis-achtig-iets. Kost niks en het is nog een netjes en makkelijk ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:18 schreef kastanova het volgende:
Enige nadeel bij zo'n glazen ding is dat je alle kabels er achter ziet lopen.
ipv van tien kleine snoeren kijk je dan tegen 1 dikke aanquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Daar heb je van die hele makkelijke "tubes" voor. Dan zie je geen losse kabels meer, maar gewoon een strakke flexibele buis-achtig-iets. Kost niks en het is nog een netjes en makkelijk ook.
Dat was ook mijn gedachte inderdaadquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:56 schreef elcastel het volgende:
Mijn stereo/tv is een stofmagneet, oftewel, twee keer met je ogen knipperen en je kunt je glasplaten én je componenten afstoffen. Voor mij geen glazen meubel meer iig.
Ja, maar dat heb je met snoeren.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
ipv van tien kleine snoeren kijk je dan tegen 1 dikke aan
Ja nou... Heb je eerst onwijs slecht geslapen vanwege de onrust opwekkende rode muren, zie je smorgens direct je oververmoeide hoofd in de spiegel!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:42 schreef Xennia het volgende:
Ik zou er trouwens ook niet aan moeten denken om 's ochtends met mijn brakke hoofd wakker te worden en meteen geconfronteerd te worden met een enorm spiegelbeeld
Yep !quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Toevallig ook enig idee of ze ook weleens spiegels van 2,5 bij 1,5 ofzo in de winkel hebben liggen?
Mwhehehe, de H&M binnenlopen, een spiegel uit het pashokje slopen en er gewoon mee naar de kassa lopenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:52 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Yep !
Van die héle grote (afmetingen weet ik niet maar ik ben amper 1.66 en die dingen zijn veel groter)
Ze staan btw, het zijn meer een soort van enorme passpiegels met lijst.
Ah!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:18 schreef kastanova het volgende:
Nooit geweten dat er hier in de buurt een Leen Bakker was...
Kwam ik er gisteren achter dat hij naast de Gamma zit en ik er dus al een keer of 15 langs ben gereden de afgelopen 2 weken.
Anyway, even naar binnen gegaan om naar verticale lamellen voor in de woonkamer te kijken en daar liep ik ook nog even tegen dit toch verdomd prettig tv-meubeltje aan.
[ afbeelding ]
Ik zal het weekend even kijken of ik overdag duidelijke foto's kan maken (bij deze combinatie heb je namelijk niet zoveel aan vage foto'squote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:54 schreef conleche het volgende:
Zwart, grijs, rood en wit: How very jaren '80!!
TVP
Ik vond de kleurencombi van loedertje wel goed klinken. Is daar een foto van? (dus zwart, leisteengrijs en aubergine....)
Je kan ze op hun rug gewoon vervoeren hoor (heb ooit een bronzen spiegel driemaal op een aanhanger verhuist, kwam dat ding tegen en het was een oude kastdeur van een inbouwkast en MOEST 'm hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mwhehehe, de H&M binnenlopen, een spiegel uit het pashokje slopen en er gewoon mee naar de kassa lopen.
Maarreuh, ik vrees dat ze dat ding voor die prijs niet komen bezorgen hé?
Hoe krijg ik zo'n big ass spiegel dan in godsnaam heel thuis? (In een golf 3, 2 haakse trappen op)
Ziet er superstrak uit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:45 schreef kastanova het volgende:
Vergeet ik nog bijna het meest toffe nieuws: De slaapkamermuren zitten inmiddels ook geheel in de verf, dus ALLE MUREN ZIJN KLAAR!
Serieus, die laatste haal saus was het gelukkigste moment in dit huis sinds ik er zit.
En alsof het zo heeft moeten zijn; de slaapkamermuren zijn het mooist gelukt van het gehele huis.
Mag ook wel na 5 (!!!!.
.
. ) lagen rood en 3 lagen grijs.
[ afbeelding ]
Ik moet ook nog zo'n ding hebben, dit vind ik wel wat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:18 schreef kastanova het volgende:
Nooit geweten dat er hier in de buurt een Leen Bakker was...
Kwam ik er gisteren achter dat hij naast de Gamma zit en ik er dus al een keer of 15 langs ben gereden de afgelopen 2 weken.
Anyway, even naar binnen gegaan om naar verticale lamellen voor in de woonkamer te kijken en daar liep ik ook nog even tegen dit toch verdomd prettig tv-meubeltje aan.
[ afbeelding ]
Kollere, wat een drukke dingenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:25 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier...
En niet gelijk beginnen te schreeuwen WAT DUUR!!!
Waar jij naar hebt gekeken bij wehkamp zijn 1 persoonsdekbedden, dus stukken goedkoper...
Vind meneer te druk...quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:29 schreef Xennia het volgende:
Ja, die tweede en derde van Obli zijn gaaf
Het doet me denken aan de gordijnen van m'n omaquote:
Ja, dat dacht ik wel. Ik vind effen satijnen lakens juist niks, die vind ik te satijnigquote:
Ok...quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het doet me denken aan de gordijnen van m'n oma.
Houd een beetje rekening met de sfeer van m'n slaapkamer hé.
Heb je ook een dekbed met de opdruk: Graag voor het ontbijt oprottenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ok...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
neh, als ik twee schermen open heb, dan is het veel te mat...quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:41 schreef Xennia het volgende:
Ja, die laatste vind ik ook mooi.
en als we rekening moeten houden met de sfeer van je slaapkamer, moet je misschien toch maar voor die met dat playboykonijntje gaan van de Wehkamp.
Die zou ik nog daadwerkelijk kopen ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef Dirkh het volgende:
Heb je ook een dekbed met de opdruk: Graag voor het ontbijt oprotten
Of maak mijn ontbijt en rot dan opquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef Dirkh het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En voor Kasta, satijn??? Kom op, gewoon katoen! Dat slaapt lekkerder, kan je zonder gedoe bij je onderbroeken in de wasmachine (laten) gooien en je hebt er geen omkijken naar.
Satijn moet dan weer een ander wasprogramma, dat is allemaal gedoe en niet praktisch.
Die is stoer !quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:54 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, zojuist een mailtje:
Beste martin,
mam winkelde op www.wehkamp.nl en heeft het onderstaande artikel speciaal geselecteerd:
Op zich nog een best prettige idd.
De grijze muur is de "vrije" muur hé, daar staat het bed dus juist níet tegenaan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:57 schreef Oblivion het volgende:
In die laatste zie je ook daadwerkelijk de grijze muur, het rood komt terug en mooi zwart is cool...
Die is mooi inderdaad!quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
De grijze muur is de "vrije" muur hé, daar staat het bed dus juist níet tegenaan.
Daar komt dus de tv en spiegel aan te hangen...
Nog geen idee hoe ik dat precies ga doen trouwens... Spiegel vrij laag en dan de tv aan het plafond ofzo.
Anyway, deze vond ik toch ook wel behoorlijk strak en toch classy.
[ afbeelding ]
psies, maar dan 'anders behandeld'... ik heb ook satijnen kussenslopen, en die zijn helemaal niet glimmend glad eng, gewoon mat, maar wel zachter, gladder als gewoon katoenquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef Oblivion het volgende:
satijn is katoen...
Die is zeker mooi!quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
De grijze muur is de "vrije" muur hé, daar staat het bed dus juist níet tegenaan.
Daar komt dus de tv en spiegel aan te hangen...
Nog geen idee hoe ik dat precies ga doen trouwens... Spiegel vrij laag en dan de tv aan het plafond ofzo.
Anyway, deze vond ik toch ook wel behoorlijk strak en toch classy.
[ afbeelding ]
Yepquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Die is zeker mooi!
Met de rode muur als achtergrond?
Dat zeg ikquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:12 schreef milagro het volgende:
[..]
psies, maar dan 'anders behandeld'... ik heb ook satijnen kussenslopen, en die zijn helemaal niet glimmend glad eng, gewoon mat, maar wel zachter, gladder als gewoon katoen
Ja, daar zag ik ze ook idd , de V & Dquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Écht satijn is geweldig ( heb er een aantal van o.a. Walra, die bestaat overigens niet meer volgens mij)
Maar die plakkerige glimzoom is vies.
Overigens, V&D heeft ook satijn
Gewoon een paar graden van de muur af bedoel je?quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:35 schreef Oblivion het volgende:
Spiegel kan je proberen iets te laten kantelen, weet je dan wat ik bedoel?
Dat kan je doen door staaldraad iets te laten vieren en dan 1/3 van bovenaf aan de achterkant een kurk er tussen zetten.
Dan blijft ie gekanteld, muts...quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gewoon een paar graden van de muur af bedoel je?
Dat kan ik nog wel snappen ja, maar wat de neuk moet ik met die kurk joh?.
Dat doe jij per definitie wel in bed ongeacht het hoeslaken.quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:59 schreef Xennia het volgende:
Ik vind zwart beddegoed maar niets merk ik. Ik heb liever lichte, frisse kleuren in bed. En een satijnen hoeslaken lijkt me ook niets, glijd je dan niet veel?
Die had ik moeten zien aan komen. Maar normaliter gaat jouw geheugen geen jaren terug in de tijdquote:Op donderdag 6 maart 2008 00:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat doe jij per definitie wel in bed ongeacht het hoeslaken.
Buiten hangen om te drogenquote:Op woensdag 5 maart 2008 23:40 schreef Oblivion het volgende:
Dat is toch wel het summum....knisperende witte lakens...helemaal mee eens....
Maar hoe krijg je dat zo? Stijfsel?
Ja, maar vergeet de bleek nietquote:
Wat voor verf?quote:Op donderdag 6 maart 2008 01:02 schreef kastanova het volgende:
Bijkomend vraagje; Hoe schadelijk is de hoeveelheid verf die daarbij in de koffie komt?
Maar als je slechts je kwast in je koffie hebt gedoopt zal het allemaal wel meevallenquote:Verf (niet wateroplosbaar)
Niet laten braken.
Braken kan de situatie verergeren. (bij niet wateroplosbaar)
Bij zowel wateroplosbaar als niet wateroplosbaar:
Mond spoelen met water, dan een glaasje water laten drinken.
Petroleumproducten (staat op verpakking) alleen mond spoelen.
Bij verminderd bewustzijn (slaperig, suf) nooit laten drinken.
Slachtoffer moet zelf kunnen drinken.
Flexa Couleur Locale Monaco wit houtverfquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:04 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat voor verf?
[..]
Maar als je slechts je kwast in je koffie hebt gedoopt zal het allemaal wel meevallen
(Daarbij, je koffie loopt er niets ernstigs van op hoor
Er is maar 1 daadwerkelijke Monaco Wit - Wit... De 2075quote:Op donderdag 6 maart 2008 11:51 schreef zwahiel het volgende:
`Heej,kasta, welke monaco witD'r zijn maar 6 verschillende. Heb 'm hier ook op de muur zitten namelijk. Accentwit muurverf.
Voor de rest, check de hema 's wat vaker die hebben ook wel bedspulletjes zoals overtrekken e.d. Is was dat gebied betreft mijn favo winkel. Komt er allerlei verrassende dingen tegen voor in huis die je niet zo een twee drie zou verwachten.
Die van ons is 1 hele. Ik kreeg de kast en wist niet wat ik er mee moest doen... dat dusquote:Op donderdag 6 maart 2008 14:05 schreef Oblivion het volgende:
Zijn dan niet 4 aparte spiegels?
Groot gelijk dan! Scheelt enorm aan kosten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:21 schreef moussy het volgende:
Die van ons is 1 hele. Ik kreeg de kast en wist niet wat ik er mee moest doen... dat dus
Bedankt voor de tip, maar een kast kopen voor 50 euro, daar de spiegel uitslopen en daar een lijstje omheen timmeren, da's toch nog behoorlijk wat werk.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:32 schreef moussy het volgende:
voor een spiegel kan je anders ook nog de achterwand van zo'n foute vitrinekast gebruiken (waar marktplaats vol mee staat) lijst er om heen en daar is je grote spiegel.
Ik doop m'n kwast in m'n koffie en dan ga jij miepen over een vergeten woordje?quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:35 schreef Oblivion het volgende:
10 euro voor zo'n grote spiegel?
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:37 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik doop m'n kwast in m'n koffie en dan ga jij miepen over een vergeten woordje?.
Die van de Xenos waar Loedertje het over had; 150 x 90 voor zo'n 70 euro... En da's incl. die barok lijst.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Miep, miep...
Ben zeer benieuwd naar een kanon van een spiegel voor 60 euro...
Naja, kreeg net een PM-tje van iemand die inderdaad nog zo'n achterwand van een kast had staan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 15:26 schreef Oblivion het volgende:
Vond die van de marktplaats een stuk mooier.
Maar ja, 't is jouw huis.
Jouw neukhok, jij moet er blij van worden...
It's your call Oblivion, bruin it isquote:Op donderdag 6 maart 2008 15:40 schreef Oblivion het volgende:
De bruine maken je kamer opties ietsjes groter...
Vind het allebei wel kunnen, maar vind bruin sjieker.
Wat vind je zelf?
Edit: Zou die achterwand maar gaan halen! Lijst is zo gemaakt!
Zolang ze maar redelijk correct zijn...quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:17 schreef Oblivion het volgende:
Je dekbedovertrekje met "Oprotten na het ontbijt" al gevonden?
Eerste en tweede kies jezelf voor...quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:33 schreef Dirkh het volgende:
[..]ik ben getrouwd en monogaam, daarbij is zij een dyslect. 3 Keer pech dus
Ja, precies!quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:27 schreef Xennia het volgende:
Bruine plinten vind ik een mooiere overgang geven tussen laminaat en plinten
Whaha, die picto's ken ik uit de zorgquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:05 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Eerste en tweede kies jezelf voor...
Voor de derde heb ik wel een oplossing:
[ afbeelding ][ [url=http://tbn0.google.com/images?q=tbn:WZCKOmeRC2K-WM:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/02/Foodlogo.png[/img[img]http://tbn0.google.com/images?q=tbn:o9tq3a04e64ekM:http://www.sobane.be/nl/veiligheid/images/sec_03.gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
Ja, precies!
Er komt er dus ook nog 1 aan de slaapkamermuur en 1 in de woonkamer boven de schouwquote:Op donderdag 6 maart 2008 21:56 schreef Oblivion het volgende:
Dat is inderdaad een hele grote spiegel!![]()
Valt dan toch zomaar in je schoot, dat is lief en het is je gegund!
Zit ie nou in de kast?![]()
Ik dacht dat het de bedoeling was om mee te kunnen kijken tijdens een flinke stoeipartij?
Groot genoeg, maar niet breed genoeg vrees ik...quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:06 schreef Oblivion het volgende:
En deze was niet groot genoeg voor je slaapkamermuur?![]()
Ben toch benieuwd hoe je dat gaat doen....
quote:Op donderdag 6 maart 2008 21:51 schreef kastanova het volgende:
Een anonieme weldoenster
quote:Judith, nogmaals geweldig bedankt!.
Fix er dan ook even een droger bovenop, toch wel 1 van de betere vindingen sinds gesneden brood.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:13 schreef Xennia het volgende:
Misschien ook nog even een melden op fok dat je een wasmachine zoekt en dan ben je er wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |