abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57159100
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oeh, zo'n ding dus! .
Heet jouw vriendin toevallig Mariska, bestel je iedere zondag chinees en vul je ieder jaar Ahoy?
pi_57159133
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oeh, zo'n ding dus! .
Mooi ding, en 75 is toch niet verkeerd voor zo'n spiegel?
Beetje onderhandelen... misschien 55, 60...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57159244
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:35 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Mooi ding, en 75 is toch niet verkeerd voor zo'n spiegel?
Beetje onderhandelen... misschien 55, 60...
Ik probeer hem wel naar 40 te lullen... 50 moet sowieso wel lukken .

En daar heb ik dan ook direct een complete wand mee gevuld.
Ik ga de randen wel even zwart verven, staat prettiger op de steenmuur lijkt me .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57159355
Als je het koord maar goud laat...

Enne fransje mocht willen dat hij zo'n spiegel had!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57159467
quote:
Op zondag 2 maart 2008 16:55 schreef Tinkepink het volgende:
Maak maar weer snel wit. Rood in de slaapkamer is veel te onrustig. Ga je naar van dromen enzo.
De muren in mijn slaapkamer zijn ook rood, en ik slaap uitstekend.

(Tevens TVP)
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2008 @ 21:48:26 #106
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57159529
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:39 schreef kastanova het volgende:


Ik probeer hem wel naar 40 te lullen... 50 moet sowieso wel lukken .

En daar heb ik dan ook direct een complete wand mee gevuld.
Ik ga de randen wel even zwart verven, staat prettiger op de steenmuur lijkt me .
146/87 in barok uitvoering kleur zwart of zilver = ¤ 69,95 bij de Xenos.

Met normale lijst zijn ze goedkoper.
(Zie www.xenos.nl en open de folder voor dat barokding en loop anders gewoon eens bij de Xenos naar binnen, de normale lijsten zijn veel goedkoper en dan hoef je niet te schilderen en heb je gewoon een nieuwe spiegel voor rond de 40/50)
pi_57159764
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:48 schreef Loedertje het volgende:

[..]

146/87 in barok uitvoering kleur zwart of zilver = ¤ 69,95 bij de Xenos.

Met normale lijst zijn ze goedkoper.
(Zie www.xenos.nl en open de folder voor dat barokding en loop anders gewoon eens bij de Xenos naar binnen, de normale lijsten zijn veel goedkoper en dan hoef je niet te schilderen en heb je gewoon een nieuwe spiegel voor rond de 40/50)
Toevallig ook enig idee of ze ook weleens spiegels van 2,5 bij 1,5 ofzo in de winkel hebben liggen?
I was an atheist until I realized I was God
pi_57160461
Nooit geweten dat er hier in de buurt een Leen Bakker was...
Kwam ik er gisteren achter dat hij naast de Gamma zit en ik er dus al een keer of 15 langs ben gereden de afgelopen 2 weken .

Anyway, even naar binnen gegaan om naar verticale lamellen voor in de woonkamer te kijken en daar liep ik ook nog even tegen dit toch verdomd prettig tv-meubeltje aan .



Enige nadeel bij zo'n glazen ding is dat je alle kabels er achter ziet lopen .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57161095
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:18 schreef kastanova het volgende:
Enige nadeel bij zo'n glazen ding is dat je alle kabels er achter ziet lopen .
Daar heb je van die hele makkelijke "tubes" voor. Dan zie je geen losse kabels meer, maar gewoon een strakke flexibele buis-achtig-iets. Kost niks en het is nog een netjes en makkelijk ook.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 22:56:50 #110
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_57161853
Mijn stereo/tv is een stofmagneet, oftewel, twee keer met je ogen knipperen en je kunt je glasplaten én je componenten afstoffen. Voor mij geen glazen meubel meer iig.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:19:24 #111
3185 Adelante
To let it go now
pi_57162739
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:35 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Daar heb je van die hele makkelijke "tubes" voor. Dan zie je geen losse kabels meer, maar gewoon een strakke flexibele buis-achtig-iets. Kost niks en het is nog een netjes en makkelijk ook.
ipv van tien kleine snoeren kijk je dan tegen 1 dikke aan
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:27:49 #112
82136 Xennia
gekroond
pi_57163032
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:56 schreef elcastel het volgende:
Mijn stereo/tv is een stofmagneet, oftewel, twee keer met je ogen knipperen en je kunt je glasplaten én je componenten afstoffen. Voor mij geen glazen meubel meer iig.
Dat was ook mijn gedachte inderdaad
pi_57163154
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:19 schreef Adelante het volgende:

[..]

ipv van tien kleine snoeren kijk je dan tegen 1 dikke aan
Ja, maar dat heb je met snoeren.
Zolang 220 volt niet draadloos kan, zal je met snoeren moeten werken.Dan kan je het beter netjes doen, dan een paar los hangende snoeren wat één grote kluwe wordt.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:42:36 #114
82136 Xennia
gekroond
pi_57163470
Ik zou er trouwens ook niet aan moeten denken om 's ochtends met mijn brakke hoofd wakker te worden en meteen geconfronteerd te worden met een enorm spiegelbeeld
pi_57163534
Vergeet ik nog bijna het meest toffe nieuws: De slaapkamermuren zitten inmiddels ook geheel in de verf, dus ALLE MUREN ZIJN KLAAR!

Serieus, die laatste haal saus was het gelukkigste moment in dit huis sinds ik er zit .

En alsof het zo heeft moeten zijn; de slaapkamermuren zijn het mooist gelukt van het gehele huis.
Mag ook wel na 5 (!!!! . . . ) lagen rood en 3 lagen grijs.

I was an atheist until I realized I was God
pi_57163569
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:42 schreef Xennia het volgende:
Ik zou er trouwens ook niet aan moeten denken om 's ochtends met mijn brakke hoofd wakker te worden en meteen geconfronteerd te worden met een enorm spiegelbeeld
Ja nou... Heb je eerst onwijs slecht geslapen vanwege de onrust opwekkende rode muren, zie je smorgens direct je oververmoeide hoofd in de spiegel! .

Vrouwen...
I was an atheist until I realized I was God
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2008 @ 23:52:56 #117
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57163667
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 21:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Toevallig ook enig idee of ze ook weleens spiegels van 2,5 bij 1,5 ofzo in de winkel hebben liggen?
Yep !
Van die héle grote (afmetingen weet ik niet maar ik ben amper 1.66 en die dingen zijn veel groter )
Ze staan btw, het zijn meer een soort van enorme passpiegels met lijst.
pi_57163701
Zwart, grijs, rood en wit: How very jaren '80!!


TVP


Ik vond de kleurencombi van loedertje wel goed klinken. Is daar een foto van? (dus zwart, leisteengrijs en aubergine....)
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:55:40 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57163727
Ziet er strak uit, die slaapkamer!
***
pi_57163729
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:52 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Yep !
Van die héle grote (afmetingen weet ik niet maar ik ben amper 1.66 en die dingen zijn veel groter )
Ze staan btw, het zijn meer een soort van enorme passpiegels met lijst.
Mwhehehe, de H&M binnenlopen, een spiegel uit het pashokje slopen en er gewoon mee naar de kassa lopen .

Maarreuh, ik vrees dat ze dat ding voor die prijs niet komen bezorgen hé?
Hoe krijg ik zo'n big ass spiegel dan in godsnaam heel thuis? (In een golf 3, 2 haakse trappen op)
I was an atheist until I realized I was God
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2008 @ 23:56:12 #121
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57163739
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:18 schreef kastanova het volgende:
Nooit geweten dat er hier in de buurt een Leen Bakker was...
Kwam ik er gisteren achter dat hij naast de Gamma zit en ik er dus al een keer of 15 langs ben gereden de afgelopen 2 weken .

Anyway, even naar binnen gegaan om naar verticale lamellen voor in de woonkamer te kijken en daar liep ik ook nog even tegen dit toch verdomd prettig tv-meubeltje aan .

[ afbeelding ]

Enige nadeel bij zo'n glazen ding is dat je alle kabels er achter ziet lopen .
Ah!
Die heeft zo'n uitschuifding aan de achterkant waar je je tv (plat scherm) aan kunt vastschroeven !
Leuk ding, mooi ook, alleen wel een stofnestje (vooral die onderste plaat leek mij niet zo praktisch aangezien die nogal dicht op de vloer zit en je er niet echt onder kunt komen met een swiffer of stofzuiger)
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:57:11 #122
82136 Xennia
gekroond
pi_57163763
Ik vind de combinatie met grijs geslaagd
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2008 @ 23:58:26 #123
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57163782
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:54 schreef conleche het volgende:
Zwart, grijs, rood en wit: How very jaren '80!!


TVP


Ik vond de kleurencombi van loedertje wel goed klinken. Is daar een foto van? (dus zwart, leisteengrijs en aubergine....)
Ik zal het weekend even kijken of ik overdag duidelijke foto's kan maken (bij deze combinatie heb je namelijk niet zoveel aan vage foto's
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 00:02:04 #124
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57163859
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:55 schreef kastanova het volgende:

[..]

Mwhehehe, de H&M binnenlopen, een spiegel uit het pashokje slopen en er gewoon mee naar de kassa lopen .

Maarreuh, ik vrees dat ze dat ding voor die prijs niet komen bezorgen hé?
Hoe krijg ik zo'n big ass spiegel dan in godsnaam heel thuis? (In een golf 3, 2 haakse trappen op)
Je kan ze op hun rug gewoon vervoeren hoor (heb ooit een bronzen spiegel driemaal op een aanhanger verhuist, kwam dat ding tegen en het was een oude kastdeur van een inbouwkast en MOEST 'm hebben Helaas heeft een ex deze tot zich genomen Qua afmeting echt geweldig, van de grond tot bijna het plafond (was van een schuifdeuren-inbouw-systeem-zelfbouw-kast)

Iig, deken of dekbed eronder, spiegel erop, deken/dekbed dichtvouwen, zorgen dat ie vastzit met een touw en rustig rijden met de klep open)
De trap op is geen enkel probleem btw Met beleid
pi_57166202
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:45 schreef kastanova het volgende:
Vergeet ik nog bijna het meest toffe nieuws: De slaapkamermuren zitten inmiddels ook geheel in de verf, dus ALLE MUREN ZIJN KLAAR!

Serieus, die laatste haal saus was het gelukkigste moment in dit huis sinds ik er zit .

En alsof het zo heeft moeten zijn; de slaapkamermuren zijn het mooist gelukt van het gehele huis.
Mag ook wel na 5 (!!!! . . . ) lagen rood en 3 lagen grijs.

[ afbeelding ]
Ziet er superstrak uit.
pi_57166207
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 22:18 schreef kastanova het volgende:
Nooit geweten dat er hier in de buurt een Leen Bakker was...
Kwam ik er gisteren achter dat hij naast de Gamma zit en ik er dus al een keer of 15 langs ben gereden de afgelopen 2 weken .

Anyway, even naar binnen gegaan om naar verticale lamellen voor in de woonkamer te kijken en daar liep ik ook nog even tegen dit toch verdomd prettig tv-meubeltje aan .

[ afbeelding ]

Enige nadeel bij zo'n glazen ding is dat je alle kabels er achter ziet lopen .
Ik moet ook nog zo'n ding hebben, dit vind ik wel wat.
pi_57184636
Oeh, volgende dilemma...

Ik wil een satijnen dekbedovertrek, maar ik kom er maar niet uit welke het mooist in m'n huidige slaapkamer past / welke het minst "fout" is en welke dus allround het tofste is.

Bij de Wehkamp gevonden

Iemand anders nog goede ideeen?

En daarnaast, ook satijnen lakens doen of wordt het dan wel een heel koud/fout/plakkerig gebeuren?

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 05-03-2008 22:28:45 ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_57185204






Hier...

En niet gelijk beginnen te schreeuwen WAT DUUR!!!
Waar jij naar hebt gekeken bij wehkamp zijn 1 persoonsdekbedden, dus stukken goedkoper...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57185309
Ja, die tweede en derde van Obli zijn gaaf
pi_57185314
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:25 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hier...

En niet gelijk beginnen te schreeuwen WAT DUUR!!!
Waar jij naar hebt gekeken bij wehkamp zijn 1 persoonsdekbedden, dus stukken goedkoper...
Kollere, wat een drukke dingen .

Een simpel motiefje okay, maar dit gaat me net iets te ver .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57185342
Dit is 'm... whehehe....

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57185362
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:29 schreef Xennia het volgende:
Ja, die tweede en derde van Obli zijn gaaf
Vind meneer te druk...

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57185402
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:31 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Vind meneer te druk...

Het doet me denken aan de gordijnen van m'n oma .

Houd een beetje rekening met de sfeer van m'n slaapkamer hé .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57185460
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:31 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Vind meneer te druk...

Ja, dat dacht ik wel. Ik vind effen satijnen lakens juist niks, die vind ik te satijnig

Deze dan, past bij je grijze muur vind ik
http://www.trendybed.nl/zoeken/id=3508
pi_57185614
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:32 schreef kastanova het volgende:

[..]

Het doet me denken aan de gordijnen van m'n oma .

Houd een beetje rekening met de sfeer van m'n slaapkamer hé .
Ok...







Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57185708
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57185709
Ja, die laatste vind ik ook mooi.

en als we rekening moeten houden met de sfeer van je slaapkamer, moet je misschien toch maar voor die met dat playboykonijntje gaan van de Wehkamp.
pi_57185736
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:38 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ok...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb je ook een dekbed met de opdruk: Graag voor het ontbijt oprotten

En voor Kasta, satijn??? Kom op, gewoon katoen! Dat slaapt lekkerder, kan je zonder gedoe bij je onderbroeken in de wasmachine (laten) gooien en je hebt er geen omkijken naar.
Satijn moet dan weer een ander wasprogramma, dat is allemaal gedoe en niet praktisch.
pi_57185874
satijn is katoen...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57185914
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:41 schreef Xennia het volgende:
Ja, die laatste vind ik ook mooi.

en als we rekening moeten houden met de sfeer van je slaapkamer, moet je misschien toch maar voor die met dat playboykonijntje gaan van de Wehkamp.
neh, als ik twee schermen open heb, dan is het veel te mat...
Bed zegt niks...

Even verder zoeken...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57185944
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef Dirkh het volgende:
Heb je ook een dekbed met de opdruk: Graag voor het ontbijt oprotten
Die zou ik nog daadwerkelijk kopen ook .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57186120
Whehehe, zojuist een mailtje:

Beste martin,
mam winkelde op www.wehkamp.nl en heeft het onderstaande artikel speciaal geselecteerd:


Op zich nog een best prettige idd .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57186138
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef Dirkh het volgende:
Heb je ook een dekbed met de opdruk: Graag voor het ontbijt oprotten
Of maak mijn ontbijt en rot dan op
pi_57186149
Mooi, dat rood.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57186177


Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 22:56:16 #146
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57186187
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:42 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Heb je ook een dekbed met de opdruk: Graag voor het ontbijt oprotten

En voor Kasta, satijn??? Kom op, gewoon katoen! Dat slaapt lekkerder, kan je zonder gedoe bij je onderbroeken in de wasmachine (laten) gooien en je hebt er geen omkijken naar.
Satijn moet dan weer een ander wasprogramma, dat is allemaal gedoe en niet praktisch.

Écht satijn slaapt heerlijk hoor

Maar je hebt wel gelijk, die vieze synthetische statische plakkerige glijdingen die ze als *satijn* verkopen zijn walgelijk om onder te slapen en ondingen om te strijken. (ongestreken zien ze verschrikkelijk uit )
pi_57186212
In die laatste zie je ook daadwerkelijk de grijze muur, het rood komt terug en mooi zwart is cool...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 22:58:39 #148
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57186261
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:54 schreef kastanova het volgende:
Whehehe, zojuist een mailtje:

Beste martin,
mam winkelde op www.wehkamp.nl en heeft het onderstaande artikel speciaal geselecteerd:


Op zich nog een best prettige idd .
Die is stoer !
Je *mam* heeft smaak
pi_57186692
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:57 schreef Oblivion het volgende:
In die laatste zie je ook daadwerkelijk de grijze muur, het rood komt terug en mooi zwart is cool...
De grijze muur is de "vrije" muur hé, daar staat het bed dus juist níet tegenaan.
Daar komt dus de tv en spiegel aan te hangen...

Nog geen idee hoe ik dat precies ga doen trouwens... Spiegel vrij laag en dan de tv aan het plafond ofzo .

Anyway, deze vond ik toch ook wel behoorlijk strak en toch classy .

I was an atheist until I realized I was God
pi_57186714
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:12 schreef kastanova het volgende:

[..]

De grijze muur is de "vrije" muur hé, daar staat het bed dus juist níet tegenaan.
Daar komt dus de tv en spiegel aan te hangen...

Nog geen idee hoe ik dat precies ga doen trouwens... Spiegel vrij laag en dan de tv aan het plafond ofzo .

Anyway, deze vond ik toch ook wel behoorlijk strak en toch classy .

[ afbeelding ]
Die is mooi inderdaad!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57186719
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef Oblivion het volgende:
satijn is katoen...
psies, maar dan 'anders behandeld'... ik heb ook satijnen kussenslopen, en die zijn helemaal niet glimmend glad eng, gewoon mat, maar wel zachter, gladder als gewoon katoen

effe over Wehkamp (of andere postorderbedrijven) dekbedhoezen, de kleur valt vaak tegen, vind ik dan, ik heb alles aan dekbedhoezen daar ooit besteld, ook weer teruggestuurd.
beter koop je ze gewoon in de winkel ....vind ik dan
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_57186745
Die van Gerard Joling vind ik tof. Ik heb echt een fetisj voor mooie/leuke dekbedden, maar die krengen zijn altijd zo duur.
pi_57186832
Oh er is een winkel op de Albert Cuyp Die verkoopt dus onderlakens van satijn...
Dat mensje zei (met d'r handen in haar zij], echt wijffie je sjal hier so blij mee sjijn...
Ik denk och ik ga het proberen....krimpt niet, is nog steeds zacht, niks strijken, heerlijk gewoon!
Baal er nog van dat ik geen tweede heb meegenomen...

*noteert op agenda...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57186856
Lijkt mij ook wel fijn eigenlijk, van die lekkere gladde onderlakens.
pi_57186925
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:12 schreef kastanova het volgende:

[..]

De grijze muur is de "vrije" muur hé, daar staat het bed dus juist níet tegenaan.
Daar komt dus de tv en spiegel aan te hangen...

Nog geen idee hoe ik dat precies ga doen trouwens... Spiegel vrij laag en dan de tv aan het plafond ofzo .

Anyway, deze vond ik toch ook wel behoorlijk strak en toch classy .

[ afbeelding ]
Die is zeker mooi!
Met de rode muur als achtergrond?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57186973
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:21 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Die is zeker mooi!
Met de rode muur als achtergrond?
Yep .
I was an atheist until I realized I was God
  † In Memoriam † woensdag 5 maart 2008 @ 23:31:35 #157
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57187182
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:12 schreef milagro het volgende:

[..]

psies, maar dan 'anders behandeld'... ik heb ook satijnen kussenslopen, en die zijn helemaal niet glimmend glad eng, gewoon mat, maar wel zachter, gladder als gewoon katoen
Dat zeg ik
Écht satijn is geweldig ( heb er een aantal van o.a. Walra, die bestaat overigens niet meer volgens mij)
Maar die plakkerige glimzoom is vies.

Overigens, V&D heeft ook satijn
pi_57187305
Spiegel kan je proberen iets te laten kantelen, weet je dan wat ik bedoel?
Dat kan je doen door staaldraad iets te laten vieren en dan 1/3 van bovenaf aan de achterkant een kurk er tussen zetten.
Hoeft ie ook niet zo laag en heb je prima uitzicht.
Die vogel dingen zijn volgens mij voor aan de muur...zo'n arm.
http://www.vogels.com/pages/consumer/products/details.aspx?classification=79&subclassification=31&id=121
Volgens mij deze in het zwart en die andere weet ik niet meer...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57187380
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:31 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Dat zeg ik
Écht satijn is geweldig ( heb er een aantal van o.a. Walra, die bestaat overigens niet meer volgens mij)
Maar die plakkerige glimzoom is vies.

Overigens, V&D heeft ook satijn
Ja, daar zag ik ze ook idd , de V & D ik zag er alleen niet zo snel gewone lakens (geen hoes) van satijn. Ik slaap onder een laken en dan mijn dekbed namelijk.
Persoonlijk vind ik wit (satijnen/gewoon katoen) beddegoed het mooist en het lekkerst slapen, geeft zo'n fris gevoel , maar da's mijn tic.

Kasta wil vast kleurtjes, en Obli postte een paar erg mooie voorbeelden
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_57187443
Dat is toch wel het summum....knisperende witte lakens...helemaal mee eens....
Maar hoe krijg je dat zo? Stijfsel?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57187510
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:35 schreef Oblivion het volgende:
Spiegel kan je proberen iets te laten kantelen, weet je dan wat ik bedoel?
Dat kan je doen door staaldraad iets te laten vieren en dan 1/3 van bovenaf aan de achterkant een kurk er tussen zetten.
Gewoon een paar graden van de muur af bedoel je?
Dat kan ik nog wel snappen ja, maar wat de neuk moet ik met die kurk joh? .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57187540
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:42 schreef kastanova het volgende:

[..]

Gewoon een paar graden van de muur af bedoel je?
Dat kan ik nog wel snappen ja, maar wat de neuk moet ik met die kurk joh? .
Dan blijft ie gekanteld, muts...
Hoe wil je 'm anders zo krijgen?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57187928
Ik vind zwart beddegoed maar niets merk ik. Ik heb liever lichte, frisse kleuren in bed. En een satijnen hoeslaken lijkt me ook niets, glijd je dan niet veel?
pi_57188177
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:59 schreef Xennia het volgende:
Ik vind zwart beddegoed maar niets merk ik. Ik heb liever lichte, frisse kleuren in bed. En een satijnen hoeslaken lijkt me ook niets, glijd je dan niet veel?
Dat doe jij per definitie wel in bed ongeacht het hoeslaken.
I was an atheist until I realized I was God
pi_57188246
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 00:11 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat doe jij per definitie wel in bed ongeacht het hoeslaken.
Die had ik moeten zien aan komen. Maar normaliter gaat jouw geheugen geen jaren terug in de tijd
pi_57188940
Mwhehehe...

Op de ladder staan schilderen, bedenken dat je toch wel enorme dorst hebt en naar je vers gezette bakkie koffie heenlopen.... En zonder verder na te denken gewoon je kwast in de koffie dopen .
Oftewel, tijd om te kappen voor vandaag .

Bijkomend vraagje; Hoe schadelijk is de hoeveelheid verf die daarbij in de koffie komt?
I was an atheist until I realized I was God
  † In Memoriam † donderdag 6 maart 2008 @ 05:36:09 #167
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57189777
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:40 schreef Oblivion het volgende:
Dat is toch wel het summum....knisperende witte lakens...helemaal mee eens....
Maar hoe krijg je dat zo? Stijfsel?
Buiten hangen om te drogen
  donderdag 6 maart 2008 @ 05:56:01 #168
84524 Morwen
I got life
pi_57189782
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 05:36 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Buiten hangen om te drogen
Ja, maar vergeet de bleek niet
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  † In Memoriam † donderdag 6 maart 2008 @ 07:04:58 #169
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57189889
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 01:02 schreef kastanova het volgende:


Bijkomend vraagje; Hoe schadelijk is de hoeveelheid verf die daarbij in de koffie komt?
Wat voor verf?
quote:
Verf (niet wateroplosbaar)

Niet laten braken.
Braken kan de situatie verergeren. (bij niet wateroplosbaar)

Bij zowel wateroplosbaar als niet wateroplosbaar:
Mond spoelen met water, dan een glaasje water laten drinken.
Petroleumproducten (staat op verpakking) alleen mond spoelen.
Bij verminderd bewustzijn (slaperig, suf) nooit laten drinken.
Slachtoffer moet zelf kunnen drinken.
Maar als je slechts je kwast in je koffie hebt gedoopt zal het allemaal wel meevallen

(Daarbij, je koffie loopt er niets ernstigs van op hoor
pi_57193058
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 07:04 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Wat voor verf?
[..]

Maar als je slechts je kwast in je koffie hebt gedoopt zal het allemaal wel meevallen

(Daarbij, je koffie loopt er niets ernstigs van op hoor
Flexa Couleur Locale Monaco wit houtverf .

En tja, die koffie was vers gezet dus heb ik uiteraard gewoon opgedronken, vandaar .
I was an atheist until I realized I was God
  donderdag 6 maart 2008 @ 11:51:42 #171
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_57193953
`Heej,kasta, welke monaco wit D'r zijn maar 6 verschillende. Heb 'm hier ook op de muur zitten namelijk. Accentwit muurverf.

Voor de rest, check de hema 's wat vaker die hebben ook wel bedspulletjes zoals overtrekken e.d. Is was dat gebied betreft mijn favo winkel. Komt er allerlei verrassende dingen tegen voor in huis die je niet zo een twee drie zou verwachten.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_57194202
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 11:51 schreef zwahiel het volgende:
`Heej,kasta, welke monaco wit D'r zijn maar 6 verschillende. Heb 'm hier ook op de muur zitten namelijk. Accentwit muurverf.

Voor de rest, check de hema 's wat vaker die hebben ook wel bedspulletjes zoals overtrekken e.d. Is was dat gebied betreft mijn favo winkel. Komt er allerlei verrassende dingen tegen voor in huis die je niet zo een twee drie zou verwachten.
Er is maar 1 daadwerkelijke Monaco Wit - Wit... De 2075 .
I was an atheist until I realized I was God
  † In Memoriam † donderdag 6 maart 2008 @ 13:32:08 #173
7074 moussy
kuttekop
pi_57195943
voor een spiegel kan je anders ook nog de achterwand van zo'n foute vitrinekast gebruiken (waar marktplaats vol mee staat) lijst er om heen en daar is je grote spiegel.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_57196572
Zijn dan niet 4 aparte spiegels?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  † In Memoriam † donderdag 6 maart 2008 @ 14:21:36 #175
7074 moussy
kuttekop
pi_57196887
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:05 schreef Oblivion het volgende:
Zijn dan niet 4 aparte spiegels?
Die van ons is 1 hele. Ik kreeg de kast en wist niet wat ik er mee moest doen... dat dus
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_57197054
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:21 schreef moussy het volgende:

Die van ons is 1 hele. Ik kreeg de kast en wist niet wat ik er mee moest doen... dat dus
Groot gelijk dan! Scheelt enorm aan kosten.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57197097
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 13:32 schreef moussy het volgende:
voor een spiegel kan je anders ook nog de achterwand van zo'n foute vitrinekast gebruiken (waar marktplaats vol mee staat) lijst er om heen en daar is je grote spiegel.
Bedankt voor de tip, maar een kast kopen voor 50 euro, daar de spiegel uitslopen en daar een lijstje omheen timmeren, da's toch nog behoorlijk wat werk.
Kan ik beter voor een tientje meer een nieuwe (en bredere) kopen denk ik .

[ Bericht 0% gewijzigd door kastanova op 06-03-2008 14:36:51 (Damn you Oblif!) ]
I was an atheist until I realized I was God
pi_57197156
10 euro voor zo'n grote spiegel?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57197211
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:35 schreef Oblivion het volgende:
10 euro voor zo'n grote spiegel?
Ik doop m'n kwast in m'n koffie en dan ga jij miepen over een vergeten woordje? .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57197314
da's dan nog steeds erg optimistisch, Kasta

voor een flinke spiegel mét lijst
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_57197761
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 14:37 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik doop m'n kwast in m'n koffie en dan ga jij miepen over een vergeten woordje? .


Miep, miep...

Ben zeer benieuwd naar een kanon van een spiegel voor 60 euro...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57198058
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:02 schreef Oblivion het volgende:

[..]



Miep, miep...

Ben zeer benieuwd naar een kanon van een spiegel voor 60 euro...
Die van de Xenos waar Loedertje het over had; 150 x 90 voor zo'n 70 euro... En da's incl. die barok lijst.
Dan hebben ze ook vast wel iets met een simpel lijstje staan voor 60 euro .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57198257
Vond die van de marktplaats een stuk mooier.
Maar ja, 't is jouw huis.
Jouw neukhok, jij moet er blij van worden...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57198511
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:26 schreef Oblivion het volgende:
Vond die van de marktplaats een stuk mooier.
Maar ja, 't is jouw huis.
Jouw neukhok, jij moet er blij van worden...
Naja, kreeg net een PM-tje van iemand die inderdaad nog zo'n achterwand van een kast had staan.
Ze woont in Almelo en mocht hem op komen halen .

Anyway, iets anders waar ik blij van zou moeten worden; de plinten...

Heb nu een lange muur gehad, maar begin nu toch weer te twijfelen tussen bruin en wit .
Wat zeggen jullie er van?





En nee, ik ben niet als een Parkinson josti aan het verven; de laminaatplinten zitten er nog niet aan en dat geeft nogal een vertekend beeld...
I was an atheist until I realized I was God
pi_57198624
De bruine maken je kamer opties ietsjes groter...
Vind het allebei wel kunnen, maar vind bruin sjieker.

Wat vind je zelf?

Edit: Zou die achterwand maar gaan halen! Lijst is zo gemaakt!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57199238
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 15:40 schreef Oblivion het volgende:
De bruine maken je kamer opties ietsjes groter...
Vind het allebei wel kunnen, maar vind bruin sjieker.

Wat vind je zelf?

Edit: Zou die achterwand maar gaan halen! Lijst is zo gemaakt!
It's your call Oblivion, bruin it is .

Zal de rest even een 2e laag bruin geven en dan even wachten tot het witte gedeelte droog is .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57201297
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 22:46 schreef Oblivion het volgende:
satijn is katoen...
Details
pi_57201441
Satijn is een type weving en kan van zijde, katoen, viscose of zelfs syntetisch zijn. Check wat de wiki d'r over zegt:

Satijn is een weefsel in satijnbinding. De satijnbinding (of atlasbinding) is een weeftechniek, waarbij de kruispunten van de ketting- en inslagdraden gelijkmatig verspreid liggen en bedekt worden door de inslagdraden. Met deze techniek kunnen garens heel dicht op elkaar geweven worden, waardoor het weefsel soepel wordt. De onderkant is dof, maar de bovenkant is glanzend door de losliggende inslagdraden. Dit geeft het weefsel een luxe uitstraling.
Het woord satijn komt van het Italiaanse woord voor zijde: seta. Satijn wordt niet alleen van zijde gemaakt, maar ook van bijvoorbeeld katoen en viscose.
Satijn wordt gebruikt voor het maken van onder andere bruidskleding, lingerie en beddengoed.



Is dat detexdiploma toch nog ergens goed voor .....
pi_57203323
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 17:43 schreef Dirkh het volgende:

Details
Zolang ze maar redelijk correct zijn...

Je dekbedovertrekje met "Oprotten na het ontbijt" al gevonden?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57203549
Bruine plinten vind ik een mooiere overgang geven tussen laminaat en plinten
pi_57203689
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:17 schreef Oblivion het volgende:

Je dekbedovertrekje met "Oprotten na het ontbijt" al gevonden?
ik ben getrouwd en monogaam, daarbij is zij een dyslect. 3 Keer pech dus
pi_57204637
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:33 schreef Dirkh het volgende:

[..]

ik ben getrouwd en monogaam, daarbij is zij een dyslect. 3 Keer pech dus
Eerste en tweede kies jezelf voor...
Voor de derde heb ik wel een oplossing:


quote:
Op donderdag 6 maart 2008 19:27 schreef Xennia het volgende:
Bruine plinten vind ik een mooiere overgang geven tussen laminaat en plinten
Ja, precies!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57205499
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 20:05 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Eerste en tweede kies jezelf voor...
Voor de derde heb ik wel een oplossing:


[ afbeelding ][ [url=http://tbn0.google.com/images?q=tbn:WZCKOmeRC2K-WM:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/02/Foodlogo.png[/img[img]http://tbn0.google.com/images?q=tbn:o9tq3a04e64ekM:http://www.sobane.be/nl/veiligheid/images/sec_03.gif]afbeelding[/url] ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]

Ja, precies!
Whaha, die picto's ken ik uit de zorg
pi_57207628
Geweldig! .

Een anonieme weldoenster die zich hier via de PM meldde met het bericht een spiegel te hebben! .
Da's natuurlijk al geweldig, maar ze woonde ook nog eens in Almelo en ik kon hem direct op komen halen! !!!
Hij was niet breed genoeg voor de slaapkamermuur, maar boven de schouw was natuurlijk een perfect plekje!

Et voila, check die big ass spiegel dan:



Judith, nogmaals geweldig bedankt! .

Echter, hij is waarschijnlijk net een paar centimeter te lang om boven de schouw te gooien..
Maarrrrrrr... Ik ben natuurlijk niet voor 1 gat te vangen en hier komt ie dan:
Stel ik heb een vriendin op bezoek die er tiptop uit wil zien.
Kasta: Hier, heb je de schouwspiegel! .
Meisje: Die's te klein .
Kasta: . Hier, pak die big ass slaapkamermuurspiegel dan! .
Meisje: Die's niet breed genoeg, dan kan ik niet zien of m'n oorbellen bij m'n laarsjes passen .

Normaal zou dit dan jammerlijk aflopen met een welgemeend "Houd toch alsjeblieft eindelijk eens je bolle bek zeiktrut ."

Maar nu!

HUUB HUUB BARBASPIEGELINDEKLEDINGKASTTRUUK! .

I was an atheist until I realized I was God
pi_57207786
Dat is inderdaad een hele grote spiegel!
Valt dan toch zomaar in je schoot, dat is lief en het is je gegund!

Zit ie nou in de kast?
Ik dacht dat het de bedoeling was om mee te kunnen kijken tijdens een flinke stoeipartij?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57207898
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:56 schreef Oblivion het volgende:
Dat is inderdaad een hele grote spiegel!
Valt dan toch zomaar in je schoot, dat is lief en het is je gegund!

Zit ie nou in de kast?
Ik dacht dat het de bedoeling was om mee te kunnen kijken tijdens een flinke stoeipartij?
Er komt er dus ook nog 1 aan de slaapkamermuur en 1 in de woonkamer boven de schouw .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57208040
En deze was niet groot genoeg voor je slaapkamermuur?
Ben toch benieuwd hoe je dat gaat doen....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_57208260
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:06 schreef Oblivion het volgende:
En deze was niet groot genoeg voor je slaapkamermuur?
Ben toch benieuwd hoe je dat gaat doen....
Groot genoeg, maar niet breed genoeg vrees ik...

Alhoewel... Dit gaat wel makkelijker passen aangezien er ook nog een (grote) tv boven de spiegel moet komen...
Nah, denken we nog even over na .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57208274
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 21:51 schreef kastanova het volgende:
Een anonieme weldoenster
quote:
Judith, nogmaals geweldig bedankt! .


Top. Misschien ook nog even een melden op fok dat je een wasmachine zoekt en dan ben je er wel
  donderdag 6 maart 2008 @ 23:30:38 #200
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_57210707
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 22:13 schreef Xennia het volgende:
Misschien ook nog even een melden op fok dat je een wasmachine zoekt en dan ben je er wel
Fix er dan ook even een droger bovenop, toch wel 1 van de betere vindingen sinds gesneden brood.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')