quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoe wat wie waar?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
En inderdaad: tijd voor een meet
Centrum is voor mij tien minuutjes lopenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:23 schreef NanKing het volgende:
Eindhoven is voor de meeste mensen hier 't centraalst denk ik?
Omdat?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:11 schreef hierissieweer het volgende:
Een meet niet in zachte-g-pratend-land, das niet leuk!
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:11 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben ook dood, griep denk ofzo, geen puf meer voor niets anders dan in mijn bed liggen. Zo maar eerst ff een lading ibuprofen naar binnen werken!!
Wat heerlijk lang Stroekquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:13 schreef Stroekie het volgende:
Oh chips, volgens mij loop ik op de zaken vooruit
Ik meen mij te herinneren dat Wonderer eind april in Nederland is
zou wel heel leuk zijn als Wonderer bij de volgende meet kan zijn
alleen zt ik tussen 11 en 29 april in Cuba in de zon
arme jij, dus geen tijd en geen puf voor feestjes dit weekendquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:11 schreef hierissieweer het volgende:
Ik ben ook dood, griep denk ofzo, geen puf meer voor niets anders dan in mijn bed liggen. Zo maar eerst ff een lading ibuprofen naar binnen werken!!
nou eerst van 11 tot 14 lang weendend met familie en dan gelijk naar naar schiphol op maandag 14 aprilquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou eerst van 11 tot 14 lang weendend met familie en dan gelijk naar naar schiphol op maandag 14 april
en ja ik heb er zin an, zowel met dat familie gedoe, als het salsa dansen en rum proeven in Havana
Bedoel je die scene in Huppel, waar het familieweekend is, of dat in Havana ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:28 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
![]()
Hoe is de homo-scene daar dan?
Hihi, allebei natuurlijkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Bedoel je die scene in Huppel, waar het familieweekend is, of dat in Havana ?
ik heb tot op heden nog niets kunnen vinden over Huppel in Spartacusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:32 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Hihi, allebei natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |