abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57059580
Inderdaad ja, 3 maal hoera voor Balkenende. Ik ben ook geen voorstander van die baard-aap-praktijken met bomgordels en martelwerken. Maar als je weet dat ze het niet leuk vinden hou je toch gewoon je mond!
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:23:01 #102
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57059586
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:20 schreef bloodymary het volgende:
Niemand heeft de film nog gezien of weet precies waar deze over gaat.

Nu is er een Jihad afgeroepen over Wilders naar aanleiding van deze film. Hoezeer ik Wilders en zijn uitlatingen ook afkeur, ik ben van mening dat deze Jihad alleen veroorzaakt is door het geschreeuw van Balkenende en consorte over deze film, waar ze nog niks van af weten. Over stemmingmakerij gesproken......
Erg ironisch inderdaad. Ik ben ook van mening dat als we niet zo'n conservaief kabinet hadden gehad, maar één die die H2O2kop gewoon negeerde, we deze hijsa helemaal niet hadden gehad,.
pi_57059612
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:21 schreef misdaadforum het volgende:

De PVV-voorman verwijt zijn collega's in het parlement 'totale desinteresse'
Tsja.

Het blíjft natuurlijk niet leuk en spannend Geertje.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:24:42 #104
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_57059626
wat een jankreactie... er zit ook totaal geen discussiegeest in die vent he...
put
your
clothes
on!
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:29:25 #105
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_57059749

Balkenende is een laffe bange hond
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:31:03 #106
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_57059776
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:22 schreef Saik0 het volgende:
Inderdaad ja, 3 maal hoera voor Balkenende. Ik ben ook geen voorstander van die baard-aap-praktijken met bomgordels en martelwerken. Maar als je weet dat ze het niet leuk vinden hou je toch gewoon je mond!
Dus als moslims iets niet "leuk" vinden moeten we maar zelfcensuur gaan toepassen.
Mensen zoals jij zijn een gevaar voor de samenleving zoals we die nu kennen
pi_57059778
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:22 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het kader waar de meningsvrijheid in valt is de wet.
Dan maak je je er wel heel makkelijk vanaf. Je hebt toch wel een eigen mening waar de grens ligt ? Je beweert net zelf dat er voor jou geen grenzen zijn, en nu zijn ze er ineens wel en die grens is de wet.

Dus als Wilders, door een uiteraard enorm linkse rechter, veroordeeld wordt, dan leg jij je daarbij neer ?
pi_57059816
Ik word een beetje moe van die topics op fok. Steeds weer hetzelfde riedeltje. Wij allemaal hadden zoveel nuttige dingen kunnen doen in die tijd.

Die film van Wilders komt er gewoon en het escaleert meer dan tijdens die deens Cartoons. En dat vind ik leuk voor al die theedrinkende politici, want die hebben dan geen luizebaan meer, waar ze slapend rijk mee worden en zullen eindelijk eens moeten gaan werken. En daarmee basta.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:32:51 #109
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_57059822
Ach, het is Balkenende's goed recht om niet zoals Revolution-NL achter de reet van Wilders aan telopen.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:32:52 #110
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57059823
Kom op hey, als Balkenende elke doodsbedreiging moet gaan veroordelen heeft ie er een dagtaak aan. Als het hier was gegaan om een fatwa of iets dergelijks had ik het een ander verhaal gevonden, maar dat Al Qaida Wilders graag dood zou zien mag geen verrassing heten.
pi_57059834
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik ben de gemiddelde moslim niet zat, wel de religie en hoe daar misbruik van gemaakt wordt.
dat verschil is nihil en zal met de dag kleiner worden
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_57059872
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

Erg ironisch inderdaad. Ik ben ook van mening dat als we niet zo'n conservaief kabinet hadden gehad, maar één die die H2O2kop gewoon negeerde, we deze hijsa helemaal niet hadden gehad,.
De man lijkt me moeilijk te negeren, en het is niet zozeer het kabinet dat hem aandacht geeft, dat zijn vooral de media. Je ziet ook dat Wilders steeds absurdere bewoordingen moet gebruiken om de aandacht te trekken, hij overscheidt vanzelf een grens. Hij kan niet meer terug, een normaal leven zal ie nooit meer hebben.

Het lijkt mij weleens nuttig een psychiater naar hem te laten kijken, als maatschappij hebben we denk ik de plicht om mensen tegen zelfdestructie te beschermen. Zeker als hij anderen daarmee in gevaar brengt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-02-2008 13:36:32 ]
pi_57059873
Waar blijven de moslims hier eigenlijk? Het is inderdaad zo langzamerhand een heel erg autochtoon probleem aan het worden. Volgens mij winden moslims in Nederland zich nauwelijks nog over Wilders op.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:37:04 #114
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_57059921
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:32 schreef Slarioux het volgende:
Ach, het is Balkenende's goed recht om niet zoals Revolution-NL achter de reet van Wilders aan telopen.
Het gaat hier niet om Wilders maar om het feit dat we ons de mond laten snoeren door een stel baardapen.
Zijn we nu echt zo laf dat we ons laten leiden door bedreigingen.

Hebben we als Westerse samenleving geen principes meer?

Er is gevochten voor de vrijheden die we nu hebben en die vergooien we nu omdat we bang zijn voor eenfascistische !%@$% geloof.

Hou toch op zeg!
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:37:26 #115
14571 Goochie
 huh?? Mot dat dan ?
pi_57059932
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:32 schreef Hephaistos. het volgende:
Kom op hey, als Balkenende elke doodsbedreiging moet gaan veroordelen heeft ie er een dagtaak aan. Als het hier was gegaan om een fatwa of iets dergelijks had ik het een ander verhaal gevonden, maar dat Al Qaida Wilders graag dood zou zien mag geen verrassing heten.
zo...zijn we al zover heen dat we dat normaal gaan vinden? Of, zoals Hephaistos zegt, geen verassing mag heten?

Enge gedachte....
als in goochelaar
pi_57059948
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:37 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om Wilders maar om het feit dat we ons de mond laten snoeren door een stel baardapen.

Er is gevochten voor de vrijheden die we nu hebben en die vergooien we nu omdat we bang zijn voor eenfascistische !%@$% geloof.

Hou toch op zeg!
Wow, er zijn nog steeds mensen die denken dat de PVV écht iets met vrijheid te maken heeft. Hoe aandoenlijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:39:54 #117
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57060006
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:35 schreef gelly het volgende:

[..]

De man lijkt me moeilijk te negeren, en het is niet zozeer het kabinet dat hem aandacht geeft, dat zijn vooral de media. Je ziet ook dat Wilders steeds absurdere bewoordingen moet gebruiken om de aandacht te trekken, hij overscheidt vanzelf een grens. Hij kan niet meer terug, een normaal leven zal ie nooit meer hebben.

Het lijkt mij weleens nuttig een psychiater naar hem te laten kijken, als maatschappij hebben we denk ik de plicht om mensen tegen zelfdestructie te beschermen. Zeker als hij anderen daarmee in gevaar brengt.
Ik ben van mening dat de media het zo opblazen, omdat het kabinet zo paniekerig reageert. "We nemen voorzorgsmaatregelen voor rellen" "We gaan Denemarken II worden" "De film moet verboden worden" etc...
Dat is uiteraard voer voor de media en een reden om 3 keer per week iemand bij Pauw & Witteman, NOVA en De Wereld Draait Door over het onderwerp te horen.
Zoals gisteren bij P&W het niet over het ontslagrecht., omdat Verhagen weer eens over de film te zeuren...
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:40:02 #118
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_57060011
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:37 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wow, er zijn nog steeds mensen die denken dat de PVV écht iets met vrijheid te maken heeft. Hoe aandoenlijk.
Mijn god zeg... moeite met begrijpend lezen?
Het gaat hier niet om de PVV / Geert Wilders.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:41:11 #119
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_57060044
quote:

[..]

Hou toch op zeg!
het gaat al lang niet meer om vrijheid van meningsuiting, het gaat puur om pesten, uitdagen, zieken, jankzak uithangen en ophitsen. wat heeft vrijheid van meningsuiting in hemelsnaam nog met die film te maken? wat moet die film aan ons laten zien dat zo belangrijk is om te worden getoond? de enige reden die achter die film zit is om nog meer angszaaierij en woede op te wekken, wat helemaal nergens voor nodig is. en dat doet hij nu en schijnbaar vind hij de neveneffecten ook de schuld van een ander...
put
your
clothes
on!
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:41:50 #120
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_57060072
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:37 schreef Goochie het volgende:

[..]

zo...zijn we al zover heen dat we dat normaal gaan vinden? Of, zoals Hephaistos zegt, geen verassing mag heten?

Enge gedachte....
Radicale fundamentalistische moslims hebben het gemunt op Wilders ja. Ik kan me niet voorstellen dat dit iemand verrast heeft. Of je moet een paar jaar onder een steen geleefd hebben.

Dat wil overigens nog niet zeggen dat je er niks tegen moet doen, enkel dat het een gegeven is wat inmiddels bekend mag worden verondersteld.
pi_57060112
Balkenende is de grootste laffe hond in de Nederlandse politiek. Niet alleen bij deze gebeurtenis durft hij zn nek niet uit te steken, hij durft dat bij geen enkele situatie.
Laffe hond, het wordt tijd dat hij opzout als premier. Heeft lang genoeg geduurd.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:45:10 #122
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_57060167
quote:
"Daarbij maak ik als gekozen parlementariër gebruik van democratische middelen binnen het kader van de wet, terwijl een groep als Al-Qaida oproept tot a-democratische middelen, zoals het vermoorden van mensen. Het is een schande dat Fitna zo wordt tegengewerkt, het is een premier onwaardig", aldus Wilders.
Tja, en Balkenende maakt gebruik van democratische middelen binnen het kader van de wet om zijn mening eventjes niet te uiten. Is ook een grondrecht en wordt te weinig toegepast.
pi_57060175
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:32 schreef JohnDope het volgende:Die film van Wilders komt er gewoon en het escaleert meer dan tijdens die deens Cartoons. En dat vind ik leuk voor al die theedrinkende politici, want die hebben dan geen luizebaan meer, waar ze slapend rijk mee worden en zullen eindelijk eens moeten gaan werken. En daarmee basta.
Ja politici doen heeeeeeelemaal niks en worden slapend rijk
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:49:32 #124
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_57060286
quote:

[..]

Hou toch op zeg!
Rekening houdend met de intentie van Wilders, gaat het allang niet meer om vrijheid van meningsuiting, maar het moedwillig frustreren. Er mag daar wel eens naar gekeken, de intentie dus. Is natuurlijk veel moeilijker aan te duiden, maar iedereen voelt wel min of meer aan waar Wilders heen wilt met de film en dat hij ook dondersgoed weet waarmee hij bezig is.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_57060321
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:49 schreef Falco het volgende:

[..]

Rekening houdend met de intentie van Wilders, gaat het allang niet meer om vrijheid van meningsuiting, maar het moedwillig frustreren. Er mag daar wel eens naar gekeken, de intentie dus. Is natuurlijk veel moeilijker aan te duiden, maar iedereen voelt wel min of meer aan waar Wilders heen wilt met de film en dat hij ook dondersgoed weet waarmee hij bezig is.
Dus moet hij maar afgeslacht worden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')