abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57058659
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:42 schreef JohnDope het volgende:
Ik zie het al helemaal voor me, zo'n huppelende naïeve SCH die met handtas en al een moskee in gaat en zegt: "hallo ik ben een atheïstische homo".
Als je zo simpel denkt over homo's is het logisch dat je ook zo simpel denkt over moslims
pi_57058667
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:45 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Vind je dat 'de koran en de islam fascistisch' is gelijkwaardig aan het afschilderen van Joodse mensen als woekeraars, egoïsten, werkschuwe parasieten, verkrachters, kindermoordenaars en vrouwenhandelaars?
Jazeker - het staat in dezelfde lijn. Het gaat om de aanduiding van 'het kwaad'. Daar waren het de joden, hier de moslims. Het gaat bij dat soort beeldvomring helemaal niet meer over inhoud of waarheid maar puur om afschildering, om de duiding van het kwaad.
pi_57058676
Ik verbaas me erover dat Wilders nog niet doodgeschoten is.

Deze film zal mondiaal zoveel beweging en onrust veroorzaken, dat het enkele overheden heus een afweging waard is.
pi_57058686
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:43 schreef SCH het volgende:

[..]

tja, als dat je beeld is van een homo dan ben je nog minder wereldwijs dan de meest extremistische moslim natuurlijk
Ik zweer het je; als zoiets zou doen in de El Tawheed, dan word jij linea recta symbolisch het dak afgegooid. Zat gasten die daar al te graag en trots voor gaan zitten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_57058697
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Je weet echt niet hoe het er aan toe gaat he? Probeer eens een gesprek te voeren man.
al te vaak gedaan en nee je hoeft me niet te geloven... ik heb het helemaal gehad met moslims er zit een enkeling (ja meer dan dat is het echt niet) die wel ok is maar de rest pfffffffffff breek me de bek niet los zeg. kerel als iemand geen idee heeft hoe het eraan toe gaat dan ben jij het

nogmaals wou je die test doen? je gaat echt meer dan een goed gesprek krijgen, durf ik wel geld op te zetten hoor
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 12:47:10 #56
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_57058701
quote:
Ik zie het al helemaal voor me, zo'n huppelende naïeve SCH die met handtas en al een moskee in gaat en zegt: "hallo ik ben een atheïstische homo".
Ik heb SCH nog nooit met een handtas gezien

Magoed, sinds ik fulltime in hetzelfde gebouw werk heb ik SCH sowieso niet meer gezien

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_57058720
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Daar raken we wat mij betreft de kern. Daar gaat het nou helemaal om en volgens mij denken we er dan uiteindelijk helemaal niet zo verschillend over.
Ik had die veronderstelling ook helemaal niet, enkel op details verschillen we iets.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_57058727
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:47 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik heb SCH nog nooit met een handtas gezien

Magoed, sinds ik fulltime in hetzelfde gebouw werk heb ik SCH sowieso niet meer gezien

V.
Koffiedrinken volgende week?
pi_57058756
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:45 schreef SCH het volgende:

[..]

Jazeker - het staat in dezelfde lijn. Het gaat om de aanduiding van 'het kwaad'. Daar waren het de joden, hier de moslims. Het gaat bij dat soort beeldvomring helemaal niet meer over inhoud of waarheid maar puur om afschildering, om de duiding van het kwaad.
De afschildering gebeurt, mijn inziens, niet direct naar moslims, zoals dat wel gebeurt in naar Joden toe in 'der Ewige Jude', maar naar de ideologie, de levensbeschouwing en dode letters van een boek.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 12:49:48 #60
136 V.
pi_57058761
Sgoed

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_57058762
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, Wilders heeft toch gezegd dat hij gaat aantonen dat de Koran en de islam fascistisch zijn. Of gaat hij iets heel anders doen ineens?
Dan is het nog niet gezegd dat deze film gelijk is aan "der ewige jude".

Niet dat ik verwacht dat Wilders onomstootelijk kan bewijzen dat de Islam fascistisch is maar die mogelijkheid is er wel.
pi_57058769
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Koffiedrinken volgende week?
Of jullie gaan samen naar de El Tawheed en als jullie de hoofdzaal binnen lopen, zeggen jullie dat jullie een stelletje zijn.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_57058776
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:47 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik had die veronderstelling ook helemaal niet, enkel op details verschillen we iets.
Laten we de overeenkomsten dan benadrukken en niet de verschillen. En laten we duidelijk maken dat we niks maar dan ook niks opschieten met de manier waarop Wilders deze discussie voert. Dat ie het recht heeft om het zo te doen, ja prima allemaal. Maar er gaat kostbare tijd en energie verloren die we veel beter kunnen gebruiken.

Ik word zo langzamerhand gek van die beeldvorming. Ik kan geen vrouw met een hoofddoek meer zien zonder die indoctraintie van Wilders dat 'het kwaad' op straat loopt. Terwijl het gewoon een mevrouw met een hoofddoek is.
pi_57058793
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:49 schreef Chewie het volgende:
Nee, maar zijn stelling dat elke moslim wezenlijk niet te vertrouwen is en het Westen wil overnemen, komt al aardig in de buurt.
pi_57058801
quote:
Trollen : 3

[ Bericht 34% gewijzigd door Drugshond op 29-02-2008 13:59:49 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_57058808
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:49 schreef damian5700 het volgende:

[..]

De afschildering gebeurt, mijn inziens, niet direct naar moslims, zoals dat wel gebeurt in naar Joden toe in 'der Ewige Jude', maar naar de ideologie, de levensbeschouwing en dode letters van een boek.
Dat vind ik een zeer theoretische invulling. Het gaat ook bij Wilders over mensen, als het alleen over een boek gaat, dan is er toch geen probleem?
pi_57058847
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

Niet dat ik verwacht dat Wilders onomstootelijk kan bewijzen dat de Islam fascistisch is maar die mogelijkheid is er wel.
Nee, hij zal ook niet gelijk staan maar het principe lijkt toch aardig over een te komen.

En de mogelijkheid dat Wilders bewijst dat de islam fascistisch is? Nee hoor, dat is uitgesloten. Want de islam bestaat helemaal niet.
pi_57058861
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:50 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nee, maar zijn stelling dat elke moslim wezenlijk niet te vertrouwen is en het Westen wil overnemen, komt al aardig in de buurt.
Dat is waar maar het is maar de vraag of hij dat ook zo in zijn film vermeldt. Ik verwacht eerder dat hij het over de islam heeft dan over "de moslim".
pi_57058909
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is waar maar het is maar de vraag of hij dat ook zo in zijn film vermeldt. Ik verwacht eerder dat hij het over de islam heeft dan over "de moslim".
Natuurlijk, maar maakt dat verschil?
pi_57058912
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

objection: speculation
pi_57058915
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:52 schreef SCH het volgende:
En de mogelijkheid dat Wilders bewijst dat de islam fascistisch is? Nee hoor, dat is uitgesloten. Want de islam bestaat helemaal niet.

De islam bestaat wel, wordt alleen verschillend geinterpreteerd.
pi_57058930
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Laten we de overeenkomsten dan benadrukken en niet de verschillen. En laten we duidelijk maken dat we niks maar dan ook niks opschieten met de manier waarop Wilders deze discussie voert. Dat ie het recht heeft om het zo te doen, ja prima allemaal. Maar er gaat kostbare tijd en energie verloren die we veel beter kunnen gebruiken.

Ik word zo langzamerhand gek van die beeldvorming. Ik kan geen vrouw met een hoofddoek meer zien zonder die indoctraintie van Wilders dat 'het kwaad' op straat loopt. Terwijl het gewoon een mevrouw met een hoofddoek is.
Voor mij gaat deze discussie niet over mensen, maar over opvattingen.
Bijvoorbeeld mijn opvatting, dat artikel 6, in deze, beter afgeschaft kan worden, omdat artikel 7 en 8 duidelijk die lading dekt. Ik denk, dat het al veel onrust wegneemt.
Artikels van de Grondwet, welteverstaan.
Oja en artikel 147 Wb Str.
pi_57058942
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:55 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

objection: speculation
Daar zijn we toch al maanden mee bezig en helaas krijgt Wilders door de vele ophef wel steeds meer ammunitie aangereikt om zijn punt te maken.
pi_57058982
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:55 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Voor mij gaat deze discussie niet over mensen, maar over opvattingen.
Bijvoorbeeld mijn opvatting, dat artikel 6, in deze, beter afgeschaft kan worden, omdat artikel 7 en 8 duidelijk die lading dekt. Ik denk, dat het al veel onrust wegneemt.
Artikels van de Grondwet, welteverstaan.
Oja en artikel 147 Wb Str.
Helaas denk ik dat je dat niet los van elkaar kunt koppelen.
Als je zegt dat de Koran fascistisch is dan heb je het direct over de mensen voor wie de Koran een heilig boek is.
pi_57058992
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vind ik een zeer theoretische invulling. Het gaat ook bij Wilders over mensen, als het alleen over een boek gaat, dan is er toch geen probleem?
Het gaat in beginsel over religiekritiek, mijn inziens. Over kritiek op een ideologie.
Dat een ideologie een geheel van opvattingen en voorstellingen van mensen is, daar bestaat geen twijfel over.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 12:58:38 #76
136 V.
pi_57059002
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:50 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Of jullie gaan samen naar de El Tawheed en als jullie de hoofdzaal binnen lopen, zeggen jullie dat jullie een stelletje zijn.
Waarom zouden we Ik ben niet zo voor liegen , eigenlijk.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_57059022
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar maakt dat verschil?
Voor mij wel, voor de zich aangevallen voelende moslim niet denk ik.
pi_57059039
-edit- Lekker nutteloos

[ Bericht 80% gewijzigd door paddy op 29-02-2008 15:50:33 ]
pi_57059043
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:56 schreef Chewie het volgende:

[..]

Daar zijn we toch al maanden mee bezig en helaas krijgt Wilders door de vele ophef wel steeds meer ammunitie aangereikt om zijn punt te maken.
helaas? over niet al te lange tijd zul je hem mogelijk dankbaar zijn. iedereen begint die moslims zo langzamerhand uit te kotsen op wat linkse hippies na.

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 29-02-2008 15:51:28 ]
pi_57059048
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:57 schreef SCH het volgende:

[..]

Helaas denk ik dat je dat niet los van elkaar kunt koppelen.
Als je zegt dat de Koran fascistisch is dan heb je het direct over de mensen voor wie de Koran een heilig boek is.
Maar het maakt wel verschil een karaktermoord van moslims of het hekelen (of scherp afwijzen, zo je wilt) van ene ideologie of levensbeschouwing.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:00:17 #81
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57059054
Maar waar gaat de discussie nu eigenlijk over?
Zijn er hier users die vinden dat Wilders' film verboden moet worden?
pi_57059059
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, blijf het vooral roepen. Hoe vaak ben je in een moskee geweest?
Dat blijf je maar vragen, kun je mij ook een goeie reden geven waarom een gezonde Hollander uberhaupt in zo'n tent zou willen komen?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_57059067
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:58 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het gaat in beginsel over religiekritiek, mijn inziens. Over kritiek op een ideologie.
Dat een ideologie een geheel van opvattingen en voorstellingen van mensen is, daar bestaat geen twijfel over.
Kijk, wij kunnen dat wel vaststellen en in onze intellectuele gezelligheid heel wijs overeenkomen, maar voor een politicus ligt dat toch wat anders. Die voert een discussie over maatregelen die heel direct met mensen te maken hebben, die betrekt het voortdurend op mensen.

Ik verbaas me erover dat veel moslims in ons land zo rustig blijven. Als dit soort dingen over Friezen over homo's waren gezegd, dan was ik allang ontlploft
pi_57059068
Trollen : 3

[ Bericht 44% gewijzigd door Drugshond op 29-02-2008 14:03:27 ]
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:02:09 #85
136 V.
pi_57059106
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:59 schreef JohnDope het volgende:

[..]

SCH wel.
Wat heb jij een rare denkwijze

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_57059107
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:59 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

helaas? over niet al te lange tijd zul je hem mogelijk dankbaar zijn. iedereen begint die moslims zo langzamerhand uit te kotsen op wat linkse hippies na. SCH kom er maar weer in
Ik ben de gemiddelde moslim niet zat, wel de religie en hoe daar misbruik van gemaakt wordt.
pi_57059121
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:00 schreef pfaf het volgende:
Maar waar gaat de discussie nu eigenlijk over?
Zijn er hier users die vinden dat Wilders' film verboden moet worden?
Ik vind dat moeilijk. Ik vind in principe van niet maar ik snap het duivelse dilemma van Verhagen wel. Die heeft toch even een andere verantwoordlijkheid dan de onze waarbij wij wel erg gemakkelijk roepen dat 'de vvvrr. van mmmmm.' voor alles gaat. Het lijkt me verdomd lastig om hier als verantwoordelijk minister in te opereren.

Hoe moet Verhagen zich volgens jou opstellen dan?
pi_57059168
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:00 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Maar het maakt wel verschil een karaktermoord van moslims of het hekelen (of scherp afwijzen, zo je wilt) van ene ideologie of levensbeschouwing.
Nee, dat maakt geen enkel verschil. Wilders heeft het over moslims en over niets anders dan moslims. Jij probeert een theoretisch verschil aan te brengen dat er niet is. Bij die ewige jude ging het feitelijk ook over het jodendom natuurlijk.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:05:36 #89
136 V.
pi_57059201
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dat maakt geen enkel verschil. Wilders heeft het over moslims en over niets anders dan moslims. Jij probeert een theoretisch verschil aan te brengen dat er niet is. Bij die ewige jude ging het feitelijk ook over het jodendom natuurlijk.
Alleen werden die niet fascistisch genoemd, want dan zou het ingewikkeld worden

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_57059251
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Kijk, wij kunnen dat wel vaststellen en in onze intellectuele gezelligheid heel wijs overeenkomen, maar voor een politicus ligt dat toch wat anders. Die voert een discussie over maatregelen die heel direct met mensen te maken hebben, die betrekt het voortdurend op mensen.
Dat is waar, maar het is evident dat mijn mening niets met beleid te maken heeft, maar juist met de abstractie van de democratische idealen.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:07:52 #91
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57059258
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind dat moeilijk. Ik vind in principe van niet maar ik snap het duivelse dilemma van Verhagen wel. Die heeft toch even een andere verantwoordlijkheid dan de onze waarbij wij wel erg gemakkelijk roepen dat 'de vvvrr. van mmmmm.' voor alles gaat. Het lijkt me verdomd lastig om hier als verantwoordelijk minister in te opereren.

Zeggen dat als het een provocatie of beledigende film is, deze los staat van de regering, Nederland of Nederlanders.
Dat hij vind dat 'de islam' niet bestaat, dat z'n eigen boekje ook vol staat met vrouwonvriendelijke teksten, maar dat hij ook genuanceerd met de teksten omgaat, zoals honderden miljoenen moslims ook de islam praktiseren zonder hun vrouw te slaan.
MAAR ondanks dat hij het niet eens is met Wilders, IEDEREEN, ALTIJD het recht heeft te zeggen wat hij/zij wil.

Zoiets.
pi_57059294
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik probeer dat niet. Dat ís mijn mening. Ik vind, dat het een verschil betreft.
pi_57059306
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:07 schreef pfaf het volgende:

[..]

Zeggen dat als het een provocatie of beledigende film is, deze los staat van de regering, Nederland of Nederlanders.
Dat hij vind dat 'de islam' niet bestaat, dat z'n eigen boekje ook vol staat met vrouwonvriendelijke teksten, maar dat hij ook genuanceerd met de teksten omgaat, zoals honderden miljoenen moslims ook de islam praktiseren zonder hun vrouw te slaan.
MAAR ondanks dat hij het niet eens is met Wilders, IEDEREEN, ALTIJD het recht heeft te zeggen wat hij/zij wil.

Zoiets.
Dat vind ik eigenlijk ook maar de ervaring leert dat dat niet zo veel uithaalt.

Welk belang is uiteindelijk groter is de vraag? Die van die ene extreem-rechtse politicus of van de samenleving als geheel. Ik vind het niet zo gek om op te roepen die film niet uit te zenden. Dat is nog geen verbod ofzo.
pi_57059361
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:02 schreef SCH het volgende:

quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:27 schreef Jalu het volgende:

[..]

Ik niet. Moslims staan altijd vooraan om te roepen dat we hun niet mogen aanspreken op de daden van hun terroristische geloofsgenoten en dan zouden wij (vertegenwoordigd door de regering) wel moeten accepteren dat we ons moeten verontschuldigen voor de mening(!) van een willekeurige Nederlandse politicus?

Ik hoop dat de regering zijn rug recht houdt in dit opzicht maar ik vrees het ergste.
pi_57059413
Nu op Radio 1 Pechtold over de film van Wilders
pi_57059424
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:45 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Vind je dat 'de koran en de islam fascistisch' is gelijkwaardig aan het afschilderen van Joodse mensen als woekeraars, egoïsten, werkschuwe parasieten, verkrachters, kindermoordenaars en vrouwenhandelaars?
Het maakt toch helemaal niet uit wat je zegt als je het recht op vrije meningsuiting hebt ?
pi_57059516
Niemand heeft de film nog gezien of weet precies waar deze over gaat.

Nu is er een Jihad afgeroepen over Wilders naar aanleiding van deze film. Hoezeer ik Wilders en zijn uitlatingen ook afkeur, ik ben van mening dat deze Jihad alleen veroorzaakt is door het geschreeuw van Balkenende en consorte over deze film, waar ze nog niks van af weten. Over stemmingmakerij gesproken......
  vrijdag 29 februari 2008 @ 13:20:17 #98
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_57059522
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk ook maar de ervaring leert dat dat niet zo veel uithaalt.
Maar wat moet hij uithalen? Of beter: moet hij wat uithalen? Ik vind -zoals eerder gezegd- dat Wilders het recht heeft een film te maken, hoe onsmakelijk ook.
quote:
Welk belang is uiteindelijk groter is de vraag? Die van die ene extreem-rechtse politicus of van de samenleving als geheel. Ik vind het niet zo gek om op te roepen die film niet uit te zenden. Dat is nog geen verbod ofzo.
Dan ga ik voor de extreem rechtse politicus. Zoals ook eerder gezegd acht ik het individuele recht belangrijker dan de samenleving. Omdat de eerste een vrije keuze is en de tweede je opgelegd wordt. Wat per definitie verwerpelijk is. Mijn definitie natuurlijk.
pi_57059544
Geert Wilders is kwaad over het gebrek aan steun van zijn politieke collega's in Den Haag. Woensdag werd er door Al-Qaida opgeroepen tot een jihad tegen de PVV-leider.

"Ik had verwacht dat Jan-Peter Balkenende de oproep van Al-Qaida zou veroordelen, maar hij doet helemaal niets. Terwijl de dreiging notabene is bevestigd door de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding. Waar is de premier?", aldus Geert Wilders in een vraaggesprek met NU.nl.

"Je wenst het toch je ergste vijand niet toe om in de krantenkoppen te moeten lezen dat er tot een jihad tegen je wordt opgeroepen. Een bedreiging als deze heb ik nooit eerder meegemaakt."

Afgeslacht

De Telegraaf meldde woensdag dat er op een forum van de aan Al-Qaida verbonden website al-ekhlaas.net te lezen was dat de PVV-politicus moest worden 'afgeslacht', omdat hij de islam en de profeet Mohammed beledigt.

Geert Wilders laakt de passieve houding van premier Balkenende, die in januari verklaarde dat de Koranfilm tot een 'forse crisissituatie' zou kunnen leiden. "Balkenende verkondigt een crisis terwijl niemand de inhoud van de film kent."

Democratisch

"Daarbij maak ik als gekozen parlementariër gebruik van democratische middelen binnen het kader van de wet, terwijl een groep als Al-Qaida oproept tot a-democratische middelen, zoals het vermoorden van mensen. Het is een schande dat Fitna zo wordt tegengewerkt, het is een premier onwaardig", aldus Wilders. "De angst voor de gevolgen van de film heeft er bij Balkenende voor gezorgd dat hij ver af is komen te staan van zijn democratische waarden."

De PVV-voorman verwijt zijn collega's in het parlement 'totale desinteresse' omtrent de bedreigingen aan zijn adres. "Als een Kamerlid als Jan Marijnissen dit was overkomen dan was ik naar hem toegegaan. Rita Verdonk was de enige die me een sms'je stuurde. 'Sterkte', stond erin. Voor de rest bleef het angstig stil."

Intimiderend

Minister Verhagen en zijn collega Ernst Hirsch Ballin van Justitie hadden woensdag nog een gesprek met Wilders over zijn Koranfilm. "Dit gesprek vond ik zeer intimiderend, maar het sterkt mij alleen maar om met mijn missie door te gaan", aldus Wilders.

De PVV-voorman liet tot slot weten dat de film zo goed als af is. De streefdatum van 1 maart zal worden gehaald. Wanneer de film vertoond gaat worden in nog onbekend. Vermoedelijk duurt dit nog een aantal weken.

Staat op nu.nl

Balkenende kijkt wel uit, die denkt dadelijk heeft Al-Qaida het ook op mij gemunt.
pi_57059568
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 13:16 schreef gelly het volgende:

[..]

Het maakt toch helemaal niet uit wat je zegt als je het recht op vrije meningsuiting hebt ?
Het kader waar de meningsvrijheid in valt is de wet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')