abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:56:07 #76
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_57056098
maar ja, dit is dood, ik ga poepen
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:22 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Serieus jongen, ipv hier te trollen zou ik wat aan de kennis van je breuken doen
en nee ik ga niet met je wellus-nietussen, hoe graag je het ook mocht willen
pi_57056114
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:54 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ja, maar daarmee kan ie zichzelf niet (pogen te) bewijzen.
Misschien kan ie het wel verwoorden in een coole rap...
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:57:23 #78
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_57056130
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:56 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Misschien kan ie het wel verwoorden in een coole rap...
Hij is nu even te druk met modder gooien.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_57056144
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:55 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

"Nee, dat ben jij"

Je hoort ook echt in groep 4 thuis, qua gedrag zal jij je niet onderscheiden. Qua cijfers waarschijnlijk ook niet. Hell, zelfs ik wist op achtjarige leeftijd dat 2*0,5 1 is
HÉ:
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:53 schreef DivineJester het volgende:

[..]

ik reageer on-topic, DOE ER DAN OOK WAT MEE!
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:58:07 #80
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_57056152
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:54 schreef PretKroket het volgende:

[..]

en nog ga je door, ben je nou zó dom?
ondertussen is je topic wel lekker verkut, priceless :'D (al was er zeer weinig te verkutten aan)
Hóe dom? Zo dom dat ik niet weet hoeveel 2*05 is? Of nóg dommer?
Yo, Yo, Luister dan, Luister dan, hier is Fritz, de man die alles kan,
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
want voor je het weet, lig je op een boerderij rij rij, BITCH
Peace out homies
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:58:57 #81
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_57056173
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:57 schreef DivineJester het volgende:

[..]

HÉ:
[..]

Dat vind ik niet ontopic !
Aan kunstjes geen gebrek, ik sla iedereen op ze bek, je moet niet sollen met mij,
Peace out homies
  vrijdag 29 februari 2008 @ 11:00:10 #82
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_57056193
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:57 schreef Dromer het volgende:

[..]

Hij is nu even te druk met modder gooien.
Wordt je mooi van. Mijn vriendinnen van school doen dat ook wel eens in en modderbad. Wat ze niet weten is dat ik stiekem door een raampje gluur, hehe
Peace out homies
pi_57056215
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:58 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Dat vind ik niet ontopic !
Sjezus, ben je ziekelijk zwakzinnig ofzo:
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:48 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Hap

Maar goed, in een poging dit topic nog enigzins weer op het juiste pad te krijgen:
Indoctrinatie gedijt voornamelijk in situaties waarbij andere, tegenstrijdige informatie wordt onthouden. Dat lijkt me in dit geval geenszins van toepassing. Verder zou ik graag een bron/artikel zien waarin bewezen wordt dat het mogelijk is om mensen in een tijdspanne van enkele minuten dusdanig te indoctrineren dat er een gedragsverandering plaatsvindt. Ik denk dat je Wilders iets teveel credits toedeelt. Overigens zie ik die film van hem wel puur als stemmingmakerij, en niet als een serieuze poging problemen in de samenleving die, in zijn optiek, ontstaan door de Islam en al wat daar mee samenhangt op te lossen. Maar dan ga ik er vanuit dat zijn film dezelfde ongenuanceerde polariserende toon zal hebben als hij de afgelopen tijd zelf laat horen.

Dus: Geen kristallnächte, enkel wat versterking van de zeer voorbarige oproer die er nu al te horen is, en daar wat reacties op.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 11:01:22 #84
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_57056223
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:56 schreef PretKroket het volgende:
maar ja, dit is dood, ik ga poepen
[..]

en nee ik ga niet met je wellus-nietussen, hoe graag je het ook mocht willen
Aah eindelijk. Na eindeloos gerondren is de kip toch overleden
Peace out homies
pi_57056292
Goed, leuk geweest, der kan een slotje op.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 11:07:34 #86
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_57056349
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:48 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Hap

Maar goed, in een poging dit topic nog enigzins weer op het juiste pad te krijgen:
Indoctrinatie gedijt voornamelijk in situaties waarbij andere, tegenstrijdige informatie wordt onthouden. Dat lijkt me in dit geval geenszins van toepassing. Verder zou ik graag een bron/artikel zien waarin bewezen wordt dat het mogelijk is om mensen in een tijdspanne van enkele minuten dusdanig te indoctrineren dat er een gedragsverandering plaatsvindt. Ik denk dat je Wilders iets teveel credits toedeelt. Overigens zie ik die film van hem wel puur als stemmingmakerij, en niet als een serieuze poging problemen in de samenleving die, in zijn optiek, ontstaan door de Islam en al wat daar mee samenhangt op te lossen. Maar dan ga ik er vanuit dat zijn film dezelfde ongenuanceerde polariserende toon zal hebben als hij de afgelopen tijd zelf laat horen.

Dus: Geen kristallnächte, enkel wat versterking van de zeer voorbarige oproer die er nu al te horen is, en daar wat reacties op.
Aah, de eerste

Een bron heb ik helaas niet voor je, maar ik heb op Discovery eens een documentaire gezien waar het over het menselijk brein ging, en hoe je dat kon beïnvloeden.

Ik kan wél voorbeelden noemen. Reclames. Sommige reclames zijn legale hersenspoeling, alleen net op een andere manier. Door veelvuldig dingen te herhalen krijg je ze niet meer uit je kop, dat is bekend. Wat WIlders echter wilt bereiken is te behalen door materiaal te laten zien, die het beeld van mensen beinvloedt naar zijn visie. Als je dit vaak genoeg doet, krijg je een bevestiging, en daar zijn mensen gevoelig voor. Bevestigen, het groepsgevoel. Het is eigenlijk precies zoals de media doet. Probeer eens een verband te zoeken tussen de negatieve nieuwsberichten over Moslims, en de autochtonen die tegen Moslims zijn, danwel WIlders stemmen. Ik heb hier een beetje op gelet en ben er achter gekomen dat: Hoe meer negatieve berichten er komen, hoe meer mensen een hekel krijgen aan Moslims. Simpele beeldvorming die beinvloed wordt door de media.
Dit gaat WIlders ook doen denk ik, alleen dan met extremere voorbeelden en 10 minuten (!!!!) achter elkaar. Dat is erg veel

Natuurlijk hangt het van het type persoon af, maar zoals met alles zijn sommige mensen hier meer vatbaar voor als andere.

Het komt er in ieder geval op neer dat mensen die in een korte tijd veel informatie te verwerken krijgen, een soort van kortsluiting in hun hoofd krijgen door de grote hoeveelheid informatie die verwerkt moet worden. Hierdoor kan je mening door de bron beinvloedt worden, en dat is een heel enge techniek.

WIlders, vind ik daar zo een persoon voor. Het is volgens mij iemand die nooit wat zinnigs zegt, alles opspaart en 1 in keer hard toeslaat.

De kristalnacht die ik noemde, zal het gevolg zijn van mensen die deze film gezien hebben (denk ik dan).

Wilders is namelijk helemaal niet achterlijk, en hij wilt mensen achter zich krijgen. Dít is de perfecte methode om mensen te recruteren.

[ Bericht 5% gewijzigd door Fritztiaan op 29-02-2008 11:16:15 ]
Peace out homies
pi_57056543
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:07 schreef Fritztiaan het volgende:

[..]

Aah, de eerste

Een bron heb ik helaas niet voor je, maar ik heb op Discovery eens een documentaire gezien waar het over het menselijk brein ging, en hoe je dat kon beïnvloeden.

Ik kan wél voorbeelden noemen. Reclames. Sommige reclames zijn legale hersenspoeling, alleen net op een andere manier. Door veelvuldig dingen te herhalen krijg je ze niet meer uit je op, dat is bekend. Wat WIlders echter wilt bereiken is te behalen door materiaal te laten zien, die het beeld van mensen beinvloedt naar zijn visie. Als je dit vaak genoeg doet, krijg je een bevestiging, en daar zijn mensen gevoelig voor. Bevestigen, het groepsgevoel. Natuurlijk hangt het van het type persoon af, maar zoals met alles zijn sommige mensen hier meer vatbaar voor als andere.
Het is dus de kunst om het veelvuldig te herhalen, en tenzij Fitna een twee zinnen durend mantra bevat dat telkens herhaald wordt zie ik niet in hoe deze theorie kan werken in dit geval.
quote:
Het komt er in ieder geval op neer dat mensen die in een korte tijd veel informatie te verwerken krijgen, een soort van kortsluiting in hun hoofd krijgen door de grote hoeveelheid informatie die verwerkt moet worden. Hierdoor kan je mening door de bron beinvloedt worden, en dat is een heel enge techniek.
Ik zal eens kijken of ik er wat van kan vinden, het is wel interessante stof.
quote:
WIlders, vind ik daar zo een persoon voor. Het is volgens mij iemand die nooit wat zinnigs zegt, alles opspaart en 1 in keer hard toeslaat.

De kristalnacht die ik noemde, zal het gevolg zijn van mensen die deze film gezien hebben (denk ik dan).

Wilders is namelijk helemaal niet achterlijk, en hij wilt mensen achter zich krijgen. Dít is de perfecte methode om mensen te recruteren.
Ik denk dat hij dit juist niet wil, dan worden hij, zijn film en zijn "missie" geassocieerd met crimineel en verwerpelijk gedrag en zet hij zichzelf helemaal buitenspel, en ik denk dat hij intelligent genoeg is om dat te doorzien. Ook zal hij zijn leven niet meer zeker zijn als er dergelijke praktijken uit zijn naam (of uit naam van zijn film) gaan plaatsvinden.

[ Bericht 0% gewijzigd door DivineJester op 29-02-2008 11:31:30 ]
pi_57056789
TVP
  vrijdag 29 februari 2008 @ 11:31:42 #89
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_57056855
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 11:16 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Het is dus de kunst om het veelvuldig te herhalen, en tenzij Fitna een twee zinnen durend mantra bevat wat telkens herhaald wordt zie ik niet in hoe deze theorie kan werken in dit geval.
Dat is 1 methode. Een andere methode is al het materiaal wat je kan vinden, waar je wel dezelfde conclusie uit kan trekken (Islam is bad) te laten zien. Ik denk dat dit namelijk de manier is waarop het gebeurd. Waarom? Je hebt in 1e instantie niet door dat je telkens naar hetzelfde kijkt. Het lijkt gewoon een aaneenschakeling van nare gebeurtenissen.
quote:
Ik zal eens kijken of ik er wat van kan vinden, het is wel interessante stof.
Zeker, ik zapte ook niet meer weg toen. Zonde dat ik het niet heb opgenomen
quote:
Ik denk dat hij dit juist niet wil, dan worden hij, zijn film en zijn "missie" geassocieerd met crimineel en verwerpelijk gedrag en zet hij zichzelf helemaal buitenspel, en ik denk dat hij intelligent genoeg is om dat te doorzien. Ook zal hij zijn leven niet meer zeker zijn als er dergelijke praktijken uit zijn naam (of uit naam van zijn film) gaan plaatsvinden.
Als de film op een dusdanige manier is gemaakt, dat hij niet aanstootgevend is, maar waar je wel een bepaalde conclusie uit kan trekken, is het niet Geert zijn schuld.

Dat Nederlanders dan massaal Moslims uit gaan moorden, is de verantwoordelijkheid van Nederlanders. De film kan geenzins de oorzaak zijn. Hoogstens een aanleiding.

Daarom denk ik ook niet dat eventueel geweld te associeren is met zijn film. Ik denk dat die film namelijk bestaat, uit bestaande fragmenten. Iets wat je zelf ook had kunnen vinden. Wilders maakt er echter een compilatie zijn, en heeft dan dus ook niet het copyright, waardoor het automatisch "zijn film" niet is.

Dit bedoel ik dus. Het zit waarschijnlijk geraffineerder in elkaar dan wij vermoeden. Ik kwam er per toeval achter omdat ik niet kon slapen, en als ik stoned ben altijd na ga denken.
Peace out homies
pi_57056976
quote:
Aah, de eerste

Ik kan wél voorbeelden noemen. Reclames. Sommige reclames zijn legale hersenspoeling, alleen net op een andere manier. Door veelvuldig dingen te herhalen krijg je ze niet meer uit je kop, dat is bekend. Wat WIlders echter wilt bereiken is te behalen door materiaal te laten zien, die het beeld van mensen beinvloedt naar zijn visie. Als je dit vaak genoeg doet, krijg je een bevestiging, en daar zijn mensen gevoelig voor. Bevestigen, het groepsgevoel. Het is eigenlijk precies zoals de media doet. Probeer eens een verband te zoeken tussen de negatieve nieuwsberichten over Moslims, en de autochtonen die tegen Moslims zijn, danwel WIlders stemmen. Ik heb hier een beetje op gelet en ben er achter gekomen dat: Hoe meer negatieve berichten er komen, hoe meer mensen een hekel krijgen aan Moslims. Simpele beeldvorming die beinvloed wordt door de media.
Dit gaat WIlders ook doen denk ik, alleen dan met extremere voorbeelden en 10 minuten (!!!!) achter elkaar. Dat is erg veel

Natuurlijk hangt het van het type persoon af, maar zoals met alles zijn sommige mensen hier meer vatbaar voor als andere.

Goed verhaal, lekker kort
4 8 15 16 23 42
  vrijdag 29 februari 2008 @ 12:08:12 #91
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_57057727
t zusje van Jochem Meyer kan beter rappen

Uhuh

[ Bericht 6% gewijzigd door marcel-o op 29-02-2008 12:26:40 ]
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_57057862
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  Moderator vrijdag 29 februari 2008 @ 12:21:31 #93
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_57058046
Hou toch op, doe eens normaal
Anders scheren wij je kop kaal
En nou heel snel hier klikken
Dan hoeven wij de onzin van TS niet meer te pikken

Ik hoop dat TS dit wel snapt
  vrijdag 29 februari 2008 @ 12:29:39 #94
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_57058254
Jitzzeeee, je weet niet waarover je praat,
Getuige je avatar, ben je fan van sesamstraat,
Damn kerel, hoe wack is dat
Er zit zelfs een banaan in Ernies oorgat,
Ben jij zo pervers dat je dit leuk vind
Of ben je, stiekem een groot kind?
Helaas voor jou, gok ik op het laatste,
Zoek een gesticht, voor jou zijn er plaatsen
Peace out homies
pi_57058275
Had er iemand al een ontzettende goede grap, het liefst in dichtvorm, gemaakt over het enter-gebruik van de TS?
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 12:32:45 #96
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_57058325
Dat noemen ze alinea's. Als jij ook een opleiding had genoten, was je daar ook van op de hoogte
Peace out homies
pi_57058346
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:32 schreef Fritztiaan het volgende:
Dat noemen ze alinea's. Als jij ook een opleiding had genoten, was je daar ook van op de hoogte
Niet elke zin is een alinea hoor.

En ik wil best een wedstrijdje doen wie de hoogste opleiding heeft gehad hoor, als je dat zo nodig vindt.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 12:38:04 #98
207395 Fritztiaan
Da Fritzinator BITCH !
pi_57058458
Nee klopt. Soms zet ik er ook een enter tussen voor de overzichtelijkheid. Ik denk dus aan de mensen die het moeten lezen en probeer het ze zo makkelijk mogelijk te maken.

Of heb je liever een lap tekst zonder interpunctie, alinea's en leestekens?

Het feit dat jij "wedstrijdje hoogste opleiding" ( ) wilt gaan spelen, geeft al aan dat je niet al te hoog geschoold kan zijn. Mensen die verder dan MBO niveau 4 zijn gekomen, hebben hier geen behoefte aan.

Maar geeft niet. Voor elke sector moeten er mensen zijn
Peace out homies
pi_57058574
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:38 schreef Fritztiaan het volgende:
Nee klopt. Soms zet ik er ook een enter tussen voor de overzichtelijkheid. Ik denk dus aan de mensen die het moeten lezen en probeer het ze zo makkelijk mogelijk te maken.

Of heb je liever een lap tekst zonder interpunctie, alinea's en leestekens?

Het feit dat jij "wedstrijdje hoogste opleiding" ( ) wilt gaan spelen, geeft al aan dat je niet al te hoog geschoold kan zijn. Mensen die verder dan MBO niveau 4 zijn gekomen, hebben hier geen behoefte aan.

Maar geeft niet. Voor elke sector moeten er mensen zijn
jongen
pi_57058588
Maar net iets hoger dan MBO niveau 4 inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')