Die kan ik ook niet vindenquote:
Bronquote:Indoctrinatie (of: indoctrineren) is een vorm van manipulatie door het systematisch en eenzijdig onderwijzen van aanvechtbare overtuigingen of opvattingen, met de bedoeling dat deze kritiekloos worden aanvaard. Het woord heeft een sterke negatieve connotatie en als gewenst beschouwde beïnvloeding wordt niet als indoctrinatie betiteld
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:51 schreef Fritztiaan het volgende:
Ik zou zeggen, lees het eens voordat je met repliek gaat strooien,
Want je reactie, dat is echt geen mooie
Een analfabeet, had het zelfs beter gedaan,
Dat is het teken, dat jij beter weg kan gaan
Hey, topickaper, steel je altijd, of doe je het met mate,quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:49 schreef ReSpawn het volgende:
Rappers![]()
Lange Frans en Baas B![]()
TS![]()
Klacht: TS is rapper met als voorbeeld LF en BB
hé dikke tjap wat zeur je nou?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:56 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Hey, topickaper, steel je altijd, of doe je het met mate,
Verlaten, dat is wat jij beter kan gaan doen,
Uit dit topic, en liefst van de straten,
Want laten... we nu eerlijk zijn
Met debielen zoals jou is het echt geen gein
jawel, TS, de rapper 'rijmer'quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:58 schreef Dromer het volgende:
Het ziekelijke vind ik wel in dit topic. Het geniale zie ik hier niet echt.
Kroketje, hoor jij niet in een sandwitch thuis,quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:55 schreef PretKroket het volgende:
damn fritztiaan jij bent een lauwe tjap
jij spuit sperma zoals je rapt
gangster je gaat de bak in kijk maar uit
waar bubba z'n kwakje over je gezicht heen spuit
bakkaa
Ik wíst dat jij een rapper was.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:58 schreef PretKroket het volgende:
[..]
hé dikke tjap wat zeur je nou?
dit kuttopic moet dicht en retegauw
want geestelijk gehandicapten aan de rap
is dan toch echt fucking nep
Bedankt dat je me er op wijst. Uit mezelf zou ik dat nooit gezien hebben.quote:
Kroketje, ik zeg het voor de laatste keer,quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:58 schreef PretKroket het volgende:
[..]
hé dikke tjap wat zeur je nou?
dit kuttopic moet dicht en retegauw
want geestelijk gehandicapten aan de rap
is dan toch echt fucking nep
Ik ga hier liever niet op in,quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:59 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Kroketje, hoor jij niet in een sandwitch thuis,
Tussen 2 negers is voor jou toch het paradijs?
Doe maar niet leuk, voordat ik echt ga beginnen
Want dan pas, kom jij tot bezinnen
Ik doe dan ook niet alsof ik het kan, ik toon alleen aan dat elke kutmongool een rijmpje kan schrijvenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:05 schreef Fritztiaan het volgende:
Mja, zijn flow zuigt dus het zou geen goed plan zijn. Als dit het beste is wat hij kan, kan hij het beter voor zich houden.
In ieder geval. Waar het om gaat is dat als dit WIlders' motivatie is om het op deze manier te doen, dat het echt ziek is. Maargoed, niveau van Fok is blijkbaar weer niet al te hoog op een paar uitzonderingen na.
VMBO'ers die uit zo een, relatief klein stukje tekst, de kernzaken niet van de bijzaken kunnen scheiden. Je kan ze maar beter vermijden
Je gaat er liever niet op in, maar je kan het ook niet laten,quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:04 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik ga hier liever niet op in,
dus doe ik het met gezonde tegenzin..
je engels is dan retekut,
en je zinsopbouw is dan ook nog eens flut.
dus stik maar lekker in je sandwitch,
al eindig je toch wel met bubba in een ditch.
Met als verschil dat de mijne technisch gezien helemaal juist is en de jouwe aan alle kanten rammelt, maar, iedereen kan het schrijven !quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:06 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Ik doe dan ook niet alsof ik het kan, ik toon alleen aan dat elke kutmongool een rijmpje kan schrijven
Lees m'n post hierboven maarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:09 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Je gaat er liever niet op in, maar je kan het ook niet laten,
Ben je altijd zo zwak, of heb je het zelf niet gaten
Sandwitch, dat is dubbel bedoeld, als jij dat niet snapt,
Ben jij de persoon die het niet voelt, niet goed begrijpt,
En beter weg kan blijven voordat je verbaal overlijdt
Ongelovelijk domme zelflof, dat klinkt als een kloonquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:12 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Met als verschil dat de mijne technisch gezien helemaal juist is en de jouwe aan alle kanten rammelt, maar, iedereen kan het schrijven !
Maar, kan je ook ontopic gaan? Als je inhoudelijke reacties van hetzeflde niveau zijn als je hoe je spit, zal je toch niet veel toevoegen, maar hey, ik ben de kwaadste niet![]()
Dan heb je er niks van begrepen. Het is heel serieus bedoelt. Dat er debielen zijn, die het in het belachelijke trekken omda tik toevallig een andere muzieksmaak heb, getuigt meer van het ontbreken van een dusdanige intelligentie aan de kant van de tegenpartij, dan dat mij wat te verwijten valt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:16 schreef Breathtaking het volgende:
Dit topic is hilarisch.
(Sorry daar rijmt niets op dus ik kan niet met je freestylen)
*hap*quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:16 schreef Fritztiaan het volgende:
Haha, je al zo karige inspiratie begint op te raken, haha loser
prutser, muzieksmaak heeft dus niks met zelf rijmpjes willen maken te makenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:18 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dan heb je er niks van begrepen. Het is heel serieus bedoelt. Dat er debielen zijn, die het in het belachelijke trekken omda tik toevallig een andere muzieksmaak heb, getuigt meer van het ontbreken van een dusdanige intelligentie aan de kant van de tegenpartij, dan dat mij wat te verwijten valt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kill the fish.
Sowieso, meneer opent weer een of ander verkapt anti-Wilders topic, en uiteindelijk zit hij z'n sinterklaasgedichtjes te 'spitten'quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:19 schreef PretKroket het volgende:
[..]
prutser, muzieksmaak heeft dus niks met zelf rijmpjes willen maken te maken
Serieus jongen, ipv hier te trollen zou ik wat aan de kennis van je breuken doenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:18 schreef PretKroket het volgende:
[..]
*hap*
oh nee, toch niet
je deed het geeneens in een rijmpjewat doe je me toch aan?
Ik pas me makkelijk aan aan het niveau van de bezoekers. Als de TS te hoog gegrepen is doen we het toch op een lager niveau? Alles voor de topicviewsquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sowieso, meneer opent weer een of ander verkapt anti-Wilders topic, en uiteindelijk zit hij z'n sinterklaasgedichtjes te 'spitten'![]()
Je muzieksmaak melden is ook echt heel erg relevant in het topic dat je wilde starten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:18 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Dan heb je er niks van begrepen. Het is heel serieus bedoelt. Dat er debielen zijn, die het in het belachelijke trekken omda tik toevallig een andere muzieksmaak heb, getuigt meer van het ontbreken van een dusdanige intelligentie aan de kant van de tegenpartij, dan dat mij wat te verwijten valt.
En het afkraken daarvan is relevant omdat?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je muzieksmaak melden is ook echt heel erg relevant in het topic dat je wilde starten.
PretkroketLeuke rijmpjes
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:22 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Serieus jongen, ipv hier te trollen zou ik wat aan de kennis van je breuken doen
Wow, die gast spit heet vuurquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:25 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Volgens mij voel je je redelijk hard in je kont geneukt als je het over deze boeg gaat gooien, maar omdat je zo van rijmpjes houdt, zal ik je er nog een gunnen!
Sint en Piet zaten te bedenken
Wat ze Fritztiaan nu eens zouden schenken
Sinterklaas is weer in 't land
En dat verstevigt de vriendschapsband
Dit is 't cadeau dat precies bij je past
Sint hoopt dat hij je daar blij mee verrast
Sint staat bekend om z'n goede smaak
En geschenken uitzoeken is z'n belangrijkste taak
Bij dit geschenk wil Sint nog even kwijt
Dat je voortaan heel voorzichtig rijdt
Ook al is de Sint heel erg oud
Weet dat hij veel van Fritztiaan houdt
Dit gedicht is bijna uit
Als dichter verschoot ik bijna al m'n kruit
Dit is het cadeau waar je op zat te wachten
Pak 't maar uit dan hoef je niet langer te smachten
Met hartelijke groetjes,
PretKroket
Dit topic is hilarischquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:16 schreef Breathtaking het volgende:
Dit topic is hilarisch.
(Sorry daar rijmt niets op dus ik kan niet met je freestylen)
Ik vind hem wel geslaagd eigenlijkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:31 schreef Flashwin het volgende:
mensen die overdreven veel moeite doen voor een kloon
Euhm nee. Een battle met jou houden is zinloos omdat:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:25 schreef PretKroket het volgende:
[..]
Volgens mij voel je je redelijk hard in je kont geneukt als je het over deze boeg gaat gooien, maar omdat je zo van rijmpjes houdt, zal ik je er nog een gunnen!
Sint en Piet zaten te bedenken
Wat ze Fritztiaan nu eens zouden schenken
Sinterklaas is weer in 't land
En dat verstevigt de vriendschapsband
Dit is 't cadeau dat precies bij je past
Sint hoopt dat hij je daar blij mee verrast
Sint staat bekend om z'n goede smaak
En geschenken uitzoeken is z'n belangrijkste taak
Bij dit geschenk wil Sint nog even kwijt
Dat je voortaan heel voorzichtig rijdt
Ook al is de Sint heel erg oud
Weet dat hij veel van Fritztiaan houdt
Dit gedicht is bijna uit
Als dichter verschoot ik bijna al m'n kruit
Dit is het cadeau waar je op zat te wachten
Pak 't maar uit dan hoef je niet langer te smachten
Met hartelijke groetjes,
PretKroket
Pssst: TS is Topic Starter, je doelt waarschijnlijk op de OP, hoewel het kan zijn dat ik niet helemaal mee-flow met je geniale ziekelijkheid, ofzo...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:23 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik pas me makkelijk aan aan het niveau van de bezoekers. Als de TS te hoog gegrepen is doen we het toch op een lager niveau? Alles voor de topicviews
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |