Yo foksters en fokstah's.
Ik zal me even voorstellen. Ik ben Frits Bastiaan, oftewel Fritztiaan, zoals me vrienden mij noemen. Ik wil graag rapper worden. Lange Frans en Baas B vind ik heel erg goed. Ik hoop dat ik later in hun voetsporen kan treden. Ok, genoeg daarover, back to the subject.
Ik had gister ff met mijn vrienden een wierietje getemd en ging daarna naar huis om een tekst te schrijven. Mijn hoofd was een totale chaos en ik voelde me niet chill, waarschijnlijk door de gebeurtenissen die dag.
Ik besloot naar bed te gaan want ik was aardig moe. Eenmaal in bed lag ik een beetje te draaien en te woelen en toen ik bijna in slaap viel, bekroop mij een enge gedachte.
De film van Wilders. Ja mensen, deze spitter is diepgaand, emotioneel en politiek correct !
Zoals iedereen weet heeft Wilders een tijdje geleden aangekondigd een film te willen maken die kritisch is over de Islam. Verder, hoor je hem nooit zinnige dingen zeggen. Het zijn populistische oneliners.
Deze week heeft hij aangekondigd dat de film bijna klaar is en in Maart vertoond wordt.
Nu zijn er veel theoriën, maar de mijne is denk ik de beste, check it out;
Wilders is al heel lang bezig om de Islam te bekritiseren. Ik denk, dat hij sinds zijn politieke carriere al begonnen is om materiaal te verzamelen om aan te tonen waarom de Islam niet in onze samenleving past.
Toen de film bijna af was, toen verspreidde hij het bericht dat hij een film ging maken, zodat het allemaal redelijk onschuldig zou lijken, terwijl deze man er in het diepste geheim al een zeer lange periode mee bezig is.
Wat bereik je er mee? Hij heeft in die tussentijd zoveel informatie kunnen verzamelen, en als je die, achter elkaar vertoont zonder pauzes, in een film van 10 minuten, raken mensen onbewust gehersenspoeld.
Op het moment dat je brein zoveel informatie in een korte periode krijgt te verwerken, ga je rare conclusies trekken en bestaat de kans dat je
geindoctrineerd] raakt.
KLACHT:Ik hoop dat ik het bij het foute eind heb, want ALS dit zo is, barst de hel los met die film. Kristalnachten zullen plaatsvinden
[ Bericht 0% gewijzigd door Fritztiaan op 29-02-2008 09:53:18 ]