Nu ken ik een hoop stamppotten, maar stamppot bruine bonen, daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:
Vertel! Recept!quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:05 schreef Oblivion het volgende:
Lunch: Japanse gebakken rijst, wat is dat toch lekker...
Ja, klinkt mij ook niet echt aantrekkelijk in de oren.quote:
Zo simpel...quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nu ken ik een hoop stamppotten, maar stamppot bruine bonen, daar heb ik nog nooit van gehoord.
Gewoon aardappels met bruine bonen door elkaar heen stampen? Of is het iets exotischer?
[..]
Vertel! Recept!
Klinkt goed!!! En simpel!quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:55 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zo simpel...
Japanse rijst koken en af laten koelen.
Ei in een gloeiende hete pan met olie bakken, knoflook erbij doen.
Dan de rijst, afblussen met sake en kikoman sojasaus...
Nog even lekker doorbakken met veel en veel zwarte peper uit pepermolen en klaar is kees...![]()
Eigenlijk horen er nog kleine stukjes bosui en paprika wortel etc etc in, maar dat vind ik zelf niet zo lekker.
Inderdaad, ja! Die bosui lijkt mij er wel lekker bij, ik houd daar wel van. Ik zou er denk ik ook wat paddestoelen bij doen. Lijkt me ook lekker, geeft ook extra 'bite". Ik ga dit zeker eens proberen.quote:
Worteltjes met visquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Water en een kop thee. Vanavond is nog een verrassing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |