ik ga zo een kleine salade maken met rucola, mozzarella en romaten.. beetje verse basilicum erover en olijfolie enzo.. je kent het wel.. Opkikker kip met extra champignons erbij... gewoon simpel en niet slechtquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:29 schreef ColdFeet het volgende:
Iemand een lekker idee voor een goeie, snel te bereiden lunch?
Ontbijt was gewoon koffie en yoghurt en een knackebrodje. Vanavond bij een vriendin eten, ben benieuwd.
Feliesieteertquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:09 schreef Patries86 het volgende:
Zometeen:
Bolletje met File American!
Straks op de verjaardag:
Oa taart, worst, kaas, hapjes
Vanavond:
Van alles door elkaar (roerei idee)
Ossenhaas in kokos, ingredientenlijst is op basis van 4 personen:quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Ben weer aan het experimenteren, vanavond wordt het ossenhaas in kokos, met zoetzure komkommesalade en lontong-rijst.
Was meer dan genoeg (je kan altijd een tweede keer opscheppen), maar ik hou er niet van om een bord overvol te scheppenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:26 schreef Xennia het volgende:
Ziet er mooi uit SOL, maar is het niet een beetje weinig?
Ik heb pasta met gehaktballetjes in een tomaten basilicumsaus gegeten
wij luisterden net ook Kate Bushquote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het juist een mooie portie!!
Wijn + katebush
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:37 schreef Tezz het volgende:
Ik ga vanavond mijn nieuwe speelgoedje uit proberen (spatzle zeef) en ga dus zelf spatzle maken. Ik denk met gebakken ui en kaas er door, en dan gegrilde kipfilet erbij en een salade of zo.
Roggebrood met pindakaas???quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jeugdtrauma
Gekookt eitje, hier. En roggebrood met pindakaas
I swear, geweldige combi. Pindakaas op brood is suf; pindakaas hoort op rijstwafels, cracottes of roggebroodquote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Roggebrood met pindakaas???
Ik ben nu gedroogde appeltjes aan het maken.
En ik ga falafel in elkaar prutsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |