in V waar veel kameraadjes waren wouden ze dat ik op W1 (achterin tegen de wand) ging zitten. Zie dan ook lekker veel, zag nu soms al geen steek als bal bij goal aan de andere kant in de hoek wasquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:11 schreef ruud_fr het volgende:
wat een kutwedstrijd weer en wat een kutvolk op Z tegenwoordig
kwamen nog stewards naar toe, richting zijkant met Geel ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:11 schreef ruud_fr het volgende:
wat een kutwedstrijd weer en wat een kutvolk op Z tegenwoordig
Klacht terecht.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
klacht: Mensen die nooit in de Kuip komen maar er nu opeens zijn en dan zeiken
wel mee eens, maar er wordt nog maar sporadisch massaal positief gezongen, dat irriteert mijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:55 schreef Keltie het volgende:
Klacht:
Mensen die constant positieve shit blijven zingen ondanks het kut gaat, mensen.. Spreek je onvrede uit.
wanneer wil je positief zingen behalve bij de opkomst en warming up?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:57 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
wel mee eens, maar er wordt nog maar sporadisch massaal positief gezongen, dat irriteert mij
Die mag niet bij bekerwedstrijden, je moet een of ander verplichte tune van de KNVB afspelen. Waarom? Geen ideequote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Trouwens waar was de oude tune bij het openen van de spelerstunnel?
Als ze Van Egmond en die 2 jokers van gisteren voortaan niet in de Kuip zetten!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:35 schreef Steven184 het volgende:
We mogen nooit meer zeuren op de knvb.
die van mols was duidelijk buitenspel geloof ikquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:44 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Als ze Van Egmond en die 2 jokers van gisteren voortaan niet in de Kuip zetten!
Paar buitenspelsituaties waarover ik twijfel of die rukkers goed besliste!
Klopt, Mols stond inderdaad buitenspel, hij schoot hem wel mooi in trouwens.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die van mols was duidelijk buitenspel geloof ik
Toen ie er net in stondquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Mols scoorde ook nog met zn voet die werd afgekeurd wegens buitenspel.
zou ik ook graag willen wetenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:07 schreef ruud_fr het volgende:
was toch een kopbal
zijn de goals nog ergens terug te zien?
oh die ja, was idd buitenspelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Mols scoorde ook nog met zn voet die werd afgekeurd wegens buitenspel.
te triest voor woorden, net als Zwolle spelers voor joden uitmakenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:25 schreef Luni het volgende:
Mensen die "Het is stil aan de overkant" zingen
zongen die van hunnie ookquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:25 schreef Luni het volgende:
Mensen die "Het is stil aan de overkant" zingen
Daar weten ze tenminste hoe je geld binnenhaalt.quote:'Ajax sluit wederom megadeal met sponsor'
Ajax heeft wederom een megadeal weten te sluiten, Ditmaal met kledingmerk Adidas. Het huidige contract zal worden verlengd en opgewaardeerd, waardoor de Amsterdamse club honderd miljoen euro extra op zal strijken.
Net zoals bij de deal met Aegon, zal nu ook algemeen directeur Maarten Fontein een belangrijke rol hebben gespeeld in de onderhandelingen. De directeur, die afgelopen weken onder vuur ligt, heeft Adidas weten te overtuigen om deel te nemen aan de 'Chinese missie', die ook door Fontein is opgezet.
Adidas heeft ook aangegeven verder te willen gaan dan alleen het standaard shirt- en kledingsponsorschap, het tienjarige contract zal binnenkort officieel ondertekend worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |