Jullie hebben er 10 meer tegen ofzo?quote:
Vermaelen-Heitinga is misschien wel beste centrale duo van NL. Jullie daarentegen: Greene & Bahia/Hoflandquote:Op zondag 2 maart 2008 16:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jullie hebben er 10 meer tegen ofzo?Maar nee, Heitinga en Vermalen horen bij Real Madrid. .
Dat zijn tenminste verdedigers, dat kun je van die mislukte Bijlmer-negerquote:Op zondag 2 maart 2008 16:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Jullie hebben er 10 meer tegen ofzo?Maar nee, Heitinga en Vermalen horen bij Real Madrid. .
Waarom krijgt Ajax dan bijna elke week twee treffers tegen? Vermaelen en Heitinga zijn wel degelijk beter hoor.. dat is elk centrale duo in Nederland zowat... maar is allesbehalve het beste centrale duo in Nederland.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vermaelen-Heitinga is misschien wel beste centrale duo van NL. Jullie daarentegen: Greene & Bahia/Hofland![]()
![]()
![]()
Ja, ze niet meer opstellen? Had Jordi erin gezet ipv hem te verhuren en had er een verdediger bij geeist.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
@De.Kromme: Bert kan er wat aan doen dat Greene en Bahia alles fout doen. Als zij hun duels simpelweg winnen, win je hier met 4, 5-0.
Buijs staat ook weer een keer sinds tijden in de basis. Door blessures e.d.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Onder Mario Been zou dit Feyenoord niet beter spelen.
Buijs, Greene, Bahia en Hofland. Daar zou ik eerst maar eens goed naar kijken.
Mijn god.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:02 schreef De.Kromme het volgende:
Ik kijk liever naar een spits. Als we vandaag Huntelaar ofzo voorin hadden gehad hadden wij deze wedstrijd ook gewonnen, al was het dan wel met 3-2 of 4-3 ofzo geweest..
Maar ik krijg bijna heimwee naar Harry nu, die deed tenminste z'n best nog.
Beide clubs vernaggelen gewoon teveel kansen wat dat betreft kan ik nu eindelijk sinds de eerste seizoenshelft spreken over efficientere spitsen maar om gelijk over 'lucky NEC' te praten vind ik wel heel ver gaan.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:22 schreef Merkie het volgende:
Sjongejonge, bagger tweede helft. En lucky NEC heeft ook wel mazzel
.
Als het slecht gaat met de club is het dan ook een ware martelgang om een wedstrijd te bezoeken.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat kotst ik op dit elftal, en dan heb ik een kaart vooor zondag az-feyenoord![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |