Volgens mij is dat niet helemaal hetzelfde. Yavido wilde privé-info lekken van mensen die daar geen toestemming voor hadden gegeven. Of denk je dat Wilders ook PM-boxen gaat lekken?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een Yavido die zit te dreigen, te schermen met belastende info, maar het niet verspreid. Bjina iedereen zegt dat het niet kan en hij moet opzouten. Strikt genomen heeft hij ook niets fouts gedaan, maar moreel is het verwerpelijk.
Je zou ze de kost moeten geven.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je gaat in je huwelijk toch ook niet expres allerlei omstandigheden scheppen om te testen of het wel bestendig is?
Je bent een voorbeeld van tolerantie!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Hee, ze mocht haar slipje aan houden, netjes toch?
Wou je het hebben over het pak slaag wat Bommels jullie in hoogsteigen persoon zondag gaat geven?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:45 schreef Manu82 het volgende:
Gaan ze hier ook nog een beetje over Wilders zitten lullen
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wou je het hebben over het pak slaag wat Bommels jullie in hoogsteigen persoon zondag gaat geven?
Dat is waar.....maar hij lekte niet...Het gaat mij dus om het moment daarvoor. Vertellen dat je belastend materiaal hebt en daar mee dreigen. Dat is ook zo'n beetje wat Wilders doet. Hij weet donders goed dat die moslims hechten aan hun boeken. En hij blijft schermen dat het een Duivels boek is, het verboden moet worden met als klap op de vuurpijl het verwerken van teksten tot film. Tot nu toe niets gezien, misschien is het er inderdaad niet eens, maar hij blijft er over roepen.....het hangt als een zwaard van Damocles boven de markt. Ik vind het strikt genomen uitlokking....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet helemaal hetzelfde. Yavido wilde privé-info lekken van mensen die daar geen toestemming voor hadden gegeven. Of denk je dat Wilders ook PM-boxen gaat lekken?
Heeft ie een verbod denk je!!?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]want dat gaat niet gebeuren denk ik dan. Bommels durft zich toch niet meer in of rond z'n eigen stadion te vertonen
Ik blijf het strikt genomen een paardelul vindenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar.....maar hij lekte niet...Het gaat mij dus om het moment daarvoor. Vertellen dat je belastend materiaal hebt en daar mee dreigen. Dat is ook zo'n beetje wat Wilders doet. Hij weet donders goed dat die moslims hechten aan hun boeken. En hij blijft schermen dat het een Duivels boek is, het verboden moet worden met als klap op de vuurpijl het verwerken van teksten tot film. Tot nu toe niets gezien, misschien is het er inderdaad niet eens, maar hij blijft er over roepen.....het hangt als een zwaard van Damocles boven de markt. Ik vind het strikt genomen uitlokking....
Was dat voor of nadat ie in training ging ? Ik heb me laten vertellen dat het nu een animalus grandes is geworden met een verbrandingscyclus waar je U tegen zegt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]hij schijnt met aanstekers te gooien
Wie is Bommels, draagt die ook een Burka ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]hij schijnt met aanstekers te gooien
Versabommie ken je toch wel?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wie is Bommels, draagt die ook een Burka ?
Nope...Bommels is die ongenode gast in de herberg met die grote smoel.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg dat dan eerder.......scheelt mij een hoop werk....quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:51 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik blijf het strikt genomen een paardelul vinden...scheelt een hoop tekst.
Dat zijn toch schoenenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die door die tiener naar buiten werd gesleept voor een pijpbeurt ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope...Bommels is die ongenode gast in de herberg met die grote smoel.
Als dat je opwindt.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die door die tiener naar buiten werd gesleept voor een pijpbeurt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |