De mensen die hier niet reageren maakt het denk ik niet zo veel uit. Als ze het er niet mee eens zijn, weten ze dit topic echt wel te vinden hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:33 schreef RayMania het volgende:
Wat het ook extra lastig maakt is dat hier maar 5-6 mensen actief meereageren. VBL bestaat uit veel meer users, die hier niet reageren. Wat het beste is om te doen is dan niet altijd eenvoudig en er zullen altijd mensen teleurgesteld moeten worden als iets wordt besloten.
Denk het juist wel. In de topics zelf komt het vaak genoeg naar voren als iemand het niet eens is met iets, maar hier wordt eigenlijk alleen door een vaste FB-clan (quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De mensen die hier niet reageren maakt het denk ik niet zo veel uit. Als ze het er niet mee eens zijn, weten ze dit topic echt wel te vinden hoor.
Veel centrale topics zijn maanden of jaren oud. Dan heeft zo'n TT weinig waarde meer. En de TT change hoeft ook niet radicaal te zijn. Een TT van Het Amrabat topic #1 naar Het Amrabat topic #1: Naar PSV is niet erg ingrijpend en zal ook heel weinig/geen mensen tegen het zere been stoten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:35 schreef RayMania het volgende:
En zelf vind ik het persoonlijk niet cool om zomaar TT's te gaan aanpassen van centrale topics die met een bepaalde bedoeling en TT zijn geopend. De één vindt het niet erg als het gebeurt, maar het kan ook voorkomen dat iemand er absoluut niet blij van wordt als zomaar een TT wordt aangepast naar een nieuwsfeit.
Als dat zo is druppelt het vanzelf wel naar FB hoor. Als zelfs jorien dit topic weet te vinden..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Denk het juist wel. In de topics zelf komt het vaak genoeg naar voren als iemand het niet eens is met iets, maar hier wordt eigenlijk alleen door een vaste FB-clan () gereageerd die allemaal het beste voor VBL willen, denk ik.
Subforum VBL Evaluatiequote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:33 schreef RayMania het volgende:
Wat het ook extra lastig maakt is dat hier maar 5-6 mensen actief meereageren. VBL bestaat uit veel meer users, die hier niet reageren. Wat het beste is om te doen is dan niet altijd eenvoudig en er zullen altijd mensen teleurgesteld moeten worden als iets wordt besloten.
ja wat wil je nou, de vraag komt hier naar boven, wij geven onze reactie en vervolgens krijgen we te horen dat alleen wij reagerenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Denk het juist wel. In de topics zelf komt het vaak genoeg naar voren als iemand het niet eens is met iets, maar hier wordt eigenlijk alleen door een vaste FB-clan () gereageerd die allemaal het beste voor VBL willen, denk ik.
Dat is een samenvatting wat hier gezegd is jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:46 schreef RayMania het volgende:
En hoe zouden jullie het vinden als er met een flexibele kijk naar gekeken wordt? Niet elk geval is hetzelfde en dan kan er ook geen vaste regel bestaan rond nieuwstopics. Wat het lastig maakt is dat wij natuurlijk geen 24/7 backup kunnen geven, dus als wij niet online zijn moet VBL gewoon zelf verder reguleren.
De ene keer kan een een TT worden aangepast (De Jong stopt, Luinge stopt), de andere keer kan in het centrale Van Marwijk topic aangegeven worden dat er een apart topic is voor een actueel onderwerp. Het nieuwstopic zou ook weer gesloten kunnen worden als het nieuws voorbij is (http://forum.fok.nl/topic/1101867). VBL moet ook geen regeltjesforum worden, maar moet zo vrij mogelijk zijn. Per geval moet de beste beslissing worden gemaakt die het duidelijkste en overzichtelijkste is.
Niet cool? Jij bent een van de eerste VBL mods die TT's op verzoek aanpast. Andere mods begonnen daar niet eens aan.quote:En zelf vind ik het persoonlijk niet cool om zomaar TT's te gaan aanpassen van centrale topics die met een bepaalde bedoeling en TT zijn geopend
Is een mogelijkheid, maar dan een nieuw topic en alleen de specifieke vraag over nieuwstopics. Over de rest van VBL wil ik graag weer na het voetbalseizoen evalueren, zodat in de zomer (wanneer het rustiger is) alles een beetje toegepast kan worden wat anders moet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Subforum VBL Evaluatie
Heropen die.
Precies en exact. Sommige zaken overstijgen de eenvoud en kunnen best in een apart topic (zolang het discussiewaardig is). Het meerendeel (zie de vb van Luinge, De Jong, vvv'er) kan goed in het, mijn inziens daarvoor bedoelde, (persoons)topic. Daardoor blijft het ook overzichtelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat is een samenvatting wat hier gezegd is ja
Alleen op verzoek van TS, nooit van iemand die graag iets anders wil zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niet cool? Jij bent een van de eerste VBL mods die TT's op verzoek aanpast. Andere mods begonnen daar niet eens aan.
Mijn zegen heb je.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Is een mogelijkheid, maar dan een nieuw topic en alleen de specifieke vraag over nieuwstopics.
Je verwoordt het prima met die vergelijking van voorpaginanieuws. Ik denk dat het zo het beste is door het flexibel te houden. De ene keer misschien met een TT-change, de andere keer met een verwijzing door ons naar een actueel topic, etc. Per geopend nieuwstopic bekijken of het wel écht nieuwswaardig is en of een apart topic wel de moeite waard is. Soms is dat niet gelijk duidelijk (dat had ik bijvoorbeeld bij die shirtdeal), dus dan is het afwachten en kijken waar het topic naartoe gaat.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je moet het eigenlijk vergelijken met wat voorpaginanieuws is bij een krant en waarbij er een discussie uit voortvloeit.
Bondscoachschap, trainer Ajax/PSV/Feyenoord, nieuw competitiesysteem, etc is allemaal apart topicwaardig; maar kleine dingen zoals transfer van Amrabat, trainers van kleinere clubs, geen ingrijpend nieuwsberichten zou ik ook gewoon in het persoons-topic houden.
En of je dat met of zonder TT wijziging doet hangt er ook maar net vanaf of je daarmee de discussie stimuleert of het geen toevoeging heeft.
Naast voorpaginanieuws zijn er nog wel andere ontwikkelingen die best in een apart topic kunnen (bijv. de shirtdeal). Die komen niet op de voorpagina omdat het nog geen nieuws is. Soms is het juist wel interessant het nieuws voor te zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je verwoordt het prima met die vergelijking van voorpaginanieuws. Ik denk dat het zo het beste is door het flexibel te houden. De ene keer misschien met een TT-change, de andere keer met een verwijzing door ons naar een actueel topic, etc. Per geopend nieuwstopic bekijken of het wel écht nieuwswaardig is en of een apart topic wel de moeite waard is. Soms is dat niet gelijk duidelijk (dat had ik bijvoorbeeld bij die shirtdeal), dus dan is het afwachten en kijken waar het topic naartoe gaat.
Een irritante manier van discussieren is geen reden tot een (perm)ban en daarmee kunnen wij de FA's niet overtuigen tot het zetten van een ban. Ik erger me ook dood in discussies zoals in het Cantera topic of in het Huntelaar topic, maar er is niks wat de FOK!policy overschrijdt.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:21 schreef Pritt het volgende:
Hoever zijn jullie met een permban voor DAM? Die jongen begint nu echt vervelend te worden.
Ik kan bijna geen topic openen of zijn geneuzel neemt een gezond topic over.
Yup, heb je gelijk in. Daarom ook het apart beoordelen per nieuwstopic. Twijfels even aanzien (shirtdeal bijv.), duidelijke topic-onwaardige nieuwstopics sluiten en verwijzen naar het centrale topic en topicwaardige nieuwstopics openlaten en in het centrale topic verwijzen naar het topic met het actuele onderwerp. Die drie gevallen heb je zo'n beetje.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 17:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Naast voorpaginanieuws zijn er nog wel andere ontwikkelingen die best in een apart topic kunnen (bijv. de shirtdeal). Die komen niet op de voorpagina omdat het nog geen nieuws is. Soms is het juist wel interessant het nieuws voor te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |