abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57152268
Wat het ook extra lastig maakt is dat hier maar 5-6 mensen actief meereageren. VBL bestaat uit veel meer users, die hier niet reageren. Wat het beste is om te doen is dan niet altijd eenvoudig en er zullen altijd mensen teleurgesteld moeten worden als iets wordt besloten.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57152312
En zelf vind ik het persoonlijk niet cool om zomaar TT's te gaan aanpassen van centrale topics die met een bepaalde bedoeling en TT zijn geopend. De één vindt het niet erg als het gebeurt, maar het kan ook voorkomen dat iemand er absoluut niet blij van wordt als zomaar een TT wordt aangepast naar een nieuwsfeit.
pi_57152313
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:33 schreef RayMania het volgende:
Wat het ook extra lastig maakt is dat hier maar 5-6 mensen actief meereageren. VBL bestaat uit veel meer users, die hier niet reageren. Wat het beste is om te doen is dan niet altijd eenvoudig en er zullen altijd mensen teleurgesteld moeten worden als iets wordt besloten.
De mensen die hier niet reageren maakt het denk ik niet zo veel uit. Als ze het er niet mee eens zijn, weten ze dit topic echt wel te vinden hoor.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_57152316
Gewoon naar mij luisteren, ik vertegenwoordig de meerderheid.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 maart 2008 @ 16:37:09 #155
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57152340
dat sowieso, maarja dat hou je altijd. Je zal nooit iedereen horen. Dat was in dat evaluatietopic ook al zo.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57152363
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:35 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

De mensen die hier niet reageren maakt het denk ik niet zo veel uit. Als ze het er niet mee eens zijn, weten ze dit topic echt wel te vinden hoor.
Denk het juist wel. In de topics zelf komt het vaak genoeg naar voren als iemand het niet eens is met iets, maar hier wordt eigenlijk alleen door een vaste FB-clan ( ) gereageerd die allemaal het beste voor VBL willen, denk ik.
pi_57152365
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:35 schreef RayMania het volgende:
En zelf vind ik het persoonlijk niet cool om zomaar TT's te gaan aanpassen van centrale topics die met een bepaalde bedoeling en TT zijn geopend. De één vindt het niet erg als het gebeurt, maar het kan ook voorkomen dat iemand er absoluut niet blij van wordt als zomaar een TT wordt aangepast naar een nieuwsfeit.
Veel centrale topics zijn maanden of jaren oud. Dan heeft zo'n TT weinig waarde meer. En de TT change hoeft ook niet radicaal te zijn. Een TT van Het Amrabat topic #1 naar Het Amrabat topic #1: Naar PSV is niet erg ingrijpend en zal ook heel weinig/geen mensen tegen het zere been stoten.

Desnoods plaatst de TS in FB een request om de TT terug te veranderen na een week...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_57152386
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:37 schreef RayMania het volgende:

[..]

Denk het juist wel. In de topics zelf komt het vaak genoeg naar voren als iemand het niet eens is met iets, maar hier wordt eigenlijk alleen door een vaste FB-clan ( ) gereageerd die allemaal het beste voor VBL willen, denk ik.
Als dat zo is druppelt het vanzelf wel naar FB hoor. Als zelfs jorien dit topic weet te vinden..
pi_57152451
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:33 schreef RayMania het volgende:
Subforum VBL Evaluatie

Heropen die .
pi_57152508
En hoe zouden jullie het vinden als er met een flexibele kijk naar gekeken wordt? Niet elk geval is hetzelfde en dan kan er ook geen vaste regel bestaan rond nieuwstopics. Wat het lastig maakt is dat wij natuurlijk geen 24/7 backup kunnen geven, dus als wij niet online zijn moet VBL gewoon zelf verder reguleren.

De ene keer kan een een TT worden aangepast (De Jong stopt, Luinge stopt), de andere keer kan in het centrale Van Marwijk topic aangegeven worden dat er een apart topic is voor een actueel onderwerp. Het nieuwstopic zou ook weer gesloten kunnen worden als het nieuws voorbij is (http://forum.fok.nl/topic/1101867). VBL moet ook geen regeltjesforum worden, maar moet zo vrij mogelijk zijn. Per geval moet de beste beslissing worden gemaakt die het duidelijkste en overzichtelijkste is.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 maart 2008 @ 16:46:48 #161
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57152519
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:37 schreef RayMania het volgende:

[..]

ja wat wil je nou, de vraag komt hier naar boven, wij geven onze reactie en vervolgens krijgen we te horen dat alleen wij reageren ja meer kan je hier niet verwachten
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57152585
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:46 schreef RayMania het volgende:
En hoe zouden jullie het vinden als er met een flexibele kijk naar gekeken wordt? Niet elk geval is hetzelfde en dan kan er ook geen vaste regel bestaan rond nieuwstopics. Wat het lastig maakt is dat wij natuurlijk geen 24/7 backup kunnen geven, dus als wij niet online zijn moet VBL gewoon zelf verder reguleren.

De ene keer kan een een TT worden aangepast (De Jong stopt, Luinge stopt), de andere keer kan in het centrale Van Marwijk topic aangegeven worden dat er een apart topic is voor een actueel onderwerp. Het nieuwstopic zou ook weer gesloten kunnen worden als het nieuws voorbij is (http://forum.fok.nl/topic/1101867). VBL moet ook geen regeltjesforum worden, maar moet zo vrij mogelijk zijn. Per geval moet de beste beslissing worden gemaakt die het duidelijkste en overzichtelijkste is.
Dat is een samenvatting wat hier gezegd is ja
pi_57152592
quote:
En zelf vind ik het persoonlijk niet cool om zomaar TT's te gaan aanpassen van centrale topics die met een bepaalde bedoeling en TT zijn geopend
Niet cool? Jij bent een van de eerste VBL mods die TT's op verzoek aanpast. Andere mods begonnen daar niet eens aan.
pi_57152638
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Subforum VBL Evaluatie

Heropen die .
Is een mogelijkheid, maar dan een nieuw topic en alleen de specifieke vraag over nieuwstopics. Over de rest van VBL wil ik graag weer na het voetbalseizoen evalueren, zodat in de zomer (wanneer het rustiger is) alles een beetje toegepast kan worden wat anders moet.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:56:00 #165
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57152678
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:50 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat is een samenvatting wat hier gezegd is ja
Precies en exact. Sommige zaken overstijgen de eenvoud en kunnen best in een apart topic (zolang het discussiewaardig is). Het meerendeel (zie de vb van Luinge, De Jong, vvv'er) kan goed in het, mijn inziens daarvoor bedoelde, (persoons)topic. Daardoor blijft het ook overzichtelijk.
pi_57152686
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:50 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Niet cool? Jij bent een van de eerste VBL mods die TT's op verzoek aanpast. Andere mods begonnen daar niet eens aan.
Alleen op verzoek van TS, nooit van iemand die graag iets anders wil zien.

Of als de TT provocerend oid bedoeld is natuurlijk. Dat is een modbeslissing.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 16:57:57 #167
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57152709
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 16:53 schreef RayMania het volgende:

[..]

Is een mogelijkheid, maar dan een nieuw topic en alleen de specifieke vraag over nieuwstopics.
Mijn zegen heb je.
pi_57152837
Je moet het eigenlijk vergelijken met wat voorpaginanieuws is bij een krant en waarbij er een discussie uit voortvloeit.

Bondscoachschap, trainer Ajax/PSV/Feyenoord, nieuw competitiesysteem, etc is allemaal apart topicwaardig; maar kleine dingen zoals transfer van Amrabat, trainers van kleinere clubs, geen ingrijpend nieuwsberichten zou ik ook gewoon in het persoons-topic houden.

En of je dat met of zonder TT wijziging doet hangt er ook maar net vanaf of je daarmee de discussie stimuleert of het geen toevoeging heeft.
pi_57152968
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je moet het eigenlijk vergelijken met wat voorpaginanieuws is bij een krant en waarbij er een discussie uit voortvloeit.

Bondscoachschap, trainer Ajax/PSV/Feyenoord, nieuw competitiesysteem, etc is allemaal apart topicwaardig; maar kleine dingen zoals transfer van Amrabat, trainers van kleinere clubs, geen ingrijpend nieuwsberichten zou ik ook gewoon in het persoons-topic houden.

En of je dat met of zonder TT wijziging doet hangt er ook maar net vanaf of je daarmee de discussie stimuleert of het geen toevoeging heeft.
Je verwoordt het prima met die vergelijking van voorpaginanieuws. Ik denk dat het zo het beste is door het flexibel te houden. De ene keer misschien met een TT-change, de andere keer met een verwijzing door ons naar een actueel topic, etc. Per geopend nieuwstopic bekijken of het wel écht nieuwswaardig is en of een apart topic wel de moeite waard is. Soms is dat niet gelijk duidelijk (dat had ik bijvoorbeeld bij die shirtdeal), dus dan is het afwachten en kijken waar het topic naartoe gaat.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:21:40 #170
148059 Pritt
Atheïst
pi_57153097
Hoever zijn jullie met een permban voor DAM? Die jongen begint nu echt vervelend te worden.
Ik kan bijna geen topic openen of zijn geneuzel neemt een gezond topic over.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:28:35 #171
176521 Grulez
rasgroninger
pi_57153232
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:13 schreef RayMania het volgende:

[..]

Je verwoordt het prima met die vergelijking van voorpaginanieuws. Ik denk dat het zo het beste is door het flexibel te houden. De ene keer misschien met een TT-change, de andere keer met een verwijzing door ons naar een actueel topic, etc. Per geopend nieuwstopic bekijken of het wel écht nieuwswaardig is en of een apart topic wel de moeite waard is. Soms is dat niet gelijk duidelijk (dat had ik bijvoorbeeld bij die shirtdeal), dus dan is het afwachten en kijken waar het topic naartoe gaat.
Naast voorpaginanieuws zijn er nog wel andere ontwikkelingen die best in een apart topic kunnen (bijv. de shirtdeal). Die komen niet op de voorpagina omdat het nog geen nieuws is. Soms is het juist wel interessant het nieuws voor te zijn.
pi_57153282
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:21 schreef Pritt het volgende:
Hoever zijn jullie met een permban voor DAM? Die jongen begint nu echt vervelend te worden.
Ik kan bijna geen topic openen of zijn geneuzel neemt een gezond topic over.
Een irritante manier van discussieren is geen reden tot een (perm)ban en daarmee kunnen wij de FA's niet overtuigen tot het zetten van een ban. Ik erger me ook dood in discussies zoals in het Cantera topic of in het Huntelaar topic, maar er is niks wat de FOK!policy overschrijdt.

Trollen, sfeerverziekende posts etc is wat anders, maar dat heb ik DAM sinds zijn terugkeer vorige maand niet meer zien doen. Maar als jij voorbeelden hebt, horen we het graag .
pi_57153353
Nee inderdaad zijn post zijn erg sfeerbevorderend.
pi_57153365
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 17:28 schreef Grulez het volgende:

[..]

Naast voorpaginanieuws zijn er nog wel andere ontwikkelingen die best in een apart topic kunnen (bijv. de shirtdeal). Die komen niet op de voorpagina omdat het nog geen nieuws is. Soms is het juist wel interessant het nieuws voor te zijn.
Yup, heb je gelijk in. Daarom ook het apart beoordelen per nieuwstopic. Twijfels even aanzien (shirtdeal bijv.), duidelijke topic-onwaardige nieuwstopics sluiten en verwijzen naar het centrale topic en topicwaardige nieuwstopics openlaten en in het centrale topic verwijzen naar het topic met het actuele onderwerp. Die drie gevallen heb je zo'n beetje.

Zo hou je denk ik duidelijkheid, flexibiliteit en er is/zijn geen standaard regel(s) binnen VBL.
  dinsdag 4 maart 2008 @ 17:37:52 #175
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57153369
Je weet zelf ook hoe irritant het is. Eigenlijk zou een FA even een willekeurig topic moeten doorlezen tussen bijvoorbeeld jou en DAM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')