Pourquoi?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat helemaal maar Kattevriend. En venom is wat ziekig volgens mij, misschien komt hij straks nog buurten.
Achja, mods zien natuurlijk het liefst een braaf kleuterklasje.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Omdat ik niet zo van discutabele posts hou.
en die n had ik expres weggelaten, is meer spreektaalachtig bedoeld
Af en toe doe je in ieder geval wel je best...quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Achja, mods zien natuurlijk het liefst een braaf kleuterklasje.
Live with it, zal nog wel meer worden de komende tijd.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Pfff, kom op met dat EK forum. Kunnen dit soort niks toevoegende opsomtopics weg:
Hoe moet de EK slectie eruit zien?
Dat gold vroeger ook voor FB-topics.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Er waren bepaalde standaarden waaraan een topic moest voldoen.
heb zat politeman/schoolmeester gespeeld hier, hoort er een beetje bij hier imho. Af en toe is het net een crechequote:Op donderdag 28 februari 2008 19:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Neuh, hier kon ik me wel in vinden:
[..]
Ik ben een mod, geen schoolmeester of agent ofzo. Zelfregulering blijkt weer ver te zoeken.
er was ten tijde van het vroige grote toernooi zo'n mooie reeks per land over de selecties, volgens mij van de hand van MM. Misschien is dat wat om weer op te starten.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Live with it, zal nog wel meer worden de komende tijd.
Dat is waar, hoop is de wens van de gedachte in dezen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb zat politeman/schoolmeester gespeeld hier, hoort er een beetje bij hier imho. Af en toe is het net een creche
Dat lijkt me ook zeker voor herhaling vatbaar over een paar maandenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er was ten tijde van het vroige grote toernooi zo'n mooie reeks per land over de selecties, volgens mij van de hand van MM. Misschien is dat wat om weer op te starten.
destijds startte dat ook in februari zie ikquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook zeker voor herhaling vatbaar over een paar maanden
Vind ook jammer dat pas zo laat komt.quote:Op donderdag 28 februari 2008 22:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Pfff, kom op met dat EK forum. Kunnen dit soort niks toevoegende opsomtopics weg:
Hoe moet de EK selectie van Oranje er uitzien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |