Ik heb stage gelopen in berlijn! wereldstad!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:21 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Frankfurt, Hannover, Berlijn of Munchen dan. De rest spreekt mij absoluut niet aan.
Mijn voorkeur gaat absoluut uit naar Frankfurt. Die hebben ook een mooie skyline meen ik me te herinneren.
frikandelquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:25 schreef Goover het volgende:
Ik kan wel een leuk nieuw lunch spelletje verzinnen.
Hier hebben we elke week op vrijdag wat 'extra's' bij de lunch. Julie mogen wel raden wat het is!
Vorige week:
Kroketten
Week daar voor:
Turkse Pizza
Deze week:
.........
Het is warm en kan tussen een broodje. Ik ga het nu eten, succes!
stommerd dat ik ben...!quote:
je geef het tenminste wel toequote:
Denk het ook. Maar kan ook een gebakken ei, kaassouffle of ehhhh vlees zijnquote:
Ach, ik ook.quote:
dus ik hoef me niet zo heeeeel erg schuldig te voelen?quote:
Nee hoor. Als ik al die kant op ga, is dat pas volgend jaar, dus ik heb ook niet zo veel haast.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dus ik hoef me niet zo heeeeel erg schuldig te voelen?
Frikandel kan niet anders!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Denk het ook. Maar kan ook een gebakken ei, kaassouffle of ehhhh vlees zijnhahaha nee is denk ik ook frikadel...
Bij ons is het op donderdag altijd visdagGaat het lekker stinken = klachten van bedrijven in zelfde kantoor...
aaah ooooh pffff gelukkig maar! kopje koffie om het goed te maken?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik al die kant op ga, is dat pas volgend jaar, dus ik heb ook niet zo veel haast.
Ik ben een eerlijke jongenquote:
Op een van mijn vorige stage had ik dat dus ook.. Was meestal op woensdagquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Denk het ook. Maar kan ook een gebakken ei, kaassouffle of ehhhh vlees zijnhahaha nee is denk ik ook frikadel...
Bij ons is het op donderdag altijd visdagGaat het lekker stinken = klachten van bedrijven in zelfde kantoor...
Ja, gelijk even doen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:35 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
aaah ooooh pffff gelukkig maar! kopje koffie om het goed te maken?
Fika !quote:
het koffiezet apparaat staat te pruttelen, als je nu weg gaat op je fiets uit NL dan heb ik overmorgen nieuwe koffie gezet!quote:
Kom ook langs, ik heb wat DE koffie hier!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Fika !
Als ze nou verdomme eens lekkere koffie hebben hierzo..
De Senseo hier is sneller. Tegen de tijd dat jij je eerst koffie drinkt, heb ik mijn koffie al lang op.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het koffiezet apparaat staat te pruttelen, als je nu weg gaat op je fiets uit NL dan heb ik overmorgen nieuwe koffie gezet!
hot dogs... anders weet ik nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:53 schreef Goover het volgende:
Geen frikandel! Komt wel in de buurt... (nu moet het simpel zijn!)
sorry ben jij nou senseo met koffie aan hetvergelijken?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
De Senseo hier is sneller. Tegen de tijd dat jij je eerst koffie drinkt, heb ik mijn koffie al lang op.
1400km fietsen in 2 dagen..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het koffiezet apparaat staat te pruttelen, als je nu weg gaat op je fiets uit NL dan heb ik overmorgen nieuwe koffie gezet!
Ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
sorry ben jij nou senseo met koffie aan hetvergelijken?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
1400km fietsen in 2 dagen..Dan ga ik nu al vast mijn doping spuit halen.. want als profwielrenners al moeite hebben met de Tour de France, dan red ik het helemaal niet
ik vind senseo niet zo lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |