Vraag is volgens mij goed beantwoord door de restquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen
Iemand trouwens een idee hoe ik dit moet aanpakken
plagiaat of niet?
Gewoon bron vermeldenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen
Iemand trouwens een idee hoe ik dit moet aanpakken
plagiaat of niet?
Ja, ik zag hetquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vraag is volgens mij goed beantwoord door de rest![]()
Trouwens: Bijna weekend
Inholland heeft nu een nieuwe plagiaat systeem aangeschaft.. dat gaan ze dus ook gebruiken voor je scriptiequote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:35 schreef Goover het volgende:
[..]
Gewoon bron vermelden
Bij ons op school hebben ze schijt aan plagiaat. Komen wij aan met een lap tekst van een studie genoot en een lap tekst van iemand uit een jaar boven ons. Het was exact het zelfde, behalve dat het een klein beetje herschreven was. Zelfde volgorde, zelfde zinnen, zelfde informatie. Maar toch vonden ze dat niet genoeg om hem op zijn flikker te geven
Gielquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:37 schreef Goover het volgende:
Ohwja, Goedemorgen allemaal!
Het is vrijdag! En mag ik nog een keer?Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach!
Want wie vrolijk is in de morgen
Die lacht de hele dag
Ja die lacht de hele dag
Wat is er mis met meneer Beelen?quote:
Vergeet de befaamde lunchpoll nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:10 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat is er mis met meneer Beelen?
Dat liedje heb ik een periode elke dag gepost hierWeet je dat nog?
kloptquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:15 schreef Yesse het volgende:
Is dat plagiaat systeem misschien Ephorus?
De lunch poll is al legendarisch!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Vergeet de befaamde lunchpoll nietIk vind Beelen maar een irritante ventje.. Voor de rest vind ik 3FM een prettige zender.. Staat ook vaak in de auto aan..
Hebben wij ook.... Werkt volgens mij gewoon zo van: zin komt overeen met iets anders.. (bijvoorbeeld: ik eet kip staat in 2 werken = plagiaat) dus heeft echt begeleiding van leraren nodig... Maar je kan niet meer iets helemaal overnemen dus. Maar beter dat dan een lerares die het zelf nakijkt, wij hebben 1 keer gehad dat een heel jaar voor 3 kwart een vak niet heeft gehaald door plagiaat. (heel onduidelijk dat dit in dit geval niet mocht) uiteindelijk haalde ik het wel maar kreeg toch commentaar dat ik een "twijfel-geval" was. Ik had volgens haar 'te netjes' geschreven.. Dus het was te journalistiek...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:22 schreef PieterBas het volgende:
klopt. De school doet er heel interessant over, maar er zijn al een aantal klagen binnengekomen, dat mensen onjuist werden beschuldigd van plagiaat.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Goedemorgen.
Yepquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heerlijk geslapen. Uitslapen is fijn.
Lekker vroeg opgestaan voor stage?
Dat had ik gisteren. Althans ik gok dat het tussen 2:00 en 6:00 was, ik heb niet gekeken. Liep er wat tuig door de straat tr schreeuwen, altijd leuk de woensdag in een schoolvakantie, als de kutdisco een 'schoolparty' organiseert.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep.. Werd om 5 uur wakker.. kon ik toch nog 1,5 uur slapen.
Om half 7 ging mn wekker maar ik wilde niet :p heb mezelf er uit moeten slepen.... Maar ik zit hier en nu valt het wel weer mee.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Yep.. Werd om 5 uur wakker.. kon ik toch nog 1,5 uur slapen.
Vond jij die schoolparty's vroeger niet leuk danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren. Althans ik gok dat het tussen 2:00 en 6:00 was, ik heb niet gekeken. Liep er wat tuig door de straat tr schreeuwen, altijd leuk de woensdag in een schoolvakantie, als de kutdisco een 'schoolparty' organiseert.
Ik ben er 1 keer geweest en nee, ik vond het niet leuk. Als je als 15-jarige vooral Metallica, Sepultura en Slayer luistert, dan heb je daar niet zo veel te zoeken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vond jij die schoolparty's vroeger niet leuk dan
Wij hadden voor die muziek speciale feestenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer geweest en nee, ik vond het niet leuk. Als je als 15-jarige vooral Metallica, Sepultura en Slayer luistert, dan heb je daar niet zo veel te zoeken.
Wij hebben een jongerencentrum. Daar draaiden ze die muziek in het café en er traden regelmatig bands op. Helaas gaat het 1-04-08 tegen de vlakte, jeugdsentiment, ook al stelt het al een tijdje niet veel meer voor.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij hadden voor die muziek speciale feestenInclusief eigen 'schoolbands'
Dat hadden wij ook een keer... maar niet veel konden de rammstein-coverband waarderen..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:18 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij hadden voor die muziek speciale feestenInclusief eigen 'schoolbands'
waar is de vega maaltijdquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:32 schreef Goover het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dacht toch dat het er meer dan 12 waren, maar ik heb ook niet van elke poll een foto gemaakt en de polls deed ik ook alleen maar de laatste paar weken van mijn stage geloof ik.
Vega Maaltijdquote:
Die poll moet terugquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:33 schreef PieterBas het volgende:
Daar keken mensen 's-morgens al naar uit en 's-avonds de foto van de (warme) lunch
Ik krijg er honger van.. nou ja over 3 minuten heb ik lunchpauzequote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:43 schreef Mike.Strutter het volgende:
Zag er altijd goed uit dat eten. Nu moet ik er ook weer voor naar de stad gaan.
Deze is vega:quote:
Ja, dat eten moet ook terug. Was altijd wel relax, goedkoop warm eten, en meestal nog goed te doen ookquote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik krijg er honger van.. nou ja over 3 30 minuten heb ik lunchpauze
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij lijkt het wel wat, een leuke Duitse stad voor een half jaartje.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:19 schreef Mike.Strutter het volgende:
Duitsland lijkt me nu ook niet echt ideaal.
Frankfurt, Hannover, Berlijn of Munchen dan. De rest spreekt mij absoluut niet aan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel wat, een leuke Duitse stad voor een half jaartje.
Ik zat ook in Zwedenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zweden trouwens ook wel. Daarom heb ik Kuno ooit een PM gestuurd, maar helaas nooit antwoord mogen ontvangen.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zweden trouwens ook wel. Daarom heb ik Kuno ooit een PM gestuurd, maar helaas nooit antwoord mogen ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |