Erg leuk , beetje oorlog voeren, handelen. En FOK kan natuurlijk altijd nieuwe leden gebruiken.quote:
Fuck dan is er toch wat verandert sinds ik er weg benquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:54 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
En wij hebben ongeveer elke 6 weken een jihad
Zondequote:Op donderdag 28 februari 2008 15:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Met Jihad bedoel ik dus een Jihaddreging hé, meestal loopt het met een sisser af
Waarvan maar eentje echt iets te bieden had...quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:28 schreef DiviFilius het volgende:
300 dagen / 6 oorlogen = een oorlog iedere 50 dagen.
Enkel de unjust war was er een die echt wat voorstelde (al was die ook te snel voorbij). Peace was leuk maar net als die andere oorlogen tegen een veel zwakkere tegenstander, das geen fatsoenlijke jihadquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:28 schreef DiviFilius het volgende:
300 dagen / 6 oorlogen = een oorlog iedere 50 dagen.
Wie?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:10 schreef Mike het volgende:
FOK is vannacht de 4M gepasseerd en Amicus is weer terug in ons midden!
Wel spannend die sanctionrace met onze protector Farkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:10 schreef Mike het volgende:
FOK is vannacht de 4M gepasseerd en Amicus is weer terug in ons midden!
Dat was juist de mop lieverd!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:02 schreef TheThirdMark het volgende:
De TT maakt enkel reclame voor andere Allianties.
Doel je daarmee ook op mijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:11 schreef Document1 het volgende:
Ik moet zeggen dat de houding van sommige ex alliantie leden in dit topic me een beetje tegen valt
Welkom.quote:
haha, ik kijk me scheel op al die optiesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:06 schreef Mike het volgende:
[..]
Welkom.
Nou nog ff kijken zeker hoe het allemaal werkt?
Wow, daar wil ik zelfs m'n tech wel voor verkopen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
tech verkopen? Ik bied 3Mvoor 10 tech![]()
100 natuurlijkquote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Wow, daar wil ik zelfs m'n tech wel voor verkopen.
Ik hou van FOK! Maar FOK houdt niet van mijquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:11 schreef Document1 het volgende:
Ik moet zeggen dat de houding van sommige ex alliantie leden in dit topic me een beetje tegen valt
Daar snap ik nou helemaal niets van. Hoe kan FOK in hemelsnaam nou niet houden van zo'n volgzaam, makkelijk en trouw type zoals jij?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:25 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ik hou van FOK! Maar FOK houdt niet van mij![]()
![]()
Volgzaam ben ik zeker niet. Makkelijk kan ik zijn. Trouw ben ik in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:50 schreef Emimich het volgende:
[..]
Daar snap ik nou helemaal niets van. Hoe kan FOK in hemelsnaam nou niet houden van zo'n volgzaam, makkelijk en trouw type zoals jij?
Heul wel!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 15:25 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Ik hou van FOK! Maar FOK houdt niet van mij![]()
![]()
Je hebt een 'e' gemistquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:16 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Heul wel!![]()
Hoewel ik ook wel zin heb om je te nuken stiekum...![]()
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:23 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Met jou in discussie gaan is zinloos. Ik refereer naar de onderstaande quote, om mijn eerste punt te verduidelijken.
[..]
Dit is niets meer dan een keiharde leugen. Jij hebt geen idee wat er binnen onze alliance gebeurd, en je bent bovendien een vriendje van El Jammos. Met de quote hierboven belicht je het verhaal dan ook van een debiele kant (die van de afgewezen wannabe-FOK'er), teneinde FOK zwart te maken.
Mijn punt: post meer van dit soort ongefundeerde, provocerende crap, en ik stamp je nation kapot.
Huh? hoezo? Ik nie snap nie?quote:
Oh bedoelde je nuken? Ik dacht iets anders. Jij wilt je vriendje Ruiseart toch niet aanvallen?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:41 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Huh? hoezo? Ik nie snap nie?![]()
Je zit trouwens nog net in mn aanvalsrange zie ik...
Nu de OP nog.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:41 schreef Ruiseart het volgende:
Vond 't gewoon een grappige quote.![]()
Maar omdat jij het bent, en je anders misschien mijn nation kapot zal stampen:
[..]
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik lach me dood als rel jammos zich weer eens aanmeld
hoe krom is die zin die je net typte wel nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:20 schreef Ruiseart het volgende:
Hey Freek, ik stuur je even een ingame berichtje met een log van Freek op irc, kun je lachen
Ja, is beide best aardig.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:41 schreef most_wanted het volgende:
2 dagen geleden begonnen, nu al benadert door TOP voor een trading circle. Ik geloof dat ik goede resources heb ofzo. :p Kan iemand dat bevestigen? Ik heb Iron en Water. Water schijnt toch wel goed te zijn ofzo?
Ik heb zo'n spijt dat ik te lui was om smileys bij mijn post te zetten. Was zoooo sarcastisch bedoelt en ging er van uit dat iedereen dat hier wel zou snappen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:24 schreef Ruiseart het volgende:
Amicus![]()
[..]
Dat was juist de mop lieverd!
Geloof me, vroeg op laat ben je 1 van ons, een Fok!-Jihad strijderquote:Op maandag 3 maart 2008 00:17 schreef luminary het volgende:
Ik voel me wel een beetje geronseld voor oorlogshandelingen.
Maar het spelletje lijkt me hoe-dan-ook best interessant!
wazatte?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dat cyberairlines is ook een gaar spel
Yup; dr zijn heul geen lekkere techraidslachtoffers meer beschikbaar in GPA....quote:Op zondag 9 maart 2008 13:23 schreef Webcrowler het volgende:
Ook ff een TVP..
Die war mag nu trouwens wel eens afgelopen zijn hoor... Heeft lang genoeg geduurd nu...
Arme GPA, lolquote:Op zondag 9 maart 2008 16:51 schreef TheThirdMark het volgende:
Heb 2 doelen. 1met 500tech de ander met 1800 tech.
Gelul dus dat er geen doelen zijn. dik 70% van de naties heeft maar 2 sloten vrij.
Maar het zal idd wel zo zijn er in sommige regionen weinig tot geen targets zijn.
Nul heb ik er. Die &*%$#@ hippies zitten bijna allemaal in peace mode...quote:Op zondag 9 maart 2008 16:51 schreef TheThirdMark het volgende:
Heb 2 doelen. 1met 500tech de ander met 1800 tech.
Gelul dus dat er geen doelen zijn. dik 70% van de naties heeft maar 2 sloten vrij.
Maar het zal idd wel zo zijn er in sommige regionen weinig tot geen targets zijn.
Korte uitleg. Mooi kloten ditquote:Je suis deleted. Just logged on and I could read messages and saw big fat letters "Create Nation". Which is odd since I had one already. It especially odd since if I did something so bad to get deleted why can I create a new one? Just doesn't make sense.
All attempts to get it reinstated are probably futile. Nonetheless I've started a thread on the CN forum. Knowing the admins they won't bulge.
This kinda sucks. It puts a bomb under the entire sled program, waraid and so much more. Kinda puts us back a months. Which is my fault, that sucks the most.
*Appeal denied already*
Ik mag hopen dat Shakes een fatsoenlijke reden krijgt voor het deleten van zijn natie. Hoewel, dat zou nog wel eens lastig kunnen worden met die gestapo mods daarquote:
Link naar CN Forum?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:50 schreef Mike het volgende:
Het is echt belachelijk dat Shakes om deze reden gedelete is.
http://www.cybernations.n(...)?Alliance=CN%20Staffquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
laten we een Jihad beginnen tegen de CN Admins.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:41 schreef Terecht het volgende:
[..]
http://www.cybernations.n(...)?Alliance=CN%20Staff
Geil techraid target
Je bedoelt een audit?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wanneer zijn er weer sanction days?
.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:15 schreef Lekiamh het volgende:
Atlantis is ontbonden, dit betekent weer een plekje vrij in de sanction race.
Ja Freek en avenger zijn hem aan het aanvallenquote:Op maandag 17 maart 2008 23:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
huh?
rell jammos ZI?
heb ik wat gemist?
Goed nieuws voor FOKquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:06 schreef amicus_curiae het volgende:
Mike is de nieuwe president!
Ik heersquote:3/18/2008
4/17/2008 An unexpected drop in the price of oil per barrel has surprised your nation. Should you take action? Option selected. See Current Response. Option 2: Buy surplus oil and release it directly to the public. Population happiness +3
3/8/2008
4/7/2008 Your nation's crop output has recently surged. Option selected. See Current Response. Option 1: Destroy the crops in order to keep from flooding the market. Population happiness -2, Citizen income +$10.00
3/3/2008
4/2/2008 An unexpected drop in the price of oil per barrel has surprised your nation. Should you take action? Option selected. See Current Response. Option 2: Buy surplus oil and release it directly to the public. Population happiness +3
3/1/2008
3/31/2008 A widespread viral infection has spread among your populace. Should you take action? Option selected. See Current Response. Option 2: Send in soldiers to every community within your nation to contain the outbreak. Population happiness -3
2/27/2008
3/28/2008 Recently a cure for the flu has been found within your nation. There is a limited amount of vaccinations to go around. Option selected. See Current Response. Option 2: Keep the cure secret and only vaccinate your citizens. Citizen count +15%
Wowquote:
quote:Sneeuwvlokcity is a small, under developed, and young nation at 23 days old with citizens primarily of Dutch ethnicity whose religion is Christianity. It is a backwards nation when it comes to technology and many refer to it unkindly as a 'Third World Nation'. Its citizens enjoy freedom from high taxation and as a result tend to earn more money. The citizens of Sneeuwvlokcity work diligently to produce Furs and Silver as tradable resources for their nation. The government has no definite position on foreign affairs at this time. When it comes to nuclear weapons Sneeuwvlokcity has no definite position and is therefore considered opposed to them. Sneeuwvlokcity has no definite position on drug use in the country at this time. Sneeuwvlokcity has no definite position on domestic issues concerning government protests in the country at this time. It has no definite position on new immigration. Sneeuwvlokcity has no definite position on free speech. Sneeuwvlokcity has no definite foreign aid at this time. Sneeuwvlokcity has no definite position on trade relations.
Dus.quote:Your population density of 7.31 population per mile is at a good level at this time. Your military of 80 (86) soldiers is considered adequate strength for the size of Sneeuwvlokcity. The infrastructure of Sneeuwvlokcity is adequate at the time with a level of 30.00.
Oh, shit. Zij het nou net zo dat ik vanochtend per ongeluk heel die inbox leeg heb gegooid.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:27 schreef Mike het volgende:
Tech deals...dat is de manier om veel geld te verdienen. Als je je hebt aangemeld op ons forum, staat er in je welkomstboodschap een link naar de tech deals.
Die boodschap staat in je aanmeldtopic.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:30 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Oh, shit. Zij het nou net zo dat ik vanochtend per ongeluk heel die inbox leeg heb gegooid.
Delete die boodschappen even svp (zowel in jouw bericht als in mijn quote). Ik spreek voor m'n beurt en deze plannen mogen alleen binnen het Alliance Forum blijven.quote:Op zondag 23 maart 2008 12:31 schreef Sneeuwvlok het volgende:
-edit-
sorry, ik moest poepen na een bezoekje te hebben gebracht bij de straatmadeliefjes in Terechtistanquote:Op maandag 24 maart 2008 14:11 schreef Terecht het volgende:
Wat is er gebeurd met environment? Ik heb opeens minder blije onderdanen merk ik.
Ik dacht al, 2 girls 1 cup bleef op de één of andere manier de hele tijd in mijn hoofd spoken.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
sorry, ik moest poepen na een bezoekje te hebben gebracht bij de straatmadeliefjes in Terechtistan
quote:Deodingerium (Deodinges) - You cannot declare war on this nation because they are not within your range of nations to declare war on. View your My Ranking screen to find nations within your range.
5500 will do.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:18 schreef du_ke het volgende:
Weten jullie zo nog een linkje naar een goede infra jump calculator? (er was toen zo'n excelsheet meen ik) moet binnenkort maar eens over de 5000 grens heen.
Die donation is een grapquote:Op maandag 24 maart 2008 14:26 schreef du_ke het volgende:
Oh gaat een makkie worden. Die cash heb ik nu al. Al gaat er wat af voor een donatiedeal en ik moet shakes wat toestoppen. 1 april gaat modderschuit de hoogte in.
Nee ik wil ook wel eens zien hoe zo'n donatie werkt en de deal was niet onaardigquote:
Een bug is uit het spel gehaald. Eerst haalden borderwalls ook Global radiation weg. Nu niet meer.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:11 schreef Terecht het volgende:
Wat is er gebeurd met environment? Ik heb opeens minder blije onderdanen merk ik.
Je bent gebanned wegens plaatsen van tubgirls en lemonparty'squote:Op woensdag 2 april 2008 11:28 schreef TheThirdMark het volgende:
FokAlliantieForum ligt er 100% uit?
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je bent gebanned wegens plaatsen van tubgirls en lemonparty's
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:23 schreef Frrreek het volgende:
Mijn punt: post meer van dit soort ongefundeerde, provocerende crap, en ik stamp je nation kapot.
Ik ben er nog steeds gebanned voor het niet altijd superlief zijnquote:Op woensdag 2 april 2008 11:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je bent gebanned wegens plaatsen van tubgirls en lemonparty's
Mijn punt: post meer van dit soort ongefundeerde, provocerende crap, en ik stamp je nation kapot.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik heb de neiging om naar TGE over te stappen
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
wat ik ook kies (en volgens mij heb ik ze allemaal geprobeerd) dit blijft 'ie zeggen...quote:Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire a Far Eastern philosophical religion emphasizing love for humanity, high value given to learning and to devotion to family and ancestors, peace, justice, and respect for traditional culture
Confucianismquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:06 schreef BrandX het volgende:
kan iemand me ajb ff helpen
Ik probeer er nu al een tijdje achter te komen welke religion mijn volkje wil, maar kom er maar niet achter...
dit wordt gezegd:
[..]
wat ik ook kies (en volgens mij heb ik ze allemaal geprobeerd) dit blijft 'ie zeggen...
Anyone?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:47 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat is dan 50 tech aub, wilt u nu afrekenen of in termijnen betalen?
Ik doe weinig anders, ik loop ook nog een beetje met mijn leger te klooien. Tech mag je houden heur, dit was een gratis consultquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:52 schreef BrandX het volgende:
[..]hoewel ik mijn landje al een tijdje heb, doe ik eigenlijk niets anders dan elke dag taxes innen, bills payen en infra kopen
voor de rest moet ik me er nog (steeds) helemaal in verdiepen. Geen idee hoe ik je tech moet geven, oh en heb zelf slechts 65 tech
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik doe weinig anders, ik loop ook nog een beetje met mijn leger te klooien. Tech mag je houden heur, dit was een gratis consult.
Leuke slachtoffers zijn echter moeilijk te vinden op mijn grootte....quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:33 schreef du_ke het volgende:
Ja je hebt geen kloot aan al die infra als je het niet kapot kan laten schieten.
same here (UPCquote:Op zondag 6 april 2008 12:43 schreef TheThirdMark het volgende:
Zoiets dacht ik al.
Alle andere sites laden zonder een probleem. Maar CN klapt er gewoon in 1x uit.
Je verwacht dat we dan nog bestaan?quote:
Ik weet het, iedere dag onder jouw leiderschap is een groot gevaar voor de stabiliteit van FOK, maar ik heb stiekem nog wel een beetje vertrouwen.quote:
Waarmee heeft hij dat vertrouwen dan verdient?quote:Op maandag 14 april 2008 07:16 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ik weet het, iedere dag onder jouw leiderschap is een groot gevaar voor de stabiliteit van FOK, maar ik heb stiekem nog wel een beetje vertrouwen.
Met de keuze van een zeer bekwame Minister van Binnenlandse Zakenquote:Op maandag 14 april 2008 08:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Waarmee heeft hij dat vertrouwen dan verdient?
Tofquote:Op dinsdag 15 april 2008 07:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Misschien Finnish Cooperation Organization?
Ze zijn niet heel groot (140man ofzo) maar laten alleen Fins sprekende/schrijvende/lezende mensen toe.
Vergeten dat ik ook in MC zit?quote:
Wat denk je dat het grote nieuws is?quote:Op donderdag 17 april 2008 01:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wij hebben Maartje.
Maartje gaat helemaal nergens heenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:55 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Wat denk je dat het grote nieuws is?
Oeh; da's binnenkort hier ook zo. Nog 19 daagjes wachten. Hoe groot is die happiness bonus dan ook al weer?quote:
quote:Op zaterdag 19 april 2008 17:49 schreef du_ke het volgende:
Ja dat was best aardig maar ik had de dag daarvoor al gecollect dus echt opschieten deed het niet
Zo saai bij FOK?quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:22 schreef DiviFilius het volgende:
Ik wacht nog steeds op het spannende nieuws van MC
Zo spannend is het ook weer niet.quote:Op dinsdag 22 april 2008 21:22 schreef DiviFilius het volgende:
Ik wacht nog steeds op het spannende nieuws van MC
Ik stamp je nation kapodt!quote:Op woensdag 23 april 2008 10:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zo spannend is het ook weer niet.
Nog effe geduld
Duurt wel lang zeg...quote:Op woensdag 23 april 2008 10:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zo spannend is het ook weer niet.
Nog effe geduld
Ikke lekker wé-hel!!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik kan nie inloggen op de alliance site
Geen ONZ mod meerquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:08 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik kan nie inloggen op de alliance site
Dat kan ik beter aan jou vragen. Jullie zouden toch met groot nieuws komen?quote:
Tsja... zou een merger plaatsvinden, geen idee waarom dat niet is doorgegaan.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:03 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen. Jullie zouden toch met groot nieuws komen?
Wij vieren FOK verjaardagen zoals Fok Forum onderhouden wordt. Zo eens in de 2 tot 3 jaarquote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:49 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Tsja... zou een merger plaatsvinden, geen idee waarom dat niet is doorgegaan.
Morgen FOK jarig btw en ik heb géén gelijk gekregen (had gezegd dat FOK sanctioned zou zijn bij eerste verjaardag)
Wh0t? Jullie gaan ons niet trakteren op een NoV-vrij Planet Bob?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:55 schreef TheThirdMark het volgende:
Wij vieren FOK verjaardagen zoals Fok Forum onderhouden wordt. Zo eens in de 2 tot 3 jaar![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:01 schreef Sargon het volgende:
mensen nog intresse voor een fok alliantie, ik heb gewoon fok ingevuld en volgens mij kan je zo onofficieel samenwerken?
Met wie zouden jullie mergen dan?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 22:49 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Tsja... zou een merger plaatsvinden, geen idee waarom dat niet is doorgegaan.
Morgen FOK jarig btw en ik heb géén gelijk gekregen (had gezegd dat FOK sanctioned zou zijn bij eerste verjaardag)
Ik ben vandaag jarigquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef descendent1 het volgende:
Morgen bestaat Desconistan een jaar!en dus ook een jaar in FOK!
Morgen met het extra verjaardags-happinessgeld maar eens naar de 7999 infra opstuwen
![]()
Nope, 'n andere. We zouden hun naam behouden, maar dan moesten ze wel naar paars switchen zodat we protectoraat van UPN en Invicta konden blijven. Zag er veelbelovend uit. Alleen is Lorenzius blijkbaar van de aardbodem verdwenen, want ook bij die andere alliantie horen ze niets meer van 'm.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef descendent1 het volgende:
Met wie zouden jullie mergen dan?
Invicta of Crossfire?
Will doquote:Op dinsdag 6 mei 2008 18:57 schreef descendent1 het volgende:
P.s. Oranje naties kunnen nu ook op Descendent stemmen voor de oranje senaat!!![]()
Dr zijn heul geen targets meer over. NoV en FCO zitten vol.quote:
Waarom moeten er dan ook altijd andere allianties bijgehaald wordenquote:Op maandag 12 mei 2008 11:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dr zijn heul geen targets meer over. NoV en FCO zitten vol.![]()
Ben nog steeds geband op het forum en kan me daarom niet aanmeldenquote:Maar je mag best terugkomen hoor!
FCO zit nog lang niet vol heur.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dr zijn heul geen targets meer over. NoV en FCO zitten vol.![]()
Maar je mag best terugkomen hoor!
Fear mequote:Divii (Divi Filius) of the Orange team, purchased a nuclear weapon on 5/12/2008. The nation of Divii now has 1 nuclear weapons.
Ach, in dit soort oorlogen hebben jullie me toch niet nodig, dit soort gangbangs zijn ook niet zo spannend.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:14 schreef Timmehhh het volgende:
Emimich kom eens terug bij FOK!
TPF heeft NoV buiten CN een beetje in de gaten gehouden de afgelopen maanden.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ach, in dit soort oorlogen hebben jullie me toch niet nodig, dit soort gangbangs zijn ook niet zo spannend.
Btw: waarom valt FOK en haar allies eigenlijk NoV aan? Heb eigenlijk geen zin om een thread van 51 pagina's door te moeten gaan skimmen
Ok, dus geen IC-redenen?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 18:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
TPF heeft NoV buiten CN een beetje in de gaten gehouden de afgelopen maanden.
Daaruit is gebleken dat mensen met hun CN naam ook geregistreerd zijn bij de meest fascistische groepen en daar nogal ''apart'' bezig zijn.
Ze gebruiken CN om te recruiteren. IC reden genoeg denk ik zoquote:
Ah ok, zo dus. Bedankt voor de uitleg!quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ze gebruiken CN om te recruiteren. IC reden genoeg denk ik zo
Hoeveel landen viel je ook alweer aan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 21:55 schreef DiviFilius het volgende:
Die oorlog tegen NoV is ook maar saai.![]()
Dat heeft er misschien iets mee te maken.quote:
Kom jij nou maar eens bij FOK, we hebben sanctionpunten nodigquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:07 schreef Emimich het volgende:
Zit Madine zonder toestemming op jullie AA?
Onder welke steen heb jij gezeten?quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:54 schreef Lekiamh het volgende:
Ik zie dat NoV kapot is geschoten?
14.gif
Hier moeten we wel wat mee doen. Ik heb helaas al een accountquote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:30 schreef BrandX het volgende:
* wie wil mijn nation overnemen?
hallo cybernation-spelers!
Ik heb ook een nation, genaamd Rhamos. Enige gegevens:FOK! alliancenumber: 3201 Nation Rank: Ranked #11,197 of 31,122 Nations (36.0%) Total Population: 23,066 Supporters Infrastructure: 2,170.80 Technology: 300.00 Number of Soldiers: 5,600 (8,622) Number of Tanks: 30 Aircraft: 11 Number of Cruise Missiles: 11 8 bonusresources, environment: 4* Banks: 5, Clinics: 1, Factories: 1, Foreign Ministries: 1, Harbors: 1, Labor Camps: 2, Schools: 3, Stadiums: 1, Universities: 2,
Verder, check: http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=168614
Een stabiel landje dus, wat nog nooit oorlog heeft gevoerd. Ik heb simpelweg alleen maar infra en tech gekocht, en daar waar kon improvements. Verder geen hol gedaan met mijn nation.
Reden waarom ik hem in de aanbieding doe, is omdat ik over 3 weken voor 4 maanden naar de dolomieten ga, en daar zit ik maar beperkt op internet. En ach, zoals ik al zei, ik doe er toch geen hol mee. Snapte geen hol van techjumps, oorlogje voeren enz. Me ook nooit echt inverdiept. Geen zin. Maar wel braaf dagelijks taxes en bills gedaan.
Dus wie biedt?
Je kunt beter iemand nemen die net begint en z'n landje wil deleten oid. Met proxies ga je geheid een keer de mist in en dan ben je de sjaakquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:52 schreef Timmehhh het volgende:
Misschien kan iemand hem overnemen die handig is met proxies
Done! IRON kan het heen en weer krijgen recruiten doen ze wel. maar reageren ho maar. Mis hier nu eigenlijk de jihad smiley...quote:
Als jij gewoon elke week 1x inlogt om te taxen/collecten kan je ook gewoon zo spelen hoorquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:04 schreef BrandX het volgende:het zou gewoon zonde zijn als mijn landje oplost zeg maar.
Is er niemand die vanaf werk kan internetten waarbij een IP rouleert oid? Ik kan bijv. hattrick prima met meerdere teams doen op het werk. IP is afgeschermd of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |