Een bug is uit het spel gehaald. Eerst haalden borderwalls ook Global radiation weg. Nu niet meer.quote:Op maandag 24 maart 2008 14:11 schreef Terecht het volgende:
Wat is er gebeurd met environment? Ik heb opeens minder blije onderdanen merk ik.
Je bent gebanned wegens plaatsen van tubgirls en lemonparty'squote:Op woensdag 2 april 2008 11:28 schreef TheThirdMark het volgende:
FokAlliantieForum ligt er 100% uit?
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je bent gebanned wegens plaatsen van tubgirls en lemonparty's
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:23 schreef Frrreek het volgende:
Mijn punt: post meer van dit soort ongefundeerde, provocerende crap, en ik stamp je nation kapot.
Ik ben er nog steeds gebanned voor het niet altijd superlief zijnquote:Op woensdag 2 april 2008 11:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je bent gebanned wegens plaatsen van tubgirls en lemonparty's
Mijn punt: post meer van dit soort ongefundeerde, provocerende crap, en ik stamp je nation kapot.quote:Op woensdag 2 april 2008 19:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik heb de neiging om naar TGE over te stappen
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:01 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Mijn punt: post meer van dit soort ongefundeerde, provocerende crap, en ik stamp je nation kapot.
wat ik ook kies (en volgens mij heb ik ze allemaal geprobeerd) dit blijft 'ie zeggen...quote:Your people approve of this national religion but the majority of your people would prefer something else. They desire a Far Eastern philosophical religion emphasizing love for humanity, high value given to learning and to devotion to family and ancestors, peace, justice, and respect for traditional culture
Confucianismquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:06 schreef BrandX het volgende:
kan iemand me ajb ff helpen
Ik probeer er nu al een tijdje achter te komen welke religion mijn volkje wil, maar kom er maar niet achter...
dit wordt gezegd:
[..]
wat ik ook kies (en volgens mij heb ik ze allemaal geprobeerd) dit blijft 'ie zeggen...
Anyone?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:47 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat is dan 50 tech aub, wilt u nu afrekenen of in termijnen betalen?
Ik doe weinig anders, ik loop ook nog een beetje met mijn leger te klooien. Tech mag je houden heur, dit was een gratis consultquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:52 schreef BrandX het volgende:
[..]hoewel ik mijn landje al een tijdje heb, doe ik eigenlijk niets anders dan elke dag taxes innen, bills payen en infra kopen
voor de rest moet ik me er nog (steeds) helemaal in verdiepen. Geen idee hoe ik je tech moet geven, oh en heb zelf slechts 65 tech
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:31 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik doe weinig anders, ik loop ook nog een beetje met mijn leger te klooien. Tech mag je houden heur, dit was een gratis consult.
Leuke slachtoffers zijn echter moeilijk te vinden op mijn grootte....quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:33 schreef du_ke het volgende:
Ja je hebt geen kloot aan al die infra als je het niet kapot kan laten schieten.
same here (UPCquote:Op zondag 6 april 2008 12:43 schreef TheThirdMark het volgende:
Zoiets dacht ik al.
Alle andere sites laden zonder een probleem. Maar CN klapt er gewoon in 1x uit.
Je verwacht dat we dan nog bestaan?quote:
Ik weet het, iedere dag onder jouw leiderschap is een groot gevaar voor de stabiliteit van FOK, maar ik heb stiekem nog wel een beetje vertrouwen.quote:
Waarmee heeft hij dat vertrouwen dan verdient?quote:Op maandag 14 april 2008 07:16 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Ik weet het, iedere dag onder jouw leiderschap is een groot gevaar voor de stabiliteit van FOK, maar ik heb stiekem nog wel een beetje vertrouwen.
Met de keuze van een zeer bekwame Minister van Binnenlandse Zakenquote:Op maandag 14 april 2008 08:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Waarmee heeft hij dat vertrouwen dan verdient?
Tofquote:Op dinsdag 15 april 2008 07:20 schreef TheThirdMark het volgende:
Misschien Finnish Cooperation Organization?
Ze zijn niet heel groot (140man ofzo) maar laten alleen Fins sprekende/schrijvende/lezende mensen toe.
Vergeten dat ik ook in MC zit?quote:
Wat denk je dat het grote nieuws is?quote:Op donderdag 17 april 2008 01:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
wij hebben Maartje.
Maartje gaat helemaal nergens heenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:55 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Wat denk je dat het grote nieuws is?
Oeh; da's binnenkort hier ook zo. Nog 19 daagjes wachten. Hoe groot is die happiness bonus dan ook al weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |