quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik lach me dood als rel jammos zich weer eens aanmeld
hoe krom is die zin die je net typte wel nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:20 schreef Ruiseart het volgende:
Hey Freek, ik stuur je even een ingame berichtje met een log van Freek op irc, kun je lachen
Ja, is beide best aardig.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:41 schreef most_wanted het volgende:
2 dagen geleden begonnen, nu al benadert door TOP voor een trading circle. Ik geloof dat ik goede resources heb ofzo. :p Kan iemand dat bevestigen? Ik heb Iron en Water. Water schijnt toch wel goed te zijn ofzo?
Ik heb zo'n spijt dat ik te lui was om smileys bij mijn post te zetten. Was zoooo sarcastisch bedoelt en ging er van uit dat iedereen dat hier wel zou snappen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:24 schreef Ruiseart het volgende:
Amicus![]()
[..]
Dat was juist de mop lieverd!
Geloof me, vroeg op laat ben je 1 van ons, een Fok!-Jihad strijderquote:Op maandag 3 maart 2008 00:17 schreef luminary het volgende:
Ik voel me wel een beetje geronseld voor oorlogshandelingen.
Maar het spelletje lijkt me hoe-dan-ook best interessant!
wazatte?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dat cyberairlines is ook een gaar spel
Yup; dr zijn heul geen lekkere techraidslachtoffers meer beschikbaar in GPA....quote:Op zondag 9 maart 2008 13:23 schreef Webcrowler het volgende:
Ook ff een TVP..
Die war mag nu trouwens wel eens afgelopen zijn hoor... Heeft lang genoeg geduurd nu...
Arme GPA, lolquote:Op zondag 9 maart 2008 16:51 schreef TheThirdMark het volgende:
Heb 2 doelen. 1met 500tech de ander met 1800 tech.
Gelul dus dat er geen doelen zijn. dik 70% van de naties heeft maar 2 sloten vrij.
Maar het zal idd wel zo zijn er in sommige regionen weinig tot geen targets zijn.
Nul heb ik er. Die &*%$#@ hippies zitten bijna allemaal in peace mode...quote:Op zondag 9 maart 2008 16:51 schreef TheThirdMark het volgende:
Heb 2 doelen. 1met 500tech de ander met 1800 tech.
Gelul dus dat er geen doelen zijn. dik 70% van de naties heeft maar 2 sloten vrij.
Maar het zal idd wel zo zijn er in sommige regionen weinig tot geen targets zijn.
Korte uitleg. Mooi kloten ditquote:Je suis deleted. Just logged on and I could read messages and saw big fat letters "Create Nation". Which is odd since I had one already. It especially odd since if I did something so bad to get deleted why can I create a new one? Just doesn't make sense.
All attempts to get it reinstated are probably futile. Nonetheless I've started a thread on the CN forum. Knowing the admins they won't bulge.
This kinda sucks. It puts a bomb under the entire sled program, waraid and so much more. Kinda puts us back a months. Which is my fault, that sucks the most.
*Appeal denied already*
Ik mag hopen dat Shakes een fatsoenlijke reden krijgt voor het deleten van zijn natie. Hoewel, dat zou nog wel eens lastig kunnen worden met die gestapo mods daarquote:
Link naar CN Forum?quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:50 schreef Mike het volgende:
Het is echt belachelijk dat Shakes om deze reden gedelete is.
http://www.cybernations.n(...)?Alliance=CN%20Staffquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
laten we een Jihad beginnen tegen de CN Admins.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:41 schreef Terecht het volgende:
[..]
http://www.cybernations.n(...)?Alliance=CN%20Staff
Geil techraid target
Je bedoelt een audit?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Wanneer zijn er weer sanction days?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |