die mag je best pluggen maar dan moet je natuurlijk even wel zeggen wie het is en waar z'n huis woont.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:48 schreef Semisane het volgende:
Oh en mag ik dan ook even de klerenmaker promoten hier, gewoon omdat degene die vlak bij mij in de buurt zit, 4 jassen voor me heeft gerepareerd, voor een prijs waarvan je er niet eens 1 van kan kopen.Toch wel fijn...want ik geef geld liever uit aan vakanties dan aan nieuwe winterjassen.
Tja...zijn winkeltje staat in een zijstraat van de spaardammerstraat....ik weet eigenlijk niet welke straat dat is, tegenover de Nova Zemblastraat, dat weet ik wel, want daar woon ik.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:24 schreef Leef het volgende:
[..]
die mag je best pluggen maar dan moet je natuurlijk even wel zeggen wie het is en waar z'n huis woont.
Ik bedoel die kleermakers. Die maken ze hier niet meer zo.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:49 schreef Leef het volgende:
hoeft ook niet.. want onze kleren worden door chinese kinderhandjes gemaakt, die eigenlijk bezig horen te zijn met leren te schrijven
Tja, het is ook moeilijk om hier nog kleding te krijgen die wel onder fatsoenlijke omstandigheden gemaakt is. Gaat het topic niet over, maar het zou toch ook wel fijn zijn.quote:Op woensdag 9 april 2008 21:49 schreef Leef het volgende:
hoeft ook niet.. want onze kleren worden door chinese kinderhandjes gemaakt, die eigenlijk bezig horen te zijn met leren te schrijven
Oke dan...dus nu even optimaal pluggen.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:24 schreef Leef het volgende:
[..]
die mag je best pluggen maar dan moet je natuurlijk even wel zeggen wie het is en waar z'n huis woont.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:54 schreef helldeskr het volgende:
Ik ga altijd naar de Turkse groentenman / slager / bakker / kleermaker.
Veel goedkoper en betere kwaliteit.
Wel vreemd dat de warenwet voor die gasten niet schijnt te gelden, dat je dus winkeltjes tegenkomt waar je de waspoeder tussen het vlees ziet liggen en je achterin de zaak ook nog even naar de kapper kan...
Maar als echte Hollander zijnde boeit me dat niet veel als ik er zelf voordeel van heb![]()
Er gaat niks boven een scheerbeurt bij een turkse kapper....
Moet je ook maar niet op het Roeterseiland gaan wonen. Daar is niks.quote:Op donderdag 10 april 2008 18:06 schreef Omnifacer het volgende:
Weet iemand een goede toko vlakbij het Roeterseiland? Ik woon daar sinds kort maar kan er geen vinden...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |