De wereld is nu eenmaal geen gezellige plek, waarom zouden wij dan als enige doen alsof dat wel zo is? Het enige resultaat is dat wij altijd genaaid worden door andere landen die wel hun eigen belang voorop stellen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 15:27 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dan krijg je een soort recht-van-de-sterkste-landjepik.
En ik vind het echt schandalig dat ze Hirsi Ali niet willen beveiligien.
Zo ver terug kan niet eens want het land bestaat maar pas een paar honderd jaar echtquote:Op donderdag 28 februari 2008 15:03 schreef NaZa het volgende:
[..]
De Amerikaanse mentaliteit gaat ver de geschiedenis in.
Heu, ik ben heel vaak serieusquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:10 schreef Knevelt het volgende:
Ik heb Nobu nog nooit zo serieus gezien in een topic
voor een wannabe amerikaan zeik je wel erg veel.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:01 schreef Lightning_NL het volgende:
Als ergens in Nederland, op een hete dag, een lange file staat, zien jullie dan mensen die langs de weg wonen naar buiten komen met de hele familie, wat tafels neerzetten, en de mensen in de file gratis water met ijs geven en een koekie?
Nee!
Dat gebeurt in de USA wel. Zelf meegemaakt. Amerikanen zijn veeeeeeeeeeeel socialer.
Mja, ik had een heel mooie reply in gedachten, toen besefte ik weer om wie het ging dus hield ik het zo simpel mogelijk. Blij dat je het begrepen hebt tenminste.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Lekker intelligente reactie weer Sputnik![]()
Inderdaad, jij hebt echt de strekking van het topic begrepen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:24 schreef XcsM het volgende:
TS. Open een topic "Nederlandse geschiedenis snelcursus voor dummies"?
Kan ieder zijn bijdrage en geschiedenisfeitjes dumpen.
Mwah, ergens is die mentaliteit juist wel iets wat ik netjes vind. Niets zo vervelend als mensen die zichzelf niet kunnen relativeren.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:28 schreef Trannellius het volgende:
"Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg".
![]()
Ik bedoel ook dat enige bescheidenheid prima is, maat wij zijn er veel te ver in doorgeslagen. De sfeer in nl nu hangt meer naar jaloezie, terwijl vaak enige bewondering wel op zijn plaats is.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:34 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mwah, ergens is die mentaliteit juist wel iets wat ik netjes vind. Niets zo vervelend als mensen die zichzelf niet kunnen relativeren.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat Nederlanders overall een ontzettende schijtmentaliteit hebben ben ik gauw genoeg achter gekomen in de USA.
Hier heb ik mij ook groen en geel aan geergerd. Ging zo'n blonde muts hem interviewen, stelde ze van die debiele vragen als 'wat doe jij op de zaterdagavond?' en 'wat doe jij met je vrienden?'. Alsof ie een alien is. Zo'n jongen draagt meer bij aan de maatschappij dan heel een discotheek op zaterdagavond bij elkaar.quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:28 schreef Trannellius het volgende:
- een scholier slaagde vorig jaar met vrijwel enkel 10'en voor het VWO. Een prima prestatie. Wat hoor je van de meeste mensen? "Ik durf te wedden dat hij zaterdagavond niet uitgaat".
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:01 schreef Lightning_NL het volgende:
Als ergens in Nederland, op een hete dag, een lange file staat, zien jullie dan mensen die langs de weg wonen naar buiten komen met de hele familie, wat tafels neerzetten, en de mensen in de file gratis water met ijs geven en een koekie?
Nee!
Dat gebeurt in de USA wel. Zelf meegemaakt. Amerikanen zijn veeeeeeeeeeeel socialer.
Zolang hij niet voor iedere Amerikaan een apart voorbeeld geeft is het onzin?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dus omdat 1 gezin ijs weggeeft langs de snelweg zijn alle Amerikanen veeeeeeeeeel socialer?
Ze dragen wel bij aan de economie.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:04 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Zo'n jongen draagt meer bij aan de maatschappij dan heel een discotheek op zaterdagavond bij elkaar.
Zesjescultuur is sowieso om te kotsen. Komt door de kleinburgerlijke mentaliteit.
Als diegene die zessen haalt het voor hem maximale eruit haalt vind ik dat prima. Maar mensen die geen reet uitvoeren en steeds met een zesje er mee weg komen vind ik triest.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:28 schreef JanusAnus het volgende:
Dat gezeur over die zesjes altijd! Als een scholier/student die zessen haalt niet genoeg weet wordt er blijkbaar niet streng genoeg beoordeeld. Een zes staat er gewoon voor dat je voldoende van het onderwerp weet.
Nee andersom juist.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:41 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Als diegene die zessen haalt het voor hem maximale eruit haalt vind ik dat prima. Maar mensen die geen reet uitvoeren en steeds met een zesje er mee weg komen vind ik triest.
Ik heb het hier niet over slim of dom zijn.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:53 schreef Agiath het volgende:
[..]
Nee andersom juist.
Als je 10 uur moet leren voor een 6 ben je dom. Als je niks doet en je haalt een 6 ben je slim
Ik ben ook lui, maar toch haal ik lekker allesquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:55 schreef Knevelt het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet over slim of dom zijn.Ik heb het over ijverig of lui zijn.
Ik stond laatst in de file in Eindhoven en toen kregen we een paar zakken chips en flessen cola van iemand anders.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:01 schreef Lightning_NL het volgende:
Nee!
Dat kan. Maar als je vanwege je luiheid niet alles eruit haalt, vind ik dat jammer.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik ben ook lui, maar toch haal ik lekker alles
Ik heb Aircoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:05 schreef -0- het volgende:
[..]
Ik stond laatst in de file in Eindhoven en toen kregen we een paar zakken chips en flessen cola van iemand anders.
Dus je punt is?
Jij bent respectlozer dan de rest van het hele forum bij elkaarquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:15 schreef Elixabete het volgende:
Dat nederland een schijtvolk is en respectloos is kwam ik ook snel achter toen ik van Spanje naar Nederland verhuisde![]()
klopt want het is FOK!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:08 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jij bent respectlozer dan de rest van het hele forum bij elkaar
Tja, dan moet je ook niet in een probleemwijk in Eindhoven gaan wonen. Kankerkachel, zeg!quote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:15 schreef Elixabete het volgende:
Dat nederland een schijtvolk is en respectloos is kwam ik ook snel achter toen ik van Spanje naar Nederland verhuisde![]()
want?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:50 schreef BonJovi het volgende:
Elixabete regel nieuwe voeding voor Pc je weet
Klopt, moet ook kunnen, maar in NL word je meteen raar aangekeken als je wel wil presterenquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:46 schreef CG het volgende:
Ik haat juist de mentaliteit van het alsmaar moeten presteren. Je kunt toch ook gelukkig zijn met iets simpels?
Nee, in Nederland word je raar aangekeken als je iets anders wil of doet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:59 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Klopt, moet ook kunnen, maar in NL word je meteen raar aangekeken als je wel wil presteren
Ja ok heb je gelijk inquote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, in Nederland word je raar aangekeken als je iets anders wil of doet.
Kijk maar naar die jongen die met zoveel 10'en zijn VWO haalde en buschauffeur wilde worden. Of naar Conny die een Vlaflip serveert. Dat is anders en daarom - volgens veel mensen - automatisch verkeerd.
Op de jongen die tienen haalde op het VWO maar toch buschauffeur wil worden werd niet neergekeken - natuurlijk werd hij wel raar aangekeken, maar is dat nou zo vreemd? Er heerst onder mensen gelukkig nog wel het besef dat als je een (zeer) goed verstand hebt, dat je dat niet moet verkwanselen achter het stuur van de bus.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:05 schreef Igen het volgende:
[..]
Nee, in Nederland word je raar aangekeken als je iets anders wil of doet.
Kijk maar naar die jongen die met zoveel 10'en zijn VWO haalde en buschauffeur wilde worden. Of naar Conny die een Vlaflip serveert. Dat is anders en daarom - volgens veel mensen - automatisch verkeerd.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 05:31 schreef Lightning_NL het volgende:
Ach ach ach, Sputnik, de superieure.
Triest gedrag van je hoor, om zomaar iemand die je niet eens kent ver onder jezelf te plaatsen. Maar goed, boeit mij ook niet. Ik ben waarschijnlijk toch veel intelligenter en heb waaarschijnlijk toch een veel vettere baan dan jou.
(Effe lekker lomp superieur terug doen)
Je illustreert onbewust precies het probleem.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 22:10 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Op de jongen die tienen haalde op het VWO maar toch buschauffeur wil worden werd niet neergekeken - natuurlijk werd hij wel raar aangekeken, maar is dat nou zo vreemd? Er heerst onder mensen gelukkig nog wel het besef dat als je een (zeer) goed verstand hebt, dat je dat niet moet verkwanselen achter het stuur van de bus.
ahhahahaaaquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:48 schreef Gierigesloeber het volgende:
Maar als je een Nationalist bent, word je in Nederland automatisch in het racisten hokje gedouwd!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |