Ja, maar hij deed tenminste iets in seizoen 2, terwijl de rest alleen maar op hun luie reet op het strand lag en golfbanen gingen bouwen enzoquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:25 schreef Nemo het volgende:
[..]
Wat is er dan OK aan hem? Hij heeft Ana-Lucia en Libby vermoord, al zijn vrienden verraden en voorgelogen, en heb je dit filmpje wel eens gezien?
Michael én Juliet?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar hij deed tenminste iets in seizoen 2, terwijl de rest alleen maar op hun luie reet op het strand lag en golfbanen gingen bouwen enzo![]()
Bovendien stelt Michael altijd allemaal vragen, iets dat verder bijna niemand lijkt te doen
Hij is overal irritant man. In OZ die vervelende 'interludes' in z'n rolstoel, in The Matrix is ie ook niet uit te staan, in Lost kent ie maar 2 zinnen ("They took - MY SON!!!!" en "WAAAAAAAAAAAAALT!"quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:19 schreef planethugo het volgende:
[..]
in Oz wel, in Lost niet helaas
Nee, Jack is sufquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Michael én Juliet?
Ga me niet zeggen dat je Jack ook nog leuk vindt!
http://dynamic.abc.go.com/streaming/landing?lid=ABCCOMGlobalMenu&lpos=FEPquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:44 schreef Brici het volgende:
Laatst had iemand hier een link gepost waar je lost live online kunt zien.
Heeft iemand die link nog en werkte die ook?
Moet je in amerika wonenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:46 schreef Nemo het volgende:
[..]
http://dynamic.abc.go.com/streaming/landing?lid=ABCCOMGlobalMenu&lpos=FEP
Only viewers within the USquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:46 schreef Nemo het volgende:
[..]
http://dynamic.abc.go.com/streaming/landing?lid=ABCCOMGlobalMenu&lpos=FEP
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:50 schreef Brici het volgende:
Ik heb de link al teruggevonden
Jammer dat we niet gewoon via abc.com kunnen kijken
ga jij maanden wachten totdat i in nl te zien is danquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:52 schreef Nemo het volgende:
Wat een illegale praat hier. Zelfs een FA doet mee. Waar zijn de mods?
huiliequote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:00 schreef Nemo het volgende:
Het is simpelweg tegen de policy van Fok en FTR. Ik ga hier niet met je over in discussie, als je het er niet mee eens bent stuur je maar een mail naar Danny of zo of hij de regels wil veranderen. Tot die tijd dient er hier niet over gesproken te worden.
Inderdaad echt briljante aflevering, heerlijke wtf-momenten en ik moest zelfs een traantje wegpinken toen Desmond eindelijk Penny aan de lijn kreeg.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 05:30 schreef Jnk18 het volgende:
Een super goede aflevering! Desmond episodes vind ik sowieso altijd goed.
Wel weer veel confusing stuff om over na te denken! zoals altijd
Zelfde fout hierquote:Op vrijdag 29 februari 2008 09:19 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom keek ik nu hier zonder het gezien te hebben.
haha je maakt me dag goedquote:Op vrijdag 29 februari 2008 02:00 schreef Nemo het volgende:
Het is simpelweg tegen de policy van Fok en FTR. Ik ga hier niet met je over in discussie, als je het er niet mee eens bent stuur je maar een mail naar Danny of zo of hij de regels wil veranderen. Tot die tijd dient er hier niet over gesproken te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Nee.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:54 schreef solidslayer het volgende:
Komt michael terug voor in deze ep?
Preciesquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:08 schreef PimD het volgende:
[..]
Hij is overal irritant man. In OZ die vervelende 'interludes' in z'n rolstoel, in The Matrix is ie ook niet uit te staan, in Lost kent ie maar 2 zinnen ("They took - MY SON!!!!" en "WAAAAAAAAAAAAALT!"). Vreselijk figuur.
Dat vraag ik me ook af, ik het er niet echt uit opmaken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:54 schreef Symer het volgende:
Schitterende aflevering
Had Desmond nu z'n geheugen terug op het eind trouwens?
Nu ja, hij wist ineens wel Sayid zijn naam dus ik ga ervan uit.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, ik het er niet echt uit opmaken.
Het is nog maar 100 keer gepost, dus ik denk niet dat iemand dat weet. Sorry.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:31 schreef Han-Pekel het volgende:
AYE
Heerlijke aflevering, Des is sowieso een van de vetste personen in Lost.
Kan nu al niet meer wachten tot volgende week :S
Weet iemand hoeveel afleveringen er nog komen totdat er een stop komt?
Ja, op het moment dat hij met Penny sprak had hij dus een constante in beide tijdlijnen en werd alles weer zoals het moest zijn. Je kon het ook merken dat hij opeens wist dat hij 3 jaar op een eiland heeft gezeten en dat hij Sayid bij z'n naam noemde.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, ik het er niet echt uit opmaken.
Maar hij zei 'Sayid' met zo'n toon van: "Sayid was het toch?"quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:36 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, op het moment dat hij met Penny sprak had hij dus een constante in beide tijdlijnen en werd alles weer zoals het moest zijn. Je kon het ook merken dat hij opeens wist dat hij 3 jaar op een eiland heeft gezeten en dat hij Sayid bij z'n naam noemde.
Echt niet. Hij zei het juist op een manier van Huhuhu, ik weet het weer.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:43 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar hij zei 'Sayid' met zo'n toon van: "Sayid was het toch?"
Bovendien had hij zo'n blik toen Penny over Charlie begon alsof hij geen idee had wie Charlie was.
Hij zei: "Thank you." punt en pauze "Sayid".quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt niet. Hij zei het juist op een manier van Huhuhu, ik weet het weer.
Dat denk ik inderdaad. Nu ja, hij zal niet in één keer helemaal terug zijn misschien? En Sayid is vaker genoemd en is hij vaker bij hem geweest dan die ene keer dat Charlie het daarover had?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:50 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij zei: "Thank you." punt en pauze "Sayid".
Iemand die niet even na hoeft te denken over Sayid's naam zou "Thank you," komma, geen pauze "Sayid" hebben gezegd.
Misschien wilde hij benadrukken dat hij zijn naam weer wist, maar waarom keek hij dan zo vreemd toen Penny Charlie noemde?
Ik ga even de podcast luisteren, misschien verduidelijken ze het daar.
in het vorige topic heb ik dit ook al gepost.. (nu zonder spoiler tag, weet eigenlijk niet waarom ik het in het vorige topic in een spoilertag heb gedaanquote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het is nog maar 100 keer gepost, dus ik denk niet dat iemand dat weet. Sorry.
Die vind ik net goed gedaan die onderbrekingen in OZ, en zelf in Oz is ie ook wel ok imo.quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:08 schreef PimD het volgende:
[..]
Hij is overal irritant man. In OZ die vervelende 'interludes' in z'n rolstoel, in The Matrix is ie ook niet uit te staan, in Lost kent ie maar 2 zinnen ("They took - MY SON!!!!" en "WAAAAAAAAAAAAALT!"). Vreselijk figuur.
maar hoe kwam 't dat ie gek geworden was, eerst was ie nog het contactpunt van de 4 op het eiland en nu laten ze 'm maar verrekkenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:16 schreef Harajuku. het volgende:
Hij zei toch dat ze dachten dat ie gek was. Gekken laat je niet los lopen
Daar ben ik het wel mee eens. Deze aflevering ging over Desmond uit het verleden die ineens in de toekomst was. Toen hij z'n constante gevonden had bleef hij in zijn eigen tijd (1996) en kwam huidige Desmond dus weer terug.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:14 schreef planethugo het volgende:
...
Desmonds geheugen was wel weer terug, dat bleek wel toen die 2 dingen uit verschillende tijden bij elkaar kwamen en hij Sayid weer herkende, leek me toch wel duidelijk zo...
Ik meende dat ie iets zei over het eiland verkennen? Met die vriend van hem, en die werden beide zo?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
maar hoe kwam 't dat ie gek geworden was, eerst was ie nog het contactpunt van de 4 op het eiland en nu laten ze 'm maar verrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze gingen toch samen in een bootje richting het eiland, alleen maar om het even te zien, toen die vriend dus raar begon te doen ofzo? En daarna begonnen de ''side effects'' dus ook bij Minkowski dacht ik...quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik meende dat ie iets zei over het eiland verkennen? Met die vriend van hem, en die werden beide zo?
Zoiets dacht ik ja. Dus misschien zijn zij ook in een storm of een of ander veld terecht gekomenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:31 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ze gingen toch samen in een bootje richting het eiland, alleen maar om het even te zien, toen die vriend dus raar begon te doen ofzo? En daarna begonnen de ''side effects'' dus ook bij Minkowski dacht ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Ja klopt, ze verveelden zich, en toen gingen ze het eiland verkennen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:31 schreef Kantar het volgende:
[..]
Ze gingen toch samen in een bootje richting het eiland, alleen maar om het even te zien, toen die vriend dus raar begon te doen ofzo? En daarna begonnen de ''side effects'' dus ook bij Minkowski dacht ik...
Well, je hebt dus te maken met tijdreizen. Dat is op zich al een lastig concept om te begrijpen. Helemaal omdat we dus niet weten wat er gebeurd als je het doet, maar in dit geval lijkt het er simpelweg op dat mensen zich pas die gebeurtenis kunnen herinneren zodra het in het "heden' daadwerkelijk plaats heeft gevonden. Dus in het verleden wat we in eerdere afleveringen gezien hebben was nog geen sprake dat Desmond terug in de tijd zou reizen om Penny op haar telefoonnummer te vragen. Dat gebeurde pas op het moment dat Desmond daadwerkelijk terug ging.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:29 schreef Kantar het volgende:Wat een aflevering!
De beste van seizoen vier tot nu toe imo.. Ik moest bij die laatste scene van Desmond en Penny ook eventjes een traantje wegpinken.
![]()
Ik vind alleen hun tijdlijn een beetje ingewikkeld. Hij heeft dus blijkbaar in 1996 haar nummer gekregen en daarna geen contact meer met haar gehad, maar in 2001, voor hij aan zijn reis om de wereld begon, zag hij Penny toch nog bij dat stadion waar hij aan het trainen was? Als ze 5 jaar lang geen contact hebben gehad, waarom zou Penelope hem dan zomaar opzoeken? Iemand die daar een beetje duidelijkheid in zou kunnen scheppen?
![]()
Haar bezoek bij het stadion kwam niet helemaal uit de lucht vallen. Je zag deze aflevering al dat ze moeite had met Desmond wegsturen toen ze bij de gordijnen stond. Later blijkt dat Penny altijd van Desmond is blijven houden. Niet zo lang na deze aflevering wordt Desmond namelijk in de gevangenis gegooid en schrijft Penny die brief waarin ze Desmond verteld dat ze nog van hem houdt (die brief die in zijn boek zat).quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:29 schreef Kantar het volgende:
...
Hij heeft dus blijkbaar in 1996 haar nummer gekregen en daarna geen contact meer met haar gehad, maar in 2001, voor hij aan zijn reis om de wereld begon, zag hij Penny toch nog bij dat stadion waar hij aan het trainen was? Als ze 5 jaar lang geen contact hebben gehad, waarom zou Penelope hem dan zomaar opzoeken? Iemand die daar een beetje duidelijkheid in zou kunnen scheppen?![]()
...
Faraday is niet gekozen voor het team omdat hij desmond eerder had gezien, want dat was toen nog niet gebeurd. Als je namelijk de laatste scène ziet, dan zie je dat de toekomst wel veranderd kan worden omdat er iets in zijn schrift geschreven staat over deze gebeurtenis.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:40 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Ja klopt, ze verveelden zich, en toen gingen ze het eiland verkennen.
Toen begon het bij die eerste 2 , en die ging dood. En die 2de ging dus net dood bij Desmond.
Desmond heeft het overleeft, omdat hij nu Penny als constante heeft. Farady heeft Desmond dan weer als constante. En haar vader zit dus ook met de tengels erbij. Die weet ook van het eiland.
En van Faraday is nu dus ook bekend waarom hij gekozen is voor dat team. Want hij kwam Desmond al eerder tegen. Maar hoe kan Dharma of Hanso Foundation dat weten ?
grof?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Groffe episode.
Desmond centric ep's zijn eigenlijk altijd erg goed en lekker verwarrend.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:48 schreef Jovatov het volgende:
De epi verklaart wellicht ook de ziekte van Rousseau's groep.
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:57 schreef frenkck het volgende:
[..]
Faraday is niet gekozen voor het team omdat hij desmond eerder had gezien, want dat was toen nog niet gebeurd. Als je namelijk de laatste scène ziet, dan zie je dat de toekomst wel veranderd kan worden omdat er iets in zijn schrift geschreven staat over deze gebeurtenis.
Het was toch een soort onderzoekingsgroep ofzo, dus wellicht dat ze toch iets op die boot hadden waardoor die ziekte kwam.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Goed punt. Maar dan moeten zij dus ook ooit aan veel straling zijn blootgesteld? Maar Rousseau kwam toch na Dharma op het eiland? The Swan Hatch was er dan al. Of zou dat te maken kunnen hebben met 'The Incident' die op de blastdoor map genoemd staat?
Nou ja, we krijgen vast nog wel te zien wat dat dan was.
Hmm, Faraday vraagt dat aan Jack.. En Jack geeft er geen antwoord op..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:48 schreef Jovatov het volgende:
En we weten dat Desmond het heeft omdat hij vlakbij de hatch was toen hij ontplofte (hij is blootgesteld aan grote elektromagnetischiteit). De Oceanic Six tot nu toe waren dat allemaal niet, Sayid zat op een boot samen met Jin en Sun (de rest van de Oceanic Six?) en Jack, Kate en Hurley waren aan de andere kant van het eiland.
Even opgezocht op lostpedia: ze waren zo'n 6 weken op het eiland voordat ze ziek werden. Desmond en Minkowksi werden vrijwel meteen ziek dus was het denk ik niet iets wat Rousseau op haar boot had.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:11 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Het was toch een soort onderzoekingsgroep ofzo, dus wellicht dat ze toch iets op die boot hadden waardoor die ziekte kwam.
Goed gevonden. Daar had ik helemaal niet aangedacht. Daarnaast zei Rousseau ook dat ze onderdeel was van een wetenschapsexpeditie (zou zij een onderdeel zijn van een eerdere operatie om het eiland terug te veroveren?) dus het kan natuurlijk dat die mensen ook in het verleden met radioactiviteit en/of electromagnetische straling in contact zijn gekomen,quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:48 schreef Jovatov het volgende:
Volgens mij weten ze dat niet. Ze zagen alleen die witte flits en waren verder nogal ongeïnteresseerd geloof ik.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm, Faraday vraagt dat aan Jack.. En Jack geeft er geen antwoord op..
Maar ze weten toch dat hij blootgesteld is aan elektromagnetischiteit, of weten de andere mensen op het eiland dat niet?
Misschien stomme vraag, maar ja..
Weten zij wel wat dat was dan? Ik dacht van nietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm, Faraday vraagt dat aan Jack.. En Jack geeft er geen antwoord op..
Maar ze weten toch dat hij blootgesteld is aan elektromagnetischiteit, of weten de andere mensen op het eiland dat niet?
Misschien stomme vraag, maar ja..
Adje desinteresse voor de losties.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weten zij wel wat dat was dan? Ik dacht van niet
Neem aan dat Jack en Sayid dat ook wel weten/vermoeden. Jack ontdekte het met de sleutel om z'n nek en heeft naderhand met Sayid gezocht naar een manier om achter die muur te komen waar z'n sleutel naar toe getrokken werd.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens mij weten ze dat niet. Ze zagen alleen die witte flits en waren verder nogal ongeïnteresseerd geloof ik.
De enige die kan weten dat er een magneet in het spel was is Locke, en die houdt z'n geheimen steevast voor zich.
Echt welquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:26 schreef Liquidootje het volgende:
Ahhhhh wat een geweldige aflevering! We weten nu zoveel meer, time-paradoxes, black rock, hanso.
Ik heb de hele aflevering door met gebalde vuisten zitten kijken.
WAAAA NICE
Oh ja, die sleutel. Ik denk echter niet dat Jack die connecties heeft gelegd, daar is hij ook totaal niet mee bezig lijkt het wel. Hij heeft het al druk genoeg met Kate en Julietquote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:24 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Neem aan dat Jack en Sayid dat ook wel weten/vermoeden. Jack ontdekte het met de sleutel om z'n nek en heeft naderhand met Sayid gezocht naar een manier om achter die muur te komen waar z'n sleutel naar toe getrokken werd.
Je kunt de toekomst blijkbaar idd wel veranderen, maar niet veel. Wat je ook doet, het universum doet aan course-correcting zoals Ms. Hawking zei. Net zoals Desmond Charlie steeds kon redden, maar dat hij uiteindelijk de toekomst niet heeft kunnen veranderen. Charlie ging alsnog dood.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 14:26 schreef MrHayo het volgende:
...
Snap er sowieso geen reet van; je kunt de toekomst niet veranderen zegt Faraday, maar dat kan dus blijkbaar toch, want Desmond kon hem nu opzoeken in 1996 en daardoor heeft ie in 2004 een aantekening in zn boekje.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 13:40 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Well, je hebt dus te maken met tijdreizen. Dat is op zich al een lastig concept om te begrijpen. Helemaal omdat we dus niet weten wat er gebeurd als je het doet, maar in dit geval lijkt het er simpelweg op dat mensen zich pas die gebeurtenis kunnen herinneren zodra het in het "heden' daadwerkelijk plaats heeft gevonden. Dus in het verleden wat we in eerdere afleveringen gezien hebben was nog geen sprake dat Desmond terug in de tijd zou reizen om Penny op haar telefoonnummer te vragen. Dat gebeurde pas op het moment dat Desmond daadwerkelijk terug ging.
Vandaar dat Faraday pas later in z'n boekje de aantekening over Desmond zag "verschijnen". Iets wat je bijvoorbeeld ook in Back to the Future ziet waar pas zodra de tijdlijn zich begint aan te passen de hoofdrolspeler bijna uit de tijd gewist wordt.
Hoop dat dat een beetje duidelijk was
quote:Op donderdag 28 februari 2008 21:08 schreef PimD het volgende:
[..]
Hij hoopt te weten te komen waar dat eiland is door te kijken waar dat schip geweest is. Denk dus dat hij weet dat dat schip daar ligt ofzo.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 10:54 schreef Symer het volgende:
Schitterende aflevering
Opmerkelijk idd dat de tijd buiten het eiland blijkbaar net zo snel loopt als de tijd op het eiland. En wat zou Widmore met de Black Rock van plan zijn?
Had Desmond nu z'n geheugen terug op het eind trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |