Daar heb je gelijk in maar soms is ie gewoon TE koppig en die kop die hij erbji trekt ook dan !quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:00 schreef Re het volgende:
Ik vind het karakter van Jack eigenlijk wel tof, dat niet te controleren agressieve, die tot wanhoop verpulverde verslaafde met daady issues... echt iemand om van te gruwelen, goed neergezet voor Foxie
Juliet heeft alles. Ze is slim, grappig, sterk, zelfstandig, heeft een mooie lach en dito ogen én een begerenswaardig karakter.quote:
Zo trouw als een hond, zo gaat een gezegde.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:36 schreef Symer het volgende:
[..]
Die vertrouw ik dan weer voor geen meter.
Eindelijk iemand die het met me eens isquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Juliet heeft alles. Ze is slim, grappig, sterk, zelfstandig, heeft een mooie lach en dito ogen én een begerenswaardig karakter.
Daarnaast is ze de mooiste vrouw op het eiland (op Claire en Nikki na).
Juliet
Met onwillige honden is het daarentegen kwaad hazen vangen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Zo trouw als een hond, zo gaat een gezegde.
Ik vind juist dat Sawyer heel veel karakterontwikkeling heeft doorgemaakt dit seizoen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:40 schreef Re het volgende:
wat ik wel een beetje minder vind dit seizoen is dat er niet echt veel verdere karakter ontwikkelingen zijn, daarvoor gaat alles ineens te snel en zijn de scenes te kort, hoe vaak hebben we nou Sawyer in beeld gehad, van die lekkere scenes in de hydra station hebben we er nog niet veel gehad in dit seizoen, en het moeten inkorten van de verhaallijnen spreekt vooralsnog niet in het voordeel...
Juliet is een beetje de Viola Holt van het eilandquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:41 schreef Haunter het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het met me eens is
oh wat dan? maar er komt nog wel wat aan hoor denk ikquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:01 schreef Ridley het volgende:
[..]
Ik vind juist dat Sawyer heel veel karakterontwikkeling heeft doorgemaakt dit seizoen.
oorspronkelijk was het 6 seizoenen van 22 afleveringen, de laaste 3 seizoenen zijn vervolgens flink ingekort en nu nog verder ingekort door de staking... dus zal het allemaal wat gecomprimeerd worden... niettegenzeggende dat het darmee ook minder zal worden...quote:En hoezo "MOETEN" inkorten? De producers bepalen dat nog steeds zelf, er staat niemand met een pistool naast hun hoofd. Ze kiezen er zelf voor. Ik vind het wel lekker persoonlijk.
Lulkoek. Ik weet niet waar je dat gelezen hebt maar daar is niets maar dan ook niets van waar. Geen enkele zender legt zich gelijk voor 6 seizoenen vast. Wat als het na het eerste jaar volledig instort qua kijkcijfers? Zie The OC. Een megahit in het eerste seizoen, maar daarna helaas bergafwaarts. Als Fox daarvan 6 seizoenen had besteld waren ze nu failliet. Prison Break idem dito.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:23 schreef Re het volgende:
[..]
oh wat dan? maar er komt nog wel wat aan hoor denk ik
[..]
oorspronkelijk was het 6 seizoenen van 22 afleveringen
Eenschquote:Op donderdag 28 februari 2008 16:28 schreef DaFrenk het volgende:
Ik heb totaal niks met Jack eigenlijk, vind het persoonlijk een van de meest irritante karakters. Van de harde kern ben ik meer "fan" van Locke, Hurley en Sayid.
Faraday is ook een erg leuk karakterHoop daar meer van te zien in de toekomst. Niet dat hij volgende week alweer wordt neergeschoten ofzo.
ik snap niet waar je je druk over maaktquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:33 schreef Illyria het volgende:
Ik snap niet waarom sommigen hier Daniel niet gewoon bij zijn voornaam noemen en de andere personages wel. Waarom wel Faraday maar geen Burke, Kwon en Austen?
Dat doen ze al. Ze moeten er nu nog 5 afleveringen uitpersen wat niet makkelijk zal worden (althans dat zeggen ze zelf). Volgend seizoen moeten ze dan 19 afleveringen maken ipv de 16 die eerst de bedoeling waren.quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:34 schreef Harajuku. het volgende:
En ik vind de producers nog steeds een stel smerige hoeren. Normale mensen werken over, jullie dus ook
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:30 schreef Ridley het volgende:
[..]
Lulkoek. Ik weet niet waar je dat gelezen hebt maar daar is niets maar dan ook niets van waar. Geen enkele zender legt zich gelijk voor 6 seizoenen vast. Wat als het na het eerste jaar volledig instort qua kijkcijfers? Zie The OC. Een megahit in het eerste seizoen, maar daarna helaas bergafwaarts. Als Fox daarvan 6 seizoenen had besteld waren ze nu failliet. Prison Break idem dito.
Overwerken voor normale mensen om iets op tijd af te krijgen is ook nooit makkelijk. Alleen komen deze mensen er natuurlijk makkelijker vanaf wanneer het niet op tijd afkomt. Dus mij kunnen ze aan t carbitquote:Op donderdag 28 februari 2008 17:48 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat doen ze al. Ze moeten er nu nog 5 afleveringen uitpersen wat niet makkelijk zal worden (althans dat zeggen ze zelf). Volgend seizoen moeten ze dan 19 afleveringen maken ipv de 16 die eerst de bedoeling waren.
Aan het einde van het eerste seizoen waren ze soms om 3 uur 's nachts nog aan het werk om alles op tijd af te krijgen en aan het einde van het derde seizoen moesten de weekenden er ook aan geloven.
Maar goed, ze krijgen er dan ook een bedrag met 7 nullen voor.
Huuuu, ik las Juliet. *ril*quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:37 schreef Julien het volgende:
Ik vind LOST een fantastische series alleen het enige minpunt eraan is eigenlijk die Amerikaanse voorspelbaarheid die er aan vast zit, zo kunnen we bijvoorbeeld al van ver ruiken dat die geesten prater gast uiteindelijk in de hut van Jacob terecht komt, en bij bijvoorbeeld de flashforwards van de vorige twee afleveringen zie je de cliffhanger ook al van ver aankomen. Dat had ik bij die flasforward van Sayid en bij die van Kate, na 1 scene had ik al de cliffhanger geraden.
Yeah, rightquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:37 schreef Julien het volgende:
Ik vind LOST een fantastische series alleen het enige minpunt eraan is eigenlijk die Amerikaanse voorspelbaarheid die er aan vast zit, zo kunnen we bijvoorbeeld al van ver ruiken dat die geesten prater gast uiteindelijk in de hut van Jacob terecht komt, en bij bijvoorbeeld de flashforwards van de vorige twee afleveringen zie je de cliffhanger ook al van ver aankomen. Dat had ik bij die flasforward van Sayid en bij die van Kate, na 1 scene had ik al de cliffhanger geraden.
SPOILER: reden van postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
Dr. Walter Bishop
Ik geloof niet dat ze er makkelijk vanaf komen als het niet op tijd klaar is.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Overwerken voor normale mensen om iets op tijd af te krijgen is ook nooit makkelijk. Alleen komen deze mensen er natuurlijk makkelijker vanaf wanneer het niet op tijd afkomt. Dus mij kunnen ze aan t carbit
Shannon was een bloedmooie meid en vele malen lekkerder dan Juliet, maar ik had een hekel aan haar...quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:32 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie vinden Juliet alleen leuk omdat ze lekker is
Jaaaaaaaaaaa eindelijk. Dat slome, dat vind ik vervelend
According to Jimquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze er makkelijk vanaf komen als het niet op tijd klaar is.
Het zou ABC denk ik niet lukken om aan alle adverteerders uit te leggen dat ze een herhaling van According to Jim hebben laten zien ipv Lost omdat de makers het niet op tijd hebben af gekregen
Interessant feitje: de achternaam van Desmond is 1 van de minst genoemde achternamen van de cast, slechts 10 keer.quote:Op donderdag 28 februari 2008 18:43 schreef Cypress_Hill het volgende:
Heeft Desmond eigenlijk een achternaam?
Wat gemeen van jequote:Op donderdag 28 februari 2008 18:58 schreef Symer het volgende:
[..]
Interessant feitje: de achternaam van Desmond is 1 van de minst genoemde achternamen van de cast, slechts 10 keer.
Absolute topper is Claire, haar achternaam is slechts 7 keer genoemd.
interessant is misschien niet het juiste woord [afbeelding]
in Oz wel, in Lost niet helaasquote:Op donderdag 28 februari 2008 19:15 schreef Zhenar het volgende:
Ben ik de enige die Michael wel OK vindt trouwens?
Wat is er dan OK aan hem? Hij heeft Ana-Lucia en Libby vermoord, al zijn vrienden verraden en voorgelogen, en heb je dit filmpje wel eens gezien?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:15 schreef Zhenar het volgende:
Ben ik de enige die Michael wel OK vindt trouwens?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:25 schreef Nemo het volgende:
[..]
Wat is er dan OK aan hem? Hij heeft Ana-Lucia en Libby vermoord, al zijn vrienden verraden en voorgelogen, en heb je dit filmpje wel eens gezien?
quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:06 schreef Ridley het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=qamB26x6ods
(hele filmpje kijken, vanaf 1:40 wordt het echt hilarisch)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |